Ah, ben niet de enige.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb nooit sieraden om, mijn trouwring ligt ergens als nieuw in doosje
In de VS nu toch? Heb de eerste aflevering toevallig gezien, moesten in ze in dat bos naar briefjes voor een helicoptertocht zoeken.quote:
Dat is het ook, en die symboliek, vind ik ook prachtig. Als ik een normaal leven achter de rug had, was het ook geen probleem geweest hoor... Echter die woorden, tja, het is nogal wat. Ik probeer altijd zo straight mogelijk te zijn, realistisch ook (zonder het depressieve aspect van Keep Walking in R&P). Zo realistisch (mijn moeder is pathologisch, mijn zus is ook zo gebleken), ben in mijn jeugd zo geluld daardoor, dat op een moment dat ik me bewust was van dat ik oom bullshit lulde (al was het wit en tegen een leerkracht) ik et een afkeer tegen heb gekregen en daardoor niet durf te trouwen. Althans, dergelijke woorden niet uit durf te spreken (eerder; aan durf te horen) omdat ik er nooit 100% zeker van kan zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja,goed, het is symboliek natuurlijk. In wezen is het flauwekul, als je weg bent van elkaar ben je weg van elkaar, daar heb je geen huwelijk voor nodig.
Maar ja, iemand kan die symboliek heel mooi en leuk vinden. Maar je moet zoiets alleen doen als je er zin in hebt. In zekere zin is het iets ouderwets.
Ja klopt.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de VS nu toch? Heb de eerste aflevering toevallig gezien, moesten in ze in dat bos naar briefjes voor een helicoptertocht zoeken.
Ik zou me niets aantrekken van het verleden en anderen. Het is symboliek dat eigenlijk puur voor jullie twee is, verder is het van niets afhankelijk enkel en alleen het gevoel dat jullie voor elkaar hebben.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is het ook, en die symboliek, vind ik ook prachtig. Als ik een normaal leven achter de rug had, was het ook geen probleem geweest hoor... Echter die woorden, tja, het is nogal wat. Ik probeer altijd zo straight mogelijk te zijn, realistisch ook (zonder het depressieve aspect van Keep Walking in R&P). Zo realistisch (mijn moeder is pathologisch, mijn zus is ook zo gebleken), ben in mijn jeugd zo geluld daardoor, dat op een moment dat ik me bewust was van dat ik oom bullshit lulde (al was het wit en tegen een leerkracht) ik et een afkeer tegen heb gekregen en daardoor niet durf te trouwen. Althans, dergelijke woorden niet uit durf te spreken (eerder; aan durf te horen) omdat ik er nooit 100% zeker van kan zijn.
Struggles, want ik zou het wel willen.
Het is overigens zo erg dat hij hier 100% van op de hoogte is en daarom niet van plan is moves te maken ondanks hij het wel wil.
Dat is wennen.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar goed, het is best leuk hoor. Slechts een ding dat ik absoluut niet kan en nooit zal kunnen. Dat is namelijk het dragen van een ring. Ik kan absoluut niet tegen iets om mijn vingen, polsen of nek, niet eens een horloge. Ken je dat als je een kitten voor het eerst een bandje om doet en het er zo in cirkels achteraan blijft rennen? Beetje dat idee.
ja prima, had mezelf voorgenomen om literatuur te gaan lezen en heb echt al 3, bijna 4 boeken uit deze week dus ben best proudquote:
Oh goed bezig.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja prima, had mezelf voorgenomen om literatuur te gaan lezen en heb echt al 3, bijna 4 boeken uit deze week dus ben best proud
dat broodje op je tumblr ziet er fucking lekker uit trouwens
nu heb ik hongerquote:Op zondag 22 januari 2017 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh goed bezig.![]()
En ja hé? Zou best lustten.
Ja. Hoef ook geen heel feest. Stomme is we gaan zo naar Bali en ik weet zijn aanzoek zou in zo'n sfeer plaats vinden (of daar of in NZ). Misschien ben ik daarom ineens bang.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou me niets aantrekken van het verleden en anderen. Het is symboliek dat eigenlijk puur voor jullie twee is, verder is het van niets afhankelijk enkel en alleen het gevoel dat jullie voor elkaar hebben.
Waarom zou je samen niet iets symbolisch doen? En bovendien, je kunt het natuurlijk heel klein en persoonlijk houden.
Daar heb je als vrouw vooral last van en wat dat betreft is zo'n ring dan wel weer een voordeel ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is wennen.
Heb jaren de ring can mijn Oma gedragen, ben hem kwijt en mis nog steeds het ding om mijn vinger, dat veel te groot was.
Het went. Zou nu wel een nep trouwring willen om in mannen hun face te gooien tijdens uitgaan/ op straat.
Lekker duidelijk, geen uitleg nodig.
Dat stukje over de dag erna, dat is ook zoiets. Er verandert in de relatie verder niets, behalve dat je enkele onbesproken regels, nu dus wel besproken hebt en het daardoor extra genaaid is, mocht daar iets fout gaan? Ik hecht echt waarde aan vertrouwen hequote:Op zondag 22 januari 2017 02:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb je als vrouw vooral last van en wat dat betreft is zo'n ring dan wel weer een voordeel ja.
Maar alle gekkigheid op een stokje myrr, je moet vooral zien als iets van jullie samen. Je moet er ook weer niet te zwaar aan tillen, het is gewoon een mooie symboliek dat je samen ondergaat. De dag daarna ben je gewoon weer hetzelfde samen. In die zin is het allemaal niet zo bijzonder, eventjes heel nuchter gesteld.
quote:
Oh zou gewoon aan de kant duwen maar ja zo ben ik.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn kat zit op schoot al een tijdje te knorren. Moet pissen, maar vind het vervelend om op te staan. Dat ze zo zit te kneden met haar pootjes ongeveer ter hoogte van mijn blaas helpt niet mee met ophouden.
Dat vind ik zieligquote:Op zondag 22 januari 2017 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zou gewoon aan de kant duwen maar ja zo ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |