Wat moet ik dan doen? Hele dagen Battlefield spelen?quote:
Misschien kan je pro worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Hele dagen Battlefield spelen?
Weet niet, maar werken vind je niet leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Hele dagen Battlefield spelen?
Oudere mensen die zo'n spel spelen (of gamen in het algemeen) daar zijn mensen vaak wel lyrisch over omdat het breekt met je normale verwachtingen van oudere mensen.quote:
In je slaapkamer nu?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.
(Maar zit nu nog niet op mijn kamer)
Oudere mensen... hij is eind 50quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oudere mensen die zo'n spel spelen (of gamen in het algemeen) daar zijn mensen vaak wel lyrisch over omdat het breekt met je normale verwachtingen van oudere mensen.Ik weet niet of er nu al oudere mensen bestaan die daadwerkelijk streamen.
Hermann nog uitnodigen in je streams voor het komische aspect en je bent er.
Jawel hoor, maar ik zit er wel aan te denken om over een paar jaar weer terug te keren naar het onderwijs.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Weet niet, maar werken vind je niet leuk.
Misschien zou het nog aanslaan ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oudere mensen die zo'n spel spelen (of gamen in het algemeen) daar zijn mensen vaak wel lyrisch over omdat het breekt met je normale verwachtingen van oudere mensen.Ik weet niet of er nu al oudere mensen bestaan die daadwerkelijk streamen.
Hermann nog uitnodigen in je streams voor het komische aspect en je bent er.
Weet ik toch niet precies joh ik leef hier godverdomme niet zoals jij met je Bradsession.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oudere mensen... hij is eind 50geen fucking 90
Doe eens rustig joh. Anders TR ik je als een hysterisch pubermeisje wegens stoppen met roken posts.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet ik toch niet precies joh ik leef hier godverdomme niet zoals jij met je Bradsession.
in mijn bed is het heerlijk warmquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
YAAAASS
wat een gvd koude weer zeg jezus christus
Hou je bek tegen catkillaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Anders TR ik je als een hysterisch pubermeisje wegens stoppen met roken posts.
Haha plsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo ook in het bedje van m'n tindermets
Tindermetsje?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo ook in het bedje van m'n tindermetsje
Ik deed jou na met die creatieve aanname, sukkel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik zit er wel aan te denken om over een paar jaar weer terug te keren naar het onderwijs.
Mad.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh. Anders TR ik je als een hysterisch pubermeisje wegens stoppen met roken posts.
Ben ik een keertje serieus.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik deed jou na met die creatieve aanname, sukkel.
Waarom het onderwijs? Bevredigd dit niet?
Peanutbutter.quote:
YASS NEW PHONNAquote:Op zondag 22 januari 2017 00:02 schreef Myrr het volgende:
Haha. Niet mijn beeldscherm, maar de achterkant van mijn telefoon kapot laten barsten. Wel pas na anderhalf jaar. Is verzekerd.
Nieuwe pokkie ai ai.
Heb het een keer rond mijn anus gedaan maar kon niemand vinden om te likken en Ash nam niet op. Moest keivaak vegen.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet je op je kut smeren en dan af laten likken
Ja, ik had 'm al door. Ik moest het even hardop in mijn hoofd zeggen.quote:
Gusquote:Op zondag 22 januari 2017 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb het een keer rond mijn anus gedaan maar kon niemand vinden om te likken en Ash nam niet op. Moest keivaak vegen.
Ja, sorry.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben ik een keertje serieus..
Ik vind colleges geven en dergelijke leuker als ik heel eerlijk ben.
Waarom zou jij eigenlijk tinderen?quote:Op zondag 22 januari 2017 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik durf geen Tinder te maken man, maar zou je wel Tinderen. Mits je 20+ bent.
Ben 20 nu dus MATCHquote:Op zondag 22 januari 2017 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Maar kan je toch weer doen? Aangezien je nu toch geen baan meer hebt.
hoi opsoquote:
Over paar jaar ben je al bejaardquote:Op zondag 22 januari 2017 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Haha.
Over een paar jaar denk ik.
vreemd genoeg heb ik nog nooit gehoord van een meisje die een ander meisje op tinder heeft gevondenquote:Op zondag 22 januari 2017 00:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |