SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door Ajacied422 op 06-02-2017 10:27:19 ]
Ik niet. Ik wil de OP in ere herstellen. Daarbij zijn er mensen aan het werk. Dus vrouwelijk schoon is pas gewaardeerd na 18.00.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Podverdomme Onlo! Ben je erop aan het loeren of zo. Wil podverdriedruppels net een nieuw topic openen...
Ik zou de OP vullen met meer natuurlijker schoon.
Doe maar want die hoer van net bevat meer plastic dan een barbie popquote:Op maandag 6 februari 2017 10:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik zou de OP vullen met meer natuurlijker schoon.
Niet geheel onlogisch. ha-haquote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemorgen.
PVV tweede partij onder Surinaamse Nederlanders.
http://www.ad.nl/binnenla(...)derlanders~ac241389/
Die naar de wiki is achterhaaldquote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom moeten de mods de OP terugzetten, terwijl je dit makkelijk zelf kan?
Lui varken.
Ik houd het altijd netjes. Mijn kinderen kijken mee. Ik post alleen foto's vergelijkbaar met die van hun moeder die ik op de muur hier heb hangen..quote:Op maandag 6 februari 2017 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil de OP in ere herstellen. Daarbij zijn er mensen aan het werk. Dus vrouwelijk schoon is pas gewaardeerd na 18.00.
Pics van je vrouw.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik houd het altijd netjes. Mijn kinderen kijken mee. Ik post alleen foto's vergelijkbaar met die van hun moeder die ik op de muur hier heb hangen..
Doublepain onderhoudt die pagina toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die naar de wiki is achterhaald
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/VBL_SC
Als ggmm weet dat hij met een bepaalde actie het merendeel irriteert grijpt hij dit met beide handen aan.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Is GGMM een verbond aangegaan met Elan en co om de OP nu elke keer te verwijderen?
Zo rolt René.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ggmm weet dat hij met een bepaalde actie het merendeel irriteert grijpt hij dit met beide handen aan.
Dat is apart omdat hij die personen negeert.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Is GGMM een verbond aangegaan met Elan en co om de OP nu elke keer te verwijderen?
Ben jij een Hindoestaan?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De simpele verklaring is tweeledig.
Aan de ene kant zijn de Hindoestanen grotendeels hindoes mbt religie en ervaren de islam als een bedreiging. Aan de andere kant ervaren veel Surinamers die procentueel gezien vaker in dezelfde buurten/wijken/plaatsen wonen als Marokkanen/Turken de overlast die zij veroorzaken als frustrerend waar niets tegen gedaan lijkt te worden.
Belachelijk.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
De grootste moordenaar van Nederland heeft het weer voor elkaar, Volkert blijft vrij
Nou eens kijken hoe de VVD gaat reageren, was toch een van hun punten dat Volkert weer vervolgd zou wordenquote:
Ik kijk er reikhalzend naar uitquote:Op maandag 6 februari 2017 10:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje dat ze op de wc zit met der slipje halverwege maar die post ik pas na 18:00.
Nee, ik verving de OP altijd al. Persoonlijk vind ik OPs in een SC namelijk gay.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Uh, oke.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik verving de OP altijd al. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat ik open ben over mijn geaardheid. Ik ben namelijk gay.
Laat je niet kisten door de meerderheid, GGMM.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik verving de OP altijd al. Persoonlijk vind ik OPs in een SC namelijk gay.
Kan jij mijn vraag afhandelen in de FB?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je niet kisten door de meerderheid, GGMM.
Niet voordat ik gemeld heb dat ik volgens de stemwijzer op de SGP ga stemmenquote:Op maandag 6 februari 2017 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij mijn vraag afhandelen in de FB?
Ahh thnx voor de opheldering.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik verving de OP altijd al. Persoonlijk vind ik OPs in een SC namelijk gay.
Ik kwam daar ook op uit. 69%quote:Op maandag 6 februari 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet voordat ik gemeld heb dat ik volgens de stemwijzer op de SGP ga stemmen.
Ik beloof het, Stijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je niet kisten door de meerderheid, GGMM.
Je daalt zwaar in mijn achtingquote:Op maandag 6 februari 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet voordat ik gemeld heb dat ik volgens de stemwijzer op de SGP ga stemmen.
Vandaar mijn OP in het vorige topic.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh thnx voor de opheldering.
De OPs met vrouwelijk schoon vond ik weinigs gays aan.
Dit heb ik altijd al gewild.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je daalt zwaar in mijn achting
Die zijn het meest treurigquote:Op maandag 6 februari 2017 10:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh thnx voor de opheldering.
De OPs met vrouwelijk schoon vond ik weinigs gays aan.
Kan je net zo goed water drinken.quote:
Was ook niks mis mee. Alleen de rest van de OP ontbrak. Ik had wel wat spannender Nicki pics verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler!quote:Op maandag 6 februari 2017 10:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was ook niks mis mee. Alleen de rest van de OP ontbrak. Ik had wel wat spannender Nicki pics verwacht.
Meer van dit werk:
[ afbeelding ]
Nicki is voor mij een vrouw, geen lustobject.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was ook niks mis mee. Alleen de rest van de OP ontbrak. Ik had wel wat spannender Nicki pics verwacht.
Meer van dit werk:
[ afbeelding ]
oh dan ga ik ook SGP stemmen.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je maakt het leven van mijn familie kapot hiermee stijn
Het zijn altijd van die goedkope hoerenquote:
SOWquote:Op maandag 6 februari 2017 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dan ga ik ook SGP stemmen.
Ondanks hun religieuze principes vind ik het een partij waar ik me wel bij thuisvoel qua gedachten over Europa, migratie en alles. Maar goed, bij jou kan je of ver links of ver rechts zittenquote:Op maandag 6 februari 2017 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die niet ooit in de biblebelt woonden zouden niet op de sgp mogen stemmen
Wanneer ga jij eens daten?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki is voor mij een vrouw, geen lustobject.
Dus dit. Spijtig dat die denkbeeldige knakker als een rode draad door het partijprogramma loopt, maar op gebied van veiligheid en economie is het inderdaad een partij die het dichtst bij mij staat.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks hun religieuze principes vind ik het een partij waar ik me wel bij thuisvoel qua gedachten over Europa, migratie en alles. Maar goed, bij jou kan je of ver links of ver rechts zitten
doet hij al, hoor je de verhalen op het schoolplein niet?quote:
Ja die klacht moet je neerleggen bij degene bij die die hoeren post. Ik vind mijn keuzes altijd bijzonder smaakvolquote:Op maandag 6 februari 2017 10:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zijn altijd van die goedkope hoeren
Een paar foto's van scarlet ok maar de laatste tijd is het om te janken
Ik woon tegenwoordig begeleid, doe niet meer aan schoolquote:Op maandag 6 februari 2017 10:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doet hij al, hoor je de verhalen op het schoolplein niet?
Daar heeft t niks mee te maken het is dat walgelijke geloof van ze wat ze aan iedereen willen opdringenquote:Op maandag 6 februari 2017 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks hun religieuze principes vind ik het een partij waar ik me wel bij thuisvoel qua gedachten over Europa, migratie en alles. Maar goed, bij jou kan je of ver links of ver rechts zitten
Zo snel kan het gaanquote:Op maandag 6 februari 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze was 2 maanden terug nog vrijgezel
Jeugdzondequote:Op maandag 6 februari 2017 10:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
God
Stijn komt bij StemWijzer op 69% sgp
Als je 1.45 bent, zit er niets anders op.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn moeder is omhoog getrouwd, ze weet wel beter.
Is hij al online dan? Ik zie alleen een partijtracker.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zal de StemWijzer eens invullen voor t eerst in mb leven
En wat was het?quote:
Wat insinueer je?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
GeenStijl had 'm al 'gehackt'.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is hij al online dan? Ik zie alleen een partijtracker.
quote:Op maandag 6 februari 2017 10:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je 1.45 bent, zit er niets anders op.
je weet dat je bij die partijtracker altijd op de SGP uitkomt he? en op geenpeil.quote:
Altijd op SGP? Lijkt mij niet. Alleen GeenPeil.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je weet dat je bij die partijtracker altijd op de SGP uitkomt he? en op geenpeil.
Als een penis ejactuleert in een vagina en de vrouw zit in haar ovulatieperiode, kan er zwangerschap optreden. De penis en de vagina hoeven hiervoor geen vaste relatie te hebben.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De vriendin van GGMM menstrueert nog niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
Maar GGMM heb je een vriendin, die zwanger is?
Nu moet je je voorstellen dat mensen speciaal een magnetronmaaltijd hebben gekocht om te testen of dit geluid kon kloppen.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doorprikken van het plastic van een magnetronmaaltijd.
Ohquote:Op maandag 6 februari 2017 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]die is nep
Iedereen krijgt dezelfde uitslag
Ach, het leverde haar wel ¤37.800 op. Goeie investering dan wel.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu moet je je voorstellen dat mensen speciaal een magnetronmaaltijd hebben gekocht om te testen of dit geluid kon kloppen.
Ik snap vraag 1 al niet omdat ik geen idee heb hoe die regelgeving in elkaar zitquote:Op maandag 6 februari 2017 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
D66
CDA
VVD
Pvv 1na laatste
Wat ben ik toch voorspelbaar
Dit is niet erg sterk van Stijn.. Al komt hij wel vandaag online.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:36 schreef Saind het volgende:
[..]die is nep
Iedereen krijgt dezelfde uitslag
Ik weet dat je normaliter in de ONZ-Sc post, maar probeer het een béétje te volgen allemaal..quote:Op maandag 6 februari 2017 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
Wuttquote:Op maandag 6 februari 2017 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
D66
CDA
VVD
Pvv 1na laatste
Wat ben ik toch voorspelbaar
Nee, want al die energie is alleen maar voor de flatscreens van de linkse elite waarop zij 's avonds hun linkse praatprogramma's kunnen kijken. En dat terwijl de PVV-stemmer moet rondkomen van 150 euro per week, nog geen eens geld om z'n hond met een kankergezwel te laten opereren terwijl de asielzoekers in Amsterdam 3-gangendiners krijgen en bij de Mediamarkt mogen shoppen. Je zou toch verwachten dat de Nederlandse overheid zijn burgers die al jaren niet voor hun geld werken wat beter behandeld en wat meer gratis geld zou geven.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als linkse subsidies niet meer mogen () hoop ik wel dat we ieder stukje groen volzetten met kerncentrales en zware industrie
Vooral rond pauperdorpen
Ik post waarschijnlijk nog minder in ONZ dan hier en ik zit weinig meer op fok. En de topics gaan ook te snel om dan dingen "bij te houden".quote:Op maandag 6 februari 2017 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet dat je normaliter in de ONZ-Sc post, maar probeer het een béétje te volgen allemaal..
Spuitje is ook goedkoper, weg met die hond.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want al die energie is alleen maar voor de flatscreens van de linkse elite waarop zij 's avonds hun linkse praatprogramma's kunnen kijken. En dat terwijl de PVV-stemmer moet rondkomen van 150 euro per week, nog geen eens geld om z'n hond met een kankergezwel te laten opereren terwijl de asielzoekers in Amsterdam 3-gangendiners krijgen en bij de Mediamarkt mogen shoppen. Je zou toch verwachten dat de Nederlandse overheid zijn burgers die al jaren niet voor hun geld werken wat beter behandeld en wat meer gratis geld zou geven.
GGMM neukt alleen minderjarigen. Dus die kans is bijzonder kleinquote:Op maandag 6 februari 2017 10:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik post waarschijnlijk nog minder in ONZ dan hier en ik zit weinig meer op fok. En de topics gaan ook te snel om dan dingen "bij te houden".
Geef gewoon antwoord of anders wens ik je een downie.
MINDER MINDER MINDERquote:Op maandag 6 februari 2017 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want al die energie is alleen maar voor de flatscreens van de linkse elite waarop zij 's avonds hun linkse praatprogramma's kunnen kijken. En dat terwijl de PVV-stemmer moet rondkomen van 150 euro per week, nog geen eens geld om z'n hond met een kankergezwel te laten opereren terwijl de asielzoekers in Amsterdam 3-gangendiners krijgen en bij de Mediamarkt mogen shoppen. Je zou toch verwachten dat de Nederlandse overheid zijn burgers die al jaren niet voor hun geld werken wat beter behandeld en wat meer gratis geld zou geven.
Liever spuitje voor paupersquote:Op maandag 6 februari 2017 10:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spuitje is ook goedkoper, weg met die hond.
Dat waar?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:39 schreef Geo4kant het volgende:
DAT WAAR GODVERDOMME EEN LIEVE HOND JONGE
Gradje
VBL / [VBL SC #5244] Caland is geen mietjequote:Op maandag 6 februari 2017 10:39 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM neukt alleen minderjarigen. Dus die kans is bijzonder klein
Jij zit goed in de materie zie ik.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldige ROI. Beter dan jouw eindeloze uren Fok! zonder verdiensten.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu moet je je voorstellen dat mensen speciaal een magnetronmaaltijd hebben gekocht om te testen of dit geluid kon kloppen.
Van kinderen voor kinderen naar kinderen door kinderen?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:35 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat om 12 uur pas onlinequote:Op maandag 6 februari 2017 10:37 schreef vincenzo78 het volgende:
Link eens ff de stemwijzer. Ik kom zeker uit bij Peter Plasman.
quote:Op maandag 6 februari 2017 10:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van kinderen voor kinderen naar kinderen door kinderen?
Jij vliegt morgen toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die vlucht van 18 uur met Qatar
Tering dan verveel je je
Ik vermaak me prima.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geweldige ROI. Beter dan jouw eindeloze uren Fok! zonder verdiensten.
Lekker series kijken die gedubd zijn in het Arabisch.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering dan verveel je je
Qatar Airways wel prima vermaak aan boord.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tering dan verveel je je
SGPquote:Op maandag 6 februari 2017 10:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er een partij die meer kerncentrales wil ?
Beter regelen we dit evenquote:Op maandag 6 februari 2017 10:37 schreef Saind het volgende:
Zelfs als je alle vragen overslaat krijg je precies hetzelfde
Wat zit er vandaag op je brood?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik wat in de trein te doen.
Ik snap niet welke normaal denkende persoon op de PVV stemt. En ik heb liever niet dat we ons land laten regeren door niet-normaal denkende personen. Daarom stem ik ook VVD. Wel normaal.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij zit goed in de materie zie ik.
Hard broodje, bacon, omelet, ruccola sla en pijnboompittenquote:Op maandag 6 februari 2017 10:42 schreef Saind het volgende:
Ik moet ontbijt gaan halen maar heb geen inspiratie
Ben je er al uit met je medicatie en je bezoek aan Ladyboyland?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter regelen we dit even
https://www.rijksoverheid(...)-buitenland-verblijf
Geen idee.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat zit er vandaag op je brood?
ik had havermout met banaan. Misschien dat ik zo nog even een uurtje fietsen ga wagen.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:42 schreef Saind het volgende:
Ik wil best voor je stemmen, best lachen.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter regelen we dit even
https://www.rijksoverheid(...)-buitenland-verblijf
Mark Ruttequote:Op maandag 6 februari 2017 10:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet welke normaal denkende persoon op de PVV stemt. En ik heb liever niet dat we ons land laten regeren door niet-normaal denkende personen. Daarom stem ik ook VVD. Wel normaal.
fietsen is altijd een goed ideequote:Op maandag 6 februari 2017 10:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had havermout met banaan. Misschien dat ik zo nog even een uurtje fietsen ga wagen.
quote:Op maandag 6 februari 2017 10:42 schreef Saind het volgende:
Ik snap het ook niet aangezien die je recht in je gezicht uitlacht met al zijn incompetente ministers. Nog altijd beter dan de PvdA die je een mes in de rug steekt, maar goed.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mark Rutte
Wat een kansloze partij is dat. Als ik dankzij één iemand geen vertrouwen meer heb in de VVD is dat wel dankzij Mark Rutte.
Zitten iig mensen die nog enigszins kunnen nadenken en een koers durven varen. Hebben het land prima door de economische crisis geloodst.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mark Rutte
Wat een kansloze partij is dat. Als ik dankzij één iemand geen vertrouwen meer heb in de VVD is dat wel dankzij Mark Rutte.
Ok geregeldquote:Op maandag 6 februari 2017 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil best voor je stemmen, best lachen.
Beter kies je zelf. Ik wil die verantwoordelijkheid niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok geregeld
Je mag zelf kiezen als t maar niet gelovig is
Ik ben altijd benieuwd met welke ministers ze op de proppen zouden komen. Behalve die dame die op de zorg zit, kan ik geen enkel capabel persoon binnen die hele PVV bedenken. Ik weet nog dat ze die Lilian Helder of zo naar voren schoven als een of ander talent omdat ze jurist/advocaat was, maar die ging vervolgens lelijk op haar bek.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet welke normaal denkende persoon op de PVV stemt. En ik heb liever niet dat we ons land laten regeren door niet-normaal denkende personen. Daarom stem ik ook VVD. Wel normaal.
Dat komt omdat geen weldenkend mens op de PVV stemt en al helemaal geen actief lid wordt van die partij.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd met welke ministers ze op de proppen zouden komen. Behalve die dame die op de zorg zit, kan ik geen enkel capabel persoon binnen die hele PVV bedenken. Ik weet nog dat ze die Lilian Helder of zo naar voren schoven als een of ander talent omdat ze jurist/advocaat was, maar die ging vervolgens lelijk op haar bek.
Niet zo gek als niemand lid kan worden van de PVV, Hansie.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat geen weldenkend mens op de PVV stemt en al helemaal geen actief lid wordt van die partij.
Wat is het verschil met de rest van de politiek? Geen enkele partij heeft capabele mensen op de top na meestal.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd met welke ministers ze op de proppen zouden komen. Behalve die dame die op de zorg zit, kan ik geen enkel capabel persoon binnen die hele PVV bedenken. Ik weet nog dat ze die Lilian Helder of zo naar voren schoven als een of ander talent omdat ze jurist/advocaat was, maar die ging vervolgens lelijk op haar bek.
Stijn, smeert je moeder je brood?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is een mooie dag want Onlogisch en ik zijn het met elkaar eens over de politiek.
D66quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Beter kies je zelf. Ik wil die verantwoordelijkheid niet.
Anders wordt het VVD
Als je een beetje goed maneuvreert binnen die partij, kun je je voor een hele lange tijd makkelijk garanderen van 9 ruggen per maand. Zullen hoop van die tjappies niet in het bedrijfsleven kunnen verdienen?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat geen weldenkend mens op de PVV stemt en al helemaal geen actief lid wordt van die partij.
Wat knap!quote:Op maandag 6 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik smeer al minstens zeven jaar zelf mijn brood.
De pedo-opmerking vermoordde de opgebouwde status van GGMM in jaren, in slechts luttele minutenquote:Op maandag 6 februari 2017 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Door een complete verandering van onderwerp killt GGMM de SC.
Ze hebben toch mensen nodig die politieke activiteiten ontplooien? Noem het hoe je wil.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo gek als niemand lid kan worden van de PVV, Hansie.
Nog even en onlogisch is boos op de badmeester omdat hij niet had verteld dat hij nat zou worden in het zwembad.quote:
Bij de PVV lijkt het mij altijd een graadje erger maar misschien kijk ik met oogkleppen op.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de rest van de politiek? Geen enkele partij heeft capabele mensen op de top na meestal.
Eh, ok.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog even en onlogisch is boos op de badmeester omdat hij niet had verteld dat hij nat zou worden in het zwembad.
Nee, ik denk dat het juist andersom is: Je gaat je standaard bij de PVV zelfs verlagen en nóg komt er niets in de buurt van wat het niveau van een politicus moet zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Bij de PVV lijkt het mij altijd een graadje erger maar misschien kijk ik met oogkleppen op.
Dit is geen antwoord waar je trots moet zijn, want je bent toch geen 15?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik smeer al minstens zeven jaar zelf mijn brood.
Niks mis mee. Dr. Lektroluv god.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit nummer gaat echt veel te ver
Open jij eens even gauw een apart topic voor je YouTube-stront, wil je?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit nummer gaat echt veel te ver
*kapiteintjequote:Op maandag 6 februari 2017 10:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom wil Kapiteintje altijd zo graag jou de mond snoeren?
Kapi, Stijn smeert zelf zijn brood.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hebben toch mensen nodig die politieke activiteiten ontplooien? Noem het hoe je wil.
quote:Op maandag 6 februari 2017 10:54 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Open jij eens even gauw een apart topic voor je YouTube-stront, wil je?
Over zwemmen gesproken, als ik ooit kinderen krijg (hopelijk niet) dan ga ik denk bij elk kinderfeestje erbij zetten "Het is een verrassing, maar neem zwemkleding mee!" en dan elk jaar gaan bowlen.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog even en onlogisch is boos op de badmeester omdat hij niet had verteld dat hij nat zou worden in het zwembad.
Zou hij ook al gestopt zijn met 'Ik ben klaar!' roepen na elke grote beurt, zodat zijn moeder zijn billetjes kan komen afvegen?quote:
Ik deed een recordpoging (welke gelukt is, zie mijn sigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |