Kan hij een beetje ballen? Voor over je hebt kunnen zien. Younes ook van de hatelijke nul af, Genoeg keuze straks voor Bosz.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles gaat prima met die jongen, behalve dat hij iemand in zijn gezicht geslagen heeft maar dat mag de pret niet drukken.
Hij kan er geen kut van.. Gaat de nieuwe Sulejmani worden..quote:Op maandag 6 februari 2017 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan hij een beetje ballen? Voor over je hebt kunnen zien. Younes ook van de hatelijke nul af, Genoeg keuze straks voor Bosz.
En wat te denken van Costa, ook niet erg stabiel.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er loopt ook een emotioneel instabiele jongen rond bij Manchester City die ze in 2012 ergens in de 96e minuut naar het kampioenschap schoot.
Younes was weer lekker onvoorspelbaar gisteren. Gelukkig gaat ie niet teveel naar binnen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan hij een beetje ballen? Voor over je hebt kunnen zien. Younes ook van de hatelijke nul af, Genoeg keuze straks voor Bosz.
En die is MVP in Engeland. Heerlijk man.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
En wat te denken van Costa, ook niet erg stabiel.
Dat idee juich ik toequote:Op maandag 6 februari 2017 11:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij kan er geen kut van.. Gaat de nieuwe Sulejmani worden..
Ik vond haar niet vies dik. Ze blijft iets aantrekkelijks hebben, maar dit vind ik wel nice:quote:Op maandag 6 februari 2017 11:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar zou jij wel onderscheid maken dan?
Ik was voor Haarlem.. Na het faillissement in januari 2010 ben ik mijn heil bij Telstar gaan zoeken..quote:Op maandag 6 februari 2017 11:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat idee juich ik toe
Voor welke club ben jij eigenlijk N1ek?
Op basis van YouTube-filmpjes kan je vrij weinig oordelen, dus ik ga er niet veel over schrijven. Een figuur schreef op basis van YouTube filmpjes een stuk in HP De Tijd dat Neres niets ging worden.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2017 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond haar niet vies dik. Ze blijft iets aantrekkelijks hebben, maar dit vind ik wel nice:
[ afbeelding ]
Nee man.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:15 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hij kan er geen kut van.. Gaat de nieuwe Sulejmani worden..
Heb je er weleens over nagedacht dat wij toch wat minder slim zijn dan we denken? Iedereen altijd over "dit land..quote:Op maandag 6 februari 2017 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van YouTube-filmpjes kan je vrij weinig oordelen, dus ik ga er niet veel over schrijven. Een figuur schreef op basis van YouTube filmpjes een stuk in HP De Tijd dat Neres niets ging worden.
Dit land.
Dit fucking land.
Zeker niet verkeerd. Toch denk ik dat haar lange losse haar een grote bijdrage heeftquote:Op maandag 6 februari 2017 11:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond haar niet vies dik. Ze blijft iets aantrekkelijks hebben, maar dit vind ik wel nice:
[ afbeelding ]
Wat verbaast je?quote:Op maandag 6 februari 2017 11:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit verbaast mij enigzins, maar ik kan ook genieten van hemal moet je niet alles te serieus nemen. Eigenlijk wil ik die met Alex Jones ook kijken maar dat zal zo'n drukke bende worden
Same.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zeker niet verkeerd. Toch denk ik dat haar lange losse haar een grote bijdrage heeft.:P
Maar ik heb dan ook een voorkeur voor vrouwen met lang haar (liefst krullend).
Wist ik niet. Ik vraag me af hoe het voor de medespelers geweest moet zijn om met iemand uit Scientology te spelen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar is ze er nu uit. Volgens mij heeft ze redelijk wat interviews gegeven bij verschillende talkshows waar ze haar verhaal deed.
Wist jij dat de partners van Doug & Carrie regelmatig bijrolletjes hadden in de serie?
Ik dacht dat je hem helemaal zou afbranden als pseudo-intellect die interessant doetquote:Op maandag 6 februari 2017 11:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat verbaast je?
Ik luister elke dag Joe Rogan. Die met Henry Rollins was ook wel leuk. En ik vind het ook wel grappig als Brian Redban langskomt. En dan natuurlijk alle experts, ook heel leuk.
Laatst had hij de leadzanger van Metallica op de podcast.
Ik zet die altijd snel uit, geen idee waarom. Z'n stem staat me ook niet aan ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:03 schreef Geo4kant het volgende:
Kapi heb je wel eens Joey Diaz gezien op de JRE?
HP heeft altijd een goede sportredactie gehad. Eerste waar ik altijd naar bladerde waren hun sportartikelen.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op basis van YouTube-filmpjes kan je vrij weinig oordelen, dus ik ga er niet veel over schrijven. Een figuur schreef op basis van YouTube filmpjes een stuk in HP De Tijd dat Neres niets ging worden.
Dit land.
Dit fucking land.
Oh man, heerlijkquote:Op maandag 6 februari 2017 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zet die altijd snel uit, geen idee waarom. Z'n stem staat me ook niet aan ofzo.
Volgens mij zat haar man er ook in. En daarnaast merk je ergens mij niet zoveel van. Cruise en Travolta spelen toch ook veel films.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist ik niet. Ik vraag me af hoe het voor de medespelers geweest moet zijn om met iemand uit Scientology te spelen.
Maar zij (vooral Cruise) krijgt 99% zeker een hele andere behandeling.. Cruise doneert/betaald ze veel geld, die krijgt gewoon een rockstar behandeling.quote:Op maandag 6 februari 2017 11:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij zat haar man er ook in. En daarnaast merk je ergens mij niet zoveel van. Cruise en Travolta spelen toch ook veel films.
Dat maakt haar ook sexyquote:Op maandag 6 februari 2017 11:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wel een enorm dominante vrouw, merkte ik op die Joe Rogan podcast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |