Daar was jij zeker natuurlijk bij dat Trump dat allemaal van tevoren wistquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:16 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Hoef je gezien de affaire Flynn weinig voor te verzinnen, he?
Oh, hij liegt weer...gelukking veranderd er niets.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:14 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 23:50:33Obamacare continues to fail. Humana to pull out in 2018. Will repeal, replace & save healthcare for ALL Americans. https://t.co/glWEQ0lNR4 reageer retweet
Hij wist er al weken officieel vanaf, ja. Beetje bijblijven, he?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar was jij zeker natuurlijk bij dat Trump dat allemaal van tevoren wist
Aaaaaaaaand he's back!quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:14 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 23:50:33Obamacare continues to fail. Humana to pull out in 2018. Will repeal, replace & save healthcare for ALL Americans. https://t.co/glWEQ0lNR4 reageer retweet
Meer aangezet. Doch.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:14 schreef Kijkertje het volgende:
Wat Flynn en de Russen hebben besproken? ga toch weg zegquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Hij wist er al weken officieel vanaf, ja. Beetje bijblijven, he?
Hij wist ook vast niets van Manafort en de anderen...allemaal toeval, natuurlijk.
Uh...het verhaal niet gevolgd, he?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat Flynn en de Russen hebben besproken? ga toch weg zeg
Je hebt er geen idee van hoe stupide je overkomt he? Dit is noch ONZ, noch NWS...quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Democraten en Anti-Trump mensen zullen na de bekendmaking van Trump over de Krim ook allerlei complottheorieėn verzinnen nu hun argument over dat Trump en Putin de allerbeste maatjes zijn op politiek vlak naar de prullenbak kan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal s een keer niet zo zijnquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:18 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, hij liegt weer...gelukking veranderd er niets.
De terugtrekking was payback voor het blokkeren van de fusie, net in een rechtbank uitgekomen.
http://money.cnn.com/2017(...)na-merger/index.html
Hij lijkt net een presidentquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:18 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, hij liegt weer...gelukking veranderd er niets.
Maar met een valiumpil. Slome tweet, ik mis de agressie, de leugens en de verdachtmakingen.quote:
Oh, wacht, een VBL mod....dat verklaart alles.quote:
Men heeft hier al een vooroordeel, dus dat is hier niet echt nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Flynn is geinterviewd door de FBI. Het is goed mogelijk, maar op dit moment nog onduidelijk, of hij daarin geloven heeft. Als hij gelogen heeft tegen de FBI is dat een misdrijf. Echt? Een misdrijf? Ja echt... https://www.law.cornell.edu/uscode/text/18/1001
Maar eerlijk is eerlijk, dat is nu nog speculatief.
Hij kan doen wat Clinton heeft gedaan. Zeggen dat hij het niet meer weet. Sterker nog, dat heeft hij gedaan. Hij zegt niet meer te weten of hij de sancties besproken heeft. Daarom heeft Trump ook het vertrouwen opgezegd.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Flynn is geinterviewd door de FBI. Het is goed mogelijk, maar op dit moment nog onduidelijk, of hij daarin gelogen heeft. Als hij gelogen heeft tegen de FBI is dat een misdrijf. Echt? Een misdrijf? Ja echt... https://www.law.cornell.edu/uscode/text/18/1001
Maar eerlijk is eerlijk, dat is nu nog speculatief.
Je mag ook best "ik" zeggen in plaats van men als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Men heeft hier al een vooroordeel, dus dat is hier niet echt nodig.
"via Twitter for iPhone" is inderdaad niet Trump zelf, zijn eigen tweets zijn altijd "via Twitter for Android".quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meer aangezet. Doch.
Nog steeds geen Trump-tweet. Iemand heeft zijn telefoon in tha swamp getieft
Hij dicteert ook soms Tweets aan zijn staff. Kan dus best zijn dat het wel door hem bedacht is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"via Twitter for iPhone" is inderdaad niet Trump zelf, zijn eigen tweets zijn altijd "via Twitter for Android".
Dit is Trump dan ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar met een valiumpil. Slome tweet, ik mis de agressie, de leugens en de verdachtmakingen.
En Trump op zijn beurt wist niet meer dat hij al de hoogte was van het feit dat Flynn het niet meer wistquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij kan doen wat Clinton heeft gedaan. Zeggen dat hij het niet meer weet. Sterker nog, dat heeft hij gedaan. Hij zegt niet meer te weten of hij de sancties besproken heeft. Daarom heeft Trump ook het vertrouwen opgezegd.
Misleiden mag ook niet onder die wet en het lijkt me sterk dat hij iemand behalve de grootste ideologues daar van zou kunnen overtuigen. Het blijft vooralsnog natuurlijk koffiedik kijken. Volgens mij is Clinton vooral niet vervolgd door het ontbreken van 'criminal intent', waarbij ik me hierbij dat lastiger voor kan stellen, want het misleiden of liegen alleen al, mocht daar sprake van zijn, toont die intentie.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij kan doen wat Clinton heeft gedaan. Zeggen dat hij het niet meer weet. Sterker nog, dat heeft hij gedaan. Hij zegt niet meer te weten of hij de sancties besproken heeft. Daarom heeft Trump ook het vertrouwen opgezegd.
Tja, het is de leeftijd, he?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En Trump op zijn beurt wist niet meer dat hij al de hoogte was van het feit dat Flynn het niet meer wist![]()
Dan is het afgezwakt. No way een Trumporiginaltweettwatquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:31 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij dicteert ook soms Tweets aan zijn staff. Kan dus best zijn dat het wel door hem bedacht is.
Over 8 jaar lezen we in het boek dat niet Trump, maar zijn zoontje altijd de tweets schreef![]()
Misschien is ie ook een beetje uitgeblust?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan is het afgezwakt. No way een Trumporiginaltweettwat
Over welk vooroordeel heb je het precies?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Men heeft hier al een vooroordeel, dus dat is hier niet echt nodig.
Nah.. Niet des Trumps..quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Misschien is ie ook een beetje uitgeblust?
Dat we geen VLBers of NWSers zijn en zelf nadenkenquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Over welk vooroordeel heb je het precies?
Maar een Trump laat zijn foon niet afpakken jonguh!quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah.. Niet des Trumps..
Tweets ook niet.
Phone is in tha swap, I'm telling you...
Had je nu nog niet 3 sec kunnen wachten met quoten? Dan stond er iig swaMpquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar een Trump laat zijn foon niet afpakken jonguh!
Ow? En die heeft hij niet ontslagenquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had je nu nog niet 3 sec kunnen wachten met quoten? Dan stond er iig swaMp![]()
En jawel, is al meerdere keren gebeurd.. Snap wat je wil zeggen though
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:39 schreef kladderadatsch het volgende:
Het is toch wat, ben je de machtigste man op aarde met in principe het vermogen om de wereld 1000+x compleet te vernietigen voor 10.000 years to come en dan mag je verdomme niet eens meer twitteren op je eigen fucking phone!
Ik zou ontslag nemen.
Zal Ivanka wel geweest zijn ofzoquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ow? En die heeft hij niet ontslagenWat een loser!
Of course, stom van mij! Ivanka krijgt dat wel gedaan natuurlijk, de spelbreeksterquote:Op woensdag 15 februari 2017 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zal Ivanka wel geweest zijn ofzo
Tea Partier van het eerste uur.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:45 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zoveel van die Pence en ik volg de Amerikaanse politiek toch vrij aardig. Weet eigenlijk alleen dat het een zeer streng gelovig man is, maar verder krijg ik niet echt hoogte van hem.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:48 schreef kladderadatsch het volgende:
Stel me Trump voor die in het Witte Huis nu alle kasten en laden opentrekt op zoek naar z'n fucking phone.
twitter:christogrozev twitterde op woensdag 15-02-2017 om 00:01:21Russian state media promoting @Wikileaks saying it may publish Flynn's call. Guess where they'd have the AUDIO from. This is crazy, man. reageer retweet
Tea Party ken ik wel, als movement dan, maar zou niet echt de kopstukken kunnen noemen. Maar hij is er een van dus? Neh, die wil je liever ook niet als president lijkt me.quote:
Mischien dat Melania echt wat gedaan heeft aan cyberbullying?quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
En dan stiekem tweeten en weer terugleggen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
En dan stiekem tweeten en weer terugleggen![]()
I'll believe it when I hear it.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:50 schreef Nintex het volgende:
twitter:christogrozev twitterde op woensdag 15-02-2017 om 00:01:21Russian state media promoting @Wikileaks saying it may publish Flynn's call. Guess where they'd have the AUDIO from. This is crazy, man. reageer retweet
Wikileaks leek ooit prima, maar is nu below every level. Dikke doei.quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:50 schreef Nintex het volgende:
Nah, te zwakke damequote:Op woensdag 15 februari 2017 00:50 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Mischien dat Melania echt wat gedaan heeft aan cyberbullying?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |