Hertjes jagenquote:Op maandag 6 februari 2017 11:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
I know, maar 2 keer achter elkaar en het is niet eens lunchtijd![]()
Lijkt wel of je superscherp staat. Pak eens een van die hertjes van het schoolplein..
Man man man, ik wist dat je al een kutuser was maar je film smaak is ook al niks.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Politiek correct gelul met die rassen .
Gewoon lucifers op de plee leggen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo een bout draaien die wat stank betreft zijn weerga niet kennen zal.. Ik voel het, ik ruik het aan de scheetjes die mijn anus de voorbije minuten al zijn ontglipt..
Nigger ik gebruik vlammenwerpers..quote:Op maandag 6 februari 2017 11:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon lucifers op de plee leggen.
gr gr poepmasterpro
Neger ik kom uit Geleenquote:Op maandag 6 februari 2017 11:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nigger ik gebruik vlammenwerpers..
Vond geen geweldige film hoor. Meer zin in Episode VIIIquote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man, ik wist dat je al een kutuser was maar je film smaak is ook al niks.
Ik laat al sinds gisteravond elke paar minuten enorm muffe eierruften. Kan niet wachten tot ik moet kakkenquote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo een bout draaien die wat stank betreft zijn weerga niet kennen zal.. Ik voel het, ik ruik het aan de scheetjes die mijn anus de voorbije minuten al zijn ontglipt..
Je vond VII zeker wel leuk met Emo Ren?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond geen geweldige film hoor. Meer zin in Episode VIII
Rogue One is toch Star Wars?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Politiek correct gelul met die rassen .
Ja, maar jij bent een patiënt.. Jouw flatulentie is chronisch en wellicht ook terminaal..quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik laat al sinds gisteravond elke paar minuten enorm muffe eierruften. Kan niet wachten tot ik moet kakken
quote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Stelletje motzakken.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik laat al sinds gisteravond elke paar minuten enorm muffe eierruften. Kan niet wachten tot ik moet kakken
Nachtdieren tjappie.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Geo4kant het volgende:
Stomme kat loopt maar te miauwen omdat ze niet op bed mag liggen
Slaapt de hele dag om snachts lekker door huis te rausen, dacht het niet.
Beter dan Rogue. Sowieso is Rogue geen Episode dus per saldo iets minder boeiend.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je vond VII zeker wel leuk met Emo Ren?
Daarom moet je het ook anders scoren.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan Rogue. Sowieso is Rogue geen Episode dus per saldo iets minder boeiend.
Ik kijk uit naar het vervolg van Prometheus of zoiets.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook anders scoren.
Probeer Elan nou niet iets aan zijn verstand te brengen...quote:Op maandag 6 februari 2017 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stijn staat bij de rookpaal, nu.. Jonkootje klappen..quote:Op maandag 6 februari 2017 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Zit Stijn al in de trein en wat heeft hij nu op zijn brood?
Bepaal ik zelf welquote:Op maandag 6 februari 2017 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit begint obsessief te worden.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Zit Stijn al in de trein en wat heeft hij nu op zijn brood?
Een 2 voor Memphistwitter:InsideGones twitterde op maandag 06-02-2017 om 00:16:59Les notes du derby, selon l'Equipe : https://t.co/oD3Y1DR9wX
reageer retweet
Ik adviseer jou een Surinaams ontbijt/lunch. Lekker een bord gebakken rijst. Je kan de maaltijd zo rijk maken als jezelf wilt.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit begint obsessief te worden.
Saint-Etienne had ook 2 keer gescoord.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
Een 2 voor Memphistwitter:InsideGones twitterde op maandag 06-02-2017 om 00:16:59Les notes du derby, selon l'Equipe : https://t.co/oD3Y1DR9wX[ afbeelding ] reageer retweet
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
Een 2 voor Memphistwitter:InsideGones twitterde op maandag 06-02-2017 om 00:16:59Les notes du derby, selon l'Equipe : https://t.co/oD3Y1DR9wX[ afbeelding ] reageer retweet
Ik heb alleen zittende partijen aangevinktquote:Op maandag 6 februari 2017 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere twee ken ik niet.
Gisteren gezien.quote:
Hey een vrouw!quote:Op maandag 6 februari 2017 12:22 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Gisteren gezien.
Het is niet de onwijze gave ultra actiefilm die je misschien zou verwachten.
Maar wel veel mooie grootse shots erg indrukwekkend.
En hier en daar een vechtscene en schrik momentje.
Maar wel de moeite waard!
Jij blijkt gevoelig voor de nieuwe wegen van Sjak.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere twee ken ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |