Is mijn erfenis aan de wereld, print het allemaal uit en stort het in het beton zodat ze het hopelijk over vele tientallen jaren vinden en zich bekend kunnen maken met de man die Niels heette.quote:
Oh, dat had ik niet gelezen, opende het hier op FOK!. Dat verklaart het wel ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat hij haar stalker speelt en er ouder uit moet zien? idk
hele clip is een grap
kijk die beschrijving ook
Ja sorry, bedacht het er later bij.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik had de edit van die post niet gezien.![]()
Ik zal voortaan trager iets quoten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja sorry, bedacht het er later bij.
Heeft ze ook met een andere gedaan haha, vind ik wel grappigquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet gelezen, opende het hier op FOK!. Dat verklaart het wel ja.
nog steeds aids hoorquote:
Hoi Hansquote:
maar ik ga zo slapen, misschien dat dopfles dan wat rustiger wordtquote:
Heb je een psychose?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:50 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
moest je even afkoelen van je autistische aanval?
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik ga zo slapen, misschien dat dopfles dan wat rustiger wordt
vier kantjesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:53 schreef Remqo het volgende:
Zou niels nu een mailtje naar de leiding aan het typen zijn?
Ik ben de waterleiding.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:53 schreef Remqo het volgende:
Niet de pijpleiding?quote:
Die omzeilde ik bewust, net als gasleiding. Maar ik had ook ergens wel kunnen weten dat jullie het vervolgens invullenquote:
Denk het niet hè. In discussie gaan met debielen is een beetje kansloos.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:53 schreef Remqo het volgende:
heerlijk voorspelbaar hequote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die omzeilde ik bewust, net als gasleiding. Maar ik had ook ergens wel kunnen weten dat jullie het vervolgens invullen.
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Denk het niet hè. In discussie gaan met debielen is een beetje kansloos.
Dat is ook de charme een beetje van hier.quote:
DirkJan blijft gewoon goed, ik vind het knap om elke keer weer met een droog grapje te komenquote:
rtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ook de charme een beetje van hier.
Zeer slecht juist vind ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
DirkJan blijft gewoon goed, ik vind het knap om elke keer weer met een droog grapje te komen
Wat vind je er slecht aan?quote:
Ik dacht, je raadt ons een handdoek aan!!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:03 schreef Kurovski het volgende:
Als je echt droog wil en goed: Snelle Henkie van Kamagurka (Herr Seelen).
zelfde geldt voor Prof, Papa Franku, Drug en Cachet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
Nelis niet verplicht op vakantie sturen s.v.p. Soms voel ik me kut want stress en slechte keuzes en dan denk ik aan Nelis en dan is alles weer goed. Aan hem denken is makkelijker als hij er ook echt is dus vandaar.
Ze zouden jou ver bij een computer vandaan moeten houden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
Nelis niet verplicht op vakantie sturen s.v.p. Soms voel ik me kut want stress en slechte keuzes en dan denk ik aan Nelis en dan is alles weer goed. Aan hem denken is makkelijker als hij er ook echt is dus vandaar.
of een drogerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht, je raadt ons een handdoek aan!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zouden mij ver bij jou vandaan moeten houden, vriend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze zouden jou ver bij een computer vandaan moeten houden.
Die is ook wel grappigquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:06 schreef Kurovski het volgende:
Cowboy Henk bedoel ik. Dieze shit:
[ afbeelding ]
Uhhhhhhmmmmmmquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze zouden mij ver bij jou vandaan moeten houden, vriend.
Pff.. ben je weer dronken?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goedenavond deze avond, willow.
quote:
Truste alvast, veel plezier met je dikke cumquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
ff [ afbeelding ] verdrietcummen [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ]slapen [ afbeelding ]
Nee. Dat was een poging vriendelijk te doen.quote:
vertel me even wat er mis is met Prof, Papa Franku en Drug.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
zelfde geldt voor Prof, Papa Franku, Drug en Cachet.
Oh, daar ben ik mooi niet ingetrapt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Dat was een poging vriendelijk te doen.
Dat zijn geen sportmannen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel me even wat er mis is met Prof, Papa Franku en Drug.
Prof wel hoorquote:
Dat is helemaal niet waar, ik lift heel veel.quote:
je bent hitchhiker ja?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, ik lift heel veel.
Ja, net zoals Rutger Hauer in die ene film, alleen dan vriendelijker.quote:
Een pakje suiker, ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar, ik lift heel veel.
Wordt jij al sportman?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Met alle respect, maar die luiwammes zit alleen maar de hele dag te niksen
Mijn aktetas en laptoptas. Dat weegt ook wel wat hoor.quote:
Zal inderdaad voor iemand zoals jou wel erg zwaar zijn, ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn aktetas en laptoptas. Dat weegt ook wel wat hoor.
Hoeveel lift jij willow?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zal inderdaad voor iemand zoals jou wel erg zwaar zijn, ja.
Meer dan een laptop + aktetas. Geen zorgen.quote:
Grmbl.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meer dan een laptop + aktetas. Geen zorgen.
quote:
Heb inmiddels ook wel honger eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet al een tijd niet meer in de avond. Heb echt spijt
Lekker slapen straks tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het nachtbraken nog wel door?
Ik heb net al gebraaktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe reacties onder je nieuwsartikel te regelen voor dummies deze nieuwstitel.quote:SP wil laptops voor pauperkids
Ga eens weg met je seksuele intimidatie constant joh viezerik.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
POtus doet dat eveneens.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga eens weg met je seksuele intimidatie constant joh viezerik.
Jij hebt lekker makkelijk zonder werk enzo. Kan ik ook wel nachten doorhalen.quote:
Ja maar die is rijk, dan mag dat.quote:
Ik heb vorig weekend moeten werken he willow. Dat was verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij hebt lekker makkelijk zonder werk enzo. Kan ik ook wel nachten doorhalen.
Dan stop je er toch mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend moeten werken he willow. Dat was verschrikkelijk.
Wat moet ik dan doen? Hele dagen Battlefield spelen?quote:
Misschien kan je pro worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Hele dagen Battlefield spelen?
Weet niet, maar werken vind je niet leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Hele dagen Battlefield spelen?
Oudere mensen die zo'n spel spelen (of gamen in het algemeen) daar zijn mensen vaak wel lyrisch over omdat het breekt met je normale verwachtingen van oudere mensen.quote:
In je slaapkamer nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.
(Maar zit nu nog niet op mijn kamer)
Oudere mensen... hij is eind 50quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oudere mensen die zo'n spel spelen (of gamen in het algemeen) daar zijn mensen vaak wel lyrisch over omdat het breekt met je normale verwachtingen van oudere mensen.Ik weet niet of er nu al oudere mensen bestaan die daadwerkelijk streamen.
Hermann nog uitnodigen in je streams voor het komische aspect en je bent er.
Jawel hoor, maar ik zit er wel aan te denken om over een paar jaar weer terug te keren naar het onderwijs.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet, maar werken vind je niet leuk.
Misschien zou het nog aanslaan ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oudere mensen die zo'n spel spelen (of gamen in het algemeen) daar zijn mensen vaak wel lyrisch over omdat het breekt met je normale verwachtingen van oudere mensen.Ik weet niet of er nu al oudere mensen bestaan die daadwerkelijk streamen.
Hermann nog uitnodigen in je streams voor het komische aspect en je bent er.
Weet ik toch niet precies joh ik leef hier godverdomme niet zoals jij met je Bradsession.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oudere mensen... hij is eind 50geen fucking 90
Doe eens rustig joh. Anders TR ik je als een hysterisch pubermeisje wegens stoppen met roken posts.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet ik toch niet precies joh ik leef hier godverdomme niet zoals jij met je Bradsession.
in mijn bed is het heerlijk warmquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
YAAAASS
wat een gvd koude weer zeg jezus christus
Hou je bek tegen catkillaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Anders TR ik je als een hysterisch pubermeisje wegens stoppen met roken posts.
Haha plsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo ook in het bedje van m'n tindermets
Tindermetsje?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo ook in het bedje van m'n tindermetsje
Ik deed jou na met die creatieve aanname, sukkel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik zit er wel aan te denken om over een paar jaar weer terug te keren naar het onderwijs.
Mad.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Anders TR ik je als een hysterisch pubermeisje wegens stoppen met roken posts.
Ben ik een keertje serieus.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik deed jou na met die creatieve aanname, sukkel.
Waarom het onderwijs? Bevredigd dit niet?
Peanutbutter.quote:
YASS NEW PHONNAquote:Op zondag 22 januari 2017 00:02 schreef Myrr het volgende:
Haha. Niet mijn beeldscherm, maar de achterkant van mijn telefoon kapot laten barsten. Wel pas na anderhalf jaar. Is verzekerd.
Nieuwe pokkie ai ai.
Heb het een keer rond mijn anus gedaan maar kon niemand vinden om te likken en Ash nam niet op. Moest keivaak vegen.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet je op je kut smeren en dan af laten likken
Ja, ik had 'm al door. Ik moest het even hardop in mijn hoofd zeggen.quote:
Gusquote:Op zondag 22 januari 2017 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb het een keer rond mijn anus gedaan maar kon niemand vinden om te likken en Ash nam niet op. Moest keivaak vegen.
Ja, sorry.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik een keertje serieus..
Ik vind colleges geven en dergelijke leuker als ik heel eerlijk ben.
Waarom zou jij eigenlijk tinderen?quote:Op zondag 22 januari 2017 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik durf geen Tinder te maken man, maar zou je wel Tinderen. Mits je 20+ bent.
Ben 20 nu dus MATCHquote:Op zondag 22 januari 2017 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Maar kan je toch weer doen? Aangezien je nu toch geen baan meer hebt.
hoi opsoquote:
Over paar jaar ben je al bejaardquote:Op zondag 22 januari 2017 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Haha.
Over een paar jaar denk ik.
vreemd genoeg heb ik nog nooit gehoord van een meisje die een ander meisje op tinder heeft gevondenquote:Op zondag 22 januari 2017 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
op welke leeftijd ligt de grens dan?quote:
Dan kan je wel mooi beginnen aan je 2e puberteit. Af en toe colleges geven.. halfdronken. Niks meer voorbereiden, gewoon yolo.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
Gotverdetyfus Mozy, wat lees ik nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
zelfde geldt voor Prof, Papa Franku, Drug en Cachet.
Vanaf 65 jaar ben je officieel bejaard geloof ik. Voordeel is wel dat je dan zo'n pas kunt aanvragen, kun je net als studenten lekker free loaden in het OV. Elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
op welke leeftijd ligt de grens dan?
Ook gewoon echt geen moeite meer doen. Fles cava ontkurken terwijl ze tentamens makenquote:Op zondag 22 januari 2017 00:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan kan je wel mooi beginnen aan je 2e puberteit. Af en toe colleges geven.. halfdronken. Niks meer voorbereiden, gewoon yolo.
Waar is Pharkus dan?quote:
Dat klopt ook. Ik ben dol op paarden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dacht dat ama wel van paarden hield
Rip klbquote:
Moet nog wel even snel tussendoor wie is de mol terugkijken.quote:
Na vijf jaar modden met die man weet ik dat.quote:
We zullen het zien.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na vijf jaar modden met die man weet ik dat.
Breng hem terug danquote:Op zondag 22 januari 2017 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na vijf jaar modden met die man weet ik dat.
Voor de zomer issie terug. Let maar op.quote:
Waar is jouw boodschap voor Pharkie dan? Misschien kun jij hem terughalen.quote:
Pharkie is een poepiequote:Op zondag 22 januari 2017 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar is jouw boodschap voor Pharkie dan? Misschien kun jij hem terughalen.
Welnee.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pharkie is een poepie
Tot nu toe heb ik hem alleen nog maar weggejaagd met alles wat ik zeg.
quote:Op zondag 22 januari 2017 00:37 schreef Elan het volgende:
Zelfs jullie moderator kots jullie nu uit.
Engeland.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Waar is je vrouw dit weekend heen dan Frank?
Symposium van haar werk. Krijgen ze presentaties, rondleidingen en dat soort flauwekul.quote:
Pharkie reageert niet goed op mijn liefde.quote:
Oh niet voor de fun dus.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Symposium van haar werk. Krijgen ze presentaties, rondleidingen en dat soort flauwekul.
Kon mee als ik wilde.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh niet voor de fun dus.Ah klinkt wel boeiend en het is op een leuke plek.
En dat doe je niet eensquote:
Jawel, geloof me maar. Wel een boodschap achterlaten voor pharkie, waardeert ie wel van je.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pharkie reageert niet goed op mijn liefde.
Ik wil eventjes lekker rustig een weekend alleen zijn. De afgelopen weken genoeg vriendelijk gedaan, het is nu even op. Frank wil rust.quote:
Komt ze morgen terug of maandag?quote:Op zondag 22 januari 2017 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil eventjes lekker rustig een weekend alleen zijn. De afgelopen weken genoeg vriendelijk gedaan, het is nu even op. Frank wil rust.
Dat is gek. Ik wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
vreemd genoeg heb ik nog nooit gehoord van een meisje die een ander meisje op tinder heeft gevonden
Chicks.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom zou jij eigenlijk tinderen?
Alles buiten mijn bed js buitenland.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Moeten jullie vaak naar het buitenland voor werk?
Geregeld ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Moeten jullie vaak naar het buitenland voor werk?
Aha en dat vindt jouw vriend verder niet erg? Gaat me eigenlijk niets aan hoor, maar dat vraag ik me dan af en ben zo brutaal het gewoon te vragen.quote:
Viva la France. Lyon.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiceWaar moest jij laatst heen dan?
Moet ook weleens naar de VS en nog niet zo lang geleden Singapore.quote:
Oh damn wat relaxt, ziet er goed uit. Dat is wel weer een voordeel als je werkt hebt.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ook weleens naar de VS en nog niet zo lang geleden Singapore.
Al zijn het geen vakanties en blijf je er veel te kort. Maar je ziet wel wat van de wereld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja goed, die foto's zijn zo'n beetje het enige wat ik van het strand heb gezien.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh damn wat relaxt, ziet er goed uit. Dat is wel weer een voordeel als je werkt hebt.![]()
Oh.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, die foto's zijn zo'n beetje het enige wat ik van het strand heb gezien.
Ik had wel een erg groot zwembad bij mijn kamer.quote:
Lijkt me wel chill om in te zitten.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had wel een erg groot zwembad bij mijn kamer.
[ afbeelding ]
's Avonds met een wijntje.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill om in te zitten.
Heb je nou al een boodschap achtergelaten?quote:
Nee, baas.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je nou al een boodschap achtergelaten?
Sorry, dat komt doordat ik al mijn hoop in zet op jou. Dat kan net even dat zijn om weer spoedig terug te keren.quote:
Ik ga die man niet verder lastig vallen.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, dat komt doordat ik al mijn hoop in zet op jou. Dat kan net even dat zijn om weer spoedig terug te keren.
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga die man niet verder lastig vallen.
Zit ie ook niet op te wachten.quote:
Jawel. Dat vindt ie wel leuk. Sowieso is dat wel leuk, want hij heeft de laatste tijd ook wel wat vervelende ventjes over zich heen gekregen. Beetje positief geluid is dan wel leuk. Zeker van willowtje.quote:
Welke kleur? Ik persoonlijk vind zwart of donkerrood altijd heel mooi staan.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke kleur? Ik persoonlijk vind zwart of donkerrood altijd heel mooi staan.
In het begin van onze relatie (mind dat ik zijn eerste serieuze relatie ben. Voor mij was een high school sweetheart) was hij er wel onzeker over, bang dat ik ineens verliefd zou raken op een vrouw. Maar volgens ons zitten we inmiddels wel goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha en dat vindt jouw vriend verder niet erg? Gaat me eigenlijk niets aan hoor, maar dat vraag ik me dan af en ben zo brutaal het gewoon te vragen.
Roze. Ben jij ook zo'n puritein die haar outfit vervolgens op haar nagellak afstemt?quote:
Oh nee niet echt, meeste van mijn nagellak past wel bij mijn kleding.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Roze. Ben jij ook zo'n puritein die haar outfit vervolgens op haar nagellak afstemt?
Mooi.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
In het begin van onze relatie (mind dat ik zijn eerste serieuze relatie ben. Voor mij was een high school sweetheart) was hij er wel onzeker over, bang dat ik ineens verliefd zou raken op een vrouw. Maar volgens ons zitten we inmiddels wel goed.
Laatste x dat ik met een vrouw kuste was ik zelf ineens in de war en had hij zoiets van jaaaaa boeiend, leuk toch.
Ben positief in gedachten. Mja, hij is er vast niet voor niks klaar mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel. Dat vindt ie wel leuk. Sowieso is dat wel leuk, want hij heeft de laatste tijd ook wel wat vervelende ventjes over zich heen gekregen. Beetje positief geluid is dan wel leuk. Zeker van willowtje.
Wel vervelend als je dadelijk zonder erge jeuk krijgt onder je neus en krabt. Heb je voor je het weet zo'n roze hitlersnorretje.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee niet echt, meeste van mijn nagellak past wel bij mijn kleding.
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel vervelend als je dadelijk zonder erge jeuk krijgt onder je neus en krabt. Heb je voor je het weet zo'n roze hitlersnorretje.
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel vervelend als je dadelijk zonder erge jeuk krijgt onder je neus en krabt. Heb je voor je het weet zo'n roze hitlersnorretje.
Neuh, dat klopt ook. Maar ik dacht, dat vindt hij wel leuk. Serieus een groot gemis hoor. Echt een toffe kerel.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben positief in gedachten. Mja, hij is er vast niet voor niks klaar mee.
Nou ja,goed, het is symboliek natuurlijk. In wezen is het flauwekul, als je weg bent van elkaar ben je weg van elkaar, daar heb je geen huwelijk voor nodig.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:42 schreef Myrr het volgende:
Vind het hele trouwconcept wel eng hoor Frank. Het zit er toch aan te komen, ook wel over gehad ook. Hij wil wel trouwen, maar ik vind het echt eng. "Tot de dood ons scheidt".
Ik weet van mijzelf, open boek, heel erg trouw, dat het wel goed komt. Ben alleen bang om te vertrouwen, en dan is zo'n gesproken belofte toch best veel.
Maar goed, het is best leuk hoor. Slechts een ding dat ik absoluut niet kan en nooit zal kunnen. Dat is namelijk het dragen van een ring. Ik kan absoluut niet tegen iets om mijn vingen, polsen of nek, niet eens een horloge. Ken je dat als je een kitten voor het eerst een bandje om doet en het er zo in cirkels achteraan blijft rennen? Beetje dat idee.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:42 schreef Myrr het volgende:
Vind het hele trouwconcept wel eng hoor Frank. Het zit er toch aan te komen, ook wel over gehad ook. Hij wil wel trouwen, maar ik vind het echt eng. "Tot de dood ons scheidt".
Ik weet van mijzelf, open boek, heel erg trouw, dat het wel goed komt. Ben alleen bang om te vertrouwen, en dan is zo'n gesproken belofte toch best veel.
Heb nooit sieraden om, mijn trouwring ligt ergens als nieuw in doosjequote:Op zondag 22 januari 2017 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar goed, het is best leuk hoor. Slechts een ding dat ik absoluut niet kan en nooit zal kunnen. Dat is namelijk het dragen van een ring. Ik kan absoluut niet tegen iets om mijn vingen, polsen of nek, niet eens een horloge. Ken je dat als je een kitten voor het eerst een bandje om doet en het er zo in cirkels achteraan blijft rennen? Beetje dat idee.
Ah, ben niet de enige.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb nooit sieraden om, mijn trouwring ligt ergens als nieuw in doosje
In de VS nu toch? Heb de eerste aflevering toevallig gezien, moesten in ze in dat bos naar briefjes voor een helicoptertocht zoeken.quote:
Dat is het ook, en die symboliek, vind ik ook prachtig. Als ik een normaal leven achter de rug had, was het ook geen probleem geweest hoor... Echter die woorden, tja, het is nogal wat. Ik probeer altijd zo straight mogelijk te zijn, realistisch ook (zonder het depressieve aspect van Keep Walking in R&P). Zo realistisch (mijn moeder is pathologisch, mijn zus is ook zo gebleken), ben in mijn jeugd zo geluld daardoor, dat op een moment dat ik me bewust was van dat ik oom bullshit lulde (al was het wit en tegen een leerkracht) ik et een afkeer tegen heb gekregen en daardoor niet durf te trouwen. Althans, dergelijke woorden niet uit durf te spreken (eerder; aan durf te horen) omdat ik er nooit 100% zeker van kan zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja,goed, het is symboliek natuurlijk. In wezen is het flauwekul, als je weg bent van elkaar ben je weg van elkaar, daar heb je geen huwelijk voor nodig.
Maar ja, iemand kan die symboliek heel mooi en leuk vinden. Maar je moet zoiets alleen doen als je er zin in hebt. In zekere zin is het iets ouderwets.
Ja klopt.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de VS nu toch? Heb de eerste aflevering toevallig gezien, moesten in ze in dat bos naar briefjes voor een helicoptertocht zoeken.
Ik zou me niets aantrekken van het verleden en anderen. Het is symboliek dat eigenlijk puur voor jullie twee is, verder is het van niets afhankelijk enkel en alleen het gevoel dat jullie voor elkaar hebben.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is het ook, en die symboliek, vind ik ook prachtig. Als ik een normaal leven achter de rug had, was het ook geen probleem geweest hoor... Echter die woorden, tja, het is nogal wat. Ik probeer altijd zo straight mogelijk te zijn, realistisch ook (zonder het depressieve aspect van Keep Walking in R&P). Zo realistisch (mijn moeder is pathologisch, mijn zus is ook zo gebleken), ben in mijn jeugd zo geluld daardoor, dat op een moment dat ik me bewust was van dat ik oom bullshit lulde (al was het wit en tegen een leerkracht) ik et een afkeer tegen heb gekregen en daardoor niet durf te trouwen. Althans, dergelijke woorden niet uit durf te spreken (eerder; aan durf te horen) omdat ik er nooit 100% zeker van kan zijn.
Struggles, want ik zou het wel willen.
Het is overigens zo erg dat hij hier 100% van op de hoogte is en daarom niet van plan is moves te maken ondanks hij het wel wil.
Dat is wennen.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar goed, het is best leuk hoor. Slechts een ding dat ik absoluut niet kan en nooit zal kunnen. Dat is namelijk het dragen van een ring. Ik kan absoluut niet tegen iets om mijn vingen, polsen of nek, niet eens een horloge. Ken je dat als je een kitten voor het eerst een bandje om doet en het er zo in cirkels achteraan blijft rennen? Beetje dat idee.
ja prima, had mezelf voorgenomen om literatuur te gaan lezen en heb echt al 3, bijna 4 boeken uit deze week dus ben best proudquote:
Oh goed bezig.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja prima, had mezelf voorgenomen om literatuur te gaan lezen en heb echt al 3, bijna 4 boeken uit deze week dus ben best proud
dat broodje op je tumblr ziet er fucking lekker uit trouwens
nu heb ik hongerquote:Op zondag 22 januari 2017 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh goed bezig.![]()
En ja hé? Zou best lustten.
Ja. Hoef ook geen heel feest. Stomme is we gaan zo naar Bali en ik weet zijn aanzoek zou in zo'n sfeer plaats vinden (of daar of in NZ). Misschien ben ik daarom ineens bang.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou me niets aantrekken van het verleden en anderen. Het is symboliek dat eigenlijk puur voor jullie twee is, verder is het van niets afhankelijk enkel en alleen het gevoel dat jullie voor elkaar hebben.
Waarom zou je samen niet iets symbolisch doen? En bovendien, je kunt het natuurlijk heel klein en persoonlijk houden.
Daar heb je als vrouw vooral last van en wat dat betreft is zo'n ring dan wel weer een voordeel ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is wennen.
Heb jaren de ring can mijn Oma gedragen, ben hem kwijt en mis nog steeds het ding om mijn vinger, dat veel te groot was.
Het went. Zou nu wel een nep trouwring willen om in mannen hun face te gooien tijdens uitgaan/ op straat.
Lekker duidelijk, geen uitleg nodig.
Dat stukje over de dag erna, dat is ook zoiets. Er verandert in de relatie verder niets, behalve dat je enkele onbesproken regels, nu dus wel besproken hebt en het daardoor extra genaaid is, mocht daar iets fout gaan? Ik hecht echt waarde aan vertrouwen hequote:Op zondag 22 januari 2017 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb je als vrouw vooral last van en wat dat betreft is zo'n ring dan wel weer een voordeel ja.
Maar alle gekkigheid op een stokje myrr, je moet vooral zien als iets van jullie samen. Je moet er ook weer niet te zwaar aan tillen, het is gewoon een mooie symboliek dat je samen ondergaat. De dag daarna ben je gewoon weer hetzelfde samen. In die zin is het allemaal niet zo bijzonder, eventjes heel nuchter gesteld.
quote:
Oh zou gewoon aan de kant duwen maar ja zo ben ik.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn kat zit op schoot al een tijdje te knorren. Moet pissen, maar vind het vervelend om op te staan. Dat ze zo zit te kneden met haar pootjes ongeveer ter hoogte van mijn blaas helpt niet mee met ophouden.
Dat vind ik zieligquote:Op zondag 22 januari 2017 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zou gewoon aan de kant duwen maar ja zo ben ik.
Je bent nog wakkerquote:Op zondag 22 januari 2017 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn kat zit op schoot al een tijdje te knorren. Moet pissen, maar vind het vervelend om op te staan. Dat ze zo zit te kneden met haar pootjes ongeveer ter hoogte van mijn blaas helpt niet mee met ophouden.
Daar draait trouwen ook om, symboliek van vertrouwen. Maar ik snap je punt wel hoor, maar weet je wat het is, mensen ken je toch nooit echt. Maar als je van elkaar houdt, dan moet je - of althans, moeten in de zin van hoe ik het deed - weleens sprong in het diepe wagen en denken 'fuck it'.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat stukje over de dag erna, dat is ook zoiets. Er verandert in de relatie verder niets, behalve dat je enkele onbesproken regels, nu dus wel besproken hebt en het daardoor extra genaaid is, mocht daar iets fout gaan? Ik hecht echt waarde aan vertrouwen heanders hoef ik weinig tot niets met je en daarom heb ik ook maar drie echte vrienden en is de rest puur entertainment.
Jazeker. En we hebben het nog over katten ook.quote:
Gewoon ff optillen en na het zeiken weer terug richting je schoot tillen.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2017 02:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker. En we hebben het nog over katten ook.
Zo'n klein drommeltje van jezelf. Lekker mee knuffelen, tussen je in laten slapen. Dat moet wel mooi zijn hoor.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon ff optillen en na het zeiken weer terug richting je schoot tillen.
We laten ze soms s' ochtend de slaapkamer op (weekend, als ik toch al bed ga verschonen) en dan doen ze ook zogen (nagels).heerlijk. Moessie gaat dan ook onder de deken tegen onze benen aan liggen
Toen ik nog borstvoeding gaf, als ik baby voedde, kwamen alle katjes (die van mijn zus woonden toen ook nog bij ons) aan alle kanten tegen me aan liggen. Baby aan tet, een kiten op schoot (nagels in benen), twee in mijn haar (via rugleuning bank) en eentje zo naast me op de bank.
Was altijd volledig check mate, zes keer overdag, uur lang. Per nacht ook nog door babe. Kon eigenlijk ruim 8 tot 10 uur niets behalve voeden
Vond ik destijds heel irritant en nu is het mijn grootste wens dat weer te kunnen
Mja,hij heeft 1 keer vertrouwen beschaamd hoor. Inmiddels wel meer dan voldoende reden dat niet meer te doen, maar toch, wie weeeeeeeettttt. Ook al weet ik dat iedereen aan mijn zijde is (Inc zijn moeder) durf ik het alsnog niet ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar draait trouwen ook om, symboliek van vertrouwen. Maar ik snap je punt wel hoor, maar weet je wat het is, mensen ken je toch nooit echt. Maar als je van elkaar houdt, dan moet je - of althans, moeten in de zin van hoe ik het deed - weleens sprong in het diepe wagen en denken 'fuck it'.
Ik persoonlijk heb er geen spijt van.
Maar als jullie het een plekje hebben kunnen geven dan heb je wel iets van liefde ervaren. Ik zeg altijd, echte liefde is op zich niet eens zo leuk. Dat openbaart zich doorgaans als een van de twee een fout maakt. Als je dan nog samen verder kunt, dat kunnen vooral, dat is liefde.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mja,hij heeft 1 keer vertrouwen beschaamd hoor. Inmiddels wel meer dan voldoende reden dat niet meer te doen, maar toch, wie weeeeeeeettttt. Ook al weet ik dat iedereen aan mijn zijde is (Inc zijn moeder) durf ik het alsnog niet ofzo.
Andere kant, met of zonder trouwen, leven loopt hoe het loopt. Kan er even goed een leuk feestje bij pakken met een mooie jurk.
Heb je het nu over een kat of een man? Indien man: niet vertrouwen lijkt me wel een aanwijzing zeg maar...quote:Op zondag 22 januari 2017 02:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mja,hij heeft 1 keer vertrouwen beschaamd hoor. Inmiddels wel meer dan voldoende reden dat niet meer te doen, maar toch, wie weeeeeeeettttt. Ook al weet ik dat iedereen aan mijn zijde is (Inc zijn moeder) durf ik het alsnog niet ofzo.
Andere kant, met of zonder trouwen, leven loopt hoe het loopt. Kan er even goed een leuk feestje bij pakken met een mooie jurk.
quote:Op zondag 22 januari 2017 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als jullie het een plekje hebben kunnen geven dan heb je wel iets van liefde ervaren. Ik zeg altijd, echte liefde is op zich niet eens zo leuk. Dat openbaart zich doorgaans als een van de twee een fout maakt. Als je dan nog samen verder kunt, dat kunnen vooral, dat is liefde.
Dan doe je het niet.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:19 schreef Trollscience het volgende:
trouwen lijkt me echt een eng idee
Ja. Hij wordt wel bijdehand. Moeten nu echt streng wordenquote:Op zondag 22 januari 2017 02:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'n klein drommeltje van jezelf. Lekker mee knuffelen, tussen je in laten slapen. Dat moet wel mooi zijn hoor.
Dat is moeilijk zo uit te leggen wat ik precies bedoel. Je moet goed begrijpen dat ik daarmee (ik heb daar persoonlijk een bloedhekel aan, je belooft wat aan elkaar of niet) vreemd gaan en dat soort flauwekul niet goed praat. Ik heb het over heel wat anders. Soms kunnen mensen weleens iets onmogelijks meemaken - vreemd gaan is wel een voorbeeld - maar toch, vaak na lange tijd, kunnen mensen dan bij elkaar blijven. Dat bij elkaar blijven, dat iets dat ervoor zorgt dat je samen wat overleeft, dat is imo de essentie van liefde.quote:
Ok, het zal wel genuanceerder liggen, en ik ben niet getrouwd. Maar ik ben er niet voor alles met de mantel der liefde te bedekken.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is moeilijk zo uit te leggen wat ik precies bedoel. Je moet goed begrijpen dat ik daarmee (ik heb daar persoonlijk een bloedhekel aan, je belooft wat aan elkaar of niet) vreemd gaan en dat soort flauwekul niet goed praat. Ik heb het over heel wat anders. Soms kunnen mensen weleens iets onmogelijks meemaken - vreemd gaan is wel een voorbeeld - maar toch, vaak na lange tijd, kunnen mensen dan bij elkaar blijven. Dat bij elkaar blijven, dat iets dat ervoor zorgt dat je samen wat overleeft, dat is imo de essentie van liefde.
En ik hoop dat ik het goed uitleg, want het is nogal ingewikkeld precies uit te leggen wat ik bedoel.
Ik ook niet. Ik bedoelde heel wat anders. Ik bedoel het in ieder geval heel anders dan jij het opvat, dat is altijd zo vervelend met geschreven tekstjes. Zo afhankelijk van interpretatie.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, het zal wel genuanceerder liggen, en ik ben niet getrouwd. Maar ik ben er niet voor alles met de mantel der liefde te bedekken.
quote:Op zondag 22 januari 2017 02:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Hij wordt wel bijdehand. Moeten nu echt streng worden
Hij heeft altijd (altijd.. Sinds hij Nee begrijpt) geluisterd, maar nu daagt dat klootzakje ons uit man.
Super grappig, alleen mogen we dat niet laten blijken. Ik ga morgen ipv de box, een echte Naughty Step/Time out maken, en dan mag hij ook zijn knuffel op dat moment niet meer.
Ben al een paar weken begonnen te tellen tot drie, en bij drie in de box gepleurd.
T'is echt een kleine bitch die in discussie met ons gaatzo leuk
WEEEDEEEDEEDEEDEE. Ja Joa, dat is leuk maar ik nee.WWWWWEEEEDEEEDEEEHEEDEDEDEDUH. Tja, nee is nee. NEE. WEEEEEEEDED
Oké, drie... Twee.. EEN.
Box.
Huilen.
Search it out.
Binnen zes tellen zit hij te spelen tho en dan na een minuut of wat haal ik hem er weer uit om heb er binnen no time weer jn te gooien omdat hij niet aan de vaatwasser mag zitten.
Niet alleen geschreven teksten.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik bedoelde heel wat anders. Ik bedoel het in ieder geval heel anders dan jij het opvat, dat is altijd zo vervelend met geschreven tekstjes. Zo afhankelijk van interpretatie.
mimiek en tonatie doen een verhaal doorgaans goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet alleen geschreven teksten.
Plekje is allang in de vitrinekast gepleurd. Verder ben ik wel can mening dat hij ondanks dat ruwe kantje, toch een diamond in the rough is.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar als jullie het een plekje hebben kunnen geven dan heb je wel iets van liefde ervaren. Ik zeg altijd, echte liefde is op zich niet eens zo leuk. Dat openbaart zich doorgaans als een van de twee een fout maakt. Als je dan nog samen verder kunt, dat kunnen vooral, dat is liefde.
Mmm. Jullie zijn een pragmatisch stelletje.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Plekje is allang in de vitrinekast gepleurd. Verder ben ik wel can mening dat hij ondanks dat ruwe kantje, toch een diamond in the rough is.
Daar mee zeggende, er is iets fout gegaan, maar heel veel beter dan hij, worden ze (voor mij) niet en het is idd een beetje overleefd en sterker geworden. Samen door het slijk gegaan (ik, maar ook hij) en er toch beter uit gekomen.
Hier boven kan wel tof gepraat worden, volkomen terecht ook, had ik ook Gedaan en doe ik soms (zonder beschulding) nog steeds wel. Mja. Verder is het klikkend als lego, door en door. We zijn ook wel een begrip hier in de stad.
Nou, dan moeten we maar meetenquote:Op zondag 22 januari 2017 02:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik bedoelde heel wat anders. Ik bedoel het in ieder geval heel anders dan jij het opvat, dat is altijd zo vervelend met geschreven tekstjes. Zo afhankelijk van interpretatie.
Klinkt eerder als problematisch stelletje..quote:Op zondag 22 januari 2017 02:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm. Jullie zijn een pragmatisch stelletje.
We kunnen in de toekomst met z'n drieën nog weleens een wijntje drinken hoor.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we maar meeten![]()
![]()
Ja, je vrouw mag mee.
wil niet weten hoeveel miscommunicaties ik op een dag meemaak of ziequote:Op zondag 22 januari 2017 02:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
mimiek en tonatie doen een verhaal doorgaans goed.
altijd mooi hoe mensen een mening over een situatie kunnen vormen na 3 posts op een internetforumquote:Op zondag 22 januari 2017 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt eerder als problematisch stelletje..
Ja, dat zeg ikquote:Op zondag 22 januari 2017 02:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We kunnen in de toekomst met z'n drieën nog weleens een wijntje drinken hoor.
Niet de eerste keer dat ik Myrr zie...quote:Op zondag 22 januari 2017 02:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wil niet weten hoeveel miscommunicaties ik op een dag meemaak of zie
[..]
altijd mooi hoe mensen een mening over een situatie kunnen vormen na 3 posts op een internetforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |