SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailer gezien laatst, wat is dat voor soort film, thriller/horror of meer een Fantasy, Mystery film zoals Vanilla Sky?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend Split gezien, goede spannende film. Alleen ik haat M.Night Shamalyan of zoiets
Een thriller met een vleugje mysterie. Heel spannend. Alleen had ik met mezelf afgesproken om nooit meer M Night Shaymalan te kijken vanwege The Happening, maar ben er toch weer ingetuind.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Trailer gezien laatst, wat is dat voor soort film, thriller/horror of meer een Fantasy, Mystery film zoals Vanilla Sky?
Onlogisch zijn hoogste priorteit gedurende de werkdag is zorgen dat hij op Fok! zo effectief mogelijk is. Zal zijn werkgever waarderen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:37 schreef vincenzo78 het volgende:
Nu flik je me het de 2e keer. Kan podverdomme niet eens een titel intypen of Onlo opent alweer een nieuw deel.
Is dit onderdeel van je fok abo of zo?
Volgens mn vriendin was dat een enorme kutfilmquote:Op maandag 6 februari 2017 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
Die Split wil ik ook zien
Moet ook nog Filfth kijken van McAvoy, ik vond Trance ook wel tof.
Je verwoordt precies mijn kijk op de trailer. Heel geforceerd Matt Damon.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan echt weer bagger.. waarin Matt niet past en overload aan CGI en 0 verhaal.
Is van een onbekende Chinese regisseur, ben wel benieuwd. In ieder geval geen standaard feel good Micheal Bay meuk. Hopelijk.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je verwoordt precies mijn kijk op de trailer. Heel geforceerd Matt Damon.
Slechte versie van de The Last Samurai.
Uh, als je de trailer bekijkt dan denk je meteen aan Bay.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is van een onbekende Chinese regisseur, ben wel benieuwd. In ieder geval geen standaard feel good Micheal Bay meuk. Hopelijk.
Subsidie uit de VS (door Trumpie) werd afgeschaft. Subsidie was voornamelijk bedoeld voor de gezondheidszorg voor vrouwen in arme landen. Werd in Trumps kringen verkocht als geld voor abortus in de 3e wereld landen, maar zo zat het niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gemist wat Ploumen goed heeft gedaan
Kan iemand me op de hoogte brengen
Hoe is budget stuntman?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:45 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Wat hebben jullie toch met negersex?
Niks mis mee, alleen jammer dat het zo weinig vernieuwend isquote:Op maandag 6 februari 2017 11:45 schreef Geo4kant het volgende:
Al geeft Bay gewoon toe dat hij films maakt voor tieners.
Ik houd over het algemeen wel van Aziatische films, maar zodra Chinese of Aziatische regisseurs een Amerikaanse productie gaan doen, is het resultaat vaak minder.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is van een onbekende Chinese regisseur, ben wel benieuwd. In ieder geval geen standaard feel good Micheal Bay meuk. Hopelijk.
Niemand heeft wat met negersex, alleen Lange_Lans denkt dat 'ie tof is ofzoquote:Op maandag 6 februari 2017 11:45 schreef Richard_Batsbak het volgende:
Wat hebben jullie toch met negersex?
Ik weet niet hoe ik mij moet voelen bij John Wick 1, aan de ene kant was het verrassend prettig om wat minder overdreven actie scene's te zien, die wat realistischer zijn, wat technieken die ook echt werken uit jiu jiutsu, maar toch.. ik weet niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee, alleen jammer dat het zo weinig vernieuwend is
Eerste Transformers films waren best vermakelijk .
Great Wall krijgt overigens niet al te beste recensies, wellicht hebben jullie gelijk dus. John Wick 2 lijkt me ook wel de moeite waard.
Wie de fuck ben jij dan weer.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:49 schreef Richard_Batsbak het volgende:
[..]
Twee Schultenbrautjes in de middagpauze.
Fawaka Onlo?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:37 schreef vincenzo78 het volgende:
Nu flik je me het de 2e keer. Kan podverdomme niet eens een titel intypen of Onlo opent alweer een nieuw deel.
Is dit onderdeel van je fok abo of zo?
Je post ondertussen toch lang genoeg mee om te weten dat iedereen de TT pakt als ie de kans krijgtquote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 11:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Een ei hoort erbij..
Hallo, Caland!
I know, maar 2 keer achter elkaar en het is niet eens lunchtijdquote:Op maandag 6 februari 2017 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post ondertussen toch lang genoeg mee om te weten dat iedereen de TT pakt als ie de kans krijgt![]()
Je weet toch dat je met een stel kanslozen vandoen hebt?
Hertjes jagenquote:Op maandag 6 februari 2017 11:54 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
I know, maar 2 keer achter elkaar en het is niet eens lunchtijd![]()
Lijkt wel of je superscherp staat. Pak eens een van die hertjes van het schoolplein..
Man man man, ik wist dat je al een kutuser was maar je film smaak is ook al niks.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Politiek correct gelul met die rassen .
Gewoon lucifers op de plee leggen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo een bout draaien die wat stank betreft zijn weerga niet kennen zal.. Ik voel het, ik ruik het aan de scheetjes die mijn anus de voorbije minuten al zijn ontglipt..
Nigger ik gebruik vlammenwerpers..quote:Op maandag 6 februari 2017 11:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon lucifers op de plee leggen.
gr gr poepmasterpro
Neger ik kom uit Geleenquote:Op maandag 6 februari 2017 11:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nigger ik gebruik vlammenwerpers..
Vond geen geweldige film hoor. Meer zin in Episode VIIIquote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Man man man, ik wist dat je al een kutuser was maar je film smaak is ook al niks.
Ik laat al sinds gisteravond elke paar minuten enorm muffe eierruften. Kan niet wachten tot ik moet kakkenquote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik ga zo een bout draaien die wat stank betreft zijn weerga niet kennen zal.. Ik voel het, ik ruik het aan de scheetjes die mijn anus de voorbije minuten al zijn ontglipt..
Je vond VII zeker wel leuk met Emo Ren?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Vond geen geweldige film hoor. Meer zin in Episode VIII
Rogue One is toch Star Wars?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh.
Politiek correct gelul met die rassen .
Ja, maar jij bent een patiënt.. Jouw flatulentie is chronisch en wellicht ook terminaal..quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik laat al sinds gisteravond elke paar minuten enorm muffe eierruften. Kan niet wachten tot ik moet kakken
quote:Op maandag 6 februari 2017 11:56 schreef Befbekje het volgende:
Stelletje motzakken.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik laat al sinds gisteravond elke paar minuten enorm muffe eierruften. Kan niet wachten tot ik moet kakken
Nachtdieren tjappie.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:58 schreef Geo4kant het volgende:
Stomme kat loopt maar te miauwen omdat ze niet op bed mag liggen
Slaapt de hele dag om snachts lekker door huis te rausen, dacht het niet.
Beter dan Rogue. Sowieso is Rogue geen Episode dus per saldo iets minder boeiend.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je vond VII zeker wel leuk met Emo Ren?
Daarom moet je het ook anders scoren.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan Rogue. Sowieso is Rogue geen Episode dus per saldo iets minder boeiend.
Ik kijk uit naar het vervolg van Prometheus of zoiets.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook anders scoren.
Probeer Elan nou niet iets aan zijn verstand te brengen...quote:Op maandag 6 februari 2017 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stijn staat bij de rookpaal, nu.. Jonkootje klappen..quote:Op maandag 6 februari 2017 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Zit Stijn al in de trein en wat heeft hij nu op zijn brood?
Bepaal ik zelf welquote:Op maandag 6 februari 2017 12:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit begint obsessief te worden.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:07 schreef vincenzo78 het volgende:
Zit Stijn al in de trein en wat heeft hij nu op zijn brood?
Een 2 voor Memphistwitter:InsideGones twitterde op maandag 06-02-2017 om 00:16:59Les notes du derby, selon l'Equipe : https://t.co/oD3Y1DR9wX
reageer retweet
Ik adviseer jou een Surinaams ontbijt/lunch. Lekker een bord gebakken rijst. Je kan de maaltijd zo rijk maken als jezelf wilt.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit begint obsessief te worden.
Saint-Etienne had ook 2 keer gescoord.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
Een 2 voor Memphistwitter:InsideGones twitterde op maandag 06-02-2017 om 00:16:59Les notes du derby, selon l'Equipe : https://t.co/oD3Y1DR9wX[ afbeelding ] reageer retweet
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:17 schreef Elan het volgende:
Een 2 voor Memphistwitter:InsideGones twitterde op maandag 06-02-2017 om 00:16:59Les notes du derby, selon l'Equipe : https://t.co/oD3Y1DR9wX[ afbeelding ] reageer retweet
Ik heb alleen zittende partijen aangevinktquote:Op maandag 6 februari 2017 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere twee ken ik niet.
Gisteren gezien.quote:
Hey een vrouw!quote:Op maandag 6 februari 2017 12:22 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Gisteren gezien.
Het is niet de onwijze gave ultra actiefilm die je misschien zou verwachten.
Maar wel veel mooie grootse shots erg indrukwekkend.
En hier en daar een vechtscene en schrik momentje.
Maar wel de moeite waard!
Jij blijkt gevoelig voor de nieuwe wegen van Sjak.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere twee ken ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |