Halle is een mooie aantrekkelijke vrouw, maar verder denk ik dat zij vervloekt is of haar poes is vervloekt. Het feit dat ze haar partners steeds verlaten werd, wijst erop dat haar poes geen magische touch heeft.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same.
Halle Berry is een uitzondering.
Geen idee.. kan zo veel spelen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:23 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Halle is een mooie aantrekkelijke vrouw, maar verder denk ik dat zij vervloekt is of haar poes is vervloekt. Het feit dat ze haar partners steeds verlaten werd, wijst erop dat haar poes geen magische touch heeft.
Die Tom Cruise schijnt dus echt als een of andere Arabische sjeik behandeld te worden met 20 man personeel en niemand die boe of bah mag zeggen als hij niets beveelt.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij zat haar man er ook in. En daarnaast merk je ergens mij niet zoveel van. Cruise en Travolta spelen toch ook veel films.
10 maart oid Scientology docu van Louis Therouxquote:Op maandag 6 februari 2017 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die Tom Cruise schijnt dus echt als een of andere Arabische sjeik behandeld te worden met 20 man personeel en niemand die boe of bah mag zeggen als hij niets beveelt.
Wanne bakkes joh.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond haar niet vies dik. Ze blijft iets aantrekkelijks hebben, maar dit vind ik wel nice:
[ afbeelding ]
Ken haar verder niet goed, maar lijkt het niet eerder op een tegenreactie nav al die jaren onder het juk te hebben geleden van de Scientology?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel een enorm dominante vrouw, merkte ik op die Joe Rogan podcast.
Ja met Billie Bobquote:Op maandag 6 februari 2017 11:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee.. kan zo veel spelen.
Ik moet Monster ball nog zien, zit schijnbaar een geile scene in met Halle
Ja dat komt door het hoofd van de Scientology beweging. Die bespeelt Cruise maximaal en gebruikt om zijn imago in stand te houden. Volgens mij vorig jaar was er op de NPO een hele goede docu over de Scientology.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die Tom Cruise schijnt dus echt als een of andere Arabische sjeik behandeld te worden met 20 man personeel en niemand die boe of bah mag zeggen als hij niets beveelt.
Kom dan jonge.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee gij zou de cover halen joh lillike'n draak
Deze dag wordt een martelingquote:Op maandag 6 februari 2017 10:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje dat ze op de wc zit met der slipje halverwege maar die post ik pas na 18:00.
Uiteraard maar dat is nostalgiequote:Op maandag 6 februari 2017 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Tof
Trainspotting 2 lijk me ook heel cool.
Afgelopen weekend Split gezien, goede spannende film. Alleen ik haat M.Night Shamalyan of zoietsquote:Op maandag 6 februari 2017 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Tof
Trainspotting 2 lijk me ook heel cool.
Sindskort moet hij betalen voor zijn benzine nu hij de rassenkaart al een keer heeft gespeeld. Hij moet wel voor de vergoedingquote:
Zijn stem met accent als voice-overquote:Op maandag 6 februari 2017 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindscené met born slippy is beste ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |