Totaal niet eigenlijkquote:Op maandag 6 februari 2017 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij PVV-retoriek gewoon klakkeloos overneemt in je posts.
Wat totaal niet? Dat is precies wat Wilders ons al jaren door de strot duwt. Die woorden.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet eigenlijk
Ken je feiten voor je begint te brallen.
Wij moeten een cursus volgen samenquote:Op maandag 6 februari 2017 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Oké ik lieg.
Leuk, nu graag pics van je tieten.
eerst voeten !quote:Op maandag 6 februari 2017 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Oké ik lieg.
Leuk, nu graag pics van je tieten.
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:01 schreef Scrummie het volgende:
Jezus, kleuters, doe eens normaal als er hier een vrouw komt posten.
Voller dan de 90%, dus maak je niet druk.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:01 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
dankje , heel leeg nog maar dat komt wel
Er moeten echte heren zijn waar ook een vrouw voor wil vechten hé.quote:
Komt door jullie vrouwen zelf. Feminien onderwijs bah.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:02 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Er moeten echte heren zijn waar ook een vrouw voor wil vechten hé.
Vind je tegenwoordig ook nergens meer..
Pim riep het ook al. Islamitische cultuur en religie passen gewoon niet in een open Westerse samenleving is mijn idee.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat totaal niet? Dat is precies wat Wilders ons al jaren door de strot duwt. Die woorden.
Bijzonder dat Pim wist wat jouw ideeën zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Pim riep het ook al. Islamitische cultuur en religie passen gewoon niet in een open Westerse samenleving is mijn idee.
Misschien is Pim een van zijn zeven persoonlijkheden.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder dat Pim wist wat jouw ideeën zijn.
Nee, het is fout gegaan door geen duidelijke grenzen te stellen. Decennia lang hebben verschillende partijen nieuwkomers in hun eigen sop laten gaarkoken.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Pim riep het ook al. Islamitische cultuur en religie passen gewoon niet in een open Westerse samenleving is mijn idee.
Split gezien, leuk filmpje.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien is Pim een van zijn zeven persoonlijkheden.
Als je als meisje in de kroeg word aangesproken door een lelijke kerol, mag je hem niet afwijzen omdat ie lelijk is.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt door jullie vrouwen zelf. Feminien onderwijs bah.
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
Maar hoe kan een Islamitische cultuur veranderen als "we" ze nooit toelaten tot de Westerse wereld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |