(hard)rock, heavy- en blackmetal en foute 80's disco, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is jouw muziek. Die van mij is breed.
Ja.quote:
Het is een begin maar mijn muzieksmaak die kant op heeft wel nog meer klasse en dat zal iedereen hier beamen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Anthrax samen met Public Enemy is wel aan te raden.
Muziek bepaalt mijn stemming en andersom. De basis is garage gitaren. Dat begint al met The Sonics en MC5 in de jaren 60. Neil Young is ook garagerock. Maar cloudbusting zoals Low, Galaxy500 en Teenage Fanclub slik ik ook als zoete pillen. Daarom is Motor Psycho zo geweldig. Voor elke stemming het juiste album.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
(hard)rock, heavy- en blackmetal en foute 80's disco, daar hou ik wel van.
quote:
Ge je nu vertellen dat ik geen klasse heb of iets dergelijks ? Of geen smaak ? Dat is het laatste dat ik doe. Iedereen zijn ding.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een begin maar mijn muzieksmaak die kant op heeft wel nog meer klasse en dat zal iedereen hier beamen.
Waar lul je dan overquote:
Ik praat ook niet over muziek.quote:
Bans worden niet besproken op FOK!quote:Op maandag 27 februari 2017 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over muziek.
Maar over het feit dat LR Satansmuziek luistert waarin bijbels verband worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ug_na_brexit___.htmlquote:Op maandag 27 februari 2017 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over muziek.
Maar over het feit dat LR Satansmuziek luistert waarin bijbels verband worden
Zou zeer goed zijn voor beide partijen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ug_na_brexit___.html
koekoek
Nou zeg.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het slecht. Speltbrood is onmenselijk.
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een oase van rust hier, vind je niet Stijn?
Nu kan ik rustig koffie drinken zonder iets te moeten lezen over een of andere matige buitenspeler uit Moordrecht.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een oase van rust hier, vind je niet Stijn?
Hoe drink jij je koffie, zwart?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig koffie drinken zonder iets te moeten lezen over een of andere matige buitenspeler uit Moordrecht.
Vergeet de berichten met duizend spelfouten niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig koffie drinken zonder iets te moeten lezen over een of andere matige buitenspeler uit Moordrecht.
Zwart is leven.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie, zwart?
Nu heeft GGMM geen concurrentie meer.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet de berichten met duizend spelfouten niet.
Hey makkerquote:Op maandag 27 februari 2017 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
Boys
Pompoensoep met zelfgebakken bruin brood.
Ik drink ook al twee weken geen caffeïne meer.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:44 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb al een week of zes, zeven geen koffie meer gedronken en mijn dwanggedachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen..
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink ook al twee weken geen caffeïne meer.Je gaat je er idd rustiger van voelen.
Serieus? Zou het eens moeten proberen. Niet dat ik erg onrustig ben. Maar ik slaap wel slecht.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink ook al twee weken geen caffeïne meer.Je gaat je er idd rustiger van voelen.
Sowiesoquote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink al sinds januari 2016 geen koffie meerquote:Op maandag 27 februari 2017 12:44 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb al een week of zes, zeven geen koffie meer gedronken en mijn dwanggedachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |