Waarom zeg je oké Don en ga je vervolgens gelijk weer stoer lopen doen? Schijnheilig ventje.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Elan heeft weer even zijn momentje. Gebeurt af en toe, niets aan de hand.
ik hoorde al iets over een lans ja, ben wel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 6 februari 2017 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij bent afgekomen op de TT? Lange_Lans gaat zo teleurgesteld zijn als hij jouw anwezigheid hier mist...
pvda? waarom ronquote:Op maandag 6 februari 2017 13:31 schreef DonRaja het volgende:
1. Lokaal in de kamer (74%)
2. PVDA (71%)
3. 50+ (59%)
Ik ken die eerste partij niet eens...
Kweenie, als je tegen een referendum en tegen een stop op Islamitische vluchtelingen bent, kom je al snel bij de PVDA uit denk ik...quote:
Waarom ben jij voor nieuwe Islamistische vluchtelingen ? Just curious.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, als je tegen een referendum en tegen een stop op Islamitische vluchtelingen bent, kom je al snel bij de PVDA uit denk ik...
ik had dat laatste ook, maar PVDA stond onderaanquote:Op maandag 6 februari 2017 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, als je tegen een referendum en tegen een stop op Islamitische vluchtelingen bent, kom je al snel bij de PVDA uit denk ik...
Ik ben er niet voor, maar ik ben wel tegen een algehele stop. Daar loopt iedereen nu toch lijp over te doen bij Trump?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor nieuwe Islamistische vluchtelingen ? Just curious.
50 plusquote:Op maandag 6 februari 2017 13:31 schreef DonRaja het volgende:
1. Lokaal in de kamer (74%)
2. PVDA (71%)
3. 50+ (59%)
Ik ken die eerste partij niet eens...
Zeker, al is het bestaande percentage moslims in de VS wel een heel stuk geringer dan hier in Europa. Moslimvraagstuk is grotendeels een Europees probleem. Zeker met falende integratie en aanslagen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor, maar ik ben wel tegen een algehele stop. Daar loopt iedereen nu toch lijp over te doen bij Trump?
In Nederland ook nog geen 10% van de bevolking hoor.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, al is het bestaande percentage moslims in de VS wel een heel stuk geringer dan hier in Europa. Moslimvraagstuk is grotendeels een Europees probleem. Zeker met falende integratie en aanslagen.
Heerlijk hoe jij PVV-retoriek gewoon klakkeloos overneemt in je posts.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker, al is het bestaande percentage moslims in de VS wel een heel stuk geringer dan hier in Europa. Moslimvraagstuk is grotendeels een Europees probleem. Zeker met falende integratie en aanslagen.
http://www.npo.nl/vpro-tegenlicht/05-02-2017/VPWON_1265901quote:Op maandag 6 februari 2017 13:54 schreef Typisch het volgende:
Piraten Partij kwam er hier bovenaan uit.
Klopt.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Nederland ook nog geen 10% van de bevolking hoor.
According to a 2010 study, it is followed by 0.9% of the population, compared to 70.6% who follow Christianity, 22.8% unaffiliated, 1.9% Judaism, 0.7% Buddhism, and 0.7% Hinduism. According to a new estimate in 2016, there are 3.3 million Muslims living in the United States, about 1% of the total U.S. population.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |