"a source familiar with the matter tells CNN."quote:
Ja, ze moeten wel extreem veel vertrouwen in die source hebben of ook nog andere info hebben.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
"a source familiar with the matter tells CNN."
3-2-1 tot er weer een Tweet uit vliegt met: "Fake news, Failing CNN, lying Press. What's going on with Lester Holt. I hear he's very nasty with Cooper late at night..."
Het laatste woord van Trump zelfquote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, ze moeten wel extreem veel vertrouwen in die source hebben of ook nog andere info hebben.
en los!quote:As soon as the door closed and the reporters allowed to observe for a few minutes had been ushered out, Trump began to talk about the election
quote:The president claimed that he and Ayotte both would have been victorious in the Granite State if not for the "thousands" of people who were "brought in on buses" from neighboring Massachusetts to "illegally" vote in New Hampshire.
quote:... he wished she'd worked to help his campaign the way she was working to help Gorsuch. "He told her, 'You'd have won if you'd been on my train,'" one participant recalled.
En dan het doel van de meeting:quote:Trump referred to Warren several times as "Pocahontas," the moniker he gave her during his campaign, and told the Democrats he was glad Warren is becoming the face of "your party."
quote:Thursday's meeting was an attempt to foster bipartisan support for Gorsuch,
Ik denk dat dat het imago van Trump behoorlijk zou schaden of op zijn minst een nog grotere polarisatie zou opleveren. De ene groep gaat zeggen dat hij shit voor elkaar krijgt en de andere groep dat hij heult met de Russen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:16 schreef Dagonet het volgende:
NBC meldt dat Rusland Snowden aan de VS wil uitleveren om wat puntjes te scoren.
Ik hoop dat Snowden nu in de auto springt naar elders.
Want terroristen vinden niet dat ze een goede reden hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:59 schreef Nintex het volgende:
We are going to have people coming to our country that want to be here for good reason
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 00:24:51Heading to Joint Base Andrews on #MarineOne with Prime Minister Shinzō earlier today. https://t.co/4JFhyYdeHO reageer retweet
Het is afleiding voor Flynn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het imago van Trump behoorlijk zou schaden of op zijn minst een nog grotere polarisatie zou opleveren. De ene groep gaat zeggen dat hij shit voor elkaar krijgt en de andere groep dat hij heult met de Russen.
Het is een goed stel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 00:24:51Heading to Joint Base Andrews on #MarineOne with Prime Minister Shinzō earlier today. https://t.co/4JFhyYdeHO reageer retweet
Ik lees dit wat anders: "This would mean the appeal on the merits would continue at the 9th Circuit (or, ~possibly~ still be before Robart)."quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:36 schreef Dagonet het volgende:
De ninth circuit court of appeals heeft, op verzoek van een van de rechters, volgende week een stemming of het oirdeel heroverwogen moet worden.
Deze tweet en verder:
https://twitter.com/chrisgeidner/status/830191036609789953
Dat kan, ik was wat gehaast.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik lees dit wat anders: "This would mean the appeal on the merits would continue at the 9th Circuit (or, ~possibly~ still be before Robart)."
Een stemming of de hele zaak voor de ninth circuit moet komen of eerst langs Robart.
https://www.nytimes.com/2017/02/10/business/media/daytime-tvs-new-star-sean-spicer.html?smid=tw-share&_r=0quote:Mr. Spicer’s briefings, carried live by the major cable news networks, are pulling in an average of 4.3 million viewers, according to data from Nielsen. Audiences across Fox News, MSNBC and CNN grow by an average of 10 percent when Mr. Spicer comes onscreen to discuss the latest news on President Trump, statistics show.
The soap opera at the White House is outscoring actual soaps like “General Hospital” and “The Bold and the Beautiful,” which typically air around the same time. Mr. Spicer’s ratings are on par with prime-time entertainment like “MasterChef Junior” on Fox and the ABC sitcom “Dr. Ken,” which draw around four million viewers each.
Hopelijk kunnen we dan ook eindelijk af van de -gate.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:05 schreef remlof het volgende:
Als ze kunnen aantonen dat het campagneteam van Trump toezeggingen heeft gedaan aan de Russen en dat Trump daarvan wist hebben we een schandaal veel groter dan Watergate.
Verbaast me niks! Hij heeft Melissa McCarthy helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:57 schreef Nintex het volgende:
Spicer heeft goede ratings
[..]
https://www.nytimes.com/2017/02/10/business/media/daytime-tvs-new-star-sean-spicer.html?smid=tw-share&_r=0
Ach jong, als Trump morgen een geneesmiddel vindt dat alle kanker kan genezen is hij nog een vrouwenhater, racist, homofoob, xenofoob en islamofoob en op grond daarvan zouden miljoenen zijn medicijn weigerenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het imago van Trump behoorlijk zou schaden of op zijn minst een nog grotere polarisatie zou opleveren. De ene groep gaat zeggen dat hij shit voor elkaar krijgt en de andere groep dat hij heult met de Russen.
Hij legt die Abe wel in de watten in zijn paleisje in Florida. Tja daar beschikte Obummer niet overquote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 00:24:51Heading to Joint Base Andrews on #MarineOne with Prime Minister Shinzō earlier today. https://t.co/4JFhyYdeHO reageer retweet
Dat lijkt me niet want dan is Trump echt de messias en voorkomt hij veel persoonlijk leed. Maar acht jij het waarschijnlijk dat ie de intelligentie heeft om een allesomvattend geneesmiddel tegen kanker uit te vinden?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 06:16 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ach jong, als Trump morgen een geneesmiddel vindt dat alle kanker kan genezen is hij nog een vrouwenhater, racist, homofoob, xenofoob en islamofoob en op grond daarvan zouden miljoenen zijn medicijn weigeren
ik snap om eerlijk te zijn ook niet waarom die snowden naar Rusland is gevlucht. hij wordt al jaren gebruikt als politiek speeltje van Poetin. dus een eventuele uitlevering zou hem toch niet moeten verbazen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:16 schreef Dagonet het volgende:
NBC meldt dat Rusland Snowden aan de VS wil uitleveren om wat puntjes te scoren.
Ik hoop dat Snowden nu in de auto springt naar elders.
twitter:edatpost twitterde op vrijdag 10-02-2017 om 23:08:00Raids underway in Calif.; Texas; Northern Va.; N.C.; Fla.; Hudson Valley region of New York; Kan. https://t.co/mdlGYZsHtE reageer retweet
Japanners zijn altijd overdreven beleefd. Dat zegt dus niets. Immers het beleid van Trump, ruzie zoeken met China en economisch protectionisme, is nogal een naar risico voor Japan.quote:
Zodat we second kunnen worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat een goed idee zijn?
Amerika is een belangrijke bondgenoot en groot handelspartner.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat een goed idee zijn?
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zodat we second kunnen worden natuurlijk.
Dus moeten we naar de pijpen dansen van die idioot in het Witte Huis? Goed idee...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Amerika is een belangrijke bondgenoot en groot handelspartner.
Ze snappen in ieder geval het belang om in een goed licht te blijven bij Amerika, wat voor president ze ook hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Japanners zijn altijd overdreven beleefd. Dat zegt dus niets. Immers het beleid van Trump, ruzie zoeken met China en economisch protectionisme, is nogal een naar risico voor Japan.
Dat doen we al een halve eeuw, maargoed.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus moeten we naar de pijpen dansen van die idioot in het Witte Huis? Goed idee...
Je denkt serieus dat het mogelijk is om in een goed licht te blijven bij Trump? Zodra die je niet nodig heeft, laat hij je zonder probleem keihard vallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze snappen in ieder geval het belang om in een goed licht te blijven bij Amerika, wat voor president ze ook hebben.
Dit is niet meer dan beleefdheden uitwisselen tijdens een bezoek. Achter de schermen doen ze diplomatiek natuurlijk gewoon alles om de schade van Trump te beperken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:57 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ze snappen in ieder geval het belang om in een goed licht te blijven bij Amerika, wat voor president ze ook hebben.
Geloof je dat nu serieus echt?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het mogelijk is om in een goed licht te blijven bij Trump? Zodra die je niet nodig heeft, laat hij je zonder probleem keihard vallen.
Natuurlijk, daar ben ik mij wel van bewust hoor. Dat moet iedere land nu doen. Wanneer gaat Rutte naar de VS?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is niet meer dan beleefdheden uitwisselen tijdens een bezoek. Achter de schermen doen ze diplomatiek natuurlijk gewoon alles om de schade van Trump te beperken.
Wie heeft hij laten vallen dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel de praktijk tot nu toe. Waarom zou dat veranderen?
Hij komt niet uit de zeven landen, dus hij mag zeker wel naar binnen voor een leuk privé-reisje. Je denkt toch niet dat Trump geïnteresseerd is in Rutte of all people?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:03 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar ben ik mij wel van bewust hoor. Dat moet iedere land nu doen. Wanneer gaat Rutte naar de VS?
Dat valt wel mee, voor export zijn het Duitsland, Belgie, UK, Frankrijk en Italië (en is het dus minder dan 4,5%). Voor invoer staan ze achter Rusland op de zesde plek.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:55 schreef Odaiba het volgende:
Amerika is een [...] groot handelspartner.
Achja we zijn maar de 6e grootste handelspartner uit de EU. Mocht Rutte de volgende premier worden, dan zien we hem nog wel ergen achteraan aanschuiven.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij komt niet uit de zeven landen, dus hij mag wel naar binnen voor een leuk privé-reisje. Je denkt toch niet dat Trump geïnteresseerd in Rutte of all people?
Prime Minister Shinzō, dat is net zoiets als Minister-president Mark, bondskanselier Angela, of President Donald.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:30 schreef Nintex het volgende:
Als je met elkaar geneukt hebt, mag je elkaar toch wel bij de voornaam noemen?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Prime Minister Shinzō, dat is net zoiets als Minister-president Mark, bondskanselier Angela, of President Donald.
Deze grap heeft nu wel lang genoeg geduurd. Tijd om die man af te zetten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Nieuwste tweet: our legal system is broken!
Nou, kom er maar in met de nationale noodtoestand en DHS als privélegertje
Want 77 procent van de vluchtelingen komt uit een van de Zeven Verboden Landen. So dangerous!!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:23 schreef Dagonet het volgende:
Nieuwste tweet: our legal system is broken!
Nou, kom er maar in met de nationale noodtoestand en DHS als privélegertje
1100 vluchtelingen in totaal, waarvan 30% uit Syrie, verrassend genoeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Want 77 procent van de vluchtelingen komt uit een van de Zeven Verboden Landen. So dangerous!!
A la Kennedy's Ik ben een oliebol.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:33 schreef Tourniquet het volgende:
Prime Minister Shinzō, dat is net zoiets als Minister-president Mark, bondskanselier Angela, of President Donald.
Klonk beter toen Kennedy het zeiquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
A la Kennedy's Ik ben een oliebol.
Al heeft die dat nooit gezegd natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
A la Kennedy's Ik ben een oliebol.
Ich bin ein Berliner. Dan zeg je toch echt dat je een oliebol bentquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Al heeft die dat nooit gezegd natuurlijk.
Ein Berliner:quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:30 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ich bin ein Berliner. Dan zeg je toch echt dat je een oliebol bent
Zit geen pudding inquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ein Berliner:
[ afbeelding ]
Lijkt me meer een puddingbroodje?
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:30 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ich bin ein Berliner. Dan zeg je toch echt dat je een oliebol bent
quote:http://www.bargaintravele(...)ys_Museum_Berlin.htm
In the past few years, a rumor has raged and passed through American culture in revisionist fervor, based on a wag's column in a New York newspaper that the words America’s 35th President John Fitzgerald Kennedy spoke were a grammatical error that was saying - that instead of claiming solidarity with the people of West Berlin, he was saying he was a pastry called a “Berliner”. A visit to the Kennedys Museum in Berlin’s Pariser Platz, within sight of Berlin’s famed Brandenburg gate, will disabuse one of the notion. The officials at the museum which displays over 300 items of intimate Kennedy memorabilia, related to his Berlin visit and the throughout the days of “Camelot” will clarify that the Berlin Kennedy Museum photogrammar of John Kennedy’s German was not only correct, but a hand written note card shows that he focused on his pronunciation as well. Although there is a kind of pastry cake made in Berlin, pfannkuchen, literally "pancake" filled with sweet marmalade etc., referred to outside the region as a “Berliner”, but within Berlin it was not known as such, so the locals would not understand it that way, though outside of Berlin it might be construed into the cultural joke.
Tssskkk...kids these days...;) Werden vroegah gewoon op straat verkocht in Nederlandquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, ok. Nooit in het echt meegemaakt zo'n Berliner.
Jawel hoor. Banketbakkersroom, net als in een puddingbroodjequote:
Ow ja, duh, ouderdom komt met gebreken....jam zat er in hier...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Banketbakkersroom, net als in een puddingbroodjeOf jam. Die met jam ken ik niet overigens.
En zo nu en dan eentje met mosterd, daarvan eten zou geluk brengen voor het nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Banketbakkersroom, net als in een puddingbroodjeOf jam. Die met jam ken ik niet overigens.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:18:43I am reading that the great border WALL will cost more than the government originally thought, but I have not gotten involved in the..... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:24:32...design or negotiations yet. When I do, just like with the F-35 FighterJet or the Air Force One Program, price will come WAY DOWN! reageer retweet
Maar het witte huis ís het establishment, per definitie.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:46 schreef Nintex het volgende:
Goede graadmeter om erachter te komen wat de volgende moves worden van het Witte Huis:
"Trump's got to clean house"
Aldus Alex Jones en Breitbart. Met andere woorden The White House gaat ten strijde tegen het establishment.
De prijs gaat omlaag als hij zich met het design gaat bemoeien?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:45 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:18:43I am reading that the great border WALL will cost more than the government originally thought, but I have not gotten involved in the..... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:24:32...design or negotiations yet. When I do, just like with the F-35 FighterJet or the Air Force One Program, price will come WAY DOWN! reageer retweet
Als hij slim is laat hij gevangenen en uitgeprocedeerde asielzoekers mee bouwen aan de muur.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De prijs gaat omlaag als hij zich met het design gaat bemoeien?![]()
Ik weet het niet hoor. Die muur gaat al een dure grap worden, maar ik denk niet dat het goedkoper wordt als je hem maakt van marmer en de grenspoort met goud afwerkt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De prijs gaat omlaag als hij zich met het design gaat bemoeien?![]()
Ik weet het niet hoor. Die muur gaat al een dure grap worden, maar ik denk niet dat het goedkoper wordt als je hem maakt van marmer en de grenspoort met goud afwerkt.
slave laborquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als hij slim is laat hij gevangenen en uitgeprocedeerde asielzoekers mee bouwen aan de muur.
Dus, uitgeproceerde asielzoekers mogen dan gewoon blijven, eigenlijk? Waarom dan niet gewoon slaven importeren als in de goede oude tijd?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Als hij slim is laat hij gevangenen en uitgeprocedeerde asielzoekers mee bouwen aan de muur.
FOK! blijft me soms echt verbazen. Of eigenlijk ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gevangenen in de VS doen al heel veel werk voor een hongerloontje wat zorgt voor oneerlijke concurrentie. Ze laten werken aan een project van de staat is wat dat betreft een stuk ethischer verantwoord.quote:
De kentekenplatenindustrie zal gouden tijden beleven.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gevangenen in de VS doen al heel veel werk voor een hongerloontje wat zorgt voor oneerlijke concurrentie. Ze laten werken aan een project van de staat is wat dat betreft een stuk ethischer verantwoord.
Gevangenen die buiten werken doen dat altijd aan projecten van de staat, zie chain gangs. Probleem is wel dat een muur bouwen niet met de hand gedaan word maar vooral met machines, zware machines, en dat een geode muur bouwen enige kennis en vakmanschap vereist, niet iets waar gevangenen in uitblinken.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gevangenen in de VS doen al heel veel werk voor een hongerloontje wat zorgt voor oneerlijke concurrentie. Ze laten werken aan een project van de staat is wat dat betreft een stuk ethischer verantwoord.
Gelijk een mogelijkheid om de gevangen op te leiden. Als ze vrij komen kunnen ze mee helpen bouwen aan de bruggen, vliegvelden en andere infrastructuur.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Gevangenen die buiten werken doen dat altijd aan projecten van de staat, zie chain gangs. Probleem is wel dat een muur bouwen niet met de hand gedaan word maar vooral met machines, zware machines, en dat een geode muur bouwen enige kennis en vakmanschap vereist, niet iets waar gevangenen in uitblinken.
Oh, en Trump kan alleen van Federale gevangenen gebruik maken, natuurlijk.
Oh, dat klinkt goedkoop...fantastisch plan, mail het aan Trump.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Gelijk een mogelijkheid om de gevangen op te leiden. Als ze vrij komen kunnen ze mee helpen bouwen aan de bruggen, vliegvelden en andere infrastructuur.
Dankzij de mass incarceration van Bill, Hill en Bush zijn er zo'n 2 miljoen beschikbaar om op te leiden en de muur te laten bouwen.
Ja, vast...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:45 schreef Kijkertje het volgende:
De grote roerganger bepaalt alles, je weet toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, vast...![]()
En net of dat van de F35 wel door zijn bemoeienis kwam..
Pciesquote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:57 schreef Kijkertje het volgende:
Waar maakt ie zich druk om. Mexico gaat het toch betalen
Het ergste is nog dat het me niks zou verbazen als hij dat inderdaad nog echt denkt ook...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
De grote roerganger bepaalt alles, je weet toch?
En vervolgens worden ze met een busje naar de Mexicaanse grens gebracht om te 'werken'.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:06 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goedkoop...fantastisch plan, mail het aan Trump.
Ik wil wedden dat er ook veel mexicaanse kartel leden tussen zitten, die kunnen wel wat muur kennis gebruiken.
Dat is ook zo. Je bent een narcist of je bent het niet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het me niks zou verbazen als hij dat inderdaad nog echt denkt ook...
Wat op zich erg is, maar te overzien. Het probleem is dat zijn miljoenen volgelingen dat mogelijk ook vinden.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het me niks zou verbazen als hij dat inderdaad nog echt denkt ook...![]()
Democraten zetten zichzelf compleet buitenspel. Een beetje zoals de Tea Party voordat Trump op het toneel verscheen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:04 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)rump-trolling-234919
Sommige staten gaan nu in de aanval en beginnen aan overduidelijk op Trump gerichte troll-wetten. Illinois denkt erover om de Mexicaanse president uit te nodigen voor een bezoek. Gaat niet gebeuren natuurlijk, maar het is wel een lekkere klap in het gezicht van de Oplichter-in-chief.
Nee, ze moeten DeVosjes hebben, die betalen tenminste fatsoenlijk voor hun kabinetsposten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:12 schreef Nintex het volgende:
[..]
Democraten zetten zichzelf compleet buitenspel. Een beetje zoals de Tea Party voordat Trump op het toneel verscheen.
Wat ze nu doen is electorale zelfmood
- naar links opschuiven
- splinters oprichten (Justice Democrats)
- kinderachtige pesterijtjes van Trump/Bannon beantwoorden met eigen kinderachtige pesterijtjes
- steeds meer aandacht geven aan de radicale activisten en fringe groups
Wat ze zouden moeten doen:
- op zoek naar een nieuwe inspirerende partijleider
- alternatief presenteren voor de midden klasse / arbeidersklasse
- serieus 'shadow cabinet' oprichten die inhoudelijk de discussie aan gaat met het republikeinse plan
Die partij gaat vanaf 2018 tot 2020 volledig gekaapt worden door de verknipte Silicon Valley miljonairs. Geen fatsoenlijke onderneming die namelijk geld gaat geven aan hysterische mensen met een papieren kut op hun hoofd.
Ik denk dat Trump Wall Street "aanpakt" door al het talent uit de top van Wall Street weg te halen en er ambtenaren van te maken... en dat zou dan slecht voor Wall Street moeten zijn... of zo iets...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:17 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Nee, ze moeten DeVosjes hebben, die betalen tenminste fatsoenlijk voor hun kabinetsposten.
Maar....wacht eens even, de DNC was toch in handen van Wall Street? En Trump laad zijn regering vol met bankiers en Wall Street figuren
Het is een situatie waarin Easy D niet kan verliezen, hè. Gewoon elk goed nieuwtje claimen als een eigen succes en voor alles wat verkeerd uitdraait, meteen alle verantwoordelijkheid afwimpelen. Het is een schaamteloosheid die zowel walgelijk als indrukwekkend is.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat op zich erg is, maar te overzien. Het probleem is dat zijn miljoenen volgelingen dat mogelijk ook vinden.
Ik vind het een eng idee dat een grote groep mensen zo veel al slikken. Je vraagt je bijna af wat hij moet doen om van zijn voetstuk te vallen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een situatie waarin Easy D niet kan verliezen, hè. Gewoon elk goed nieuwtje claimen als een eigen succes en voor alles wat verkeerd uitdraait, meteen alle verantwoordelijkheid afwimpelen. Het is een schaamteloosheid die zowel walgelijk als indrukwekkend is.
Als men dat allemaal blijft slikken, dan is 't logisch dat Trump dat blijft serveren. Dat gaat pas eindigen als het echt flagrant misloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |