quote:Op maandag 6 februari 2017 10:42 schreef Saind het volgende:
Ik moet ontbijt gaan halen maar heb geen inspiratie
Ik snap het ook niet aangezien die je recht in je gezicht uitlacht met al zijn incompetente ministers. Nog altijd beter dan de PvdA die je een mes in de rug steekt, maar goed.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mark Rutte
Wat een kansloze partij is dat. Als ik dankzij één iemand geen vertrouwen meer heb in de VVD is dat wel dankzij Mark Rutte.
Zitten iig mensen die nog enigszins kunnen nadenken en een koers durven varen. Hebben het land prima door de economische crisis geloodst.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mark Rutte
Wat een kansloze partij is dat. Als ik dankzij één iemand geen vertrouwen meer heb in de VVD is dat wel dankzij Mark Rutte.
Ok geregeldquote:Op maandag 6 februari 2017 10:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil best voor je stemmen, best lachen.
Beter kies je zelf. Ik wil die verantwoordelijkheid niet.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok geregeld
Je mag zelf kiezen als t maar niet gelovig is
Ik ben altijd benieuwd met welke ministers ze op de proppen zouden komen. Behalve die dame die op de zorg zit, kan ik geen enkel capabel persoon binnen die hele PVV bedenken. Ik weet nog dat ze die Lilian Helder of zo naar voren schoven als een of ander talent omdat ze jurist/advocaat was, maar die ging vervolgens lelijk op haar bek.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap niet welke normaal denkende persoon op de PVV stemt. En ik heb liever niet dat we ons land laten regeren door niet-normaal denkende personen. Daarom stem ik ook VVD. Wel normaal.
Dat komt omdat geen weldenkend mens op de PVV stemt en al helemaal geen actief lid wordt van die partij.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd met welke ministers ze op de proppen zouden komen. Behalve die dame die op de zorg zit, kan ik geen enkel capabel persoon binnen die hele PVV bedenken. Ik weet nog dat ze die Lilian Helder of zo naar voren schoven als een of ander talent omdat ze jurist/advocaat was, maar die ging vervolgens lelijk op haar bek.
Niet zo gek als niemand lid kan worden van de PVV, Hansie.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat geen weldenkend mens op de PVV stemt en al helemaal geen actief lid wordt van die partij.
Wat is het verschil met de rest van de politiek? Geen enkele partij heeft capabele mensen op de top na meestal.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd met welke ministers ze op de proppen zouden komen. Behalve die dame die op de zorg zit, kan ik geen enkel capabel persoon binnen die hele PVV bedenken. Ik weet nog dat ze die Lilian Helder of zo naar voren schoven als een of ander talent omdat ze jurist/advocaat was, maar die ging vervolgens lelijk op haar bek.
Stijn, smeert je moeder je brood?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is een mooie dag want Onlogisch en ik zijn het met elkaar eens over de politiek.
D66quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Beter kies je zelf. Ik wil die verantwoordelijkheid niet.
Anders wordt het VVD
Als je een beetje goed maneuvreert binnen die partij, kun je je voor een hele lange tijd makkelijk garanderen van 9 ruggen per maand. Zullen hoop van die tjappies niet in het bedrijfsleven kunnen verdienen?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat geen weldenkend mens op de PVV stemt en al helemaal geen actief lid wordt van die partij.
Wat knap!quote:Op maandag 6 februari 2017 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik smeer al minstens zeven jaar zelf mijn brood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |