quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:36 schreef Barreltje het volgende:
als ie er zondag nog ligt gaat ie mee naar het westen..
Mooi. Kan ie zondag gelijk mee terug naar het oostenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:36 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 09:36 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mooi. Kan ie zondag gelijk mee terug naar het oosten
Waarvoor dank!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:29 schreef Leonos het volgende:
De OP uit de Wiki gekopieerd naar deze OP.
Fijn weekend!
Hint:quote:Op zondag 5 februari 2017 11:26 schreef Juup© het volgende:
Ik mag hem nog niet verplaatsen, en ik kom de komende week niet buiten Brabant, anders had ik de stok vandaag wel even opgehaald
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 5 februari 2017 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hint:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2017 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hint:
[..]Duurt lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is er officieel 24 uur voorbij en dus 30 minuten te laatquote:
Ophangen!quote:Op maandag 6 februari 2017 11:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu is er officieel 24 uur voorbij en dus 30 minuten te laat
Doodverwensing!quote:
Ja nou heb je mijn masterplan verknoeidquote:Op maandag 6 februari 2017 11:44 schreef Barreltje het volgende:
jajajaja
huilies
ik leg em eind van de middag neer.. en nee dat kon niet eerder en nee ik kon de stok ook niet later weghalen.. volgende keer post ik gewoon 's avonds dat ik em opgehaald heb, dan heb ik meer tijd![]()
ik leg em wel ergens neer zodat we weer een gemeente volhebben volgens Maringo's site!![]()
hij komt in de buurt van den haag te liggen.. was dat nog onderdeel geweest van je masterplan?quote:Op maandag 6 februari 2017 15:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja nou heb je mijn masterplan verknoeid
NEE!quote:Op maandag 6 februari 2017 16:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij komt in de buurt van den haag te liggen.. was dat nog onderdeel geweest van je masterplan?
Met een site die foto's hostquote:Op maandag 6 februari 2017 19:24 schreef Barreltje het volgende:
![]()
hij ligt.. nu uitzoeken hoe ik de foto's plaats
je hebt de auto al aan het warm draaien?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met een site die foto's host
good busyquote:Op maandag 6 februari 2017 16:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij komt in de buurt van den haag te liggen.. was dat nog onderdeel geweest van je masterplan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doet ie.het zo
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 6 februari 2017 23:09 schreef Barreltje het volgende:
de stok ligt er weer...Een foto met een bord. Wel een eind fietsen voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doet ie.het zo
quote:Op maandag 6 februari 2017 23:09 schreef Barreltje het volgende:
de stok ligt er weer...en de rest van de foto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doet ie.het zo
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Donequote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
Kan iemand mij de code PM'en van het slot? Misschien dat ik vanmiddag een poging onderneem.
Ik hou de wiki's bij, en vanuit die gegevens houdt Maringo de site bijquote:
Ik gun het, al was het vanuit Delft ook goed mogelijk geweest 😊quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de stoklocatie gevonden
dus als het me gegund is ga ik na mijn werk ff ernaartoe (Vanuit Berkel en Rodenrijs)
Afsluitdijk?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
Breng dat ding ff tussen Den Helder en Groningen voor zaterdag.
He, rustig maar. Ik moet volgende week in het westen zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afsluitdijk?
En waag het niet om hem naar Groningen te brengen
Moeten nog wat plaatsen midden in de Haarlemmermeerquote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
He, rustig maar. Ik moet volgende week in het westen zijn
verf hem danquote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis nog steeds die mooie blauw/zwarte. Dit is toch geen gezicht?
ik mis die nietquote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:38 schreef Nattekat het volgende:
Doe ik hem morgen in bad.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik mis die niet
Ik mis wel dat die stok niet zo enorm ruft
Welke was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:38 schreef Nattekat het volgende:
dan ruil ik hem voor een ander exemplaarquote:Op dinsdag 7 februari 2017 19:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
We gaan niet weer gezeik krijgen over de kleur van de stok hoor.
Anders pak ik hem de volgende keer en smeer ik hem in met kak. Kijken of jullie dan nog steeds moeilijk doen.
Dat van die stront was al geregeld vanmiddag 😂quote:Op dinsdag 7 februari 2017 19:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
We gaan niet weer gezeik krijgen over de kleur van de stok hoor.
Anders pak ik hem de volgende keer en smeer ik hem in met kak. Kijken of jullie dan nog steeds moeilijk doen.
Bahquote:Op dinsdag 7 februari 2017 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat van die stront was al geregeld vanmiddag 😂
Tussen 10:30 en 11:00 krijg jij antwoord op deze vraag....quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:08 schreef SilentChaos het volgende:
Shit, Pijnacker is dichtbij, hopelijk blijft hij een beetje in de buurt dit keer
En en en?quote:Op woensdag 8 februari 2017 09:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tussen 10:30 en 11:00 krijg jij antwoord op deze vraag....
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:08 schreef SilentChaos het volgende:
Shit, Pijnacker is dichtbij, hopelijk blijft hij een beetje in de buurt dit keer
Nou daar zijn zequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting!lekker faxen heel de dag echt genot
Turboverplaatsing!quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:43 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
Da's hier om de hoek!
Ik ga hem meteen halen, moet toch nog ff lunch halen.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ladies & Gentlemen, we've got him
[ afbeelding ]
Ik zal'm op de terugreis naar huis of morgenochtend ff droppen, ff kijken wat gaat lukken.
Zal geen mega-verplaatsing worden helaas.
Wel blijve opletten he kat!quote:Op woensdag 8 februari 2017 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Verplaatst voor ik weet waar ie ligt
Scheglaan Zoetermeer was het....quote:Op woensdag 8 februari 2017 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Verplaatst voor ik weet waar ie ligt
quote:Op woensdag 8 februari 2017 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Scheglaan Zoetermeer was het....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door SilentChaos op 08-02-2017 19:11:37 ]A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:46 schreef SilentChaos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je bent een foto vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
hoe dat zo?quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:30 schreef Barreltje het volgende:
nu heb ik trek in een boterham pindakaas...
Komt de Calve daar niet vandaan?quote:
Den dolder is toch sauzen capitool?quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Komt de Calve daar niet vandaan?
quote:Op woensdag 8 februari 2017 19:30 schreef Barreltje het volgende:
nu heb ik trek in een boterham pindakaas...
Ik rij er vanmiddag langs als ik uit mijn werk kom maar ik ben de komende dagen niet in de gelegenheid om de stok te verplaatsen, ik laat het aan Nattekat overquote:
Zet mij maar weer aan het werk.quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik rij er vanmiddag langs als ik uit mijn werk kom maar ik ben de komende dagen niet in de gelegenheid om de stok te verplaatsen, ik laat het aan Nattekat over
deze plek had ik overigens ook uitgekozen als ik de stok gehad zou hebben...
quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zet mij maar weer aan het werk.
Ja, doe eens watquote:Op donderdag 9 februari 2017 12:04 schreef just me het volgende:
[..]ik heb geen tijd om te verplaatsen, ik wil hem wel halen hoor
gewoon in delft droppenquote:Op donderdag 9 februari 2017 12:04 schreef just me het volgende:
Gooi jij hem maar richting Zoeterwoude, dan breng ik hem vanmiddag verderquote:Op donderdag 9 februari 2017 12:04 schreef just me het volgende:
Ik heb echt geen tijd, anders had ik het graag gedaanquote:Op donderdag 9 februari 2017 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gooi jij hem maar richting Zoeterwoude, dan breng ik hem vanmiddag verder
Ja ligt 't ding eens in de buurt....quote:Op donderdag 9 februari 2017 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zet mij maar weer aan het werk.
Hij haalt hem alleen als ie op de stoep ligtquote:Op donderdag 9 februari 2017 15:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja ligt 't ding eens in de buurt....
Ik kan hem wel op mijn stoep leggenquote:Op donderdag 9 februari 2017 15:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij haalt hem alleen als ie op de stoep ligt
Wel handschoenen aan. Poepstokquote:Op donderdag 9 februari 2017 15:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan hem wel op mijn stoep leggen
de stok ligt er keurig te wachten tot hij wordt opgehaaldquote:Op donderdag 9 februari 2017 15:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel handschoenen aan. Poepstok
Je hebt hem gewoon in de kou achtergelaten?quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
de stok ligt er keurig te wachten tot hij wordt opgehaald
quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon in de kou achtergelaten?
Stokkenbeul!
Kijk eens naar de verplaatsingsgeschiedenisquote:Op donderdag 9 februari 2017 15:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij haalt hem alleen als ie op de stoep ligt
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het enige wat je hier sinds je laatste verplaatsing doet is hier zeuren dat ie te ver weg ligt. En nu ligt ie dichtbij, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar de verplaatsingsgeschiedenis
Dus omdat ik vandaag geen tijd heb, zeur ik dat die te ver weg is?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het enige wat je hier sinds je laatste verplaatsing doet is hier zeuren dat ie te ver weg ligt. En nu ligt ie dichtbij, is het nog niet goed.
Je hebt anders wel tijd om te fokken. Had je net zo goed de stok kunnen halen. Daarbij, lijkt mij heel stug dat jij van opstaan tot bedtijd geen tijd hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus omdat ik vandaag geen tijd heb, zeur ik dat die te ver weg is?
quote:Op donderdag 9 februari 2017 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gooi jij hem maar richting Zoeterwoude, dan breng ik hem vanmiddag verder
Just me had geen tijd om hem te plaatsen, ik om hem op te halen. Dus dit was een prima ideequote:Op donderdag 9 februari 2017 17:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt anders wel tijd om te fokken. Had je net zo goed de stok kunnen halen. Daarbij, lijkt mij heel stug dat jij van opstaan tot bedtijd geen tijd hebt.
Maar het ging meer om je opmerking of de stok jouw kant op kon. Oftewel, als ie dichterbij zou liggen, dan kan je hem wel opeens ophalen.
[..]
Na het eten kan toch ook?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Just me had geen tijd om hem te plaatsen, ik om hem op te halen. Dus dit was een prima idee
En ik ga niet vrijwillig in de avondspits naar Rijswijk.
Ja. Stomme westerlingen. Altijd zeiken als de stok in het oosten ligt, ligt ie in het westen, doen ze er niks meequote:
Hij ligt haast in het zuiden man. En die TT moet eens aangepast worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja. Stomme westerlingen. Altijd zeiken als de stok in het oosten ligt, ligt ie in het westen, doen ze er niks mee
ja, sc en ik hebben verplaatst dus dat zijn er 2quote:
Hij ligt er volgens mij nog hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:21 schreef Maringo het volgende:
Ja godver. Ik moet toch wat vaker hier kijken. Vijf minuten van mn werk.
Stok is nog niet opgehaaldquote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:21 schreef Maringo het volgende:
Ook van mijn donderdagmiddag werkquote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:21 schreef Maringo het volgende:
krijg jij het daar wel warm van van die stok van marigno??quote:
ik geef daar geen info overquote:Op maandag 13 februari 2017 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg jij het daar wel warm van van die stok van marigno??
Moet jij die Stok niet ff ophalen?quote:Op maandag 13 februari 2017 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg jij het daar wel warm van van die stok van marigno??
wilk best doenquote:Op maandag 13 februari 2017 14:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moet jij die Stok niet ff ophalen?
ik pik m vanmiddag opquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ligt dat krengt verdomme in het westen... ligt die er nog gewoon te liggen..
stelletje . .. . .. ..
Neenquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik pik m vanmiddag op
ik kan hem pas zaterdag ergens planten, is dat een probleem ?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen
Niemand anders gaat, dus knallen maar
Je kan hem toch ook in een dorp achterlaten waar je langsrijd onderweg naar huis?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik pik m vanmiddag op
Als je hem richting Berkel/Pijnacker/Bergschenhoek/Bleiswijk etc gooit (oostkant Delft in ieder geval), dan neem ik hem zaterdag meequote:Op donderdag 16 februari 2017 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik pik m vanmiddag op
Ik zorg ervoor dat ie zaterdag niet daar ligtquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je hem richting Berkel/Pijnacker/Bergschenhoek/Bleiswijk etc gooit (oostkant Delft in ieder geval), dan neem ik hem zaterdag mee
Wat zeg je nu dan? Dat jij de stok vanmiddag ophaalt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ie zaterdag niet daar ligt
Hier dreigt er werk-technisch een kink in de stok te komen, dus als Nattekat 'm wil halen, fine with mequote:Op donderdag 16 februari 2017 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zeg je nu dan? Dat jij de stok vanmiddag ophaalt?
Nee, zaterdag.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zeg je nu dan? Dat jij de stok vanmiddag ophaalt?
ik zit lastig op en met mijn werk, net al door de politie gebeld dat mijn auto verkeerd stond, iets met haastige spoed enzoquote:
Je wordt netjes gebeld als je je auto fout parkeert?quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit lastig op en met mijn werk, net al door de politie gebeld dat mijn auto verkeerd stond, iets met haastige spoed enzo
Bizar hè, voor school is een kiss and ride plek en daar stond mijn auto en dat mocht kennelijk nietquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je wordt netjes gebeld als je je auto fout parkeert?
Dat zijn idd afzetplekken, geen parkeerplekkenquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:27 schreef just me het volgende:
[..]
Bizar hè, voor school is een kiss and ride plek en daar stond mijn auto en dat mocht kennelijk niet
![]()
Ohhhquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:27 schreef just me het volgende:
[..]
Bizar hè, voor school is een kiss and ride plek en daar stond mijn auto en dat mocht kennelijk niet
![]()
Ja triest welquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ligt dat krengt verdomme in het westen... ligt die er nog gewoon te liggen..
stelletje . .. . .. ..
Ik wist wel dat het geen afwerkplekken warenquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zijn idd afzetplekken, geen parkeerplekken
Mja, geen idee wat pedofielen bij een "kiss and ride" plek bij een kleuterschool denken te vinden...quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het geen afwerkplekken waren
de fokstokquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, geen idee wat pedofielen bij een "kiss and ride" plek bij een kleuterschool denken te vinden...
quote:
Het is dus niet geluktquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef just me het volgende:
[..]
Hier dreigt er werk-technisch een kink in de stok te komen, dus als Nattekat 'm wil halen, fine with me
Morgen weer een dagquote:
quote:
Ligt ondertussen in 's Gravenzande.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Denk het? Heb hem ergens gepinpoint of dat moet intussen alweer outdated zijn
kleine correctie: mijn verplaatsing is naar het A18 bedrijvenpark, Wehl geweest, niet Wehl zelf.quote:
omdat er dus iemand weer niet zn werk doetquote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ligt ondertussen in 's Gravenzande.
hoewel het bord Wehl verdwenen was, was wel duidelijk dat die erboven hoorde.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:25 schreef Thijz het volgende:
[..]
kleine correctie: mijn verplaatsing is naar het A18 bedrijvenpark, Wehl geweest, niet Wehl zelf.
True that.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
hoewel het bord Wehl verdwenen was, was wel duidelijk dat die erboven hoorde.
En ik had gewoon blind de wiki overgenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:33 schreef Thijz het volgende:
[..]
True that.Maar op Maringo z'n site staan ze separaat genoemd, vandaar.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:31 schreef nostra het volgende:
Als Nattekat niet meer gaat, rij ik zo even langs. Mooi weer.
Gewoon doen! Het is toch praktisch om de hoek.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:31 schreef nostra het volgende:
Als Nattekat niet meer gaat, rij ik zo even langs. Mooi weer.
baas!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:43 schreef nostra het volgende:
Ik heb hem. Kassen, kassen, kassen.geef hem onderweg terug weer een nieuw plekje.
Phew, blij dat ik wat minder tijd had dan gedacht om in te rijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:43 schreef nostra het volgende:
Ik heb hem. Kassen, kassen, kassen.geef hem onderweg terug weer een nieuw plekje.
Sorry, niet de bedoeling om hem voor je weg te kapen oid.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Phew, blij dat ik wat minder tijd had dan gedacht om in te rijden.
Het is bij je om de hoek! Gassennn!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat hem eerst zn modwerk eens doen :pquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is bij je om de hoek! Gassennn!
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Laat hem eerst zn modwerk eens doen :p
Waar in te rijden?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is bij je om de hoek! Gassennn!
wat denk je, het is een regenachtige zondag, we moeten toch wat te doen hebbenquote:
wat een vroege vogel die MadMaster !quote:
Onderweg eerst even lunchen...quote:Op zondag 19 februari 2017 11:26 schreef just me het volgende:
[..]
wat een vroege vogel die MadMaster !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!
quote:Op zondag 19 februari 2017 14:16 schreef MadMaster het volgende:
Mooie locatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 19 februari 2017 14:16 schreef MadMaster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes!![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Echt hèquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef Maringo het volgende:
Stok uit de Randstad en meteen weer stil hier.
Het is best fraai daar, maar die discussie hebben we al eerder gehad.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt hè
Ook nog een plek waar je niet dood gevonden wil worden.
Afstand tot de virtuele Randstad grens is 10 minuten, maximaal...quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef Maringo het volgende:
Gelukkigquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is best fraai daar, maar die discussie hebben we al eerder gehad.
En dood hoef je nog niet, wat mij betreft...
Het is meer Purmerend dan Volendam.quote:
Ik kijk gewoon niet dagelijks in het topic als ie toch niet de buurt isquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:09 schreef Maringo het volgende:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 22 februari 2017 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is meer Purmerend dan Volendam.
Daarnaast, Volendam is top. Daar hadden we het echter nog niet eerder over gehad...
Gewoon tripje plannen tegelijk met de Wilders intochtquote:
Wildersquote:Op woensdag 22 februari 2017 11:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon tripje plannen tegelijk met de Wilders intocht
quote:
Zelfs Jan Roos ook nog.quote:Jan Roos en Geert Wilders gaan naar Volendamse Dijk
21 februari 2017 | categorie: Edam-Volendam | bron: NHD
PVV-lijsttrekker Geert Wilders en VNL-kopman Jan Roos zijn komende zaterdag in Volendam. Beide politici gaan flyers uitdelen in het vissersdorp. Dat bevestigt de gemeente Edam-Volendam. Roos zal om kwart voor elf ’s ochtends beginnen aan zijn flyersessie op de Dijk, laat zijn campagneteam weten. Geert Wilders volgt om twaalf uur: hij zal ook op de Dijk zijn. Volgens Roos zijn er steeds meer Volendammers die in Voor Nederland (VNL) een alternatief voor de PVV zien.
even teruglezenquote:Op woensdag 22 februari 2017 12:55 schreef rubbereend het volgende:
hoelang ligt dat ding nou al in 's Gravenzande?
verwarrende titel danquote:
absoluut, ik dacht laatst ook dat de stok nog in rijswijk lag terwijl hij al verplaatst wasquote:
Dat zei ik vorige week ook al. Maar volgende keer die omgeving is pas weer 24/25 maartquote:Op woensdag 22 februari 2017 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
wie brengt de stok even naar bleiswijk
Kun je de TT aanpassen dan?quote:
Iedereen kan een topicreport plaatsen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2017 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
Het wordt tijd dat TARA TT-wijzigingsrechten krijgt in deze reeks.
* OscarMopperkont is benieuwd waar stokje heen gaatquote:
Nee, we doen net alsof.quote:
Oh dan is het goedquote:
Lag er meer dan een week toch.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ook al was je misschien nog niet aan de beurt...
Die kleine lettertjes moet ik toch vaker lezen...quote:
Voor beide geld, dus je mag nog declareren ook...quote:(uitzonderingen als hij erg lang op dezelfde plek blijft liggen, na 1 week mag de vorige plaatser hem verplaatsen, na 2 weken mag je hem zelf weer verplaatsen voor beide geld als er geen serieuze interesse getoond is om hem te verplaatsen.)
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:45 schreef MadMaster het volgende:
Voor beide geld, dus je mag nog declareren ook...
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kleine lettertjes moet ik toch vaker lezen...
[..]
Voor beide geld, dus je mag nog declareren ook...
quote:Op zondag 5 maart 2017 15:15 schreef Thijz het volgende:
Potver, vandaag in de buurt geweest. Dan morgen maar meenemen.
Vaker komen buurten dusquote:Op maandag 6 maart 2017 20:59 schreef RokStarr het volgende:
Sjit hey, hij heeft een hele tijd hier in de buurt gelegen blijkbaar... Maar newbie hier
En waar ie nu ligt, is veeeeer
ik zie ook een verschil met het westenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie een patroon ontstaan in het oosten. Hoge Hexel, Haarlo, Halle-Nijman
TR gedaan en wiki's bijgewerkt
ha haquote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik zie ook een verschil met het westen
Volendam valt niet onder het westenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Als je er op doelt dat ze er net zo onverstaanbaar spreken als in het oosten dan heb je een punt.quote:
Nee, ik mag nog niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:01 schreef RokStarr het volgende:
Stokje al geadopteerd vanuit Halle-Nijman inmiddels?
Helaaschquote:
Wat levert mij dat op?quote:Op vrijdag 10 maart 2017 18:58 schreef Juup© het volgende:
Leg dat kreng nou weer eens bij mij in de buurt
Goed dat ik dit lees voordat ik bij de stok ben. Scheelt weer wat rijden.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 13:33 schreef nostra het volgende:
Moest vanmiddag in Eibergen zijn dus weer even opgepikt. Mooi wonen hier zeg!
Nu weer iets westwaarts.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 13:56 schreef Light het volgende:
[..]
Daarvoor ga ik geen 2 uur enkele reis rijden.
quote:Op zaterdag 11 maart 2017 13:33 schreef nostra het volgende:
Moest vanmiddag in Eibergen zijn dus weer even opgepikt. Mooi wonen hier zeg!
Nu weer iets westwaarts.
Wat let je om daar voor te zorgen?quote:Op zondag 12 maart 2017 07:55 schreef .Neovo. het volgende:
Komt die verrekte stok ook nog eens weer in Noord Nederland?
Als ik in de buurt ben, dan zou het een optie zijn.quote:Op zondag 12 maart 2017 07:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat let je om daar voor te zorgen?
Ik ben pas weer ergens in Juni in die buurt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 17:46 schreef nostra het volgende:
Een locatie waar je niet heen moet gaan als je levensmoe bent.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toewijding heet dat.quote:Op zondag 12 maart 2017 07:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben, dan zou het een optie zijn.
Maar om even 400km te rijden voor een stuk hout gaat me wat te ver.
Dat niet doenquote:Op zondag 12 maart 2017 07:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als ik in de buurt ben, dan zou het een optie zijn.
Maar om even 400km te rijden voor een stuk hout gaat me wat te ver.
quote:Op zondag 12 maart 2017 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds druk. Misschien morgen als ik een uurtje kan vinden.
Beetje kansloze opmerking. Helemaal van een modje.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft van een uitkering.
Stel je eens voor dat iemand geen tijd heeft om op en neer te rijden.quote:Op zondag 12 maart 2017 17:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Beetje kansloze opmerking. Helemaal van een modje.
Dus moet je maar op de man gaan spelen en roepen dat iedereen hier van een uitkering leeft?quote:Op zondag 12 maart 2017 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat iemand geen tijd heeft om op en neer te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |