Daarnaast zijn wij o.a. zo rijk omdat we het goedkoop inkopen in de arme landen waardoor wij hen ook arm houden.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
De enige duurzame oplossing is investeren in een betere verdeling van welvaart over de wereld, hoe vega-chiazaad-quinoakutje dat ook klinkt. Denken dat de rest van de wereld zich neerlegt bij een puissant rijk Westen, terwijl ze zelf zowat creperen, terwijl datzelfde Westen hun resouces gebruikt is bespottelijk.
Ja en tot de tijd daar is dat Afrika een welvarend continent is moeten we veel harder worden in het terugsturen van mensen, anders worden we op den duur gewoon overlopen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
De enige duurzame oplossing is investeren in een betere verdeling van welvaart over de wereld, hoe vega-chiazaad-quinoakutje dat ook klinkt. Denken dat de rest van de wereld zich neerlegt bij een puissant rijk Westen, terwijl ze zelf zowat creperen, terwijl datzelfde Westen hun resouces gebruikt is bespottelijk.
Kinderachtig zekerquote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef Ill-Skillz het volgende:
Lijken net twee gasten aan een bar met een pilsje.
ik had een tweet naar Ancie gestuurd dat ik het opmerkelijk vond dat ze altijd sprak over privacy terwijl ze met haar blote doos op internet te vinden isquote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk (en Roemer). Bush heeft Isis geschapen en een oorlog gestart met veel rommel en instabiliteit tot gevolg.
Heel matig van Pechtold ook hoor.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Sybrand weer
Man man man. Die vent verliest in één debat even 5 zetels.
Stop die act, buma doet het naar behoren.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Sybrand weer
Aan de andere kant onlo, de rechterflank is alleen door hem vertegenwoordigd hier dus misschien pakt hij wat VVD'ers en PVV'ers mee.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:22 schreef onlogisch het volgende:
Sybrand weer
Dit is allemaal veel te inhoudelijk, ik val ongeveer in slaap.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Buitendam het volgende:
Wat een verademing dat het geschreeuw van Wilders achterwege blijft.
Hij durfde niet te komen las ik netquote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en tot de tijd daar is dat Afrika een welvarend continent is moeten we veel harder worden in het terugsturen van mensen, anders worden we op den duur gewoon overlopen.
Alleen maar PVV-loze debatten zijn wel een topshowquote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Buitendam het volgende:
Asscher hoor je helemaal niet. Roemer is een clown.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heel matig van Pechtold ook hoor.
"Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedraaid"quote:Op zondag 26 februari 2017 22:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik had een tweet naar Ancie gestuurd dat ik het opmerkelijk vond dat ze altijd sprak over privacy terwijl ze met haar blote doos op internet te vinden is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |