Wat een bak schijt.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Als je als meisje in de kroeg word aangesproken door een lelijke kerol, mag je hem niet afwijzen omdat ie lelijk is.
maar als je als man door een lelijk meisje wordt aangesproken, mag je alles zeggen en haar een lelijk mokkel noemen en word t allemaal geaccepteerd,,,
dus feminisme nee, seksisme
Nu is het de vraag wie jij was?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Als je als meisje in de kroeg word aangesproken door een lelijke kerol, mag je hem niet afwijzen omdat ie lelijk is.
maar als je als man door een lelijk meisje wordt aangesproken, mag je alles zeggen en haar een lelijk mokkel noemen en word t allemaal geaccepteerd,,,
Correctquote:Op maandag 6 februari 2017 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een bak schijt.
Elan wordt constant afgewezen in de kroeg...
Assimileren is het helemaal. Misschien moeten ze eens verlichten daar, oh wacht, dat mag niet van hun boekje omdat het het woord is van hun god.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Maar hoe kan een Islamitische cultuur veranderen als "we" ze nooit toelaten tot de Westerse wereld?
Ik heb het over onderwijs. zeg maar waar alles begint voor kinderen.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand afwijzen omdat ie lelijk is?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Sodemieter een eind op met je linkse gelulquote:Op maandag 6 februari 2017 14:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar haat broedt haat.
zie het vaak genoeg gebeuren, ik heb veel lelijke vrienden en vriendinnenquote:Op maandag 6 februari 2017 14:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand afwijzen omdat ie lelijk is?
Ben jij zo'n iemand die omgaat met 3-en en 4-en zodat je zelf een 7/8 wordt?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
zie het vaak genoeg gebeuren, ik heb veel lelijke vrienden en vriendinnen
Ach, wat is lelijk. Stiekem zijn lelijke mensen vaak de mooisten.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
de vertellerquote:Op maandag 6 februari 2017 14:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nu is het de vraag wie jij was?
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, wat is lelijk. Stiekem zijn lelijke mensen vaak de mooisten.
Jij bent dus zo iemand die eens bij zijn buren moet gaan eten om te leren dat er meer is dan je eigen blik op de wereld.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Sodemieter een eind op met je linkse gelul
Dat is echt iets wat ouders zeggen tegen kinderen die moeilijk lelijk zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach, wat is lelijk. Stiekem zijn lelijke mensen vaak de mooisten.
oh nee ik ga altijd alleen naar de kroegquote:Op maandag 6 februari 2017 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die omgaat met 3-en en 4-en zodat je zelf een 7/8 wordt?
Is dat zodat jij er beter uit (lijkt te) ziet?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Met welk persoon posten wij nu?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Sodemieter een eind op met je linkse gelul
nogmaals ik ga alleen naar de kroegquote:Op maandag 6 februari 2017 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat zodat jij er beter uit (lijkt te) ziet?
Oke, coolquote:Op maandag 6 februari 2017 14:15 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
nogmaals ik ga alleen naar de kroeg
Om dan gratis te kunnen drinken van wanhopige lelijkerds.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:15 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
nogmaals ik ga alleen naar de kroeg
oh daar ben ik te schijterig voorquote:Op maandag 6 februari 2017 14:14 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
oh nee ik ga altijd alleen naar de kroeg
nee nee nee , ik wijs gratis drank altijd af, maar ze blijven het naar binnen tankenquote:Op maandag 6 februari 2017 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om dan gratis te kunnen drinken van wanhopige lelijkerds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |