Hoeveel lift jij willow?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zal inderdaad voor iemand zoals jou wel erg zwaar zijn, ja.
Meer dan een laptop + aktetas. Geen zorgen.quote:
Grmbl.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meer dan een laptop + aktetas. Geen zorgen.
quote:
Heb inmiddels ook wel honger eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eet al een tijd niet meer in de avond. Heb echt spijt
Lekker slapen straks tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat het nachtbraken nog wel door?
Ik heb net al gebraaktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe reacties onder je nieuwsartikel te regelen voor dummies deze nieuwstitel.quote:SP wil laptops voor pauperkids
Ga eens weg met je seksuele intimidatie constant joh viezerik.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
POtus doet dat eveneens.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga eens weg met je seksuele intimidatie constant joh viezerik.
Jij hebt lekker makkelijk zonder werk enzo. Kan ik ook wel nachten doorhalen.quote:
Ja maar die is rijk, dan mag dat.quote:
Ik heb vorig weekend moeten werken he willow. Dat was verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij hebt lekker makkelijk zonder werk enzo. Kan ik ook wel nachten doorhalen.
Dan stop je er toch mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb vorig weekend moeten werken he willow. Dat was verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |