(hard)rock, heavy- en blackmetal en foute 80's disco, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is jouw muziek. Die van mij is breed.
Ja.quote:
Het is een begin maar mijn muzieksmaak die kant op heeft wel nog meer klasse en dat zal iedereen hier beamen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok. Anthrax samen met Public Enemy is wel aan te raden.
Muziek bepaalt mijn stemming en andersom. De basis is garage gitaren. Dat begint al met The Sonics en MC5 in de jaren 60. Neil Young is ook garagerock. Maar cloudbusting zoals Low, Galaxy500 en Teenage Fanclub slik ik ook als zoete pillen. Daarom is Motor Psycho zo geweldig. Voor elke stemming het juiste album.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
(hard)rock, heavy- en blackmetal en foute 80's disco, daar hou ik wel van.
quote:
Ge je nu vertellen dat ik geen klasse heb of iets dergelijks ? Of geen smaak ? Dat is het laatste dat ik doe. Iedereen zijn ding.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een begin maar mijn muzieksmaak die kant op heeft wel nog meer klasse en dat zal iedereen hier beamen.
Waar lul je dan overquote:
Ik praat ook niet over muziek.quote:
Bans worden niet besproken op FOK!quote:Op maandag 27 februari 2017 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over muziek.
Maar over het feit dat LR Satansmuziek luistert waarin bijbels verband worden
http://www.telegraaf.nl/b(...)ug_na_brexit___.htmlquote:Op maandag 27 februari 2017 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over muziek.
Maar over het feit dat LR Satansmuziek luistert waarin bijbels verband worden
Zou zeer goed zijn voor beide partijen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ug_na_brexit___.html
koekoek
Nou zeg.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het slecht. Speltbrood is onmenselijk.
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een oase van rust hier, vind je niet Stijn?
Nu kan ik rustig koffie drinken zonder iets te moeten lezen over een of andere matige buitenspeler uit Moordrecht.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Wat een oase van rust hier, vind je niet Stijn?
Hoe drink jij je koffie, zwart?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig koffie drinken zonder iets te moeten lezen over een of andere matige buitenspeler uit Moordrecht.
Vergeet de berichten met duizend spelfouten niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kan ik rustig koffie drinken zonder iets te moeten lezen over een of andere matige buitenspeler uit Moordrecht.
Zwart is leven.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie, zwart?
Nu heeft GGMM geen concurrentie meer.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vergeet de berichten met duizend spelfouten niet.
Hey makkerquote:Op maandag 27 februari 2017 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
Boys
Pompoensoep met zelfgebakken bruin brood.
Ik drink ook al twee weken geen caffeïne meer.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:44 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb al een week of zes, zeven geen koffie meer gedronken en mijn dwanggedachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen..
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink ook al twee weken geen caffeïne meer.Je gaat je er idd rustiger van voelen.
Serieus? Zou het eens moeten proberen. Niet dat ik erg onrustig ben. Maar ik slaap wel slecht.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink ook al twee weken geen caffeïne meer.Je gaat je er idd rustiger van voelen.
Sowiesoquote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink al sinds januari 2016 geen koffie meerquote:Op maandag 27 februari 2017 12:44 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb al een week of zes, zeven geen koffie meer gedronken en mijn dwanggedachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen..
Sinds een tijdje UITSTEKEND.quote:
Ik ben geloof ik in de tweede week van dit jaar gestopt.. Ik voel mij er echt beter bij..quote:Op maandag 27 februari 2017 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik drink al sinds januari 2016 geen koffie meer
Ben je wel eens een week gestopt dan?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt geen last van bijwerkingen van caffeïne of zo.
Ja hoor, maar dat was meer omdat ik geen plezier meer voelde bij het drinken van koffie.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je wel eens een week gestopt dan?
Ohquote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat was meer omdat ik geen plezier meer voelde bij het drinken van koffie.
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat was meer omdat ik geen plezier meer voelde bij het drinken van koffie.
Als je een debat hebt met 5 partijen waarvan er 4 links zijn is het niet vreemd dat de leider van een rechter partij als slechtste wordt aangemeld door de kijker. Dat had ik je van te voren ook kunnen vertellen. Objectief gekeken waren Roemer en Asscher echt minder, dat zal je ook terug lezen in de commentaren. Buma was niet de beste gisteren, maar het was geen slecht optreden.quote:
Ben je toen naar een praatgroep geweest?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn om te horenquote:Op maandag 27 februari 2017 12:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds een tijdje UITSTEKEND.
De eerste trimester was hel, maar nu goed.
Mooie zegeltjesquote:Op maandag 27 februari 2017 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vond je van mn post uit Oost Rusland
Toen kocht ik een touw en zocht ik naar rustige plekken met veel bomen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ben je toen naar een praatgroep geweest?
Ieder reageert er waarschijnlijk ook weer anders op.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Serieus? Zou het eens moeten proberen. Niet dat ik erg onrustig ben. Maar ik slaap wel slecht.
Ik word er sjagreinig van.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ieder reageert er waarschijnlijk ook weer anders op.
quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor touw was dat?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen kocht ik een touw en zocht ik naar rustige plekken met veel bomen.
Misschien overweegt hij hetzelfde.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent wel gedetailleerd zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je de sneer van Onlogisch in de vroege ochtend nog opgepikt of laat je hem in zijn sop gaar koken?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien overweegt hij hetzelfde.
Volgens mij reageerde ik daar net op. Of bedoelde je iets anders?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de sneer van Onlogisch in de vroege ochtend nog opgepikt of laat je hem in zijn sop gaar koken?
Nee, ik had je post over het hoofd gezien. Geen zorgen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik daar net op. Of bedoelde je iets anders?
Uit Novosibirsk?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
weet je waar die kaart uit kwam opper
Waarschijnlijk uit een printer..quote:Op maandag 27 februari 2017 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
weet je waar die kaart uit kwam opper
Ik vond het een oliedomme reactie van onlogisch.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik had je post over het hoofd gezien. Geen zorgen.
ben je alweer gewend in nederlandquote:Op maandag 27 februari 2017 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is nog oostelijker. Is wel mooi daar naar het schijnt.
Dat kan jij vinden. Voorlopig komt Buma als een dweil voor de dag.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond het een oliedomme reactie van onlogisch.
Ik vind het wel vermakelijk dat Buma opeens wordt aangepakt omdat hij wat babbelt over bedreigingen van Nederlandse culturen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond het een oliedomme reactie van onlogisch.
Ik heb tot twaalf uur in mijn bed gelegen en ga zo de badkamer maar schoonmaken. De rest van de dag zal ik weinig doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben je alweer gewend in nederland
Dit is Stinho over +/- 30 jaar:quote:Op maandag 27 februari 2017 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je deze act nog maar 2 weken op te voeren.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan jij vinden. Voorlopig komt Buma als een dweil voor de dag.
Want, waarom?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel benieuwd hoe de SP het gaat doen tegenover GroenLinks.
Op hoeveel zetels reken je voor het CDA?quote:Op maandag 27 februari 2017 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je deze act nog maar 2 weken op te voeren.
Niet zo goed, een linkse coalitie komt er toch niet, dus dat kan niet de reden zijn dat veel mensen toch maar SP gaan stemmen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel benieuwd hoe de SP het gaat doen tegenover GroenLinks.
Zeuventien..quote:Op maandag 27 februari 2017 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op hoeveel zetels reken je voor het CDA?
Tussen de 15 en 20.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op hoeveel zetels reken je voor het CDA?
Ik heb het idee dat GroenLinks niet veel speerpunten heeft. Die zijn vooral bezig met F5'en op het Twitteraccount van Greet. Klaver doet niets anders dan arrogant doen. Populistisch links in optima forma.quote:
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2017 12:59 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Liesbeth van Tongeren van GroenLinks.. En ik heb mijn stem al ingediend, trouwens..
VVDquote:Op maandag 27 februari 2017 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb je op gestemd? VVD of SGP?
GroenLinks zegt ie toch.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb je op gestemd? VVD of SGP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |