Je hebt hem gewoon in de kou achtergelaten?quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
de stok ligt er keurig te wachten tot hij wordt opgehaald
quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon in de kou achtergelaten?
Stokkenbeul!
Kijk eens naar de verplaatsingsgeschiedenisquote:Op donderdag 9 februari 2017 15:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij haalt hem alleen als ie op de stoep ligt
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het enige wat je hier sinds je laatste verplaatsing doet is hier zeuren dat ie te ver weg ligt. En nu ligt ie dichtbij, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar de verplaatsingsgeschiedenis
Dus omdat ik vandaag geen tijd heb, zeur ik dat die te ver weg is?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het enige wat je hier sinds je laatste verplaatsing doet is hier zeuren dat ie te ver weg ligt. En nu ligt ie dichtbij, is het nog niet goed.
Je hebt anders wel tijd om te fokken. Had je net zo goed de stok kunnen halen. Daarbij, lijkt mij heel stug dat jij van opstaan tot bedtijd geen tijd hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus omdat ik vandaag geen tijd heb, zeur ik dat die te ver weg is?
quote:Op donderdag 9 februari 2017 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gooi jij hem maar richting Zoeterwoude, dan breng ik hem vanmiddag verder
Just me had geen tijd om hem te plaatsen, ik om hem op te halen. Dus dit was een prima ideequote:Op donderdag 9 februari 2017 17:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt anders wel tijd om te fokken. Had je net zo goed de stok kunnen halen. Daarbij, lijkt mij heel stug dat jij van opstaan tot bedtijd geen tijd hebt.
Maar het ging meer om je opmerking of de stok jouw kant op kon. Oftewel, als ie dichterbij zou liggen, dan kan je hem wel opeens ophalen.
[..]
Na het eten kan toch ook?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Just me had geen tijd om hem te plaatsen, ik om hem op te halen. Dus dit was een prima idee
En ik ga niet vrijwillig in de avondspits naar Rijswijk.
Ja. Stomme westerlingen. Altijd zeiken als de stok in het oosten ligt, ligt ie in het westen, doen ze er niks meequote:
Hij ligt haast in het zuiden man. En die TT moet eens aangepast worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 12:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja. Stomme westerlingen. Altijd zeiken als de stok in het oosten ligt, ligt ie in het westen, doen ze er niks mee
ja, sc en ik hebben verplaatst dus dat zijn er 2quote:
Hij ligt er volgens mij nog hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:21 schreef Maringo het volgende:
Ja godver. Ik moet toch wat vaker hier kijken. Vijf minuten van mn werk.
Stok is nog niet opgehaaldquote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:21 schreef Maringo het volgende:
Ook van mijn donderdagmiddag werkquote:Op vrijdag 10 februari 2017 20:21 schreef Maringo het volgende:
krijg jij het daar wel warm van van die stok van marigno??quote:
ik geef daar geen info overquote:Op maandag 13 februari 2017 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg jij het daar wel warm van van die stok van marigno??
Moet jij die Stok niet ff ophalen?quote:Op maandag 13 februari 2017 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
krijg jij het daar wel warm van van die stok van marigno??
wilk best doenquote:Op maandag 13 februari 2017 14:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moet jij die Stok niet ff ophalen?
ik pik m vanmiddag opquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ligt dat krengt verdomme in het westen... ligt die er nog gewoon te liggen..
stelletje . .. . .. ..
Neenquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik pik m vanmiddag op
ik kan hem pas zaterdag ergens planten, is dat een probleem ?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen
Niemand anders gaat, dus knallen maar
Je kan hem toch ook in een dorp achterlaten waar je langsrijd onderweg naar huis?quote:Op donderdag 16 februari 2017 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik pik m vanmiddag op
Als je hem richting Berkel/Pijnacker/Bergschenhoek/Bleiswijk etc gooit (oostkant Delft in ieder geval), dan neem ik hem zaterdag meequote:Op donderdag 16 februari 2017 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik pik m vanmiddag op
Ik zorg ervoor dat ie zaterdag niet daar ligtquote:Op donderdag 16 februari 2017 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als je hem richting Berkel/Pijnacker/Bergschenhoek/Bleiswijk etc gooit (oostkant Delft in ieder geval), dan neem ik hem zaterdag mee
Wat zeg je nu dan? Dat jij de stok vanmiddag ophaalt?quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor dat ie zaterdag niet daar ligt
Hier dreigt er werk-technisch een kink in de stok te komen, dus als Nattekat 'm wil halen, fine with mequote:Op donderdag 16 februari 2017 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zeg je nu dan? Dat jij de stok vanmiddag ophaalt?
Nee, zaterdag.quote:Op donderdag 16 februari 2017 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat zeg je nu dan? Dat jij de stok vanmiddag ophaalt?
ik zit lastig op en met mijn werk, net al door de politie gebeld dat mijn auto verkeerd stond, iets met haastige spoed enzoquote:
Je wordt netjes gebeld als je je auto fout parkeert?quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik zit lastig op en met mijn werk, net al door de politie gebeld dat mijn auto verkeerd stond, iets met haastige spoed enzo
Bizar hè, voor school is een kiss and ride plek en daar stond mijn auto en dat mocht kennelijk nietquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je wordt netjes gebeld als je je auto fout parkeert?
Dat zijn idd afzetplekken, geen parkeerplekkenquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:27 schreef just me het volgende:
[..]
Bizar hè, voor school is een kiss and ride plek en daar stond mijn auto en dat mocht kennelijk niet
![]()
Ohhhquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:27 schreef just me het volgende:
[..]
Bizar hè, voor school is een kiss and ride plek en daar stond mijn auto en dat mocht kennelijk niet
![]()
Ja triest welquote:Op donderdag 16 februari 2017 11:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ligt dat krengt verdomme in het westen... ligt die er nog gewoon te liggen..
stelletje . .. . .. ..
Ik wist wel dat het geen afwerkplekken warenquote:Op donderdag 16 februari 2017 14:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zijn idd afzetplekken, geen parkeerplekken
Mja, geen idee wat pedofielen bij een "kiss and ride" plek bij een kleuterschool denken te vinden...quote:Op donderdag 16 februari 2017 14:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het geen afwerkplekken waren
de fokstokquote:Op donderdag 16 februari 2017 15:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, geen idee wat pedofielen bij een "kiss and ride" plek bij een kleuterschool denken te vinden...
quote:
Het is dus niet geluktquote:Op donderdag 16 februari 2017 13:07 schreef just me het volgende:
[..]
Hier dreigt er werk-technisch een kink in de stok te komen, dus als Nattekat 'm wil halen, fine with me
Morgen weer een dagquote:
quote:
Ligt ondertussen in 's Gravenzande.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:31 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Denk het? Heb hem ergens gepinpoint of dat moet intussen alweer outdated zijn
kleine correctie: mijn verplaatsing is naar het A18 bedrijvenpark, Wehl geweest, niet Wehl zelf.quote:
omdat er dus iemand weer niet zn werk doetquote:Op vrijdag 17 februari 2017 09:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ligt ondertussen in 's Gravenzande.
hoewel het bord Wehl verdwenen was, was wel duidelijk dat die erboven hoorde.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:25 schreef Thijz het volgende:
[..]
kleine correctie: mijn verplaatsing is naar het A18 bedrijvenpark, Wehl geweest, niet Wehl zelf.
True that.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 10:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
hoewel het bord Wehl verdwenen was, was wel duidelijk dat die erboven hoorde.
En ik had gewoon blind de wiki overgenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:33 schreef Thijz het volgende:
[..]
True that.Maar op Maringo z'n site staan ze separaat genoemd, vandaar.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:31 schreef nostra het volgende:
Als Nattekat niet meer gaat, rij ik zo even langs. Mooi weer.
Gewoon doen! Het is toch praktisch om de hoek.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:31 schreef nostra het volgende:
Als Nattekat niet meer gaat, rij ik zo even langs. Mooi weer.
baas!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:43 schreef nostra het volgende:
Ik heb hem. Kassen, kassen, kassen.geef hem onderweg terug weer een nieuw plekje.
Phew, blij dat ik wat minder tijd had dan gedacht om in te rijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:43 schreef nostra het volgende:
Ik heb hem. Kassen, kassen, kassen.geef hem onderweg terug weer een nieuw plekje.
Sorry, niet de bedoeling om hem voor je weg te kapen oid.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Phew, blij dat ik wat minder tijd had dan gedacht om in te rijden.
Het is bij je om de hoek! Gassennn!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat hem eerst zn modwerk eens doen :pquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is bij je om de hoek! Gassennn!
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 22:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Laat hem eerst zn modwerk eens doen :p
Waar in te rijden?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is bij je om de hoek! Gassennn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |