"a source familiar with the matter tells CNN."quote:
Ja, ze moeten wel extreem veel vertrouwen in die source hebben of ook nog andere info hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
"a source familiar with the matter tells CNN."
3-2-1 tot er weer een Tweet uit vliegt met: "Fake news, Failing CNN, lying Press. What's going on with Lester Holt. I hear he's very nasty with Cooper late at night..."
Het laatste woord van Trump zelfquote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, ze moeten wel extreem veel vertrouwen in die source hebben of ook nog andere info hebben.
en los!quote:As soon as the door closed and the reporters allowed to observe for a few minutes had been ushered out, Trump began to talk about the election
quote:The president claimed that he and Ayotte both would have been victorious in the Granite State if not for the "thousands" of people who were "brought in on buses" from neighboring Massachusetts to "illegally" vote in New Hampshire.
quote:... he wished she'd worked to help his campaign the way she was working to help Gorsuch. "He told her, 'You'd have won if you'd been on my train,'" one participant recalled.
En dan het doel van de meeting:quote:Trump referred to Warren several times as "Pocahontas," the moniker he gave her during his campaign, and told the Democrats he was glad Warren is becoming the face of "your party."
quote:Thursday's meeting was an attempt to foster bipartisan support for Gorsuch,
Ik denk dat dat het imago van Trump behoorlijk zou schaden of op zijn minst een nog grotere polarisatie zou opleveren. De ene groep gaat zeggen dat hij shit voor elkaar krijgt en de andere groep dat hij heult met de Russen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:16 schreef Dagonet het volgende:
NBC meldt dat Rusland Snowden aan de VS wil uitleveren om wat puntjes te scoren.
Ik hoop dat Snowden nu in de auto springt naar elders.
Want terroristen vinden niet dat ze een goede reden hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
We are going to have people coming to our country that want to be here for good reason
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 00:24:51Heading to Joint Base Andrews on #MarineOne with Prime Minister Shinzō earlier today. https://t.co/4JFhyYdeHO reageer retweet
Het is afleiding voor Flynn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het imago van Trump behoorlijk zou schaden of op zijn minst een nog grotere polarisatie zou opleveren. De ene groep gaat zeggen dat hij shit voor elkaar krijgt en de andere groep dat hij heult met de Russen.
Het is een goed stel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 00:24:51Heading to Joint Base Andrews on #MarineOne with Prime Minister Shinzō earlier today. https://t.co/4JFhyYdeHO reageer retweet
Ik lees dit wat anders: "This would mean the appeal on the merits would continue at the 9th Circuit (or, ~possibly~ still be before Robart)."quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:36 schreef Dagonet het volgende:
De ninth circuit court of appeals heeft, op verzoek van een van de rechters, volgende week een stemming of het oirdeel heroverwogen moet worden.
Deze tweet en verder:
https://twitter.com/chrisgeidner/status/830191036609789953
Dat kan, ik was wat gehaast.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik lees dit wat anders: "This would mean the appeal on the merits would continue at the 9th Circuit (or, ~possibly~ still be before Robart)."
Een stemming of de hele zaak voor de ninth circuit moet komen of eerst langs Robart.
https://www.nytimes.com/2017/02/10/business/media/daytime-tvs-new-star-sean-spicer.html?smid=tw-share&_r=0quote:Mr. Spicer’s briefings, carried live by the major cable news networks, are pulling in an average of 4.3 million viewers, according to data from Nielsen. Audiences across Fox News, MSNBC and CNN grow by an average of 10 percent when Mr. Spicer comes onscreen to discuss the latest news on President Trump, statistics show.
The soap opera at the White House is outscoring actual soaps like “General Hospital” and “The Bold and the Beautiful,” which typically air around the same time. Mr. Spicer’s ratings are on par with prime-time entertainment like “MasterChef Junior” on Fox and the ABC sitcom “Dr. Ken,” which draw around four million viewers each.
Hopelijk kunnen we dan ook eindelijk af van de -gate.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:05 schreef remlof het volgende:
Als ze kunnen aantonen dat het campagneteam van Trump toezeggingen heeft gedaan aan de Russen en dat Trump daarvan wist hebben we een schandaal veel groter dan Watergate.
Verbaast me niks! Hij heeft Melissa McCarthy helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:57 schreef Nintex het volgende:
Spicer heeft goede ratings
[..]
https://www.nytimes.com/2017/02/10/business/media/daytime-tvs-new-star-sean-spicer.html?smid=tw-share&_r=0
Ach jong, als Trump morgen een geneesmiddel vindt dat alle kanker kan genezen is hij nog een vrouwenhater, racist, homofoob, xenofoob en islamofoob en op grond daarvan zouden miljoenen zijn medicijn weigerenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het imago van Trump behoorlijk zou schaden of op zijn minst een nog grotere polarisatie zou opleveren. De ene groep gaat zeggen dat hij shit voor elkaar krijgt en de andere groep dat hij heult met de Russen.
Hij legt die Abe wel in de watten in zijn paleisje in Florida. Tja daar beschikte Obummer niet overquote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 00:24:51Heading to Joint Base Andrews on #MarineOne with Prime Minister Shinzō earlier today. https://t.co/4JFhyYdeHO reageer retweet
Dat lijkt me niet want dan is Trump echt de messias en voorkomt hij veel persoonlijk leed. Maar acht jij het waarschijnlijk dat ie de intelligentie heeft om een allesomvattend geneesmiddel tegen kanker uit te vinden?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 06:16 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ach jong, als Trump morgen een geneesmiddel vindt dat alle kanker kan genezen is hij nog een vrouwenhater, racist, homofoob, xenofoob en islamofoob en op grond daarvan zouden miljoenen zijn medicijn weigeren
ik snap om eerlijk te zijn ook niet waarom die snowden naar Rusland is gevlucht. hij wordt al jaren gebruikt als politiek speeltje van Poetin. dus een eventuele uitlevering zou hem toch niet moeten verbazen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:16 schreef Dagonet het volgende:
NBC meldt dat Rusland Snowden aan de VS wil uitleveren om wat puntjes te scoren.
Ik hoop dat Snowden nu in de auto springt naar elders.
twitter:edatpost twitterde op vrijdag 10-02-2017 om 23:08:00Raids underway in Calif.; Texas; Northern Va.; N.C.; Fla.; Hudson Valley region of New York; Kan. https://t.co/mdlGYZsHtE reageer retweet
Japanners zijn altijd overdreven beleefd. Dat zegt dus niets. Immers het beleid van Trump, ruzie zoeken met China en economisch protectionisme, is nogal een naar risico voor Japan.quote:
Zodat we second kunnen worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat een goed idee zijn?
Amerika is een belangrijke bondgenoot en groot handelspartner.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat een goed idee zijn?
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zodat we second kunnen worden natuurlijk.
Dus moeten we naar de pijpen dansen van die idioot in het Witte Huis? Goed idee...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Amerika is een belangrijke bondgenoot en groot handelspartner.
Ze snappen in ieder geval het belang om in een goed licht te blijven bij Amerika, wat voor president ze ook hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Japanners zijn altijd overdreven beleefd. Dat zegt dus niets. Immers het beleid van Trump, ruzie zoeken met China en economisch protectionisme, is nogal een naar risico voor Japan.
Dat doen we al een halve eeuw, maargoed.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus moeten we naar de pijpen dansen van die idioot in het Witte Huis? Goed idee...
Je denkt serieus dat het mogelijk is om in een goed licht te blijven bij Trump? Zodra die je niet nodig heeft, laat hij je zonder probleem keihard vallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze snappen in ieder geval het belang om in een goed licht te blijven bij Amerika, wat voor president ze ook hebben.
Dit is niet meer dan beleefdheden uitwisselen tijdens een bezoek. Achter de schermen doen ze diplomatiek natuurlijk gewoon alles om de schade van Trump te beperken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze snappen in ieder geval het belang om in een goed licht te blijven bij Amerika, wat voor president ze ook hebben.
Geloof je dat nu serieus echt?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het mogelijk is om in een goed licht te blijven bij Trump? Zodra die je niet nodig heeft, laat hij je zonder probleem keihard vallen.
Natuurlijk, daar ben ik mij wel van bewust hoor. Dat moet iedere land nu doen. Wanneer gaat Rutte naar de VS?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is niet meer dan beleefdheden uitwisselen tijdens een bezoek. Achter de schermen doen ze diplomatiek natuurlijk gewoon alles om de schade van Trump te beperken.
Wie heeft hij laten vallen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel de praktijk tot nu toe. Waarom zou dat veranderen?
Hij komt niet uit de zeven landen, dus hij mag zeker wel naar binnen voor een leuk priv-reisje. Je denkt toch niet dat Trump genteresseerd is in Rutte of all people?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:03 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar ben ik mij wel van bewust hoor. Dat moet iedere land nu doen. Wanneer gaat Rutte naar de VS?
Dat valt wel mee, voor export zijn het Duitsland, Belgie, UK, Frankrijk en Itali (en is het dus minder dan 4,5%). Voor invoer staan ze achter Rusland op de zesde plek.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:55 schreef Odaiba het volgende:
Amerika is een [...] groot handelspartner.
Achja we zijn maar de 6e grootste handelspartner uit de EU. Mocht Rutte de volgende premier worden, dan zien we hem nog wel ergen achteraan aanschuiven.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij komt niet uit de zeven landen, dus hij mag wel naar binnen voor een leuk priv-reisje. Je denkt toch niet dat Trump genteresseerd in Rutte of all people?
Prime Minister Shinzō, dat is net zoiets als Minister-president Mark, bondskanselier Angela, of President Donald.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:
Als je met elkaar geneukt hebt, mag je elkaar toch wel bij de voornaam noemen?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Prime Minister Shinzō, dat is net zoiets als Minister-president Mark, bondskanselier Angela, of President Donald.
Deze grap heeft nu wel lang genoeg geduurd. Tijd om die man af te zetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Nieuwste tweet: our legal system is broken!
Nou, kom er maar in met de nationale noodtoestand en DHS als privlegertje
Want 77 procent van de vluchtelingen komt uit een van de Zeven Verboden Landen. So dangerous!!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Nieuwste tweet: our legal system is broken!
Nou, kom er maar in met de nationale noodtoestand en DHS als privlegertje
1100 vluchtelingen in totaal, waarvan 30% uit Syrie, verrassend genoeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Want 77 procent van de vluchtelingen komt uit een van de Zeven Verboden Landen. So dangerous!!
A la Kennedy's Ik ben een oliebol.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:33 schreef Tourniquet het volgende:
Prime Minister Shinzō, dat is net zoiets als Minister-president Mark, bondskanselier Angela, of President Donald.
Klonk beter toen Kennedy het zeiquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
A la Kennedy's Ik ben een oliebol.
Al heeft die dat nooit gezegd natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
A la Kennedy's Ik ben een oliebol.
Ich bin ein Berliner. Dan zeg je toch echt dat je een oliebol bentquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al heeft die dat nooit gezegd natuurlijk.
Ein Berliner:quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:30 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ich bin ein Berliner. Dan zeg je toch echt dat je een oliebol bent
Zit geen pudding inquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ein Berliner:
[ afbeelding ]
Lijkt me meer een puddingbroodje?
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:30 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ich bin ein Berliner. Dan zeg je toch echt dat je een oliebol bent
quote:http://www.bargaintravele(...)ys_Museum_Berlin.htm
In the past few years, a rumor has raged and passed through American culture in revisionist fervor, based on a wag's column in a New York newspaper that the words America’s 35th President John Fitzgerald Kennedy spoke were a grammatical error that was saying - that instead of claiming solidarity with the people of West Berlin, he was saying he was a pastry called a “Berliner”. A visit to the Kennedys Museum in Berlin’s Pariser Platz, within sight of Berlin’s famed Brandenburg gate, will disabuse one of the notion. The officials at the museum which displays over 300 items of intimate Kennedy memorabilia, related to his Berlin visit and the throughout the days of “Camelot” will clarify that the Berlin Kennedy Museum photogrammar of John Kennedy’s German was not only correct, but a hand written note card shows that he focused on his pronunciation as well. Although there is a kind of pastry cake made in Berlin, pfannkuchen, literally "pancake" filled with sweet marmalade etc., referred to outside the region as a “Berliner”, but within Berlin it was not known as such, so the locals would not understand it that way, though outside of Berlin it might be construed into the cultural joke.
Tssskkk...kids these days...;) Werden vroegah gewoon op straat verkocht in Nederlandquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, ok. Nooit in het echt meegemaakt zo'n Berliner.
Jawel hoor. Banketbakkersroom, net als in een puddingbroodjequote:
Ow ja, duh, ouderdom komt met gebreken....jam zat er in hier...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Banketbakkersroom, net als in een puddingbroodjeOf jam. Die met jam ken ik niet overigens.
En zo nu en dan eentje met mosterd, daarvan eten zou geluk brengen voor het nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Banketbakkersroom, net als in een puddingbroodjeOf jam. Die met jam ken ik niet overigens.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:18:43I am reading that the great border WALL will cost more than the government originally thought, but I have not gotten involved in the..... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:24:32...design or negotiations yet. When I do, just like with the F-35 FighterJet or the Air Force One Program, price will come WAY DOWN! reageer retweet
Maar het witte huis s het establishment, per definitie.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:46 schreef Nintex het volgende:
Goede graadmeter om erachter te komen wat de volgende moves worden van het Witte Huis:
"Trump's got to clean house"
Aldus Alex Jones en Breitbart. Met andere woorden The White House gaat ten strijde tegen het establishment.
De prijs gaat omlaag als hij zich met het design gaat bemoeien?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:45 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:18:43I am reading that the great border WALL will cost more than the government originally thought, but I have not gotten involved in the..... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:24:32...design or negotiations yet. When I do, just like with the F-35 FighterJet or the Air Force One Program, price will come WAY DOWN! reageer retweet
Als hij slim is laat hij gevangenen en uitgeprocedeerde asielzoekers mee bouwen aan de muur.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De prijs gaat omlaag als hij zich met het design gaat bemoeien?![]()
Ik weet het niet hoor. Die muur gaat al een dure grap worden, maar ik denk niet dat het goedkoper wordt als je hem maakt van marmer en de grenspoort met goud afwerkt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De prijs gaat omlaag als hij zich met het design gaat bemoeien?![]()
Ik weet het niet hoor. Die muur gaat al een dure grap worden, maar ik denk niet dat het goedkoper wordt als je hem maakt van marmer en de grenspoort met goud afwerkt.
slave laborquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als hij slim is laat hij gevangenen en uitgeprocedeerde asielzoekers mee bouwen aan de muur.
Dus, uitgeproceerde asielzoekers mogen dan gewoon blijven, eigenlijk? Waarom dan niet gewoon slaven importeren als in de goede oude tijd?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als hij slim is laat hij gevangenen en uitgeprocedeerde asielzoekers mee bouwen aan de muur.
FOK! blijft me soms echt verbazen. Of eigenlijk ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gevangenen in de VS doen al heel veel werk voor een hongerloontje wat zorgt voor oneerlijke concurrentie. Ze laten werken aan een project van de staat is wat dat betreft een stuk ethischer verantwoord.quote:
De kentekenplatenindustrie zal gouden tijden beleven.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gevangenen in de VS doen al heel veel werk voor een hongerloontje wat zorgt voor oneerlijke concurrentie. Ze laten werken aan een project van de staat is wat dat betreft een stuk ethischer verantwoord.
Gevangenen die buiten werken doen dat altijd aan projecten van de staat, zie chain gangs. Probleem is wel dat een muur bouwen niet met de hand gedaan word maar vooral met machines, zware machines, en dat een geode muur bouwen enige kennis en vakmanschap vereist, niet iets waar gevangenen in uitblinken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gevangenen in de VS doen al heel veel werk voor een hongerloontje wat zorgt voor oneerlijke concurrentie. Ze laten werken aan een project van de staat is wat dat betreft een stuk ethischer verantwoord.
Gelijk een mogelijkheid om de gevangen op te leiden. Als ze vrij komen kunnen ze mee helpen bouwen aan de bruggen, vliegvelden en andere infrastructuur.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Gevangenen die buiten werken doen dat altijd aan projecten van de staat, zie chain gangs. Probleem is wel dat een muur bouwen niet met de hand gedaan word maar vooral met machines, zware machines, en dat een geode muur bouwen enige kennis en vakmanschap vereist, niet iets waar gevangenen in uitblinken.
Oh, en Trump kan alleen van Federale gevangenen gebruik maken, natuurlijk.
Oh, dat klinkt goedkoop...fantastisch plan, mail het aan Trump.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gelijk een mogelijkheid om de gevangen op te leiden. Als ze vrij komen kunnen ze mee helpen bouwen aan de bruggen, vliegvelden en andere infrastructuur.
Dankzij de mass incarceration van Bill, Hill en Bush zijn er zo'n 2 miljoen beschikbaar om op te leiden en de muur te laten bouwen.
Ja, vast...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:45 schreef Kijkertje het volgende:
De grote roerganger bepaalt alles, je weet toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, vast...![]()
En net of dat van de F35 wel door zijn bemoeienis kwam..
Pciesquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:57 schreef Kijkertje het volgende:
Waar maakt ie zich druk om. Mexico gaat het toch betalen
Het ergste is nog dat het me niks zou verbazen als hij dat inderdaad nog echt denkt ook...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
De grote roerganger bepaalt alles, je weet toch?
En vervolgens worden ze met een busje naar de Mexicaanse grens gebracht om te 'werken'.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:06 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goedkoop...fantastisch plan, mail het aan Trump.
Ik wil wedden dat er ook veel mexicaanse kartel leden tussen zitten, die kunnen wel wat muur kennis gebruiken.
Dat is ook zo. Je bent een narcist of je bent het niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het me niks zou verbazen als hij dat inderdaad nog echt denkt ook...
Wat op zich erg is, maar te overzien. Het probleem is dat zijn miljoenen volgelingen dat mogelijk ook vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het me niks zou verbazen als hij dat inderdaad nog echt denkt ook...![]()
Democraten zetten zichzelf compleet buitenspel. Een beetje zoals de Tea Party voordat Trump op het toneel verscheen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:04 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)rump-trolling-234919
Sommige staten gaan nu in de aanval en beginnen aan overduidelijk op Trump gerichte troll-wetten. Illinois denkt erover om de Mexicaanse president uit te nodigen voor een bezoek. Gaat niet gebeuren natuurlijk, maar het is wel een lekkere klap in het gezicht van de Oplichter-in-chief.
Nee, ze moeten DeVosjes hebben, die betalen tenminste fatsoenlijk voor hun kabinetsposten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:12 schreef Nintex het volgende:
[..]
Democraten zetten zichzelf compleet buitenspel. Een beetje zoals de Tea Party voordat Trump op het toneel verscheen.
Wat ze nu doen is electorale zelfmood
- naar links opschuiven
- splinters oprichten (Justice Democrats)
- kinderachtige pesterijtjes van Trump/Bannon beantwoorden met eigen kinderachtige pesterijtjes
- steeds meer aandacht geven aan de radicale activisten en fringe groups
Wat ze zouden moeten doen:
- op zoek naar een nieuwe inspirerende partijleider
- alternatief presenteren voor de midden klasse / arbeidersklasse
- serieus 'shadow cabinet' oprichten die inhoudelijk de discussie aan gaat met het republikeinse plan
Die partij gaat vanaf 2018 tot 2020 volledig gekaapt worden door de verknipte Silicon Valley miljonairs. Geen fatsoenlijke onderneming die namelijk geld gaat geven aan hysterische mensen met een papieren kut op hun hoofd.
Ik denk dat Trump Wall Street "aanpakt" door al het talent uit de top van Wall Street weg te halen en er ambtenaren van te maken... en dat zou dan slecht voor Wall Street moeten zijn... of zo iets...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:17 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nee, ze moeten DeVosjes hebben, die betalen tenminste fatsoenlijk voor hun kabinetsposten.
Maar....wacht eens even, de DNC was toch in handen van Wall Street? En Trump laad zijn regering vol met bankiers en Wall Street figuren
Het is een situatie waarin Easy D niet kan verliezen, h. Gewoon elk goed nieuwtje claimen als een eigen succes en voor alles wat verkeerd uitdraait, meteen alle verantwoordelijkheid afwimpelen. Het is een schaamteloosheid die zowel walgelijk als indrukwekkend is.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat op zich erg is, maar te overzien. Het probleem is dat zijn miljoenen volgelingen dat mogelijk ook vinden.
Ik vind het een eng idee dat een grote groep mensen zo veel al slikken. Je vraagt je bijna af wat hij moet doen om van zijn voetstuk te vallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een situatie waarin Easy D niet kan verliezen, h. Gewoon elk goed nieuwtje claimen als een eigen succes en voor alles wat verkeerd uitdraait, meteen alle verantwoordelijkheid afwimpelen. Het is een schaamteloosheid die zowel walgelijk als indrukwekkend is.
Als men dat allemaal blijft slikken, dan is 't logisch dat Trump dat blijft serveren. Dat gaat pas eindigen als het echt flagrant misloopt.
Ik denk ook niet dat de blue wall die geen wall meer is nog een keer gaat voor een Obama achtigequote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:12 schreef Nintex het volgende:
[..]
Democraten zetten zichzelf compleet buitenspel. Een beetje zoals de Tea Party voordat Trump op het toneel verscheen.
Wat ze nu doen is electorale zelfmood
- naar links opschuiven
- splinters oprichten (Justice Democrats)
- kinderachtige pesterijtjes van Trump/Bannon beantwoorden met eigen kinderachtige pesterijtjes
- steeds meer aandacht geven aan de radicale activisten en fringe groups
Wat ze zouden moeten doen:
- op zoek naar een nieuwe inspirerende partijleider
- alternatief presenteren voor de midden klasse / arbeidersklasse
- serieus 'shadow cabinet' oprichten die inhoudelijk de discussie aan gaat met het republikeinse plan
Die partij gaat vanaf 2018 tot 2020 volledig gekaapt worden door de verknipte Silicon Valley miljonairs. Geen fatsoenlijke onderneming die namelijk geld gaat geven aan hysterische mensen met een papieren kut op hun hoofd.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:57 schreef Kijkertje het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:46 schreef Nintex het volgende:
Goede graadmeter om erachter te komen wat de volgende moves worden van het Witte Huis:
"Trump's got to clean house"
Aldus Alex Jones en Breitbart. Met andere woorden The White House gaat ten strijde tegen het establishment.
Spicer lijkt me wel de ultieme zondebok. Ook een positie die uiteindelijk inhoudelijk ook weer niet zoveel voorstelt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:21 schreef Monolith het volgende:
The Atlantic speculeert wat over wie er het eerst met zijn of haar hoofd op het hakblok gaat:
http://theatln.tc/2kusL6V
Kennelijk hebben ze ook al iemand geinterviewed voor zijn positie... http://thehill.com/homene(...)ary-candidate-reportquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Spicer lijkt me wel de ultieme zondebok. Ook een positie die uiteindelijk inhoudelijk ook weer niet zoveel voorstelt.
En dat allemaal voor de gewone man, die dat ook keurig netjes slikt gelijk een heroine hoer.quote:...Requiring financial advisors who manage retirement savings to put the interests of their clients first (a principle known as the fiduciary standard that requires “a duty of loyalty”) “may not be consistent with the policies of my administration,” Trump wrote in a Feb. 3 memorandum to the Secretary of Labor.
Putting clients first “may adversely affect the ability of Americans to gain access to retirement information and financial advice,” Trump wrote
....
The question Trump's memo raises is how long will it take the Joe Sixpacks to realize they've been conned? Will it be soon enough to keep their retirement savings from ending up on Wall Street instead of in their own pockets? Or will we all face huge future tax costs to provide welfare for the elderly who saved, but did not reap the rewards?
.
Ze krijgen nu geld toe van Mexico.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:57 schreef Kijkertje het volgende:
Ja maar Big Beautiful Wall en Bad Hombres en terrorisme en Hillary toch? Daarvoor geeft de average Joe met alle plezier zijn spaarcenten op. Dat is een goed iets!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:18 schreef invalidusername het volgende:
Als je alle onzin gehoord denkt te hebben
http://www.thedailybeast.(...)les-great-again.html
[..]
En dat allemaal voor de gewone man, die dat ook keurig netjes slikt gelijk een heroine hoer.
Als dit zo door gaat zijn straks en de Democrats en de Republicans boos.twitter:JackSmithIV twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 18:45:59A GOP official tries the "death panel" line in 2017 and opens the gates of hell. People are done with the bullshit. https://t.co/0vS2rizka7 reageer retweet
Kom maar op met dat Golden Shower-filmpje. Het voorproefje alsmede voorbereiding op de shock hebben we allemaal mee kunnen maken met Patricia Paayquote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:56 schreef SureD1 het volgende:
http://www.cbsnews.com/ne(...)ith-law-enforcement/
Langzaam maar zeker begint het woord Rusland vaker te vallen. Als het allemaal waar is valt Tricky Dick er bij in het niet...
Mooie vent die Franken.quote:
quote:Maher: When will the impeachment hearings start?
Franken: Let me remind you again the Republicans are in the majority. So I think it's months and months away.
quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-02-2017 om 00:07:52Playef golf today with Prime Minister Abe of Japan and @TheBig_Easy, Ernie Els, and had a great time. Japan is very well represented! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-02-2017 om 00:00:21I am so proud of my daughter Ivanka. To be abused and treated so badly by the media, and to still hold her head so high, is truly wonderful! reageer retweet
Huh? Ik heb de pers de hele week niet gehoord over haar.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:13 schreef Nintex het volgende:
Live van The Donaldtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-02-2017 om 00:07:52Playef golf today with Prime Minister Abe of Japan and @TheBig_Easy, Ernie Els, and had a great time. Japan is very well represented! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-02-2017 om 00:00:21I am so proud of my daughter Ivanka. To be abused and treated so badly by the media, and to still hold her head so high, is truly wonderful! reageer retweet
Dit gemist zeker?quote:Op zondag 12 februari 2017 00:17 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Huh? Ik heb de pers de hele week niet gehoord over haar.
Ja. Ik zie daar ook geen enkele aanval tussen staan. Zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 12 februari 2017 00:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit gemist zeker?
http://edition.cnn.com/20(...)mp-white-house-life/
Of dit?
http://www.telegraph.co.u(...)-trip-air-force-one/
Dan heb je wel heel selectief naar nieuws gekeken of gezocht van ze hadden er het de hele week overquote:Op zondag 12 februari 2017 00:17 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Huh? Ik heb de pers de hele week niet gehoord over haar.
En nu maar wachten op de rechtse pers die schande spreekt van het golfen en vakantie vieren van de President.
Echt? Of bedoel dat ze het niet over haar hadden maar over haar corrupte pappie en zijn evenzo corrupte adviseurs die reclame voor haar in China gemaakte branded products maakten?quote:Op zondag 12 februari 2017 00:57 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel selectief naar nieuws gekeken of gezocht van ze hadden er het de hele week over
Het nieuws ging toch niet of nauwelijks over Ivanka maar des te meer over hoe Donald Trump en zijn staf niet of nauwelijks in staat waren om diens persoonlijke zakelijke belangen te scheiden van zijn rol als president van de Verenigde Staten?quote:Op zondag 12 februari 2017 00:57 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel selectief naar nieuws gekeken of gezocht van ze hadden er het de hele week over
Blijkbaar is dat een aanval op dochterlief. Trump is een beetje dom en zijn aanhang nog veel dommer.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het nieuws ging toch niet of nauwelijks over Ivanka maar des te meer over hoe Donald Trump en zijn staf niet of nauwelijks in staat waren om diens persoonlijke zakelijke belangen te scheiden van zijn rol als president van de Verenigde Staten?
En dat terwijl ze haar prullaria toch, zoals het hoort, in China heeft laten maken.quote:Op zondag 12 februari 2017 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
Het is heel gemeen dat de media geen reclame voor haar gemaakt hebben. Bad, bad people!!!!
https://www.nytimes.com/2(...)billion-dollars.htmlquote:Trump rejects Abrams as deputy secretary of state
Mr. Trump overruled his newly minted secretary of state, Rex W. Tillerson, and rejected the secretary’s choice for his deputy at the department, two people briefed on the decision said Friday.
The deputy’s job was denied for Elliott Abrams, a conservative who had served under President Ronald Reagan and President George W. Bush, deals a blow to Mr. Tillerson in his first week on the job. The rejection of Mr. Abrams leaves Mr. Tillerson without a sherpa to help guide the first-time government official around the State Department headquarters.
Continue reading the main story
Mr. Trump had a productive meeting with Mr. Abrams on Tuesday, according to a White House official and a person close to Mr. Abrams. But after it took place, Mr. Trump learned of Mr. Abrams’s pointed criticisms of the president when he was running for president, the administration official said. Among those criticisms was a column headlined “When You Can’t Stand Your Candidate,” which appeared in May 2016 in The Weekly Standard.
Mr. Trump has been increasingly focused on who was with him or against him during his campaign, according to several people who have spoken with him in recent days.
Mr. Tillerson had argued strongly for Mr. Abrams. So had Jared Kushner, Mr. Trump’s son-in-law and a senior adviser. Senator Tom Cotton, Republican of Arkansas who is closely aligned with friends of Mr. Abrams’, and some members of the pro-Israel lobbying group Aipac, had been reaching out to Democratic senators to impress upon them the importance of Mr. Abrams receiving Senate confirmation.
Maar dat is de schuld van Obama!quote:Op zondag 12 februari 2017 01:46 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En dat terwijl ze haar prullaria toch, zoals het hoort, in China heeft laten maken.
Laatste jaar geen nieuws gevolgd?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:56 schreef SureD1 het volgende:
http://www.cbsnews.com/ne(...)ith-law-enforcement/
Langzaam maar zeker begint het woord Rusland vaker te vallen.
http://www.politico.com/s(...)sa-aide-trump-234923quote:A top deputy to National Security Adviser Michael Flynn was rejected for a critical security clearance, effectively ending his tenure on the National Security Council and escalating tensions between Flynn and the intelligence community.
The move came as Flynn’s already tense relationships with others in the Trump administration and the intelligence community were growing more fraught after reports that Flynn had breached diplomatic protocols in his conversations with the Russian ambassador to the United States.
On Friday, one of Flynn’s closest deputies on the National Security Council, senior director for Africa Robin Townley, was informed that the Central Intelligence Agency had rejected his request for an elite security clearance required for service on the NSC, according to two people with direct knowledge of the situation.
That forced Townley, a former Marine intelligence officer who had long maintained a top secret-level security clearance, out of his NSC post, explained the sources, who requested anonymity to discuss sensitive personnel matters.
One of the sources said that the rejection was approved by Trump’s CIA director Mike Pompeo and that it infuriated Flynn and his allies.
Both sources said that the CIA did not offer much explanation for why Townley’s request for so-called “Sensitive Compartmented Information” clearance was rejected. But the sources said that Flynn and his allies believe it was motivated by Townley’s skepticism of the intelligence community’s techniques — sentiments shared by Flynn.
“They believe this is a hit job from inside the CIA on Flynn and the people close to him,” said one source, who argued that some in the intelligence community feel threatened by Flynn and his allies. “Townley believes that the CIA doesn’t run the world," the source said.
[..]
Rep. Adam Schiff, the ranking Democrat on the House intelligence committee, dismissed as “baloney” any suggestion that the clearance was denied because the intelligence community was trying to brushback Flynn.
Trump and Flynn “see treachery everywhere they go,” Schiff said, adding “if a security clearance is denied, it’s for a reason.” Intelligence agencies tend to be careful in rejecting security clearances because “they know they’re going to have to justify it," Schiff concluded.
One person close to Trump said that, within the White House, Flynn is regarded by some as waging “a jihad against the intelligence community.” This person said Flynn is blamed by some people around Trump for trying to turn the new president against the intelligence community during the campaign and transition period, when Trump was openly skeptical about U.S. intelligence findings that Russia meddled in the election to try to help his campaign and damage that of his Democratic rival Hillary Clinton.
[..]
Flynn had maintained that those communications did not include discussion of U.S. sanctions levied against Russia for hacking into Democratic electronic communications during the 2016 presidential race.
But the Washington Post on Thursday reported that sanctions were in fact discussed, citing nine top current and former officials at multiple agencies.
[..]
Tja, wat viel er nu bij Obozo te lekken? Die vent ging voornamelijk golfen Als meester Uncle Tom riep die dan eens wat over ongelijkheid in de VS, kreeg ie Merkel en Cameron eens op bezoek en dat was het dan wel. Tijdens de aanslagen in Parijs, toen vele wereldleiders met Hollande in een mars liepen ging Obummer liever met dictator Castro naar een voetbalwedstrijd. En als er wat te lekken viel naar de MSM wat de DNC kon beschadigen kwam het niet in het nieuws. De MSM zit namelijk al jaren zover in de kont van de DNC dat ze de anus niet eens meer kunnen zienquote:Op zondag 12 februari 2017 02:27 schreef crystal_meth het volgende:
Meerdere facties in trump's administratie blijkbaar
[..]
http://www.politico.com/s(...)sa-aide-trump-234923
Werkt jarenlang voor de NSC, verliest z'n clearance nadat ie Flynn's deputy wordt...
En het lekken blijft maar doorgaan. Wordt er veel meer gelekt, of is er veel meer nieuws te lekken?
Kan me toch niet voorstellen dat onder Obama bvb over de inhoud van afgeluisterde gesprekken van de Russische ambassadeur zou gelekt worden, zoals men bij Flynn deed.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:02 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Tja, wat viel er nu bij Obozo te lekken? Die vent ging voornamelijk golfen Als meester Uncle Tom riep die dan eens wat over ongelijkheid in de VS, kreeg ie Merkel en Cameron eens op bezoek en dat was het dan wel. Tijdens de aanslagen in Parijs, toen vele wereldleiders met Hollande in een mars liepen ging Obummer liever met dictator Castro naar een voetbalwedstrijd. En als er wat te lekken viel naar de MSM wat de DNC kon beschadigen kwam het niet in het nieuws. De MSM zit namelijk al jaren zover in de kont van de DNC dat ze de anus niet eens meer kunnen zien
Benieuwd of Sessions binnenkort een onderzoek naar de lekken beveelt. Als ie tenminste iemand kan vinden om dat onderzoek te voeren, een dienst waaruit nog niet gelekt is...quote:Federal officials who have read the transcript of the call were surprised by Mr. Flynn’s comments, since he would have known that American eavesdroppers closely monitor such calls. They were even more surprised that Mr. Trump’s team publicly denied that the topics of conversation included sanctions.
The call is the latest example of how Mr. Trump’s advisers have come under scrutiny from American counterintelligence officials. The F.B.I. is also investigating Mr. Trump’s former campaign chairman, Paul Manafort; Carter Page, a businessman and former foreign policy adviser to the campaign; and Roger Stone, a longtime Republican operative.
Prosecutions in these types of cases are rare, and the law is murky, particularly around people involved in presidential transitions. The officials who had read the transcripts acknowledged that while the conversation warranted investigation, it was unlikely, by itself, to lead to charges against a sitting national security adviser.
Echt een vooruitgang die uit Amerika overgewaaide rage alternatief schrijven.quote:Op zondag 12 februari 2017 03:02 schreef WhiteBeard het volgende:
Tja, wat viel er nu bij Obozo te lekken? Die vent ging voornamelijk golfen Als meester Uncle Tom riep die dan eens wat over ongelijkheid in de VS, kreeg ie Merkel en Cameron eens op bezoek en dat was het dan wel. Tijdens de aanslagen in Parijs, toen vele wereldleiders met Hollande in een mars liepen ging Obummer liever met dictator Castro naar een voetbalwedstrijd. En als er wat te lekken viel naar de MSM wat de DNC kon beschadigen kwam het niet in het nieuws. De MSM zit namelijk al jaren zover in de kont van de DNC dat ze de anus niet eens meer kunnen zien
Probleem hier is een totaal nieuwe bezetting van het Witte Huis e.o.. Sinds Trump president elect werd moesten ze op zoek naar zo'n 4000 mensen personeel. Van koffiezetter tot dichtbij de president. Het is wishful thinking dat dat allemaal zeer gewetensvolle lieden zijn. Het zou mij niks verbazen als daar een stuk of wat DNC shills tussen zitten die wachten op de eerste de beste lek die ze kunnen doorspelen naar de MSM. Amerikanen zijn niet dom en prikken daar gewoon doorheen.quote:Op zondag 12 februari 2017 04:05 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Kan me toch niet voorstellen dat onder Obama bvb over de inhoud van afgeluisterde gesprekken van de Russische ambassadeur zou gelekt worden, zoals men bij Flynn deed.
Die plannen werden vorig jaar november afgeschotenquote:Op zondag 12 februari 2017 06:45 schreef OMG het volgende:
Waar waren al die RNC shills dan om alle snode plannen om van de VS een socialistische hel te maken en iedereens wapens af te pakken bij de vorige president?
Maar de lekken vanuit de FBI en veiligheidsdiensten moeten komen van mensen die daar al jarenlang werken. Overheidsdiensten worden geacht voor de administratie te werken, deze mate van tegenwerking is niet eerder vertoond. Gezien Trump's gedrag, uitspraken (over EPA, CIA en andere diensten, ..), ethisch bedenkelijke positie (wat betreft het beheer van z'n zakenbelangen, weigering om z'n tax returns vrij te geven,...) en de "Putin verdenkingen" vind ik dat trouwens niet zo vreemd, maar het lijkt me geen goede zaak als ambtenaren zich niet meer aan de regels (of de wet) gebonden voelen omdat ze de president afkeuren. Ze scheppen een precedent dat de autoriteit van het ambt van de president ondermijnt. Als een andere republikein in 2020 wint eindigt het daar misschien, maar als een democraat wint zal die op weinig loyaliteit van "Trump" ambtenaren kunnen rekenen, en wordt het een steeds weerkerend fenomeen.quote:Op zondag 12 februari 2017 06:22 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Probleem hier is een totaal nieuwe bezetting van het Witte Huis e.o.. Sinds Trump president elect werd moesten ze op zoek naar zo'n 4000 mensen personeel. Van koffiezetter tot dichtbij de president. Het is wishful thinking dat dat allemaal zeer gewetensvolle lieden zijn. Het zou mij niks verbazen als daar een stuk of wat DNC shills tussen zitten die wachten op de eerste de beste lek die ze kunnen doorspelen naar de MSM. Amerikanen zijn niet dom en prikken daar gewoon doorheen.
De nagel op de kop. FBI en CIA en die andere veliigheidsdiensten zijn net zo verdeeld als het land. DNC stemmers en GOP stemmers die tegengestelde belangen hebben. Ik had het al over rechters shoppen. De DNC shills hebben bewust die rechter uit Washington Staat gekozen om de procedure tegen de ban te starten wetende dat in het Federal 9th Circuit court in LA een meerderheid aan DNC rechters zitten enzovoorts. Laura Ingram bij FOX News maakte daar al melding van. De GOP moet ophouden eerlijk te willen vechten. De DNC vecht immers altijd smerigquote:Op zondag 12 februari 2017 07:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar de lekken vanuit de FBI en veiligheidsdiensten moeten komen van mensen die daar al jarenlang werken. Overheidsdiensten worden geacht voor de administratie te werken, deze mate van tegenwerking is niet eerder vertoond. Gezien Trump's gedrag, uitspraken (over EPA, CIA en andere diensten, ..), ethisch bedenkelijke positie (wat betreft het beheer van z'n zakenbelangen, weigering om z'n tax returns vrij te geven,...) en de "Putin verdenkingen" vind ik dat trouwens niet zo vreemd, maar het lijkt me geen goede zaak als ambtenaren zich niet meer aan de regels (of de wet) gebonden voelen omdat ze de president afkeuren. Ze scheppen een precedent dat de autoriteit van het ambt van de president ondermijnt. Als een andere republikein in 2020 wint eindigt het daar misschien, maar als een democraat wint zal die op weinig loyaliteit van "Trump" ambtenaren kunnen rekenen, en wordt het een steeds weerkerend fenomeen.
Of het loopt wel los, op vier jaar kan veel gebeuren.
Wat is precies de zegen van trump en de brexit? Een gefaald beleid (muur, moslim-ban, drain the swamp) en een gedevalueerde valuta (pond).quote:Op zondag 12 februari 2017 07:47 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
De nagel op de kop. FBI en CIA en die andere veliigheidsdiensten zijn net zo verdeeld als het land. DNC stemmers en GOP stemmers die tegengestelde belangen hebben. Ik had het al over rechters shoppen. De DNC shills hebben bewust die rechter uit Washington Staat gekozen om de procedure tegen de ban te starten wetende dat in het Federal 9th Circuit court in LA een meerderheid aan DNC rechters zitten enzovoorts. Laura Ingram bij FOX News maakte daar al melding van. De GOP moet ophouden eerlijk te willen vechten. De DNC vecht immers altijd smerig
De Brexit en de verkiezing van Trump is een waarlijke zegen vooor de mensheid. De mens is nog steeds in staat om onder de duim van hersenspoeling door de media vandaan te komen. Wat heerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
quote:Op zondag 12 februari 2017 09:21 schreef nostra het volgende:
8 jaar de cel in en deportatie voor die fraudeurs. Bad people!Behalve als je op wallstreet werkt of resideert in Trump Towe bnet natuurlijk, dan treedt je toe tot Trumps kabinet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was getekend, de pussygrabber.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-02-2017 om 00:00:21I am so proud of my daughter Ivanka. To be abused and treated so badly by the media, and to still hold her head so high, is truly wonderful! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |