Niks mis mee, alleen jammer dat het zo weinig vernieuwend isquote:Op maandag 6 februari 2017 11:45 schreef Geo4kant het volgende:
Al geeft Bay gewoon toe dat hij films maakt voor tieners.
Ik houd over het algemeen wel van Aziatische films, maar zodra Chinese of Aziatische regisseurs een Amerikaanse productie gaan doen, is het resultaat vaak minder.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is van een onbekende Chinese regisseur, ben wel benieuwd. In ieder geval geen standaard feel good Micheal Bay meuk. Hopelijk.
Niemand heeft wat met negersex, alleen Lange_Lans denkt dat 'ie tof is ofzoquote:Op maandag 6 februari 2017 11:45 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Wat hebben jullie toch met negersex?
Ik weet niet hoe ik mij moet voelen bij John Wick 1, aan de ene kant was het verrassend prettig om wat minder overdreven actie scene's te zien, die wat realistischer zijn, wat technieken die ook echt werken uit jiu jiutsu, maar toch.. ik weet niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen jammer dat het zo weinig vernieuwend is
Eerste Transformers films waren best vermakelijk .
Great Wall krijgt overigens niet al te beste recensies, wellicht hebben jullie gelijk dus. John Wick 2 lijkt me ook wel de moeite waard.
Wie de fuck ben jij dan weer.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:49 schreef Richard_Batsbak het volgende:
[..]
Twee Schultenbrautjes in de middagpauze.
Fawaka Onlo?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:37 schreef vincenzo78 het volgende:
Nu flik je me het de 2e keer. Kan podverdomme niet eens een titel intypen of Onlo opent alweer een nieuw deel.
Is dit onderdeel van je fok abo of zo?
Je post ondertussen toch lang genoeg mee om te weten dat iedereen de TT pakt als ie de kans krijgtquote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 11:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een ei hoort erbij..
Hallo, Caland!
I know, maar 2 keer achter elkaar en het is niet eens lunchtijdquote:Op maandag 6 februari 2017 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post ondertussen toch lang genoeg mee om te weten dat iedereen de TT pakt als ie de kans krijgt![]()
Je weet toch dat je met een stel kanslozen vandoen hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |