abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169125244
https://www.theguardian.c(...)bi-talks-james-comey
quote:
Reince Priebus, FBI director James Comey and deputy director Andrew McCabe had a conversation which appears to violate justice department rules

The White House has confirmed that its chief of staff spoke with top FBI officials about the bureau’s inquiry into links between Donald Trump’s associates and Russia – a conversation which appears to violate justice department rules to ensure the integrity of investigations.

The administration had sought to push back against reports from CNN and the Associated Press that the chief of staff, Reince Priebus, had asked the FBI’s top two officials to r rebut news reports about Trump allies’ ties to Russia.

But in doing so, the White House on Friday acknowledged that Priebus, the FBI director, James Comey, and deputy director, Andrew McCabe, had discussed what the FBI knew about Russian ties to the Trump presidential campaign.

“The White House appears to have violated accepted protocols and procedures,” said former FBI special agent Ali Soufan.
Het gaat maar door met de ellende.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 21:33:50 #202
192592 SureD1
------------------------------
pi_169125282
Riep Michael Moore niet laatst dat er een coup gaande was? Het lijkt er verrekte veel op
  Redactie Games vrijdag 24 februari 2017 @ 21:35:33 #203
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_169125324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoe is dat tegen de grondwet?
The Free Press Clause protects the right of individuals to express themselves through publication and dissemination of information, ideas and opinions without interference, constraint or prosecution by the government.

Dit valt onder constraint, dunkt me.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_169125392
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:35 schreef Puddington het volgende:

[..]

The Free Press Clause protects the right of individuals to express themselves through publication and dissemination of information, ideas and opinions without interference, constraint or prosecution by the government.

Obama wou hetzelfde doen maar dan tegen FOX. Eindelijk niet gedaan onder druk van de andere zenders onder andere CNN :D

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 21:38:59 ]
  Redactie Games vrijdag 24 februari 2017 @ 21:38:48 #205
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_169125396
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:38 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Obama wou hetzelfde doen maar dan tegen FOX.
Bron?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 24 februari 2017 @ 21:39:27 #206
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169125409
quote:

[..]

Lijkt me sterk. WaPo is al tijdenlang geblokkeerd, maar ben geen expert oid.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 21:39:38 #207
192592 SureD1
pi_169125413
Were it left to me to decide whether we should have a government without newspapers, or newspapers without a government, I should not hesitate a moment to prefer the latter.

Thomas Jefferson

Een van de founding fathers.

Dezelfde Jefferson waarvan Trump een groot portret in het Oval Office heeft laten hangen
pi_169125488
Maar vind het wel grappig toen Obama het wou doen alle andere nieuwszenders zoals CNN, ABC, etc allemaal in protest kwamen omdat je geen nieuwszenders hoort te verbannen. En terecht. Ook al ben je niet eens met CNN en dat ben ik vaak geweest de mond snoeren van media is gevaarlijk. Erdogan doet het ook lekker wanneer media hem tegen zit. Wilt Trump zo'n persoon worden? Als Erdogan? :r Dictatortrekjes :r
pi_169125652
quote:
Zo te zien ligt dat wel heel wat genuanceerder dan wat Trump nu doet.
Uit je laatste link:
quote:
Now, TPM is reporting that the Treasury Department did omit Fox News from a list of networks requesting an interview with Feinberg because Fox didn’t request one. The press bulletin for the event stated, “This is a pen and pad briefing only; no cameras or recording devices for broadcast purposes will be allowed.” The requests for on-camera interviews were a special request.

The other networks insisted on Fox’s inclusion on the basis of their mutual pool arrangement, not as some show of solidarity. In fact, when Treasury brought the matter to the White House’s attention, it was the administration who approved Fox News’ inclusion. TPM also points out that logistical negotiations of this sort are usually treated as off-the-record.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 21:50:18 ]
  vrijdag 24 februari 2017 @ 21:50:31 #211
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_169125664
quote:
State Department writes anti-leak memo, which promptly leaks

The State Department legal office prepared a four-page memo for Secretary of State Rex Tillerson warning of the dangers of leaking by State Department employees. It promptly leaked, to me.

(..)

A third State Department official told me he was instructed to make requests for policy information and guidance over the phone or in person, rather than commit any policy discussions to an email that might be leaked.

(..)

https://www.washingtonpos(...)m_term=.dc2b3697868e
Géén kloon van tvlxd!
pi_169125688
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:42 schreef vigen98 het volgende:
Maar vind het wel grappig toen Obama het wou doen alle andere nieuwszenders zoals CNN, ABC, etc allemaal in protest kwamen omdat je geen nieuwszenders hoort te verbannen. En terecht. Ook al ben je niet eens met CNN en dat ben ik vaak geweest de mond snoeren van media is gevaarlijk. Erdogan doet het ook lekker wanneer media hem tegen zit. Wilt Trump zo'n persoon worden? Als Erdogan? :r Dictatortrekjes :r
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen kritische media en media die doelbewust karaktermoorden plegen. Is iedereen hier die 20+ vrouwen die zogenaamd door Trump zouden zijn aangerand alweer vergeten? Dat CNN linkte naar Buzzfeed's artikel over Trump's vermeende avonturen in Moskou?

CNN had als headline na dit fragment:

iets van: ''TRUMP TO AFRICAN-AMERICAN: ARE THEY FRIENDS OF YOURS?''. Dit is gewoon karaktermoord en ik zou niet weten waarom een president dergelijke media zou moeten toelaten.
pi_169125774
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:51 schreef KrappeAuto het volgende:
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen kritische media en media die doelbewust karaktermoorden plegen. Is iedereen hier die 20+ vrouwen die zogenaamd door Trump zouden zijn aangerand alweer vergeten? Dat CNN linkte naar Buzzfeed's artikel over Trump's vermeende avonturen in Moskou?

Ja CNN liegt, maar als je dit soort dingen doet laat je zien dat je een zwak iemand bent die niet tegen gemene media kan. Is Trump zo zwak dat hij geen weerwoord wilt krijgen? Breitbart is trouwens ook een grote liegende organisatie maar die mogen wel lekker komen. :r Walgelijk. En waarom? Omdat het in de grondrecht staat daarom.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 21:55:40 ]
pi_169125878
Fake news blaast de boel weer op
quote:
Mr. Spicer’s small-group Friday session, known as a gaggle, was scheduled as a no-camera event, less formal than his usual briefings that are carried live on cable news. But past administrations have not hand-selected outlets that can attend such sessions.
Kortom, het ging om een onderonsje met de pers geen officiele briefing. Zodra CNN die niet meer mag bijwonen is er 'echt' iets aan de hand. Nu zijn ze alleen niet uitgenodigd voor het informele deel.

Conan belooft weer leuk te worden trouwens:
  vrijdag 24 februari 2017 @ 22:04:33 #215
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169125995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 21:59 schreef Nintex het volgende:

[..]

Kortom, het ging om een onderonsje met de pers geen officiele briefing. Zodra CNN die niet meer mag bijwonen is er 'echt' iets aan de hand. Nu zijn ze alleen niet uitgenodigd voor het informele deel.

quote:
The White House press office had informed reporters earlier in the day that the traditional, on-camera press briefing would be replaced by a gaggle in Spicer's office, reporters in attendance said.

Asked about the move by the White House Correspondents Association, the White House said it would take the press pool -- including one television, one radio and one print outlet -- and invite others as well.

The WHCA protested that decision on the grounds that it would effectively amount to a ban on whatever news organizations were not invited, the reporters said. The White House did not budge, and when reporters arrived at Spicer's office, White House communications officials only allowed in reporters from specific media outlets.
pi_169126024
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

[..]

quote:
Asked about the move by the White House Correspondents Association, the White House said it would take the press pool -- including one television, one radio and one print outlet -- and invite others as well.
Volgens het protocol zijn ze verplicht de press pool (lees: 1 TV netwerk, 1 krant, 1 radiozender) uit te nodigen. Er waren bijna een dozijn media outlets. CNN huilt weer eens om helemaal niks.

Obama heeft nog nooit Infowars of Breitbart uitgenodigd. Laat staan die malle evangelische omroepjes en skype calls met blogs.

Lui als Alex Jones hebben inmiddels meer kijkers dan CNN, dat is waar dit om gaat. De MSM verliest de grip op de macht.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 22:06:42 #217
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_169126044
En die domkoppen maar zwaaien met die Russische Trump vlaggen. Best prank ever! _O-
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_169126054
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:06 schreef popolon het volgende:
En die domkoppen maar zwaaien met die Russische Trump vlaggen. Best prank ever! _O-
Prachtige troll ja. _O_
  vrijdag 24 februari 2017 @ 22:07:36 #219
192592 SureD1
pi_169126067
quote:

De officiële briefing ging niet door en werd vervangen door de 'gaggle'. We zijn het dus eens dat er 'echt' iets aan de hand is.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 22:13:48 #220
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169126192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:05 schreef Nintex het volgende:
[..]

Volgens het protocol zijn ze verplicht de press pool (lees: 1 TV netwerk, 1 krant, 1 radiozender) uit te nodigen. Er waren bijna een dozijn media outlets. CNN huilt weer eens om helemaal niks.
Het is niet voor niets dat AP en Time zich solidair verklaren. Het is natuurlijk wel schrijnend dat een nepnieuws organisatie als Breitbart er bij zit. Wat een armoe. Het moet nog wel blijken of dit wordt doorgezet.

quote:
Obama heeft nog nooit Infowars of Breitbart uitgenodigd. Laat staan die malle evangelische
omroepjes en skype calls met blogs.
Terecht dat niet journalistieke organisaties niet uitgenodigd worden. Je politieke tegenstanders een plekje geven vind ik echter wel chique en Obama heeft wel degelijk direct gesproken met Fox News en ik vermoed ook met WSJ.

quote:
Lui als Alex Jones hebben inmiddels meer kijkers dan CNN, dat is waar dit om gaat. De MSM verliest de grip op de macht.
Bron? Of doel je op youtube views?
pi_169126239
quote:

[..]

Waarom negeer je mijn vragen? Vind je het goed dat Trump zo vaak zit te golven?
pi_169126376
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom negeer je mijn vragen? Vind je het goed dat Trump zo vaak zit te golven?
Ik vond dat niet interessant toen Obama het deed dus het maakt me ook niet zo veel uit dat Trump het doet. Daarbij is Trump wel vaker hypocriet met dat soort dingen. Eerst zeuren dat de electoral votes niet eerlijk zijn en het dan geweldig vinden. Dat is typisch Trump.
pi_169126437
In 1 plaatje samengevat waarom HRC de verkiezing verloor. _O_

Ik was op zoek naar de cartoon die je vanaf seconde 7 ziet in het onderstaande filmpje. Een fraaie cartoon die de vinger op de zere plek legt: establishment corporate Democraat Nancy Pelosi achter het stuur van een bus met Democraten die op een rots in een zee/oceaan terecht is gekomen en zegt: "Trust me, we're on the right road" terwijl ze worden omringd door haaien.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_169126450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

Bron? Of doel je op youtube views?
Adam Curry heeft dat eens samen met Alex uitgerekend. Het waren letterlijk tientallen miljoenen mensen door zijn radio stations, Youtube filmpjes en andere media outlets. InfoWars.com en Youtube zijn slechts de internationale media van Jones. Hij heeft in de VS een heel talk radio imperium.

Ook Pewdiepie is een goed voorbeeld van iemand die heel veel mensen bereikt en daardoor onder vuur ligt door de mainstream media. Het verschil is echter dat lui als Pewdiepie van Trump geleerd hebben dat je de grote media bedrijven head-on moet aanvallen.

pi_169126664
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In 1 plaatje samengevat waarom HRC de verkiezing verloor. _O_
[ afbeelding ]

Ik was op zoek naar de cartoon die je vanaf seconde 7 ziet in het onderstaande filmpje. Een fraaie cartoon die de vinger op de zere plek legt: establishment corporate Democraat Nancy Pelosi achter het stuur van een bus met Democraten die op een rots in een zee/oceaan terecht is gekomen en zegt: "Trust me, we're on the right road" terwijl ze worden omringd door haaien.
Leuk filmpje.

Tja, dat is het hele probleem ook met de Democrats. Trump had een misie en visie. Make America Great Again. 'Stronger Together', 'Love Trump's Hate', tja het zegt allemaal niks.

Zelf krijg ik steeds meer het gevoel dat de neo liberale democratie gewoon dood is in de huidige vorm. In verschillende landen uit dat zich anders. Soms in een radicale beslssing van een boos electoraat (Brexit / Trump) soms in 30 splinter partijen (Nederland).

De vraag is wat er komt hierna. Is het meer directe democratie (the people), een progressievere samenleving (linkse revolutie) of een neo-nationalisme waar we nu naartoe lijken te gaan.

De republikeinen liften ook alleen maar mee met Trump's succes. Jeb Bush en Marco Rubio hadden net als Clinton ook totaal geen boodschap. Jeb kwam niet verder als: "Ik ga geen oorlogen beginnen, zoals mijn broertje" en Rubio stond perfecte zinnen uit te braken die door spindokters verzonnen waren tot hij vastliep tegen Chris Christie.

Zuckerberg is druk aan het campaignen voor 2020

[ Bericht 3% gewijzigd door Nintex op 24-02-2017 22:42:24 ]
  vrijdag 24 februari 2017 @ 22:45:11 #226
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169126836
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Leuk filmpje.

Tja, dat is het hele probleem ook met de Democrats. Trump had een misie en visie. Make America Great Again. 'Stronger Together', 'Love Trump's Hate', tja het zegt allemaal niks.

Zelf krijg ik steeds meer het gevoel dat de neo liberale democratie gewoon dood is in de huidige vorm. In verschillende landen uit dat zich anders. Soms in een radicale beslssing van een boos electoraat (Brexit / Trump) soms in 30 splinter partijen (Nederland).

De vraag is wat er komt hierna. Is het meer directe democratie (the people), een progressievere samenleving (linkse revolutie) of een neo-nationalisme waar we nu naartoe lijken te gaan.

De republikeinen liften ook alleen maar mee met Trump's succes. Jeb Bush en Marco Rubio hadden net als Clinton ook totaal geen boodschap. Jeb kwam niet verder als: "Ik ga geen oorlogen beginnen, zoals mijn broertje" en Rubio stond perfecte zinnen uit te braken die door spindokters verzonnen waren tot hij vastliep tegen Chris Christie.
Dit draadje waarin doorverwezen wordt naar deze post wat ik toevallig recent hierover.gelezen heb vond ik wel interessant. Hij beargumenteert dat er een nieuwe shift zal plaatsvinden net zoals deze plaatsvond onder Reagan (&Thatcher bv), wat destijds onder deze randvoorwaarden plaatsvond:

quote:
The world of the late 1970’s had these characteristics:
1. Debtor’s paradise (high inflation eats away at their debt)
2. Sustained inflation
3. Labor share of national income is at an all time high
4. Corporate profits are at an all time low
5. Unions are strong
6. Inequality is low
7. National markets
8. Finance and central banks are both weak
9. Congress/parliaments are strong (strong fiscal policy)
Waar men nu dit ziet:

quote:
Today, this is our world:
1. Creditor’s paradise (since inflation is either low or non existent)
2. Secular disinflation
3. Labor share of national income is at an all time low
4. Corporate profits are at an all time high
5. Unions are weak
6. Inequality is high
7. Globalize markets
8. Finance and central banks are strong
9. Congress/parliaments are weak
Waarmee dan dus de democratische partij verder richting het platform van Sanders zal bewegen en inderdaad een Trump die redelijk wars lijkt te zijn van vrijhandelsakkoorden, maar ook ander meer nationaal sentiment zou hier dan een voorbode van kunnen zijn in bredere zin.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 22:59:23 #227
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_169127139
quote:

[..]

Dat gaat over het verspreiden van info, niet het vergaren ervan. Kan je beter de freedom of information act quoten, maar ik denk niet dat die op deze situatie van toepassing is. Anyway, als ie het probeert door te drijven (bij reguliere persconferenties) zal het een averechts effect hebben. Blijft de rest van de pers waarschijnlijk weg uit solidariteit.
are we infinite or am I alone
  vrijdag 24 februari 2017 @ 23:06:03 #228
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169127254

Deze man is helemaal geen "Swedish defense and national security advisor". :') Aldus het artikel waar hierin naar gelinkt wordt.
pi_169127337
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dit draadje waarin doorverwezen wordt naar deze post wat ik toevallig recent hierover.gelezen heb vond ik wel interessant. Hij beargumenteert dat er een nieuwe shift zal plaatsvinden net zoals deze plaatsvond onder Reagan (&Thatcher bv), wat destijds onder deze randvoorwaarden plaatsvond:

[..]

Waar men nu dit ziet:

[..]

Waarmee dan dus de democratische partij verder richting het platform van Sanders zal bewegen en inderdaad een Trump die redelijk wars lijkt te zijn van vrijhandelsakkoorden, maar ook ander meer nationaal sentiment zou hier dan een voorbode van kunnen zijn in bredere zin.
Tja de Democrats/EU en andere liberale instituties zitten te diep in de corporate lobby klas verwikkeld. De Democrats zullen niet naar een Sanders platform uitwijken, omdat ze bang zijn dat ze dan hun geldschieters verliezen, wat sowieso een serieus risico is nu de partij geen macht meer heeft.

De MSM is de laatste neo liberale echo chamber. Bannon voorspelt dat als het hem lukt om de midden klasse te redden en zijn infrastructure spending van de grond te krijgen dan halen ze 70% van het blanke electoraat en 50% van het zwarte electoraat, omdat 'iedereen' een goed betaalde baan heeft. De economisch nationalisten, zoals hij zijn beweging noemt zijn dan 50 jaar aan de macht.

Er zijn haast geen eerlijke onafhankelijke stemmen meer. CNN doet er allles aan om Trump ten val te brengen en verspelen daarmee hun geloofdwaardigheid. De Trump beweging gaat gelijktijdig de bunkers in en sluit zich af van kritieke geluiden. Wat de neo liberale groepen echter vergeten is dat hun tegenstanders jarenlang zich hierop hebben voorbereid.

De Alex Jones', Nigel Farage, Ted Cruz, Rand Paul's van de wereld hebben dit zien aankomen. Begint links een radicale (lees: communistische) revolutie dan worden ze keihard neer geslagen door lui die al jaren aan het preppen zijn geweest. Vandaar dat Bannon roept dat het een 'gevecht' is om het land terug te veroveren, omdat hij weet dat er een heel apparaat klaar staat om het movement te steunen. En dus wenden de Democrats zich achter de schermen tot de enige persoon die het tij kan keren, omdat hij van iedereen alle gegevens en data heeft (Mark Zuckerberg).

Het nadeel daarvan is dat Silicon Valley CEO's (zoals Peter Thiel) er van overtuigd zijn dat we in een soort van Matrix leven en dat als je maar genoeg tegen het systeem aanschopt je het kan laten crashen of de controle kan over nemen.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 23:31:33 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169127723
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 23:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

Tja de Democrats/EU en andere liberale instituties zitten te diep in de corporate lobby klas verwikkeld. De Democrats zullen niet naar een Sanders platform uitwijken, omdat ze bang zijn dat ze dan hun geldschieters verliezen, wat sowieso een serieus risico is nu de partij geen macht meer heeft.
Dit geldt voor republikeinen net zo natuurlijk. Overigens had Clinton al een hoop van het platform van Sanders overgenomen. Ik ben het met je eens dat er, waar praktisch mogelijk, dan mensen in Sanders' image gekozen zouden moeten worden. De primaries en verkiezing van het DNC hoofd zullen hier wel wat duidelijkheid scheppen over welke kant het op gaat.

quote:
De MSM is de laatste neo liberale echo chamber. Bannon voorspelt dat als het hem lukt om de midden klasse te redden en zijn infrastructure spending van de grond te krijgen dan halen ze 70% van het blanke electoraat en 50% van het zwarte electoraat, omdat 'iedereen' een goed betaalde baan heeft. De economisch nationalisten, zoals hij zijn beweging noemt zijn dan 50 jaar aan de macht.
Naja, dat is min of meer hetzelfde als wat die post waar ik naar refereerde beweert; alleen net andersom. Het wordt gezien de achtergrond van de huidige zittende republikeinen erg lastig om dit met die mensen die kant op te draaien. Infrastructuur bouwen met overheidsgeld kan wel, maar kan moeilijk samengaan met belastingverlagingen die ook gepland zijn en een muur met 0 rendement van >20 miljard dollar die ook nog jaarlijks 0.5 miljard gaat kosten. In ieder geval niet op een schaal om ongelijkheid recht te trekken dmv extreem lage werkloosheid.

Wat ik hier met name zou zien gebeuren is dat doordat de republikeinen wel fan zijn van lagere lasten, dat dat wel doorgaat. Maar dat de infrastructuur en de muur waarschijnlijk slechts deels doorgaan. Al met al zal het niet veel uitmaken en zal behoudens nog een crisis de economie gestaag doorgroeien.

De ongelijkheid zal hiermee dus verder toenemen. Als ze daarnaast ook de ACA afschaffen/afbouwen zal de motivatie om hen weg te stemmen voor een groot deel van de bevolking alleen maar verder toenemen. Ik weet dat een goed deel geen voorstander is van de ACA, maar dat tij lijkt gekeerd en angst is een goede motivator.

Verder kan ik niet zoveel met zinnen als "De MSM is de laatste neo liberale echo chamber." Kan verslaggeving beter? Altijd. Zijn alternatieve media betrouwbaarder? Nee, 9 van de 10 keer is het niveau om te huilen. Ik heb de indruk dat je bias en nauwkeurigheid door elkaar haalt.

quote:
Er zijn haast geen eerlijke onafhankelijke stemmen meer. CNN doet er allles aan om Trump ten val te brengen en verspelen daarmee hun geloofdwaardigheid. De Trump beweging gaat gelijktijdig de bunkers in en sluit zich af van kritieke geluiden. Wat de neo liberale groepen echter vergeten is dat hun tegenstanders jarenlang zich hierop hebben voorbereid.

De Alex Jones', Nigel Farage, Ted Cruz, Rand Paul's van de wereld hebben dit zien aankomen. Begint links een radicale (lees: communistische) revolutie dan worden ze keihard neer geslagen door lui die al jaren aan het preppen zijn geweest. Vandaar dat Bannon roept dat het een 'gevecht' is om het land terug te veroveren, omdat hij weet dat er een heel apparaat klaar staat om het movement te steunen. En dus wenden de Democrats zich achter de schermen tot de enige persoon die het tij kan keren, omdat hij van iedereen alle gegevens en data heeft (Mark Zuckerberg).

Het nadeel daarvan is dat Silicon Valley CEO's (zoals Peter Thiel) er van overtuigd zijn dat we in een soort van Matrix leven en dat als je maar genoeg tegen het systeem aanschopt je het kan laten crashen of de controle kan over nemen.
Naar verluid bedienen de republikeinen zich net zo van data analytics. Ik zie overigens niet echt de relevantie met wat ik zei?

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 25-02-2017 00:08:06 ]
pi_169127782
Triest om te zien dat er in America geen 'normale' democraten meer lijken te bestaan?

Wat ik ook raar vind is dat de 'flower power' mensen nu, het meest oorlogszuchtig lijken.
Pak nou zo'n Hillary/McCain of Schumer. :r Uit alle hoeken en gaten komen die vuile gedrochten }:|
pi_169128167
quote:
White House Bans CNN, NYT, Others From Media Briefing
_O-

^O^
Die kunnen de twitter berichten wel verslaan :D
pi_169128176
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:36 schreef Nintex het volgende:

[..]

Leuk filmpje.
Jimmy Dore is het volgen waard. ;)

quote:
Dit is een hartstikke oud recept in de politiek van de USA, het winnen van een verkiezing met een simpele, weinig concrete maar hoopgevende boodschap die goed aankomt bij het publiek. De leus stronger togehter was inderdaad onthutsend zwak, over de leus Love Trump's Hate laat ik me niet eens uit. ;)
Echter was de leus change ook niet bijster goed maar daar kwamen ze wel mee weg omdat Obama de mensen goed voor de gek hield en hen deed geloven dat hij progressiever was dan dat hij daadwerkelijk was.
Of dat enkel de boodschap de establishment corporate Democraten nekte weet ik niet, het was natuurlijk ook een groot probleem dat ze weinig geloofwaardigheid hebben. HRC heeft een verleden van veelvuldig draaikonten gemotiveerd door politiek opportunisme, het publiek wist dat zij de belangen behartigt van Wall Street, de farmaceutische bedrijven, inhoudelijk was ze verschrikkelijk zwak (als je als voornaamste argument moet gebruiken dat je tieten hebt...) en het hielp ook niet dat ze het charisma van een ijskast heeft en dat het volk wist dat haar vriendjes fraude pleegden tijdens de primary's (soms conform de regels, soms in strijd met de eigen regels) en de media bespeelden.

quote:
Dat ben ik volstrekt met jou eens.

quote:
Afgaande op wat we de afgelopen jaren internationaal hebben gezien: het verschilt van land tot land en het hangt maar net af wat de politieke kleur is van een succesvolle populist. In Nederland is Wilders momenteel die man, helaas heeft de SP nu niet iemand zoals Jan Marijnissen die een meesterpopulist (maar inhoudelijk sterk!) is. Zoals jij zelf aangeeft, internationaal zijn de volkeren het neoliberale beleid zat en hebben ze een schijthekel gekregen aan de establishment politici, een vaardige populist trekt gemakkelijk veel stemmen. Die kan bijna elke politieke kleur hebben.

quote:
De republikeinen liften ook alleen maar mee met Trump's succes.
Correct.

quote:
Zuckerberg is druk aan het campaignen voor 2020
[ afbeelding ]
Help! ;)
Dit lijkt mij een tijd waarin talentvolle, idealistische, intrinsiek gemotiveerde (dingen willen veranderen om het beter te maken voor de mensen) jonge politici die een eerlijke en inhoudelijk goede boodschap hebben hoge ogen kunnen gooien. Zuckerberg is niet zo iemand.
#NoDAPL
pi_169128302
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 22:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

[..]

Waar men nu dit ziet:

[..]

Interessant. Echter worden de Democraten nu geleid door corporate establishmentfiguren die er alles aan deden en doen om de progressieve vleugel monddood te maken. De progressieve Democraten zullen eerst deze mensen weg moeten krijgen uit de top van de paartij alvorens dit mogelijk is. Ik ben het volstrekt met jou eens dat enkel iemand zoals Sanders momenteel de oplossingen heeft (of het begin ervan) en voldoende stemmen kan trekken.
Ja, nationaalsocialisme is in opkomst, dat is al enkele jaren het geval, zo niet langer en je zag er tijdens de laatste USA-verkiezingen duidelijke tekenen van.

quote:
9s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 23:34 schreef Peace99 het volgende:
Triest om te zien dat er in America geen 'normale' democraten meer lijken te bestaan.
Tulsi Gabbard, Bernie Sanders en Nina Turner op het federale niveau. Een van de prangende vragen is hoeveel van zulke mensen er actief zijn op het staatsniveau, dit soort mensen zou kunnen doorstromen naar het federale niveau als de progressieve toppers hun invloed gebruiken.
#NoDAPL
pi_169128427
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 23:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jimmy Dore is het volgen waard. ;)
:Y

Stefan Molyneux vind ik ook zo'n ^O^ figuur :Y
pi_169128474
Trump _O_
pi_169128498
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 00:04 schreef Doublepain het volgende:
Trump _O_
Een van de weinigen die het durft op te nemen tegen de deepstate _O_
  zaterdag 25 februari 2017 @ 04:10:27 #238
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169130179
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_169130193
quote:
Je loopt al min. 4 bijna 5 uur achter :P
pi_169130214
Voor geinteresseerden:

Study Shows People Are More Likely to Believe Fake News When They Feel Excluded

quote:
People who feel isolated or left out of the crowd are more likely to develop a sense that the world is conspiring against them, leading to beliefs that oppose conventional views, a new study on conspiracy theories and superstitions has found.

Researchers found that people who don't feel they fit into society are more likely to seek out meaning in dubious or elaborate stories that may or may not be true - which could help explain the 'fake news' phenomenon plaguing the internet right now....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_169130221
quote:
Dat zijn die mensen die als eerste schreeuwen als ze 'denken' dat ze gediscrimineerd worden, blijkt wel ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Peace99 op 25-02-2017 05:28:33 ]
  zaterdag 25 februari 2017 @ 06:59:25 #242
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_169130279
quote:
Mja, psychologie...
De eerste studie toont enkel correlatie, zegt niets over de oorzaak of het gevolg.
De tweede studie heeft de typische problemen die je bij psychologische studies ziet: studenten van de universiteit gebruiken, de naieve setup/veronderstelling: we vertellen proefpersonen dat ze tot een afgewezen groep behoren, stellen hen enkele vragen, en concluderen dat "exclusie" leidt tot ...
Psychologen bedenken een hoop hypotheses, behalve blijkbaar dat mensen die zich beledigd/afgewezen voelen oppositioneel-opstandig gedrag zouden vertonen en kiezen voor antwoorden die ze als "fout" beschouwen...
  zaterdag 25 februari 2017 @ 07:09:07 #243
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_169130290
quote:
quote:
"They shouldn't be allowed to use sources unless they use somebody's name. Let their name be put out there."
Ja, laat ze maar met bronnen komen zoals voormalig Trump woordvoerder John Barron. Dat was pas een bron!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_169130291
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 23:34 schreef Peace99 het volgende:
Triest om te zien dat er in America geen 'normale' democraten meer lijken te bestaan?

Wat ik ook raar vind is dat de 'flower power' mensen nu, het meest oorlogszuchtig lijken.
Pak nou zo'n Hillary/McCain of Schumer. :r Uit alle hoeken en gaten komen die vuile gedrochten }:|
De democraten konden zo lang teren op een vervalsing van de werkelijkheid. Het was Lincoln die de slaven bevrijdde, maar de democraten die voor slavernij waren vonden een nieuwe methode van Uncles Toms en Aunts Tommies uit, afhankelijkheid van de regering. De despoten van die lichting zijn onder andere Jesse Jackson. Die burgemeester van Chicago doet het heel slim. Zwarten die elkaar uitmoorden in die stad en hij blijft buiten schot

Mccain en Graham zijn rhinos. Ze schurken aan tegen de globalisering. Ze zijn vertegenwoordigers van de swamp. Het zijn ook warmongers die Eisenhower's farewell speech naast zich neerleggen. Marionetten zijn het en eigenlijk halve democraten.

Wat ook bemoedigend is dat de invloed van Hollywood en popsterren tanende is. Amerikanen zien steeds meer hun hypocrisie.
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  zaterdag 25 februari 2017 @ 07:40:59 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169130362
leuk dat GOPers die zich een beetje kirsch opstellen geframed worden als verraders
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 25 februari 2017 @ 08:03:21 #246
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_169130448
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 07:10 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

De democraten konden zo lang teren op een vervalsing van de werkelijkheid. Het was Lincoln die de slaven bevrijdde, maar de democraten die voor slavernij waren vonden een nieuwe methode van Uncles Toms en Aunts Tommies uit, afhankelijkheid van de regering. De despoten van die lichting zijn onder andere Jesse Jackson. Die burgemeester van Chicago doet het heel slim. Zwarten die elkaar uitmoorden in die stad en hij blijft buiten schot

Mccain en Graham zijn rhinos. Ze schurken aan tegen de globalisering. Ze zijn vertegenwoordigers van de swamp. Het zijn ook warmongers die Eisenhower's farewell speech naast zich neerleggen. Marionetten zijn het en eigenlijk halve democraten.

Wat ook bemoedigend is dat de invloed van Hollywood en popsterren tanende is. Amerikanen zien steeds meer hun hypocrisie.
Telkens als ik jouw reacties lees krijg ik het idee dat er een wormgat is geopend op Fok en wij inzage krijgen in een parallelle wereld waarin alles gespiegeld is.
pi_169130707
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 08:03 schreef Terecht het volgende:

[..]

Telkens als ik jouw reacties lees krijg ik het idee dat er een wormgat is geopend op Fok en wij inzage krijgen in een parallelle wereld waarin alles gespiegeld is.
Dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat je de verkeerde 'fake' bronnen raadpleegt :Y

Foute Dems plegen elke definitie inhoudelijk nl. 180 graden te wijzigen 8)7
pi_169130768
quote:
Hoezo heftige shit?
Je wist niet dat Obama vaak precies ditzelfde deed maar dan andere clubs weerde zoals Fox en Breitbart?
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:03:06 #249
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_169130797
Kijk nou toch eens.

20 november 2014. Persbriefing achter gesloten deuren. The Daily Caller, Breitbart, National Review, The Weekly Standard, TheBlaze niet uitgenodigd.

http://dailycaller.com/20(...)m-amnesty-briefings/
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 25 februari 2017 @ 09:17:09 #250
862 Arcee
Look closer
pi_169130902
quote:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_169130909
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Kijk nou toch eens.

20 november 2014. Persbriefing achter gesloten deuren. The Daily Caller, Breitbart, National Review, The Weekly Standard, TheBlaze niet uitgenodigd.

FOK! was ook niet uitgenodigd. Maar het zou ook kunnen zijn dat die niet helemaal de verspreiding van bjiv. de New York Times halen.

Dat je vage splinter'media' niet uitnodigt vind ik niet zo raar, dat je landelijke wijdverspreide media niet uitnodigt enkel op het criterium of ze reclame voro je maken wel.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:25:09 #252
192592 SureD1
pi_169130966
https://mobile.twitter.co(...)s/835325771858251776

De lugenpresse rethoriek gaat gewoon door... gewoon stug het fascism playbook afwerken...
pi_169130988
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:25 schreef SureD1 het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)s/835325771858251776

De lugenpresse rethoriek gaat gewoon door... gewoon stug het fascism playbook afwerken...
CNN is geen nepnieuws probeer je te zeggen?
pi_169130999
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 07:40 schreef Re het volgende:
leuk dat GOPers die zich een beetje kirsch opstellen geframed worden als verraders
Dat is een simpel truukje als je autoritair bent.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:29:35 #255
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_169131022
OK. Als het handig uitkomt, dan moet er benadrukt worden hoe anders Trump wel is dan die walgelijke Obama, maar als men in een hoekje wordt geluld, dan mag er geroepen worden hoe identiek het eigenlijk is aan Obama, wat schijnbaar geldt als een pro-Trump argument.

Als surrealistische twist wordt dit gebruikt om hypocrisie bij anderen te veroordelen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:32:03 #256
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169131054
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

och als we maar een keer gaan kaasfondueen, kritisch dan
pi_169131073
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

NYT brengt vlg. deze mods ook geen fake-news :') Geen beginnen aan, hier _O-
pi_169131166
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als McCain een republikein is, is de paus een moslim.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:44:04 #259
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_169131179
quote:

[..]

Misschien moet je toch een keer proberen te begrijpen wat echt en wat fake nieuws is.

Fake nieuws (Althans zonder bewijs): President Trump heeft prostituees over zich heen laten plassen in Moskou!

Echt nieuws: Een Britse ex MI6 medewerker heeft aanwijzingen gevonden dat er video's zijn gemaakt van door Trump ingehuurde prostituees enzovoorts.

Fake nieuws: Trump heeft tientallen vrouwen aangerand.

Echt nieuws: Trump wordt door meerdere vrouwen aangeklaagd voor aanranding en in één geval zelfs van verkrachting van een 13 jarig meisje.

Dus ja, je kunt wel blijven brullen "Fake News", maar wanneer mensen aangifte doen tegen de president, rapporteren over bevindingen of anderszins rapporteren op een manier die ruimte laat voor interpretatie dan is dat gewoon echt nieuws! Simpel zat.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:44:21 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169131182
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Als McCain een republikein is, is de paus een moslim.
ik kan me toch herinneren dat hij voor de republikeinen toch echt een gooi heeft gedaan naar het presidentschap... kan het mishebben hoor
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:44:58 #261
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169131188
quote:

[..]

geef eens een voorbeeld dan...
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:45:06 #262
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_169131193
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:44 schreef Re het volgende:

[..]

ik kan me toch herinneren dat hij voor de republikeinen toch echt een gooi heeft gedaan naar het presidentschap... kan het mishebben hoor
Een echte republikein is een man die na de verkiezingen zo snel mogelijk dictator wil worden! Begrijp dat dan.
pi_169131208
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
OK. Als het handig uitkomt, dan moet er benadrukt worden hoe anders Trump wel is dan die walgelijke Obama, maar als men in een hoekje wordt geluld, dan mag er geroepen worden hoe identiek het eigenlijk is aan Obama, wat schijnbaar geldt als een pro-Trump argument.

Als surrealistische twist wordt dit gebruikt om hypocrisie bij anderen te veroordelen.
Het punt gaat volledig aan je voorbij merk ik.

Deze bijeenkomsten vinden plaats in een kleinere ruimte, je kunt dan niet iedereen uitnodigen.
Dit keer valt CNN af, omdat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat entertainment geen plaats moet hebben bij een persbijeenkomst.

Er was ten tijde van Obama al niks mis mee, en nu ook niet. Je kunt simpelweg niet meer mensen in een ruimte stoppen dan dat erin passen.

De enigen die hier weer ongefundeerd, ongeïnformeerd, en hypocriet aan het janken zijn, zoals gewoonlijk, weer de anti-trumpers.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:46:45 #264
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131213
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Kijk nou toch eens.

Nee maar, complotsites mochten niet binnen. Hoe raar.... KUCH..
Hoe krijg je het uit je toetsenbord? 8)7
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:47:18 #265
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131223
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:18 schreef invalidusername het volgende:

[..]

FOK! was ook niet uitgenodigd. Maar het zou ook kunnen zijn dat die niet helemaal de verspreiding van bjiv. de New York Times halen.

Dat je vage splinter'media' niet uitnodigt vind ik niet zo raar, dat je landelijke wijdverspreide media niet uitnodigt enkel op het criterium of ze reclame voro je maken wel.
Eens
pi_169131237
quote:

[..]

Oh god. Ik mag geen ellenlange lijsten meer posten van Euribob, wordt ie boos.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:49:32 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131240
quote:

[..]

Zeg dat..
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:49:43 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169131244
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

ga je gang
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:50:08 #269
192592 SureD1
pi_169131247
quote:

[..]

Niet voeren Re, gewoon doorscrollen...
pi_169131250
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geef dan een voorbeeld ipv 100.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:51:23 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Deze bijeenkomsten vinden plaats in een kleinere ruimte, je kunt dan niet iedereen uitnodigen.
Dit keer valt CNN af, omdat we het er allemaal wel over eens kunnen zijn dat entertainment geen plaats moet hebben bij een persbijeenkomst.

Er was ten tijde van Obama al niks mis mee, en nu ook niet. Je kunt simpelweg niet meer mensen in een ruimte stoppen dan dat erin passen.

De enigen die hier weer ongefundeerd, ongeïnformeerd, en hypocriet aan het janken zijn, zoals gewoonlijk, weer de anti-trumpers.
Lulkoek.
pi_169131257
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:46 schreef Refragmental het volgende:

[..]

CNN, de New York Times, en nog wat anderen.
pi_169131265
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Zekers :Y *O*
pi_169131267
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geef dan een voorbeeld ipv 100.
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:49 schreef Re het volgende:

[..]

ga je gang
Het is alsof jullie iedere keer weer collectieve geheugenverlies hebben.
Het fake news van CNN is in deze reeks echt tig maal voorbij gekomen.

Maarja, hier een voorbeeld van wat ik zelf wel grappig en lachwekkend vind.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:53:35 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131269
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:50 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Niet voeren Re, gewoon doorscrollen...
Je hebt gelijk hoor, maar het is echt bizar om te zien dat sommigen in een parallele werkelijkheid leven... -O-
pi_169131278
quote:
Reporters from The Times, BuzzFeed News, CNN, The Los Angeles Times, Politico, the BBC and The Huffington Post were among those shut out of the briefing. Aides to Mr. Spicer admitted only reporters from a group of news organizations that, the White House said, had been previously confirmed.

Those organizations included Breitbart News, the One America News Network and The Washington Times, all with conservative leanings. Journalists from ABC, CBS, The Wall Street Journal, Bloomberg and Fox News also attended
Ach, kan gebeuren, Obama deed dit ook regelmatig.
pi_169131281
quote:

[..]

Je punt?
pi_169131285
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lulkoek.
Zeer sterk argument dit ^O^
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:55:18 #279
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131293
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Het is alsof jullie iedere keer weer collectieve geheugenverlies hebben.
Het fake news van CNN is in deze reeks echt tig maal voorbij gekomen.

Maarja, hier een voorbeeld van wat ik zelf wel grappig en lachwekkend vind.
"Collectieve geheugenverlies"? Beheers je het Nederlands uberhaupt wel?
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:55:25 #280
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_169131296
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Lulkoek.
BNW is ----> die kant op.
*Hosselcopter*
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:56:13 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131306
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is werkelijk waar te gek voor woorden...
pi_169131310
quote:

[..]

Helemaal alleen gevonden?
^O^
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:56:48 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131314
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:55 schreef Dibble het volgende:

[..]

BNW is ----> die kant op.
Precies. Kssst!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:57:29 #284
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_169131322
Van de persconferentie:
quote:
Q And on a sort of semi-related note, this banner on CNN right now that says "CNN and others have been blocked from media briefings," are CNN and The New York Times not in here right now because you’re unhappy with their reporting? And why are they not in here?
MR. SPICER: Because we had a pool and then we expanded it, and we added some folks to come and cover it.
Q But there’s enough room for others in here.
MR. SPICER: It was my decision to decide -- you know, to expand the pool. Yeah.
Q Sean, the President said today at CPAC, “We’re going to do something about it” in reference to these stories that he is saying are false by The New York Times and CNN and others. What is he talking about there?
MR. SPICER: I'm sorry, say the beginning.
Q He said, “We are going to do something about it” when he was referencing --
MR. SPICER: Well, I mean, I think we’re going to aggressively push back. We’re just not going to sit back and let false narratives, false stories, inaccurate facts get out there.
Beetje zonde hoeveel trolletjes hier rondwaren. Als er genoeg plek is in de kamer en de AP en Time Magazine zich NB. solidair houden door de boel de boycotten, dan is het gewoon niet pluis.
pi_169131330
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:56 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Helemaal alleen gevonden?
^O^
Echt de bochten waarin de Fok trekcirkel zich weer moet wurmen. Ze kunnen allemaal zo bij cirque du soleil aan de slag _O-
pi_169131344
quote:

[..]

BBC, the Guardian. Een zogenaamd te kleine ruimte (te klein voor hoeveel extra journalisten? Tien? Twintig?) is een nogal treurige smoes om de vrije nieuwsgaring de nek om te draaien.

/edit: ik lees net (hierboven) dat volgens de media die er wel bij waren er voldoende ruimte was.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2017 10:01:37 ]
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:00:07 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131347
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:57 schreef Dekatria het volgende:
Van de persconferentie:

[..]

Beetje zonde hoeveel trolletjes hier rondwaren. Als er genoeg plek is in de kamer en de AP en Time Magazine zich NB. solidair houden door de boel de boycotten, dan is het gewoon niet pluis.
Of die zich wel of niet solidair tonen doet er niet toe. Het is uberhaupt niet pluis.
pi_169131360
quote:

[..]

Grappig hoe alles wat Obama deed opeens als de standaard wordt gezien. Met terugwerkende kracht wordt hij zo nog één van de beste presidenten ooit.
pi_169131370
Dat CNN dadelijk sommig nieuws als nep nieuws zal gaan brengen omdat men het niet meer uit eerste hand mag horen is dan niet logisch? Zo versterkt Trump alleen maar zijn eigen geneuzel.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:02:19 #290
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169131380
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

Bij elke nieuwe controverse kun je het verloop van de discussie wel uittekenen. Feiten worden 180 graden gepresenteerd en ohja Obama deed ook zoiets gelijkwaardigs, dus dan mag Trump het ook doen :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:02:58 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131386
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

BBC, the Guardian. Een zogenaamd te kleine ruimte (te klein voor hoeveel extra journalisten? Tien? Twintig?) is een nogal treurige smoes om de vrije nieuwsgaring de nek om te draaien.
Het is gewoon niet waar. Ruimte is groot zat. Ook als je verkiest complotmedia ook uit te nodigen.
Hoewel complotmedia uitnodigen alsof het gewone media zijn pas echt geschift is. Maar we raken er helaas aan gewend inmiddels...
pi_169131388
quote:

[..]

Kun je die bewering ook staven ?
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:03:07 #293
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_169131389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:01 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Grappig hoe alles wat Obama deed opeens als de standaard wordt gezien. Met terugwerkende kracht wordt hij zo nog één van de beste presidenten ooit.
Nu al nummer 12 _O_

http://time.com/4674300/cspan-presidents-rank-2017/
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_169131394
Ik vond deze ook wel grappig

pi_169131408
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nee, maar dat hoeft ook niet.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:04:38 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131411
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hij is sarcastisch.. Ludachrist is noch een Trumper, noch geschift.. ;)
pi_169131419
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:01 schreef Basp1 het volgende:
Dat CNN dadelijk sommig nieuws als nep nieuws zal gaan brengen omdat men het niet meer uit eerste hand mag horen is dan niet logisch? Zo versterkt Trump alleen maar zijn eigen geneuzel.
CNN is niet verplicht verslaggeving te doen wanneer ze hun bronnen niet 100% kunnen verifiëren.
Breng jij nieuws naar buiten waarvan je niet 100% weet of dit klopt, dan ben je daar zelf verantwoordelijk voor. Zelf verantwoordelijk voor je eigen daden. En dat is wat nu gebeurt met CNN, de leugens halen hun nu in.
pi_169131426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:03 schreef Refragmental het volgende:
Ik vond deze ook wel grappig

[ afbeelding ]
Je kon toen echter het citaat gewoon lezen, en kijken waarop ze die kop baseerden. Sinatra klaagde dat ze het nooit letterlijk zo gezegd heeft, wat klopt, maar ze had wel iets in die trant gezegd.

Ik vond je eerste voorbeeld sterker.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:06:52 #299
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_169131430
Lol, net supernatural s12e05 gekeken. Gaat over de reincarnatie van Hitler: "I sold ten million copies of Mein Kampf, imagine what I can do with twitter". Uitgezonden op 10 november 2016..
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:06:52 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169131432
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:05 schreef Refragmental het volgende:

[..]

CNN is niet verplicht verslaggeving te doen wanneer ze hun bronnen niet 100% kunnen verifiëren.
Breng jij nieuws naar buiten waarvan je niet 100% weet of dit klopt, dan ben je daar zelf verantwoordelijk voor. Zelf verantwoordelijk voor je eigen daden. En dat is wat nu gebeurt met CNN, de leugens halen hun nu in.
In je paralelle werkelijkheid. Breitbart en Nine for news en Infowars etc, die zijn pas betrouwbaar.. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')