abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169171037
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 00:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hij kapt er wel mee als je net een klein stukje terugspoelt helaas.
Gewoon de link opslaan als. Kun je hem downloaden.
pi_169171582
Roemer voor mij het meest oprecht. Is een ''gewone'' man die ook echt wat wil volgens mij. Wel is het totaal ACHTERLIJK dat bijvoorbeeld een GroenLinks zegt; Wij sluiten PVV uit. Je MAG geen partijen vooraf uitsluiten. Volgens mij leven we in een democratie en eigenlijk zeg je dus; Jullie stemmen of meningen interesseren ons helemaal niks (Pvv stemmers en mensen die mogelijk PVV stemmen). Totaal idioot.
pi_169171592
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 02:16 schreef Poepz0r het volgende:
Roemer voor mij het meest oprecht. Is een ''gewone'' man die ook echt wat wil volgens mij. Wel is het totaal ACHTERLIJK dat bijvoorbeeld een GroenLinks zegt; Wij sluiten PVV uit. Je MAG geen partijen vooraf uitsluiten. Volgens mij leven we in een democratie en eigenlijk zeg je dus; Jullie stemmen of meningen interesseren ons helemaal niks (Pvv stemmers en mensen die mogelijk PVV stemmen). Totaal idioot.
Wees dan consequent in je kritiek. De SP sluit zowel de VVD én de PVV uit. Samen waarschijnlijk toch goed voor zo'n 50 tot 60 zetels.
pi_169171850
quote:
Wilders heeft GL ook uitgesloten, al voordat GL de PVV uitsloot.

Sowieso staan GL en PVV van alle partijen op alle onderwerpen zo ongeveer het verst van elkaar af. Véél verder dan de VVD en PvdA.
pi_169172387
Mbt vluchtelingen en Islam gaat Groen- Links, mits zij worden gekozen, het einde worden van Nederland.

Stond versteld van het standpunt van de PVDA.

Voor mij was Buma de winnaar. Vooral om deze punten: Vluchtelingen, islam en euthanasie.
Dat laatste gaat hoe dan ook misbruikt worden. Hoe verleidelijk is het wel niet om in een depressie te denken aan zelfmoord? Voor een trein springen vereist veel moed maar door simpelweg ''op een knop te drukken'' is de stap al veel kleiner.
Mijn angst is dat dit op een gegeven moment een gewoonte gaat worden.

Ikga hieruit kiezen: CDA, SGP, CU, SP, FvD, PvD, PVV, NW of WNL
Hey
pi_169172665
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 08:52 schreef Dakterras het volgende:
Ikga hieruit kiezen: CDA, SGP, CU, SP, FvD, PvD, PVV, NW of WNL
pi_169172755
WNL?
  maandag 27 februari 2017 @ 09:54:04 #258
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169172967
quote:
Natuurkijk niet. In ons systeem werkt het nu eenmaal zo dat je in het parlement de partij kiest waarvan jij wil dat ie jou vertegenwoordigt. Er zijn meer mensen die de PVV verwerpelijk vinden dan mensen die PVV stemmen en die willen vertegenwoordigd worden door een partij die niks van de standpunten van de PVV wil weten en die bij voorbaat van zich af werpt. Dat is hun goed recht.

Dan kan jij zeggen dat ze dan de stem van de PVV'er terzijde schuiven en dan zeg ik klopt. Nou en? Dat mag in onze democratie. Je moet compromissen sluiten en je bepaalt zelf op welk vlak en met wie je dat doet. De PVV wil dat bijvoorbeeld niet met een boel partijen, Groenlinks, CDA en VVD niet met de PVV en SP wil dan bijvoorbeeld ook weer geen compromissen sluiten op het gebied van het zorgfonds. Zo gaat dat. Men is er vooraf heel duidelijk over.

Als Groenlinks nu heel groot wordt, zijn het hun stemmers die zeggen 'opdonderen met die PVV-stemmers'. En dat mag gewoon in Nederland. Niks ondemocratisch aan en ook niet bepaald idioot. Vrijwel alle partijen doen het
Laffe huichelaar
  maandag 27 februari 2017 @ 09:55:53 #259
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169172990
Wat wél idioot is, is dat Klaver eerst zegt de PVV uit te sluiten en daarna zegt niet met de VVD te willen gaan regeren maar principieel geen partijen uit te sluiten.

Behalve dus als het electoraal gunstg is zoals bij de PVV, dan gooit GL zijn principes blijkbaar het raam uit
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2017 @ 10:00:56 #260
230491 Zith
pls tip
pi_169173054
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat wél idioot is, is dat Klaver eerst zegt de PVV uit te sluiten en daarna zegt niet met de VVD te willen gaan regeren maar principieel geen partijen uit te sluiten.

Behalve dus als het electoraal gunstg is zoals bij de PVV, dan gooit GL zijn principes blijkbaar het raam uit
Of klaver die eerst Ascher vraagt de VVD uit te sluiten (vorige week) en daarna gaat stotteren als de SP vraagt of GL de VVD uitsluit.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 27 februari 2017 @ 10:01:23 #261
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_169173058
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:55 schreef timmmmm het volgende:

Ik kan me goed voorstellen dat Klaver dat echt niet alleen maar zegt omdat het electoraal gunstig is. Wat hij eigenlijk zegt is dat hij de PVV als potentiële regeringspartij niet serieus kan nemen, hoeveel stemmen ze ook krijgen. En laten we wel wezen, daar zit wat in.

De VVD is wel anders, die staat qua standpunten evengoed mijlenver van GL af, maar daar kun je in theorie nog mee overleggen en compromissen mee sluiten. Klaver is daarin ook vrij duidelijk: liever niet, maar in het slechtste geval kun je niet anders.
  maandag 27 februari 2017 @ 10:04:48 #262
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169173096
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 10:01 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat Klaver dat echt niet alleen maar zegt omdat het electoraal gunstig is. Wat hij eigenlijk zegt is dat hij de PVV als potentiële regeringspartij niet serieus kan nemen, hoeveel stemmen ze ook krijgen. En laten we wel wezen, daar zit wat in.

De VVD is wel anders, die staat qua standpunten evengoed mijlenver van GL af, maar daar kun je in theorie nog mee overleggen en compromissen mee sluiten. Klaver is daarin ook vrij duidelijk: liever niet, maar in het slechtste geval kun je niet anders.
Als je een partij uitsluit maar wel zegt dat je principieel geen partijen uitsluit is dat gewoon een keiharde tegenspraak.

Klaver baalt gewoon ontzettend dat hij zonder de VVD niet aan regeren toekomt dus niet kán zeggen dat hij ze uitsluit. Want hij zei wel heel stellig nee toen gevraagd werd of hij met de VVD gaat regeren. Maar ze vervolgens niet uitsluiten omdat 'principes'? Volgens mij sluit hij ze juust niet uit wegens gebrek aan principes, hij wil niet maar moet wel dus dag principes
Laffe huichelaar
pi_169174902
Ook wat mij betreft Pechtold de winnaar en Buma de verliezer.
pi_169176195
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 12:04 schreef Angry_Bird het volgende:
Ook wat mij betreft Pechtold de winnaar en Buma de verliezer.
Ja, helemaal mee eens.
  maandag 27 februari 2017 @ 15:08:24 #265
78918 SeLang
Black swans matter
pi_169178038
quote:
Naar het eerste lijsttrekkersdebat op tv,gisteravond op RTL4,hebben bijna 1,2 miljoen mensen gekeken. :o

Dat blijkt uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek. Boer Zoekt Vrouw had verreweg de meeste kijkers, meer dan 3,5 miljoen. :')

Ook keken veel mensen naar het schaatsen, de WK sprint.

Bron: Teletekst
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 27 februari 2017 @ 16:04:56 #266
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169179013
quote:
10s.gif Op maandag 27 februari 2017 15:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Prioriteiten.
吴 曼 迪