abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168907409
En meer swamp.

Trump heft anti-corruptie regels op...niemand is verrast, neem ik aan?

https://www.theguardian.c(...)-frank-oil-companies
In the beginning there was nothing, which exploded.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 22:43:18 #202
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168907412
Neeeee, wie zei ook alweer "dat het dan wel kremlingate genoemd zou worden"?

Is Michael Flynn the First Domino to Fall in Kremlingate?
pi_168907492
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:42 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Pence hoef ik ook niet alsjeblieft-dankjewel... maar denken over impeachment werkt therapeutisch... what the hell moet je dan hopen? Obama die zich op dat eiland een militie regelt en terugkomt?
Sanders die de president wordt. ;)
Ondertussen is hetzelfde clubje wat de Democraten een van de meest beschamende nederlagen ooit liet lijden (niet enkel HRC die van een clown verloor, ook allerlei senaatszetels, Congress-zetels etc.) Perez naar voren aan het schuiven als het nieuwe hoofd van de DNC. Nee dank je. :')
En ze willen héééééél erg graag Sanders zijn lijstje met donateurs hebben. :')
Die smiley staat daar omdat ze duidelijk niet begrijpen waarom die donateurs aan hem geld geven en dat diezelfde mensen geen geld zouden geven aan het establishmentclubje van die partij.
Ik hoorde een rake opmerking, het clubje van HRC is nog dommer dan het clubje van Bush, in ieder geval wist het clubje van Bush te winnen, het clubje van HRC verliest van een van de meest incompetente genomineerde presidentskandidaten ooit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_168908069
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ondertussen is hetzelfde clubje wat de Democraten een van de meest beschamende nederlagen ooit liet lijden (niet enkel HRC die van een clown verloor, ook allerlei senaatszetels, Congress-zetels etc.) Perez naar voren aan het schuiven als het nieuwe hoofd van de DNC. Nee dank je. :')
Die smiley staat daar omdat ze duidelijk niet begrijpen waarom die donateurs aan hem geld geven en dat diezelfde mensen geen geld zouden geven aan het establishmentclubje van die partij.
Ik hoorde een rake opmerking, het clubje van HRC is nog dommer dan het clubje van Bush, in ieder geval wist het clubje van Bush te winnen, het clubje van HRC verliest van een van de meest incompetente genomineerde presidentskandidaten ooit.
Je valt in herhaling. Kan je niet gewoon een Sanders-adoratie topic openen? Het gaat hier nu over Trump en zijn kornuiten.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:04:38 #205
192592 SureD1
------------------------------
pi_168908204
quote:

[..]

Bram, ik had ook graag the Bern als POTUS gehad, wie niet eigenlijk? Maar in 2020 gaat hij 79 zijn. Er is een reeële kans dat hij dat niet eens haalt. Voor iemand van zijn generatie leeft hij al in borrowed time...

Iemand met het gedachtengoed van Bernie in de verpakking van een vlotte veertiger v/m moeten we hebben...
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:12:41 #206
192592 SureD1
pi_168908529
Wie zou de telefoon van POTUS hebben? Sinds de onbedoeld ironische Noord Korea tweet weer twee keurige tweetjes... Ivanka?
pi_168908574
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:10 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dan moeten er dus 20 rep. senatoren switchen... McCain en die andere zijn vast on board, nog 18 te gaan... (season 1 Frank Underwood kom er maar in ;) )
Sowieso moet er echt wel een concrete aanleiding zijn. Er zal voor de Republikeinse afgevaardigden en senatoren grotendeels een rationele motivatie achter zitten. In welke mate kunnen ze Trump impeachen zonder daar politieke schade van te ondervinden?
Maar belangrijker nog, waarom zouden ze het eigenlijk doen. Trump gaat gewoon grotendeels mee in hun ideeën. Er zijn wat marginale afwijkingen, maar die kunnen ze best voor lief nemen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168908600
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:04 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Bram, ik had ook graag the Bern als POTUS gehad, wie niet eigenlijk? Maar in 2020 gaat hij 79 zijn. Er is een reeële kans dat hij dat niet eens haalt.
Er is ook een reële kans dat jij of ik morgen sterft. Mensen die gezond hebben geleefd en die geen pech hebben zijn nog best vitaal met die leeftijd. Ik zou het naatuurlijk ook prima vinden als een jong progressief iemand het van hem overneemt maar ik zie nog niemand die dat kan doen. Er zijn een aantal mensen die aardig zijn maar geen van hen allen kan hem opvolgen. Turner is een zeer krachtige en intelligente vrouw die overwegend progressieve waarden heeft, ze kan naast de progressieve stem ook de stem van de minderheden winnen maar gaat zij net zo'n enthousiasme losmaken bij de mensen en bij de jongeren? Tulsi Gabbard heeft potentie maar ze is niet op alle punten voldoende progressief (migratiebeleid, toch wel een puntje voor een deel van de progressieve achterban). Warren is compleet afgeserveerd voor de progressieve beweging, het was al heikel op het moment dat ze Sanders niet steunde, het was funest dat ze geen enkele moeite heeft gedaan m.b.t. DAPL. Verder zie ik momenteel geen kandidaat die een voldoende sterk profiel heeft. Er zijn op lagere niveaus interessante jongeren die politiek actief zijn geworden maar jij weet net zo goed als ik hoe het gaat in de politiek, die maken niet zomaar ineens kans alvorens ze voldoende ervaring hebben opgedaan etc.

Ik zie het als volgt, zolang Sanders gezond is kan hij het doen. Gewoon regelen dat er een goede opvolger is (hij kiest zelf zijn VP-kandidaat) zodat die het kan overnemen als het nodig zou zijn. Geen probleem toch? We weten dat Sanders geen groot ego heeft, hij zal pas op de plaats maken als het nodig is en hij zou dat ook willen omdat hij op zo'n moment liever bij zijn familie zou zijn. Dat is de type persoon die hij is. Hoe ouder mensen worden hoe groter het verschil tussen de kalenderleeftijd en de biologische leeftijd wordt, voor de een op een positieve manier, voor de ander op een negatieve manier. Je kan pech hebben (of geluk) maar voor het grootste deel wordt het gewoon bepaald door de keuzes die je hebt gemaakt.

quote:
Iemand met het gedachtengoed van Bernie in de verpakking van een vlotte veertiger v/m moeten we hebben...
Wie!?
Je komt dan uit op Tulsi Gabbard. Ik heb een zwak voor haar maar denk jij dat zij in staat is om de nieuwe leidster te worden? Misschien over 5-10 jaar maar nu? Ik weet het niet.
#NoDAPL
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:15:25 #209
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168908636
Ik ben benieuwd wie de volgende is die eruit vliegt
pi_168908680
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:15 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd wie de volgende is die eruit vliegt
Als dit in Engeland zou gebeuren dan zouden ze flink wedden. :)
#NoDAPL
pi_168908698
Je obsessie is vermakelijk :P
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:17:36 #212
192592 SureD1
pi_168908718
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sowieso moet er echt wel een concrete aanleiding zijn. Er zal voor de Republikeinse afgevaardigden en senatoren grotendeels een rationele motivatie achter zitten. In welke mate kunnen ze Trump impeachen zonder daar politieke schade van te ondervinden?
Maar belangrijker nog, waarom zouden ze het eigenlijk doen. Trump gaat gewoon grotendeels mee in hun ideeën. Er zijn wat marginale afwijkingen, maar die kunnen ze best voor lief nemen.
Nu nog wel ja... zolang ze hun agenda kunnen uitvoeren en zolang ze hem kunnen containen laten ze hem lekker zitten. Als Priebus door Bannon en Miller uit de Small Council wordt gezet en als ze Pence ook kunnen kalt stellen, dan wordt het voor de partij ook gevaarlijk...
pi_168908819
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:17 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Nu nog wel ja... zolang ze hun agenda kunnen uitvoeren en zolang ze hem kunnen containen laten ze hem lekker zitten. Als Priebus door Bannon en Miller uit de Small Council wordt gezet en als ze Pence ook kunnen kalt stellen, dan wordt het voor de partij ook gevaarlijk...
Maar wat gaan die mensen dan zoal doen? Wat denk je dat ze unilateraal kunnen bereiken? Waar wijken ze zo vreselijk af van het gros van de Republikeinen?
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:20:35 #214
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168908822
Heb de indruk dat Gabbard een stukje rechtser is dan Sanders. Iemand die niet gestoord is en wetenschap serieus neemt zou op zich al winst zijn natuurlijk, wat me eigenlijk een minimum voorwaarde lijkt voor zo'n post, maar here we are.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:20:43 #215
192592 SureD1
pi_168908826
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Er is ook een reële kans dat jij of ik morgen sterft. Mensen die gezond hebben geleefd en die geen pech hebben zijn nog best vitaal met die leeftijd. Ik zou het naatuurlijk ook prima vinden als een jong progressief iemand het van hem overneemt maar ik zie nog niemand die dat kan doen. Er zijn een aantal mensen die aardig zijn maar geen van hen allen kan hem opvolgen. Turner is een zeer krachtige en intelligente vrouw die overwegend progressieve waarden heeft, ze kan naast de progressieve stem ook de stem van de minderheden winnen maar gaat zij net zo'n enthousiasme losmaken bij de mensen en bij de jongeren? Tulsi Gabbard heeft potentie maar ze is niet op alle punten voldoende progressief (migratiebeleid, toch wel een puntje voor een deel van de progressieve achterban). Warren is compleet afgeserveerd voor de progressieve beweging, het was al heikel op het moment dat ze Sanders niet steunde, het was funest dat ze geen enkele moeite heeft gedaan m.b.t. DAPL. Verder zie ik momenteel geen kandidaat die een voldoende sterk profiel heeft. Er zijn op lagere niveaus interessante jongeren die politiek actief zijn geworden maar jij weet net zo goed als ik hoe het gaat in de politiek, die maken niet zomaar ineens kans alvorens ze voldoende ervaring hebben opgedaan etc.

Ik zie het als volgt, zolang Sanders gezond is kan hij het doen. Gewoon regelen dat er een goede opvolger is (hij kiest zelf zijn VP-kandidaat) zodat die het kan overnemen als het nodig zou zijn. Geen probleem toch? We weten dat Sanders geen groot ego heeft, hij zal pas op de plaats maken als het nodig is en hij zou dat ook willen omdat hij op zo'n moment liever bij zijn familie zou zijn. Dat is de type persoon die hij is. Hoe ouder mensen worden hoe groter het verschil tussen de kalenderleeftijd en de biologische leeftijd wordt, voor de een op een positieve manier, voor de ander op een negatieve manier. Je kan pech hebben (of geluk) maar voor het grootste deel wordt het gewoon bepaald door de keuzes die je hebt gemaakt.

[..]

Wie!?
Je komt dan uit op Tulsi Gabbard. Ik heb een zwak voor haar maar denk jij dat zij in staat is om de nieuwe leidster te worden? Misschien over 5-10 jaar maar nu? Ik weet het niet.
Zo diep zit ik er helemaal niet in joh... ik geloof heilig in de voorspellende gave van Matt Groening, dus dan zou het een zekere Lisa Simpson moeten worden. Voor zover ik een profielschets in mijn hoofd heb voldoet die Gabbard prima... go her!
pi_168908912
Even het geheugen opfrissen van mensen die kritiek uiten op het deportatiebeleid van Trump maar met twee maten meten. Obama liet in 2012 rond de 400 000 mensen arresteren (voor dit doeleinde) en onder zijn bewind werden 2 miljoen mensen het land uitgezet. Kritiek op Trump is prima maar dan ook even Obama erbij betrekken. ;)
#NoDAPL
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:24:09 #217
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168908930
quote:

[..]

Hou toch eens een keer op met je gezemel over Sanders :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:24:46 #218
192592 SureD1
pi_168908948
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar wat gaan die mensen dan zoal doen? Wat denk je dat ze unilateraal kunnen bereiken? Waar wijken ze zo vreselijk af van het gros van de Republikeinen?
Als je die enge Miller mag geloven ons laten zien dat er met POTUS niet te spotten valt :)

Hé het is al laat, niet te serieus hè...ik kom hier voor ontspanning. Zoals ik al zei, denken over impeachment is therapeutisch, niet realistisch :)

Soort van serieus antwoord: het zoveel mogelijk inperken van Congress en de Judiciary ten gunste van de Executive...
pi_168908987
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:20 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Zo diep zit ik er helemaal niet in joh... ik geloof heilig in de voorspellende gave van Matt Groening, dus dan zou het een zekere Lisa Simpson moeten worden. Voor zover ik een profielschets in mijn hoofd heb voldoet die Gabbard prima... go her!
Er is trouwens een nieuwe vereniging opgericht: Justice Democrats. Ze proberen de partij te veroveren door de juiste mensen (die worden voorgedragen vanuit de achterban, worden geselecteerd door het bestuur en die wat trainign krijgen) benoemd te krijgen voor allerlei functies.
#NoDAPL
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:27:17 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:12 schreef SureD1 het volgende:
Wie zou de telefoon van POTUS hebben? Sinds de onbedoeld ironische Noord Korea tweet weer twee keurige tweetjes... Ivanka?
Dat zei ik gisteren al. En vandaag (ook in dit topic) nog een paar keer: ik begin er serieus in te geloven dat zijn telefoongisterenochtend (of zondag laat) is afgepskt of dat hij iig een Twitterverbod heeft.
Of Twitter is zo slim geweest hem onder curatele te Stellen... :P
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:27:46 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909043
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:17 schreef 99.999 het volgende:
Je obsessie is vermakelijk :P
Nee, buitengewoon irritant. En we hebben hier al genoeg te stellen zonder Bram er ook nog eens bij -O-
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:29:09 #222
192592 SureD1
pi_168909084
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zei ik gisteren al. En vandaag (ook in dit topic) nog een paar keer: ik begin er serieus in te geloven dat zijn telefoongisterenochtend (of zondag laat) is afgepskt of dat hij iig een Twitterverbod heeft.
Of Twitter is zo slim geweest hem onder curatele te Stellen... :P
I know :) ik probeerde subtiel van onderwerp te veranderen ;)
pi_168909090
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even het geheugen opfrissen van mensen die kritiek uiten op het deportatiebeleid van Trump maar met twee maten meten. Obama liet in 2012 rond de 400 000 mensen arresteren (voor dit doeleinde) en onder zijn bewind werden 2 miljoen mensen het land uitgezet. Kritiek op Trump is prima maar dan ook even Obama erbij betrekken. ;)
Trump voert beleid? Goed dat je het zegt, dat was ons hier namelijk nog niet opgevallen.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:29:41 #224
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168909115
quote:
Verschil is er wel in die zin dat het bij Obama daadwerkelijk criminelen waren. Nu zijn het voor een aanzienlijk deel ook niet-criminelen. Zal daar wel leiden tot meer weerstand al zal het, gok ik, wel op steun van een meerderheid kunnen rekenen.
pi_168909162
quote:
Volgens mij heeft dan ook niemand kritiek op het uitzetten van criminele illegalen. Sterker nog de laatste golf van uitzettingen was al in voorbereiding onder Obama. Dat Trump daar met de eer gaat strijken is dan wel weer een punt van kritiek, evenals het uitzetten van niet-criminele illegalen die er al decennia wonen :{
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:30:37 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909165
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Owh, sorry :@
pi_168909187

Als tegenhanger tegen die andere langspeelplaat die weer terug is in deze topicreeks.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:31:27 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909201
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Trump voert beleid? Goed dat je het zegt, dat was ons hier namelijk nog niet opgevallen.
:D _O-
So true...
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:32:16 #229
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168909230
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:10 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dan moeten er dus 20 rep. senatoren switchen... McCain en die andere zijn vast on board, nog 18 te gaan... (season 1 Frank Underwood kom er maar in ;) )
Ik denk dat juist de Democraten een impeachment van Trump zo lang mogelijk uitstellen. Als er dan toch een republikein zit liever een die de republikeinen een hoop ellende oplevert.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:33:49 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909282
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Maar ik begin het serieus te geloven. Dit is een trendbreuk..
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:35:22 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[ afbeelding ]
Als tegenhanger tegen die andere langspeelplaat die weer terug is in deze topicreeks.
:D :X :@
pi_168909341
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk dat juist de Democraten een impeachment van Trump zo lang mogelijk uitstellen. Als er dan toch een republikein zit liever een die de republikeinen een hoop ellende oplevert.
De Democraten hebben wat dat betreft niet zo gek veel te willen. Of het moet zo dramatisch gaan de komende twee jaar dat de midterms een gigantische landslide worden, maar dat lijkt me nogal een utopie.
pi_168909391
quote:
'
Het waren er wel wat meer dan 2 miljoen, dat aantal was al in 2014 bereikt, en daar is ook niets mis mee, de President moet de wet uitvoeren en illegalen zijn, zoals de naam al zegt, illegaal.

Maar...Obama heeft nooit getornd aan Sanctuary cities en Obama heeft ook geijverd voor een pardon en voor een regeling die het probleem zou oplossen maar daar wilden de Republikeinen ineens niet meer aan meewerken.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:36:58 #234
192592 SureD1
pi_168909404
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar ik begin het serieus te geloven. Dit is een trendbreuk..
Ja is het ook... fwiw @roguePOTUSstaff zegt ook dat hij zijn telefoon heeft af moeten geven (dat account heeft de laatste dagen ook een rare stijlbreuk ondergaan en is waarschijnlijk nep of compromised)

In other news: de Senaat gaat hoogstwaarschijnlijk een onderzoek instellen naar Flynn:

https://www.washingtonpos(...)m_term=.4d81a5c7a414
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:37:26 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909419
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

De Democraten hebben wat dat betreft niet zo gek veel te willen. Of het moet zo dramatisch gaan de komende twee jaar dat de midterms een gigantische landslide worden, maar dat lijkt me nogal een utopie.
Ach, je weet maar nooit. Wilders is ook weer aan het zakken in de peilingen. :P

Hoewel dat eigenlijk al jaren een trend is. Veel hoezee en hosanna vooraf, en minder zetels na elke verkiezing..
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:40:57 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909569
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:36 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ja is het ook... fwiw @roguePOTUSstaff zegt ook dat hij zijn telefoon heeft af moeten geven (dat account heeft de laatste dagen ook een rare stijlbreuk ondergaan en is waarschijnlijk nep of compromised)

In other news: de Senaat gaat hoogstwaarschijnlijk een onderzoek instellen naar Flynn:

https://www.washingtonpos(...)m_term=.4d81a5c7a414
Ja, dat werd al eerder geopperd. En dat het wrsch fake is ook.

Het rottige van deze administration is dat je fake niet meer van echt kunt onderscheiden. Als je denkt: "dit is ZO bizar, dat moet wel fake zijn", dan blijkt het echt -O-

Erger nog; als je denkt: "dit zou plausibel kunnen zijn", dan blijkt het fake/een leugen... 8)7
pi_168909700
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ach, je weet maar nooit. Wilders is ook weer aan het zakken in de peilingen. :P

Hoewel dat eigenlijk al jaren een trend is. Veel hoezee en hosanna vooraf, en minder zetels na elke verkiezing..
Geen idee wat dat met peilingen van doen heeft. Voor een impeachment heb je een tweederde meerderheid in de senaat nodig. De senaatverkiezingen in 2018 hebben geloof ik minder dan 10 Republikeinse zetels die op moeten voor herverkiezing.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:45:53 #238
192592 SureD1
pi_168909721
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, dat werd al eerder geopperd. En dat het wrsch fake is ook.

Het rottige van deze administration is dat je fake niet meer van echt kunt onderscheiden. Als je denkt: "dit is ZO bizar, dat moet wel fake zijn", dan blijkt het echt -O-

Erger nog; als je denkt: "dit zou plausibel kunnen zijn", dan blijkt het fake/een leugen... 8)7
I know... A brave new world zou Huxley zeggen...

Ik ben pitten :W
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:46:51 #239
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168909767
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Voor een impeachment is ik de praktijk altijd steun van meerdere partijen nodig Dus zonder de steun van beide ga je Trump niet wegkrijgen

En welk belang hebben de Democraten erbij om de Republikeinen te helpen om van Trump af te komen?
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:48:00 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909808
Lief O+ en off topic, maar toch... Zie dit niet bij Mel & Don: http://www.telegraaf.nl/p(...)Valentijnsdag__.html
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:48:59 #241
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909844
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Geen idee wat dat met peilingen van doen heeft. Voor een impeachment heb je een tweederde meerderheid in de senaat nodig. De senaatverkiezingen in 2018 hebben geloof ik minder dan 10 Republikeinse zetels die op moeten voor herverkiezing.
Ik vergelijk het ook niet op die gronden. Wel op verwachtingen/hoop-niveau...
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:49:37 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909864
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef SureD1 het volgende:

[..]

I know... A brave new world zou Huxley zeggen...

Ik ben pitten :W
Truste!
  dinsdag 14 februari 2017 @ 23:51:51 #243
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168909938
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Voor een impeachment is ik de praktijk altijd steun van meerdere partijen nodig Dus zonder de steun van beide ga je Trump niet wegkrijgen

En welk belang hebben de Democraten erbij om de Republikeinen te helpen om van Trump af te komen?
Nou, genoeg belangen hoor.. Zoals het land niet volledig in laten storten. Hebben ook hun kiezers geen baat bij (
pi_168909943
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Correct, daarom hebben de Democraten niet zo veel te willen in deze kwestie. De Republikeinen hebben daarentegen wel een theoretische kans om na de midterms unilateraal een impeachment te kunnen doordrukken.
pi_168910188
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lief O+ en off topic, maar toch... Zie dit niet bij Mel & Don: http://www.telegraaf.nl/p(...)Valentijnsdag__.html
Cute *;

Intussen bij Mel & Don:

:'(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_168910233
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Cute *;

Intussen bij Mel & Don:

[ afbeelding ] :'(
Hoe zou jij zelf als klein kind gekeken hebben als ze je favoriete speelgoed hadden afgepakt?
pi_168910405
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:00 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Hoe zou jij zelf als klein kind gekeken hebben als ze je favoriete speelgoed hadden afgepakt?
#GiveTheDonaldHisPhoneBack *O*
pi_168910437
quote:
De Democraten en Anti-Trump mensen zullen na de bekendmaking van Trump over de Krim ook allerlei complottheorieën verzinnen nu hun argument over dat Trump en Putin de allerbeste maatjes zijn op politiek vlak naar de prullenbak kan _O- _O- _O- _O- _O- _O-
graag op anoniem
pi_168910439
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 23:50:33 Obamacare continues to fail. Humana to pull out in 2018. Will repeal, replace & save healthcare for ALL Americans. https://t.co/glWEQ0lNR4 reageer retweet
pi_168910462
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef KingRoland het volgende:

[..]

De Democraten en Anti-Trump mensen zullen na de bekendmaking van Trump over de Krim ook allerlei complottheorieën verzinnen nu hun argument over dat Trump en Putin de allerbeste maatjes zijn op politiek vlak naar de prullenbak kan _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Hoef je gezien de affaire Flynn weinig voor te verzinnen, he?

Oh, en Trump heeft Abe ook verteld dat hij liev moet zijn voor Rusland.
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:16:53 #251
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168910467
Ja, als ze onzekerheid houden trekken verzekeraars zichzelf wel terug uit die markt en dan stort de boel in elkaar. Vraag me af wie dan the blame-game wint.
pi_168910473
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:16 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Hoef je gezien de affaire Flynn weinig voor te verzinnen, he?

Daar was jij zeker natuurlijk bij dat Trump dat allemaal van tevoren wist :)
graag op anoniem
pi_168910481
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:14 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 23:50:33 Obamacare continues to fail. Humana to pull out in 2018. Will repeal, replace & save healthcare for ALL Americans. https://t.co/glWEQ0lNR4 reageer retweet
Oh, hij liegt weer...gelukking veranderd er niets.

De terugtrekking was payback voor het blokkeren van de fusie, net in een rechtbank uitgekomen.

http://money.cnn.com/2017(...)na-merger/index.html
pi_168910493
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:17 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Daar was jij zeker natuurlijk bij dat Trump dat allemaal van tevoren wist :)
Hij wist er al weken officieel vanaf, ja. Beetje bijblijven, he?

Hij wist ook vast niets van Manafort en de anderen...allemaal toeval, natuurlijk.
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:19:57 #255
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168910496
quote:
Aaaaaaaaand he's back! *O*
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:20:02 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910498
quote:
Meer aangezet. Doch.
Nog steeds geen Trump-tweet. Iemand heeft zijn telefoon in tha swamp getieft :P
pi_168910503
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Hij wist er al weken officieel vanaf, ja. Beetje bijblijven, he?

Hij wist ook vast niets van Manafort en de anderen...allemaal toeval, natuurlijk.
Wat Flynn en de Russen hebben besproken? ga toch weg zeg :') _O- _O-
graag op anoniem
pi_168910510
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Iedereen weer happen

genot _O_ _O_ _O_ _O_
graag op anoniem
pi_168910514
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:20 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Wat Flynn en de Russen hebben besproken? ga toch weg zeg :')
Uh...het verhaal niet gevolgd, he?
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:21:43 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910516
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Je hebt er geen idee van hoe stupide je overkomt he? Dit is noch ONZ, noch NWS...
pi_168910531
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:18 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

De terugtrekking was payback voor het blokkeren van de fusie, net in een rechtbank uitgekomen.

http://money.cnn.com/2017(...)na-merger/index.html
Zal s een keer niet zo zijn ;(
pi_168910545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:18 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Hij lijkt net een president :o
graag op anoniem
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:24:53 #263
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_168910550
Trump redt de wereld en de USA _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:24:53 #264
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_168910551
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef kladderadatsch het volgende:
Maar met een valiumpil. Slome tweet, ik mis de agressie, de leugens en de verdachtmakingen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_168910552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:21 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Iedereen weer happen

genot _O_ _O_ _O_ _O_
Oh, wacht, een VBL mod....dat verklaart alles.
pi_168910554
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:24 schreef Smoofie het volgende:
Trump redt de wereld en de USA _O_
_O_ _O_ _O_
graag op anoniem
pi_168910561
Mensen die de campagne gevolgd hebben weten dat de rol van Flynn niet heel groot was toen. Hij mocht een aantal keren de crowd bezig houden als Trump weer ergens te laat kwam, maar buiten dat had hij niet zo veel invloed als Manafort en later Bannon, Conway en Jared.

Het is best mogelijk dat Moscow Mike te dichtbij de Russische zon gevlogen is. Obama stuurde hem ook al de laan uit, omdat hij te radicaal was. Volgens John Schindler viel er met Flynn ondanks dat het een van de meest talentvolle officieren was niet te werken.

Het is aannemelijk dat Flynn geprobeerd heeft om voor Trump alvast een deal met Rusland te regelen en daarbij regels overtreden heeft.
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:27:02 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168910573
Flynn is geinterviewd door de FBI. Het is goed mogelijk, maar op dit moment nog onduidelijk, of hij daarin gelogen heeft. Als hij gelogen heeft tegen de FBI is dat een misdrijf. Echt? Een misdrijf? Ja echt... https://www.law.cornell.edu/uscode/text/18/1001

Maar eerlijk is eerlijk, dat is nu nog speculatief.
pi_168910585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Flynn is geinterviewd door de FBI. Het is goed mogelijk, maar op dit moment nog onduidelijk, of hij daarin geloven heeft. Als hij gelogen heeft tegen de FBI is dat een misdrijf. Echt? Een misdrijf? Ja echt... https://www.law.cornell.edu/uscode/text/18/1001

Men heeft hier al een vooroordeel, dus dat is hier niet echt nodig.
graag op anoniem
pi_168910592
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Flynn is geinterviewd door de FBI. Het is goed mogelijk, maar op dit moment nog onduidelijk, of hij daarin gelogen heeft. Als hij gelogen heeft tegen de FBI is dat een misdrijf. Echt? Een misdrijf? Ja echt... https://www.law.cornell.edu/uscode/text/18/1001

Hij kan doen wat Clinton heeft gedaan. Zeggen dat hij het niet meer weet. Sterker nog, dat heeft hij gedaan. Hij zegt niet meer te weten of hij de sancties besproken heeft. Daarom heeft Trump ook het vertrouwen opgezegd.
pi_168910611
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Je mag ook best "ik" zeggen in plaats van men als je dat bedoelt.
pi_168910612
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Meer aangezet. Doch.
Nog steeds geen Trump-tweet. Iemand heeft zijn telefoon in tha swamp getieft :P
"via Twitter for iPhone" is inderdaad niet Trump zelf, zijn eigen tweets zijn altijd "via Twitter for Android".
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_168910627
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

"via Twitter for iPhone" is inderdaad niet Trump zelf, zijn eigen tweets zijn altijd "via Twitter for Android".
Hij dicteert ook soms Tweets aan zijn staff. Kan dus best zijn dat het wel door hem bedacht is.

Over 8 jaar lezen we in het boek dat niet Trump, maar zijn zoontje altijd de tweets schreef :')
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:32:05 #274
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910633
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Maar met een valiumpil. Slome tweet, ik mis de agressie, de leugens en de verdachtmakingen.
Dit is Trump dan ook niet.
pi_168910634
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij kan doen wat Clinton heeft gedaan. Zeggen dat hij het niet meer weet. Sterker nog, dat heeft hij gedaan. Hij zegt niet meer te weten of hij de sancties besproken heeft. Daarom heeft Trump ook het vertrouwen opgezegd.
En Trump op zijn beurt wist niet meer dat hij al de hoogte was van het feit dat Flynn het niet meer wist :Y _O-
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:33:33 #276
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168910642
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Nintex het volgende:

[..]

Misleiden mag ook niet onder die wet en het lijkt me sterk dat hij iemand behalve de grootste ideologues daar van zou kunnen overtuigen. Het blijft vooralsnog natuurlijk koffiedik kijken. Volgens mij is Clinton vooral niet vervolgd door het ontbreken van 'criminal intent', waarbij ik me hierbij dat lastiger voor kan stellen, want het misleiden of liegen alleen al, mocht daar sprake van zijn, toont die intentie.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 15-02-2017 00:42:48 ]
pi_168910643
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En Trump op zijn beurt wist niet meer dat hij al de hoogte was van het feit dat Flynn het niet meer wist :Y _O-
Tja, het is de leeftijd, he?
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:33:49 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910646
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:31 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij dicteert ook soms Tweets aan zijn staff. Kan dus best zijn dat het wel door hem bedacht is.

Over 8 jaar lezen we in het boek dat niet Trump, maar zijn zoontje altijd de tweets schreef :')
Dan is het afgezwakt. No way een Trumporiginaltweettwat
pi_168910675
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dan is het afgezwakt. No way een Trumporiginaltweettwat
Misschien is ie ook een beetje uitgeblust? :P
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:36:49 #280
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168910679
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Over welk vooroordeel heb je het precies?
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:37:10 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910681
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Misschien is ie ook een beetje uitgeblust? :P
Nah.. Niet des Trumps..
Tweets ook niet.
Phone is in tha swamp, I'm telling you...
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:38:56 #282
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910698
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Over welk vooroordeel heb je het precies?
Dat we geen VLBers of NWSers zijn en zelf nadenken ;)
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:39:09 #283
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168910699
Het is toch wat, ben je de machtigste man op aarde met in principe het vermogen om de wereld 1000+x compleet te vernietigen voor 10.000 years to come en dan mag je verdomme niet eens meer twitteren op je eigen fucking phone!

Ik zou ontslag nemen. :(
pi_168910702
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nah.. Niet des Trumps..
Tweets ook niet.
Phone is in tha swap, I'm telling you...
Maar een Trump laat zijn foon niet afpakken jonguh! :{w
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:41:18 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910717
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar een Trump laat zijn foon niet afpakken jonguh! :{w
Had je nu nog niet 3 sec kunnen wachten met quoten? Dan stond er iig swaMp -O-
En jawel, is al meerdere keren gebeurd.. Snap wat je wil zeggen though :P
pi_168910729
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Had je nu nog niet 3 sec kunnen wachten met quoten? Dan stond er iig swaMp -O-
En jawel, is al meerdere keren gebeurd.. Snap wat je wil zeggen though :P
Ow? En die heeft hij niet ontslagen :? Wat een loser!
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:42:52 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910731
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:39 schreef kladderadatsch het volgende:
Het is toch wat, ben je de machtigste man op aarde met in principe het vermogen om de wereld 1000+x compleet te vernietigen voor 10.000 years to come en dan mag je verdomme niet eens meer twitteren op je eigen fucking phone!

Ik zou ontslag nemen. :(
^O^
Alhoewel.. Pence -O-
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:43:33 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910734
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ow? En die heeft hij niet ontslagen :? Wat een loser!
Zal Ivanka wel geweest zijn ofzo :P
Die dat ding er in gegooid heeft..
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:45:48 #289
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168910749
Ik weet eigenlijk niet zoveel van die Pence en ik volg de Amerikaanse politiek toch vrij aardig. Weet eigenlijk alleen dat het een zeer streng gelovig man is, maar verder krijg ik niet echt hoogte van hem.
pi_168910752
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zal Ivanka wel geweest zijn ofzo :P
Of course, stom van mij! Ivanka krijgt dat wel gedaan natuurlijk, de spelbreekster :(
pi_168910756
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:45 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zoveel van die Pence en ik volg de Amerikaanse politiek toch vrij aardig. Weet eigenlijk alleen dat het een zeer streng gelovig man is, maar verder krijg ik niet echt hoogte van hem.
Tea Partier van het eerste uur.
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:48:23 #292
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168910765
Stel me Trump voor die in het Witte Huis nu alle kasten en laden opentrekt op zoek naar z'n fucking phone. :D
pi_168910772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:48 schreef kladderadatsch het volgende:
Stel me Trump voor die in het Witte Huis nu alle kasten en laden opentrekt op zoek naar z'n fucking phone. :D
:Y _O-

En dan stiekem tweeten en weer terugleggen :+
pi_168910776
christogrozev twitterde op woensdag 15-02-2017 om 00:01:21 Russian state media promoting @Wikileaks saying it may publish Flynn's call. Guess where they'd have the AUDIO from. This is crazy, man. reageer retweet
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:50:30 #295
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168910778
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Tea Partier van het eerste uur.
Tea Party ken ik wel, als movement dan, maar zou niet echt de kopstukken kunnen noemen. Maar hij is er een van dus? Neh, die wil je liever ook niet als president lijkt me.
pi_168910781
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mischien dat Melania echt wat gedaan heeft aan cyberbullying?
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:53:07 #297
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_168910800
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

:D En dan per ongeluk een schandaal veroorzaken waardoor Kellyanne naar CNN moet om te zeggen dat hij het niet geweest kan zijn. :)
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:53:37 #298
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168910804
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:50 schreef Nintex het volgende:
christogrozev twitterde op woensdag 15-02-2017 om 00:01:21 Russian state media promoting @Wikileaks saying it may publish Flynn's call. Guess where they'd have the AUDIO from. This is crazy, man. reageer retweet
I'll believe it when I hear it.
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:53:39 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910806
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:50 schreef Nintex het volgende:
Wikileaks leek ooit prima, maar is nu below every level. Dikke doei.
  woensdag 15 februari 2017 @ 00:54:20 #300
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168910809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:50 schreef Tijger_nootje het volgende:

[..]

Mischien dat Melania echt wat gedaan heeft aan cyberbullying?
Nah, te zwakke dame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')