Owh, sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
I knowik probeerde subtiel van onderwerp te veranderen
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trump voert beleid? Goed dat je het zegt, dat was ons hier namelijk nog niet opgevallen.
Ik denk dat juist de Democraten een impeachment van Trump zo lang mogelijk uitstellen. Als er dan toch een republikein zit liever een die de republikeinen een hoop ellende oplevert.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:10 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dan moeten er dus 20 rep. senatoren switchen... McCain en die andere zijn vast on board, nog 18 te gaan... (season 1 Frank Underwood kom er maar in)
Maar ik begin het serieus te geloven. Dit is een trendbreuk..quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
I knowik probeerde subtiel van onderwerp te veranderen
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[ afbeelding ]
Als tegenhanger tegen die andere langspeelplaat die weer terug is in deze topicreeks.
De Democraten hebben wat dat betreft niet zo gek veel te willen. Of het moet zo dramatisch gaan de komende twee jaar dat de midterms een gigantische landslide worden, maar dat lijkt me nogal een utopie.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de Democraten een impeachment van Trump zo lang mogelijk uitstellen. Als er dan toch een republikein zit liever een die de republikeinen een hoop ellende oplevert.
'quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even het geheugen opfrissen van mensen die kritiek uiten op het deportatiebeleid van Trump maar met twee maten meten. Obama liet in 2012 rond de 400 000 mensen arresteren (voor dit doeleinde) en onder zijn bewind werden 2 miljoen mensen het land uitgezet. Kritiek op Trump is prima maar dan ook even Obama erbij betrekken.
Ja is het ook... fwiw @roguePOTUSstaff zegt ook dat hij zijn telefoon heeft af moeten geven (dat account heeft de laatste dagen ook een rare stijlbreuk ondergaan en is waarschijnlijk nep of compromised)quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ik begin het serieus te geloven. Dit is een trendbreuk..
Ach, je weet maar nooit. Wilders is ook weer aan het zakken in de peilingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Democraten hebben wat dat betreft niet zo gek veel te willen. Of het moet zo dramatisch gaan de komende twee jaar dat de midterms een gigantische landslide worden, maar dat lijkt me nogal een utopie.
Ja, dat werd al eerder geopperd. En dat het wrsch fake is ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:36 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ja is het ook... fwiw @roguePOTUSstaff zegt ook dat hij zijn telefoon heeft af moeten geven (dat account heeft de laatste dagen ook een rare stijlbreuk ondergaan en is waarschijnlijk nep of compromised)
In other news: de Senaat gaat hoogstwaarschijnlijk een onderzoek instellen naar Flynn:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.4d81a5c7a414
Geen idee wat dat met peilingen van doen heeft. Voor een impeachment heb je een tweederde meerderheid in de senaat nodig. De senaatverkiezingen in 2018 hebben geloof ik minder dan 10 Republikeinse zetels die op moeten voor herverkiezing.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, je weet maar nooit. Wilders is ook weer aan het zakken in de peilingen.![]()
Hoewel dat eigenlijk al jaren een trend is. Veel hoezee en hosanna vooraf, en minder zetels na elke verkiezing..
I know... A brave new world zou Huxley zeggen...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat werd al eerder geopperd. En dat het wrsch fake is ook.
Het rottige van deze administration is dat je fake niet meer van echt kunt onderscheiden. Als je denkt: "dit is ZO bizar, dat moet wel fake zijn", dan blijkt het echt
Erger nog; als je denkt: "dit zou plausibel kunnen zijn", dan blijkt het fake/een leugen...![]()
Voor een impeachment is ik de praktijk altijd steun van meerdere partijen nodig Dus zonder de steun van beide ga je Trump niet wegkrijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Democraten hebben wat dat betreft niet zo gek veel te willen. Of het moet zo dramatisch gaan de komende twee jaar dat de midterms een gigantische landslide worden, maar dat lijkt me nogal een utopie.
Ik vergelijk het ook niet op die gronden. Wel op verwachtingen/hoop-niveau...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee wat dat met peilingen van doen heeft. Voor een impeachment heb je een tweederde meerderheid in de senaat nodig. De senaatverkiezingen in 2018 hebben geloof ik minder dan 10 Republikeinse zetels die op moeten voor herverkiezing.
Truste!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:45 schreef SureD1 het volgende:
[..]
I know... A brave new world zou Huxley zeggen...
Ik ben pitten
Nou, genoeg belangen hoor.. Zoals het land niet volledig in laten storten. Hebben ook hun kiezers geen baat bij (quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor een impeachment is ik de praktijk altijd steun van meerdere partijen nodig Dus zonder de steun van beide ga je Trump niet wegkrijgen
En welk belang hebben de Democraten erbij om de Republikeinen te helpen om van Trump af te komen?
Correct, daarom hebben de Democraten niet zo veel te willen in deze kwestie. De Republikeinen hebben daarentegen wel een theoretische kans om na de midterms unilateraal een impeachment te kunnen doordrukken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor een impeachment is ik de praktijk altijd steun van meerdere partijen nodig Dus zonder de steun van beide ga je Trump niet wegkrijgen
Cutequote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Liefen off topic, maar toch... Zie dit niet bij Mel & Don: http://www.telegraaf.nl/p(...)Valentijnsdag__.html
Hoe zou jij zelf als klein kind gekeken hebben als ze je favoriete speelgoed hadden afgepakt?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Cute![]()
Intussen bij Mel & Don:
[ afbeelding ]
#GiveTheDonaldHisPhoneBackquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe zou jij zelf als klein kind gekeken hebben als ze je favoriete speelgoed hadden afgepakt?
De Democraten en Anti-Trump mensen zullen na de bekendmaking van Trump over de Krim ook allerlei complottheorieën verzinnen nu hun argument over dat Trump en Putin de allerbeste maatjes zijn op politiek vlak naar de prullenbak kanquote:Op dinsdag 14 februari 2017 23:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Even het geheugen opfrissen van mensen die kritiek uiten op het deportatiebeleid van Trump maar met twee maten meten. Obama liet in 2012 rond de 400 000 mensen arresteren (voor dit doeleinde) en onder zijn bewind werden 2 miljoen mensen het land uitgezet. Kritiek op Trump is prima maar dan ook even Obama erbij betrekken.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 23:50:33Obamacare continues to fail. Humana to pull out in 2018. Will repeal, replace & save healthcare for ALL Americans. https://t.co/glWEQ0lNR4 reageer retweet
Hoef je gezien de affaire Flynn weinig voor te verzinnen, he?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Democraten en Anti-Trump mensen zullen na de bekendmaking van Trump over de Krim ook allerlei complottheorieën verzinnen nu hun argument over dat Trump en Putin de allerbeste maatjes zijn op politiek vlak naar de prullenbak kan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |