SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 93% gewijzigd door Ajacied422 op 06-02-2017 10:27:19 ]
Ik niet. Ik wil de OP in ere herstellen. Daarbij zijn er mensen aan het werk. Dus vrouwelijk schoon is pas gewaardeerd na 18.00.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Podverdomme Onlo! Ben je erop aan het loeren of zo. Wil podverdriedruppels net een nieuw topic openen...
Ik zou de OP vullen met meer natuurlijker schoon.
Doe maar want die hoer van net bevat meer plastic dan een barbie popquote:Op maandag 6 februari 2017 10:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik zou de OP vullen met meer natuurlijker schoon.
Niet geheel onlogisch. ha-haquote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemorgen.
PVV tweede partij onder Surinaamse Nederlanders.
http://www.ad.nl/binnenla(...)derlanders~ac241389/
Die naar de wiki is achterhaaldquote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef GGMM het volgende:
Waarom moeten de mods de OP terugzetten, terwijl je dit makkelijk zelf kan?
Lui varken.
Ik houd het altijd netjes. Mijn kinderen kijken mee. Ik post alleen foto's vergelijkbaar met die van hun moeder die ik op de muur hier heb hangen..quote:Op maandag 6 februari 2017 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil de OP in ere herstellen. Daarbij zijn er mensen aan het werk. Dus vrouwelijk schoon is pas gewaardeerd na 18.00.
Pics van je vrouw.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik houd het altijd netjes. Mijn kinderen kijken mee. Ik post alleen foto's vergelijkbaar met die van hun moeder die ik op de muur hier heb hangen..
Doublepain onderhoudt die pagina toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die naar de wiki is achterhaald
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/VBL_SC
Als ggmm weet dat hij met een bepaalde actie het merendeel irriteert grijpt hij dit met beide handen aan.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Is GGMM een verbond aangegaan met Elan en co om de OP nu elke keer te verwijderen?
Zo rolt René.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ggmm weet dat hij met een bepaalde actie het merendeel irriteert grijpt hij dit met beide handen aan.
Dat is apart omdat hij die personen negeert.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Is GGMM een verbond aangegaan met Elan en co om de OP nu elke keer te verwijderen?
Ben jij een Hindoestaan?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De simpele verklaring is tweeledig.
Aan de ene kant zijn de Hindoestanen grotendeels hindoes mbt religie en ervaren de islam als een bedreiging. Aan de andere kant ervaren veel Surinamers die procentueel gezien vaker in dezelfde buurten/wijken/plaatsen wonen als Marokkanen/Turken de overlast die zij veroorzaken als frustrerend waar niets tegen gedaan lijkt te worden.
Belachelijk.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:11 schreef napoleonfour het volgende:
De grootste moordenaar van Nederland heeft het weer voor elkaar, Volkert blijft vrij
Nou eens kijken hoe de VVD gaat reageren, was toch een van hun punten dat Volkert weer vervolgd zou wordenquote:
Ik kijk er reikhalzend naar uitquote:Op maandag 6 februari 2017 10:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje dat ze op de wc zit met der slipje halverwege maar die post ik pas na 18:00.
Nee, ik verving de OP altijd al. Persoonlijk vind ik OPs in een SC namelijk gay.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Uh, oke.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik verving de OP altijd al. Persoonlijk vind ik het belangrijk dat ik open ben over mijn geaardheid. Ik ben namelijk gay.
Laat je niet kisten door de meerderheid, GGMM.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik verving de OP altijd al. Persoonlijk vind ik OPs in een SC namelijk gay.
Kan jij mijn vraag afhandelen in de FB?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je niet kisten door de meerderheid, GGMM.
Niet voordat ik gemeld heb dat ik volgens de stemwijzer op de SGP ga stemmenquote:Op maandag 6 februari 2017 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan jij mijn vraag afhandelen in de FB?
Ahh thnx voor de opheldering.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik verving de OP altijd al. Persoonlijk vind ik OPs in een SC namelijk gay.
Ik kwam daar ook op uit. 69%quote:Op maandag 6 februari 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet voordat ik gemeld heb dat ik volgens de stemwijzer op de SGP ga stemmen.
Ik beloof het, Stijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat je niet kisten door de meerderheid, GGMM.
Je daalt zwaar in mijn achtingquote:Op maandag 6 februari 2017 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet voordat ik gemeld heb dat ik volgens de stemwijzer op de SGP ga stemmen.
Vandaar mijn OP in het vorige topic.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh thnx voor de opheldering.
De OPs met vrouwelijk schoon vond ik weinigs gays aan.
Dit heb ik altijd al gewild.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je daalt zwaar in mijn achting
Die zijn het meest treurigquote:Op maandag 6 februari 2017 10:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ahh thnx voor de opheldering.
De OPs met vrouwelijk schoon vond ik weinigs gays aan.
Kan je net zo goed water drinken.quote:
Was ook niks mis mee. Alleen de rest van de OP ontbrak. Ik had wel wat spannender Nicki pics verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler!quote:Op maandag 6 februari 2017 10:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was ook niks mis mee. Alleen de rest van de OP ontbrak. Ik had wel wat spannender Nicki pics verwacht.
Meer van dit werk:
[ afbeelding ]
Nicki is voor mij een vrouw, geen lustobject.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:26 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Was ook niks mis mee. Alleen de rest van de OP ontbrak. Ik had wel wat spannender Nicki pics verwacht.
Meer van dit werk:
[ afbeelding ]
oh dan ga ik ook SGP stemmen.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je maakt het leven van mijn familie kapot hiermee stijn
Het zijn altijd van die goedkope hoerenquote:
SOWquote:Op maandag 6 februari 2017 10:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dan ga ik ook SGP stemmen.
Ondanks hun religieuze principes vind ik het een partij waar ik me wel bij thuisvoel qua gedachten over Europa, migratie en alles. Maar goed, bij jou kan je of ver links of ver rechts zittenquote:Op maandag 6 februari 2017 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die niet ooit in de biblebelt woonden zouden niet op de sgp mogen stemmen
Wanneer ga jij eens daten?quote:Op maandag 6 februari 2017 10:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nicki is voor mij een vrouw, geen lustobject.
Dus dit. Spijtig dat die denkbeeldige knakker als een rode draad door het partijprogramma loopt, maar op gebied van veiligheid en economie is het inderdaad een partij die het dichtst bij mij staat.quote:Op maandag 6 februari 2017 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ondanks hun religieuze principes vind ik het een partij waar ik me wel bij thuisvoel qua gedachten over Europa, migratie en alles. Maar goed, bij jou kan je of ver links of ver rechts zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |