SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailer gezien laatst, wat is dat voor soort film, thriller/horror of meer een Fantasy, Mystery film zoals Vanilla Sky?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend Split gezien, goede spannende film. Alleen ik haat M.Night Shamalyan of zoiets
Een thriller met een vleugje mysterie. Heel spannend. Alleen had ik met mezelf afgesproken om nooit meer M Night Shaymalan te kijken vanwege The Happening, maar ben er toch weer ingetuind.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Trailer gezien laatst, wat is dat voor soort film, thriller/horror of meer een Fantasy, Mystery film zoals Vanilla Sky?
Onlogisch zijn hoogste priorteit gedurende de werkdag is zorgen dat hij op Fok! zo effectief mogelijk is. Zal zijn werkgever waarderen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:37 schreef vincenzo78 het volgende:
Nu flik je me het de 2e keer. Kan podverdomme niet eens een titel intypen of Onlo opent alweer een nieuw deel.
Is dit onderdeel van je fok abo of zo?
Volgens mn vriendin was dat een enorme kutfilmquote:Op maandag 6 februari 2017 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
Die Split wil ik ook zien
Moet ook nog Filfth kijken van McAvoy, ik vond Trance ook wel tof.
Je verwoordt precies mijn kijk op de trailer. Heel geforceerd Matt Damon.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan echt weer bagger.. waarin Matt niet past en overload aan CGI en 0 verhaal.
Is van een onbekende Chinese regisseur, ben wel benieuwd. In ieder geval geen standaard feel good Micheal Bay meuk. Hopelijk.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je verwoordt precies mijn kijk op de trailer. Heel geforceerd Matt Damon.
Slechte versie van de The Last Samurai.
Uh, als je de trailer bekijkt dan denk je meteen aan Bay.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is van een onbekende Chinese regisseur, ben wel benieuwd. In ieder geval geen standaard feel good Micheal Bay meuk. Hopelijk.
Subsidie uit de VS (door Trumpie) werd afgeschaft. Subsidie was voornamelijk bedoeld voor de gezondheidszorg voor vrouwen in arme landen. Werd in Trumps kringen verkocht als geld voor abortus in de 3e wereld landen, maar zo zat het niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gemist wat Ploumen goed heeft gedaan
Kan iemand me op de hoogte brengen
Hoe is budget stuntman?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:45 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Wat hebben jullie toch met negersex?
Niks mis mee, alleen jammer dat het zo weinig vernieuwend isquote:Op maandag 6 februari 2017 11:45 schreef Geo4kant het volgende:
Al geeft Bay gewoon toe dat hij films maakt voor tieners.
Ik houd over het algemeen wel van Aziatische films, maar zodra Chinese of Aziatische regisseurs een Amerikaanse productie gaan doen, is het resultaat vaak minder.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is van een onbekende Chinese regisseur, ben wel benieuwd. In ieder geval geen standaard feel good Micheal Bay meuk. Hopelijk.
Niemand heeft wat met negersex, alleen Lange_Lans denkt dat 'ie tof is ofzoquote:Op maandag 6 februari 2017 11:45 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Wat hebben jullie toch met negersex?
Ik weet niet hoe ik mij moet voelen bij John Wick 1, aan de ene kant was het verrassend prettig om wat minder overdreven actie scene's te zien, die wat realistischer zijn, wat technieken die ook echt werken uit jiu jiutsu, maar toch.. ik weet niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen jammer dat het zo weinig vernieuwend is
Eerste Transformers films waren best vermakelijk .
Great Wall krijgt overigens niet al te beste recensies, wellicht hebben jullie gelijk dus. John Wick 2 lijkt me ook wel de moeite waard.
Wie de fuck ben jij dan weer.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:49 schreef Richard_Batsbak het volgende:
[..]
Twee Schultenbrautjes in de middagpauze.
Fawaka Onlo?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:37 schreef vincenzo78 het volgende:
Nu flik je me het de 2e keer. Kan podverdomme niet eens een titel intypen of Onlo opent alweer een nieuw deel.
Is dit onderdeel van je fok abo of zo?
Je post ondertussen toch lang genoeg mee om te weten dat iedereen de TT pakt als ie de kans krijgtquote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 11:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een ei hoort erbij..
Hallo, Caland!
I know, maar 2 keer achter elkaar en het is niet eens lunchtijdquote:Op maandag 6 februari 2017 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post ondertussen toch lang genoeg mee om te weten dat iedereen de TT pakt als ie de kans krijgt![]()
Je weet toch dat je met een stel kanslozen vandoen hebt?
Hertjes jagenquote:Op maandag 6 februari 2017 11:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
I know, maar 2 keer achter elkaar en het is niet eens lunchtijd![]()
Lijkt wel of je superscherp staat. Pak eens een van die hertjes van het schoolplein..
Man man man, ik wist dat je al een kutuser was maar je film smaak is ook al niks.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Politiek correct gelul met die rassen .
Gewoon lucifers op de plee leggen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo een bout draaien die wat stank betreft zijn weerga niet kennen zal.. Ik voel het, ik ruik het aan de scheetjes die mijn anus de voorbije minuten al zijn ontglipt..
Nigger ik gebruik vlammenwerpers..quote:Op maandag 6 februari 2017 11:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon lucifers op de plee leggen.
gr gr poepmasterpro
Neger ik kom uit Geleenquote:Op maandag 6 februari 2017 11:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nigger ik gebruik vlammenwerpers..
Vond geen geweldige film hoor. Meer zin in Episode VIIIquote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man, ik wist dat je al een kutuser was maar je film smaak is ook al niks.
Ik laat al sinds gisteravond elke paar minuten enorm muffe eierruften. Kan niet wachten tot ik moet kakkenquote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo een bout draaien die wat stank betreft zijn weerga niet kennen zal.. Ik voel het, ik ruik het aan de scheetjes die mijn anus de voorbije minuten al zijn ontglipt..
Je vond VII zeker wel leuk met Emo Ren?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond geen geweldige film hoor. Meer zin in Episode VIII
Rogue One is toch Star Wars?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Politiek correct gelul met die rassen .
Ja, maar jij bent een patiënt.. Jouw flatulentie is chronisch en wellicht ook terminaal..quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik laat al sinds gisteravond elke paar minuten enorm muffe eierruften. Kan niet wachten tot ik moet kakken
quote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Stelletje motzakken.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik laat al sinds gisteravond elke paar minuten enorm muffe eierruften. Kan niet wachten tot ik moet kakken
Nachtdieren tjappie.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Geo4kant het volgende:
Stomme kat loopt maar te miauwen omdat ze niet op bed mag liggen
Slaapt de hele dag om snachts lekker door huis te rausen, dacht het niet.
Beter dan Rogue. Sowieso is Rogue geen Episode dus per saldo iets minder boeiend.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je vond VII zeker wel leuk met Emo Ren?
Daarom moet je het ook anders scoren.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan Rogue. Sowieso is Rogue geen Episode dus per saldo iets minder boeiend.
Ik kijk uit naar het vervolg van Prometheus of zoiets.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook anders scoren.
Probeer Elan nou niet iets aan zijn verstand te brengen...quote:Op maandag 6 februari 2017 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stijn staat bij de rookpaal, nu.. Jonkootje klappen..quote:Op maandag 6 februari 2017 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Zit Stijn al in de trein en wat heeft hij nu op zijn brood?
Bepaal ik zelf welquote:Op maandag 6 februari 2017 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit begint obsessief te worden.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Zit Stijn al in de trein en wat heeft hij nu op zijn brood?
Een 2 voor Memphistwitter:InsideGones twitterde op maandag 06-02-2017 om 00:16:59Les notes du derby, selon l'Equipe : https://t.co/oD3Y1DR9wX
reageer retweet
Ik adviseer jou een Surinaams ontbijt/lunch. Lekker een bord gebakken rijst. Je kan de maaltijd zo rijk maken als jezelf wilt.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit begint obsessief te worden.
Saint-Etienne had ook 2 keer gescoord.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
Een 2 voor Memphistwitter:InsideGones twitterde op maandag 06-02-2017 om 00:16:59Les notes du derby, selon l'Equipe : https://t.co/oD3Y1DR9wX[ afbeelding ] reageer retweet
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
Een 2 voor Memphistwitter:InsideGones twitterde op maandag 06-02-2017 om 00:16:59Les notes du derby, selon l'Equipe : https://t.co/oD3Y1DR9wX[ afbeelding ] reageer retweet
Ik heb alleen zittende partijen aangevinktquote:Op maandag 6 februari 2017 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere twee ken ik niet.
Gisteren gezien.quote:
Hey een vrouw!quote:Op maandag 6 februari 2017 12:22 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Gisteren gezien.
Het is niet de onwijze gave ultra actiefilm die je misschien zou verwachten.
Maar wel veel mooie grootse shots erg indrukwekkend.
En hier en daar een vechtscene en schrik momentje.
Maar wel de moeite waard!
Jij blijkt gevoelig voor de nieuwe wegen van Sjak.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere twee ken ik niet.
Bedankt voor deze nietszeggende review.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:22 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Gisteren gezien.
Het is niet de onwijze gave ultra actiefilm die je misschien zou verwachten.
Maar wel veel mooie grootse shots erg indrukwekkend.
En hier en daar een vechtscene en schrik momentje.
Maar wel de moeite waard!
Oh is hij dat, maar ik heb 6 partijen op 60%.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij blijkt gevoelig voor de nieuwe wegen van Sjak.
Piraten.quote:
Jij hebt alle 34.329 topic hiervoor gemist?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:24 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Tja het topic heet negersex, dan moet ik wel even komen kijken natuurlijk
Die persoon is er even niet, Lans heeft een ban geloof ikquote:Op maandag 6 februari 2017 12:24 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2017 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nietszeggende review.
Ga hem vrijdag kijken, heb toch pathe unlimited
Hoeveel cm minimaal moet jou negerpiemel hebben?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:24 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Ben na 5 jaar weer terug op fok dus, jaquote:Op maandag 6 februari 2017 12:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij hebt alle 34.329 topic hiervoor gemist?
Dit kan volgens mij iets subtieler.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel cm minimaal moet jou negerpiemel hebben?
Is het uit?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:27 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Ben na 5 jaar weer terug op fok dus, ja
Ben je nog steeds bezig?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wisten we al
Anders ga je je niet druk maken om een fucking OP op een forumpje.
Ik kwam alleen om te kijkenquote:Op maandag 6 februari 2017 12:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel cm minimaal moet jou negerpiemel hebben?
Welkom terugquote:Op maandag 6 februari 2017 12:27 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Ben na 5 jaar weer terug op fok dus, ja
6/10quote:Op maandag 6 februari 2017 12:30 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
T is licht genoeg buiten dus ja alle lampen zijn uit
Dat klinkt heel onlogisch van jequote:Op maandag 6 februari 2017 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug
Ik denk dat ik namens de hele SC spreek als ik zeg dat we je gemist hebben!
quote:Op maandag 6 februari 2017 12:30 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
T is licht genoeg buiten dus ja alle lampen zijn uit
Niet mijn sterkste kantquote:Op maandag 6 februari 2017 12:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit kan volgens mij iets subtieler.
quote:Op maandag 6 februari 2017 12:31 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel onlogisch van jebedankt!
Kan je opkanjeren met je nutteloze feiten?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:34 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
An armed guard stands at the entrance of the Survival Condo Project, a former missile silo north of Wichita, Kansas, that has been converted into luxury apartments for people worried about the crackup of civilization.
Photograph by Dan Winters for The New Yorker
cool
ZO DAN.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je opkanjeren met je nutteloze feiten?
quote:Op maandag 6 februari 2017 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2017 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
koekoek. Verder wel mee eens hoor.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoi Lisa.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:31 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Dat klinkt heel onlogisch van jebedankt!
Ben je weer weggepest uit KLB?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
koekoek. Verder wel mee eens hoor.
Je bent niet eens gelovig toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
73 ondernemerspartij
70 vvd
67 sgp.
Maar vvd is vreselijk pro europa dus ik ga voor sgp
Ik onderstreep dit.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoi Lisa.
Trek je niets aan van de rest hier. Ik en onlogisch zijn hele aardige mensen.
Te laat met je ninja-edit. Je zult hier sneller moeten zijn wil je overleven in deze bloeddorstige SCquote:
Elan, hoe oud ben je eigenlijk?quote:
34quote:Op maandag 6 februari 2017 12:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Elan, hoe oud ben je eigenlijk?
Ik hoef verder geen pics van je tieten. Overige schaarsgeklede pics zijn wel welkom.
Niks mis mee tochquote:Op maandag 6 februari 2017 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm bij mij komt er 71% VVD uit.
Maar je bent toch ook ondernemer?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hmm bij mij komt er 71% VVD uit.
Kun je wellicht beter op die Ondernemerspartij stemmen, VVD is voor ZZP'er nou niet per se gunstig.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:49 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook ondernemer?
Spreek namens jezelf. Nou ja, en namens Stijn. Elan vast ook wel. + Kapiteintje en N1ek-. Natuurlijk mogen we opper & nap ook niet vergeten.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:45 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
ja gelukkig maar, tussen allemaal van die maagdelijke hormonen die hier rondzweven
't was een gokje maar ja... wel jammer dat t zo waar is..quote:Op maandag 6 februari 2017 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spreek namens jezelf. Nou ja, en namens Stijn. Elan vast ook wel. + Kapiteintje en N1ek-. Natuurlijk mogen we opper & nap ook niet vergeten.
Eigenlijk heb je wel een beetje gelijk
Goed geheugen. Ik wilde checken of je nog even oud was.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat overigens al een keer gevraagd .
Het gaat de betere kant op. Nog een lange weg te gaan.quote:
Gewoon roepen dat je een vriend hebtquote:Op maandag 6 februari 2017 12:54 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
't was een gokje maar ja... wel jammer dat t zo waar is..
Nee, ik krijg al een poosje geen oproep meer.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Het gaat de betere kant op. Nog een lange weg te gaan.
Ga je stemmen? Want we schijnen een voorkeur te hebben voor de PVV volgens het AD.
Maar blauwe brieven krijg je genoeg van zekerquote:Op maandag 6 februari 2017 13:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik krijg al een poosje geen oproep meer.
Ook niet echt, ik heb geen economische band meer met NL.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar blauwe brieven krijg je genoeg van zeker
Lekker voor je.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Bij mij kwam dus 50+ uit de stemwijzer. Ga ik niet op stemmen.
Is verplicht, anders komt Henk Krol bij je langs.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Moet jij weten. (lol)quote:Op maandag 6 februari 2017 13:10 schreef Scrummie het volgende:
Dat mag, stomp ik 'm 50+ keer op z'n neus.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is verplicht, anders komt Henk Krol bij je langs.
stoer hoorquote:Op maandag 6 februari 2017 13:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat mag, stomp ik 'm 50+ keer op z'n neus.
Dan laat ik jou dus ook niet met rust. Prima hoor, dom varken.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat ik jou met rust ga laten? Dom figuur.
Dierenpartij had ik op 2 staan.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:19 schreef lisablond007 het volgende:
1. Partij vd Dieren.
2. Lokaal in de Kamer.
3. SP.
Even wat anders dan hier voorbij komt..
sowquote:Op maandag 6 februari 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan laat ik jou dus ook niet met rust. Prima hoor, dom varken.
Matig hoor. Dat kan beter.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Logisch als je moeder sprekend op een varken lijkt.
koekoekquote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Logisch als je moeder sprekend op een varken lijkt.
ik kende m ook niet , staat bij mij op 2 :\quote:Op maandag 6 februari 2017 13:31 schreef DonRaja het volgende:
1. Lokaal in de kamer (74%)
2. PVDA (71%)
3. 50+ (59%)
Ik ken die eerste partij niet eens...
Hoezo zou ik niet op hem mogen reageren. Kinderachtig hoor.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:32 schreef DonRaja het volgende:
Elan, kap gewoon met reageren op Scrummie en Scrummie laat je niet zo opnaaien.
Jij bent écht een enorme mongool.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet op hem mogen reageren. Kinderachtig hoor.
Inderdaad, kinderachtig is de perfecte beschrijving van dit gefreubel.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zou ik niet op hem mogen reageren. Kinderachtig hoor.
Oke Donquote:Op maandag 6 februari 2017 13:32 schreef DonRaja het volgende:
Elan, kap gewoon met reageren op Scrummie en Scrummie laat je niet zo opnaaien.
quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:40 schreef lisablond007 het volgende:
van dit word ik nou niet echt vrolijk, de titel omschrijft anders..
Elan heeft weer even zijn momentje. Gebeurt af en toe, niets aan de hand.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:40 schreef lisablond007 het volgende:
Jij bent afgekomen op de TT? Lange_Lans gaat zo teleurgesteld zijn als hij jouw aanwezigheid hier mist...quote:Op maandag 6 februari 2017 13:40 schreef lisablond007 het volgende:
Waarom zeg je oké Don en ga je vervolgens gelijk weer stoer lopen doen? Schijnheilig ventje.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elan heeft weer even zijn momentje. Gebeurt af en toe, niets aan de hand.
ik hoorde al iets over een lans ja, ben wel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 6 februari 2017 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent afgekomen op de TT? Lange_Lans gaat zo teleurgesteld zijn als hij jouw anwezigheid hier mist...
pvda? waarom ronquote:Op maandag 6 februari 2017 13:31 schreef DonRaja het volgende:
2. PVDA (71%)
3. 50+ (59%)
Kweenie, als je tegen een referendum en tegen een stop op Islamitische vluchtelingen bent, kom je al snel bij de PVDA uit denk ik...quote:
Waarom ben jij voor nieuwe Islamistische vluchtelingen ? Just curious.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, als je tegen een referendum en tegen een stop op Islamitische vluchtelingen bent, kom je al snel bij de PVDA uit denk ik...
ik had dat laatste ook, maar PVDA stond onderaanquote:Op maandag 6 februari 2017 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, als je tegen een referendum en tegen een stop op Islamitische vluchtelingen bent, kom je al snel bij de PVDA uit denk ik...
Ik ben er niet voor, maar ik ben wel tegen een algehele stop. Daar loopt iedereen nu toch lijp over te doen bij Trump?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor nieuwe Islamistische vluchtelingen ? Just curious.
50 plusquote:Op maandag 6 februari 2017 13:31 schreef DonRaja het volgende:
2. PVDA (71%)
3. 50+ (59%)
Zeker, al is het bestaande percentage moslims in de VS wel een heel stuk geringer dan hier in Europa. Moslimvraagstuk is grotendeels een Europees probleem. Zeker met falende integratie en aanslagen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor, maar ik ben wel tegen een algehele stop. Daar loopt iedereen nu toch lijp over te doen bij Trump?
In Nederland ook nog geen 10% van de bevolking hoor.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, al is het bestaande percentage moslims in de VS wel een heel stuk geringer dan hier in Europa. Moslimvraagstuk is grotendeels een Europees probleem. Zeker met falende integratie en aanslagen.
Heerlijk hoe jij PVV-retoriek gewoon klakkeloos overneemt in je posts.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, al is het bestaande percentage moslims in de VS wel een heel stuk geringer dan hier in Europa. Moslimvraagstuk is grotendeels een Europees probleem. Zeker met falende integratie en aanslagen.
http://www.npo.nl/vpro-tegenlicht/05-02-2017/VPWON_1265901quote:Op maandag 6 februari 2017 13:54 schreef Typisch het volgende:
Piraten Partij kwam er hier bovenaan uit.
Klopt.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Nederland ook nog geen 10% van de bevolking hoor.
According to a 2010 study, it is followed by 0.9% of the population, compared to 70.6% who follow Christianity, 22.8% unaffiliated, 1.9% Judaism, 0.7% Buddhism, and 0.7% Hinduism. According to a new estimate in 2016, there are 3.3 million Muslims living in the United States, about 1% of the total U.S. population.quote:
Totaal niet eigenlijkquote:Op maandag 6 februari 2017 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij PVV-retoriek gewoon klakkeloos overneemt in je posts.
Wat totaal niet? Dat is precies wat Wilders ons al jaren door de strot duwt. Die woorden.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk
Ken je feiten voor je begint te brallen.
Wij moeten een cursus volgen samenquote:Op maandag 6 februari 2017 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Oké ik lieg.
Leuk, nu graag pics van je tieten.
eerst voeten !quote:Op maandag 6 februari 2017 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Oké ik lieg.
Leuk, nu graag pics van je tieten.
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, kleuters, doe eens normaal als er hier een vrouw komt posten.
Voller dan de 90%, dus maak je niet druk.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:01 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
dankje , heel leeg nog maar dat komt wel
Er moeten echte heren zijn waar ook een vrouw voor wil vechten hé.quote:
Komt door jullie vrouwen zelf. Feminien onderwijs bah.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:02 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Er moeten echte heren zijn waar ook een vrouw voor wil vechten hé.
Vind je tegenwoordig ook nergens meer..
Pim riep het ook al. Islamitische cultuur en religie passen gewoon niet in een open Westerse samenleving is mijn idee.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat totaal niet? Dat is precies wat Wilders ons al jaren door de strot duwt. Die woorden.
Bijzonder dat Pim wist wat jouw ideeën zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Pim riep het ook al. Islamitische cultuur en religie passen gewoon niet in een open Westerse samenleving is mijn idee.
Misschien is Pim een van zijn zeven persoonlijkheden.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat Pim wist wat jouw ideeën zijn.
Nee, het is fout gegaan door geen duidelijke grenzen te stellen. Decennia lang hebben verschillende partijen nieuwkomers in hun eigen sop laten gaarkoken.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Pim riep het ook al. Islamitische cultuur en religie passen gewoon niet in een open Westerse samenleving is mijn idee.
Split gezien, leuk filmpje.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien is Pim een van zijn zeven persoonlijkheden.
Als je als meisje in de kroeg word aangesproken door een lelijke kerol, mag je hem niet afwijzen omdat ie lelijk is.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door jullie vrouwen zelf. Feminien onderwijs bah.
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Maar hoe kan een Islamitische cultuur veranderen als "we" ze nooit toelaten tot de Westerse wereld?
Wat een bak schijt.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Als je als meisje in de kroeg word aangesproken door een lelijke kerol, mag je hem niet afwijzen omdat ie lelijk is.
maar als je als man door een lelijk meisje wordt aangesproken, mag je alles zeggen en haar een lelijk mokkel noemen en word t allemaal geaccepteerd,,,
dus feminisme nee, seksisme
Nu is het de vraag wie jij was?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Als je als meisje in de kroeg word aangesproken door een lelijke kerol, mag je hem niet afwijzen omdat ie lelijk is.
maar als je als man door een lelijk meisje wordt aangesproken, mag je alles zeggen en haar een lelijk mokkel noemen en word t allemaal geaccepteerd,,,
Correctquote:Op maandag 6 februari 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een bak schijt.
Elan wordt constant afgewezen in de kroeg...
Assimileren is het helemaal. Misschien moeten ze eens verlichten daar, oh wacht, dat mag niet van hun boekje omdat het het woord is van hun god.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Maar hoe kan een Islamitische cultuur veranderen als "we" ze nooit toelaten tot de Westerse wereld?
Ik heb het over onderwijs. zeg maar waar alles begint voor kinderen.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand afwijzen omdat ie lelijk is?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Sodemieter een eind op met je linkse gelulquote:Op maandag 6 februari 2017 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar haat broedt haat.
zie het vaak genoeg gebeuren, ik heb veel lelijke vrienden en vriendinnenquote:Op maandag 6 februari 2017 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand afwijzen omdat ie lelijk is?
Ben jij zo'n iemand die omgaat met 3-en en 4-en zodat je zelf een 7/8 wordt?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
zie het vaak genoeg gebeuren, ik heb veel lelijke vrienden en vriendinnen
Ach, wat is lelijk. Stiekem zijn lelijke mensen vaak de mooisten.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
de vertellerquote:Op maandag 6 februari 2017 14:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu is het de vraag wie jij was?
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, wat is lelijk. Stiekem zijn lelijke mensen vaak de mooisten.
Jij bent dus zo iemand die eens bij zijn buren moet gaan eten om te leren dat er meer is dan je eigen blik op de wereld.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Sodemieter een eind op met je linkse gelul
Dat is echt iets wat ouders zeggen tegen kinderen die moeilijk lelijk zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, wat is lelijk. Stiekem zijn lelijke mensen vaak de mooisten.
oh nee ik ga altijd alleen naar de kroegquote:Op maandag 6 februari 2017 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die omgaat met 3-en en 4-en zodat je zelf een 7/8 wordt?
Is dat zodat jij er beter uit (lijkt te) ziet?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Met welk persoon posten wij nu?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Sodemieter een eind op met je linkse gelul
nogmaals ik ga alleen naar de kroegquote:Op maandag 6 februari 2017 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat zodat jij er beter uit (lijkt te) ziet?
Oke, coolquote:Op maandag 6 februari 2017 14:15 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
nogmaals ik ga alleen naar de kroeg
Om dan gratis te kunnen drinken van wanhopige lelijkerds.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:15 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
oh daar ben ik te schijterig voorquote:Op maandag 6 februari 2017 14:14 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
oh nee ik ga altijd alleen naar de kroeg
nee nee nee , ik wijs gratis drank altijd af, maar ze blijven het naar binnen tankenquote:Op maandag 6 februari 2017 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om dan gratis te kunnen drinken van wanhopige lelijkerds.
Ik ook, de bios heb ik wel een keer alleen gedaanquote:Op maandag 6 februari 2017 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh daar ben ik te schijterig voor
Van de eettafel in de woonkamer naar de hoge kruk in je keuken is geen kroeg hè?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:15 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Deed dat wel eens in Spanje, vond ik wel chill eigenlijk.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh daar ben ik te schijterig voor
Omdat niemand mee wilde naar K3 de movie?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, de bios heb ik wel een keer alleen gedaan
De bioscoop moet ook wel kunnen opzichquote:Op maandag 6 februari 2017 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook, de bios heb ik wel een keer alleen gedaan
Maar daar staat ook drankquote:Op maandag 6 februari 2017 14:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Van de eettafel in de woonkamer naar de hoge kruk in je keuken is geen kroeg hè?
Omdat ik dat als doel gesteld had, omdat ik dat een keer wilde doen. Ik kwam er achter dat ik praktisch tot mijn 23e nooit echt wat alleen deed. En omdat ik misschien ooit nog alleen op vakantie wil was dat een prima eerste stap.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Omdat niemand mee wilde naar K3 de movie?
alleen op vakantie is leuk tot je bekenden tegenkomt..quote:Op maandag 6 februari 2017 14:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik dat als doel gesteld had, omdat ik dat een keer wilde doen. Ik kwam er achter dat ik praktisch tot mijn 23e nooit echt wat alleen deed. En omdat ik misschien ooit nog alleen op vakantie wil was dat een prima eerste stap.
Je hoeft mij niks te vertellen. Teveel Moslims is een probleem in een open samenleving, simpelweg omdat die religie totalitair is. Zelfs in milde vorm.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij bent dus zo iemand die eens bij zijn buren moet gaan eten om te leren dat er meer is dan je eigen blik op de wereld.
herkenbaar.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:20 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik doe altijd alles alleen maar praat wel voor 2.
Dus in de Afrikaanderwijk kom je voornamelijk in aanraking met een slag mensen. Laten we zeggen niet de mensen met de ruimste portemonnee, maar om daarop heel je wereldbeeld te baseren.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft mij niks te vertellen. Teveel Moslims is een probleem in een open samenleving, simpelweg omdat die religie totalitair is. Zelfs in milde vorm.
Heb 2 jaar in Afrikaanderwijk gewoond provincaaltje, genoeg gezien. En nee ben geen racist.
Ik kwam er een keer op dag 2 van de vakantie achter dat mijn vrouw en de vrouw van mijn neef absoluut niet met elkaar overweg konden.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:19 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
alleen op vakantie is leuk tot je bekenden tegenkomt..
gaat altijd fout
Je had niet ff met je vrouw overlegd met wie jullie op vakantie zouden gaan?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kwam er een keer op dag 2 van de vakantie achter dat mijn vrouw en de vrouw van mijn neef absoluut niet met elkaar overweg konden.
Was de beste vakantie ooit. Die 2 vrouwen waren de hele dag chagrijnig en wilden nergens heen. Mijn neef en ik konden ons uitleven, terwijl zij thuis aan het zwembad elkaar krampachtig aan het negeren waren.
Jawel, maar ze kwamen er ook daar pas achter denk ik, dat ze elkaar niet mochten. Dat was nog in de tijd dat ik eigenlijk nooit luisterde als ze iets zei...quote:Op maandag 6 februari 2017 14:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je had niet ff met je vrouw overlegd met wie jullie op vakantie zouden gaan?
heeft hij wel gedaan, maar waarschijnlijk met de verkeerde vrouw.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:25 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je had niet ff met je vrouw overlegd met wie jullie op vakantie zouden gaan?
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heeft hij wel gedaan, maar waarschijnlijk met de verkeerde vrouw.
ik was op vakantie met n stelletje, ik en zijn vriendin zijn echt vuur en ijs. heb ff de kop vol gescholden , wilde helemaal niks doen alleen maar op bed liggen. daarvoor ga ik niet op vakantie. maar ze liet dr vriend ook nog eens bij haar blijven, terwijl hij heel graag mee wilde, dan ben je geen goede vriendin. helaas zijn ze net verloofd :\quote:Op maandag 6 februari 2017 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kwam er een keer op dag 2 van de vakantie achter dat mijn vrouw en de vrouw van mijn neef absoluut niet met elkaar overweg konden.
Was de beste vakantie ooit. Die 2 vrouwen waren de hele dag chagrijnig en wilden nergens heen. Mijn neef en ik konden ons uitleven, terwijl zij thuis aan het zwembad elkaar krampachtig aan het negeren waren.
Ahh dit was nog voor de kinderen of luisterde je daarna ook nog niet?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jawel, maar ze kwamen er ook daar pas achter denk ik, dat ze elkaar niet mochten. Dat was nog in de tijd dat ik eigenlijk nooit luisterde als ze iets zei...
Dit was nog voor de kinderen ja. Maar volgens haar luister ik nu nog steeds niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:27 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh dit was nog voor de kinderen of luisterde je daarna ook nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |