Geregeld ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Moeten jullie vaak naar het buitenland voor werk?
Aha en dat vindt jouw vriend verder niet erg? Gaat me eigenlijk niets aan hoor, maar dat vraag ik me dan af en ben zo brutaal het gewoon te vragen.quote:
Viva la France. Lyon.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiceWaar moest jij laatst heen dan?
Moet ook weleens naar de VS en nog niet zo lang geleden Singapore.quote:
Oh damn wat relaxt, ziet er goed uit. Dat is wel weer een voordeel als je werkt hebt.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ook weleens naar de VS en nog niet zo lang geleden Singapore.
Al zijn het geen vakanties en blijf je er veel te kort. Maar je ziet wel wat van de wereld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja goed, die foto's zijn zo'n beetje het enige wat ik van het strand heb gezien.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh damn wat relaxt, ziet er goed uit. Dat is wel weer een voordeel als je werkt hebt.![]()
Oh.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, die foto's zijn zo'n beetje het enige wat ik van het strand heb gezien.
Ik had wel een erg groot zwembad bij mijn kamer.quote:
Lijkt me wel chill om in te zitten.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had wel een erg groot zwembad bij mijn kamer.
[ afbeelding ]
's Avonds met een wijntje.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill om in te zitten.
Heb je nou al een boodschap achtergelaten?quote:
Nee, baas.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je nou al een boodschap achtergelaten?
Sorry, dat komt doordat ik al mijn hoop in zet op jou. Dat kan net even dat zijn om weer spoedig terug te keren.quote:
Ik ga die man niet verder lastig vallen.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, dat komt doordat ik al mijn hoop in zet op jou. Dat kan net even dat zijn om weer spoedig terug te keren.
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga die man niet verder lastig vallen.
Zit ie ook niet op te wachten.quote:
Jawel. Dat vindt ie wel leuk. Sowieso is dat wel leuk, want hij heeft de laatste tijd ook wel wat vervelende ventjes over zich heen gekregen. Beetje positief geluid is dan wel leuk. Zeker van willowtje.quote:
Welke kleur? Ik persoonlijk vind zwart of donkerrood altijd heel mooi staan.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke kleur? Ik persoonlijk vind zwart of donkerrood altijd heel mooi staan.
In het begin van onze relatie (mind dat ik zijn eerste serieuze relatie ben. Voor mij was een high school sweetheart) was hij er wel onzeker over, bang dat ik ineens verliefd zou raken op een vrouw. Maar volgens ons zitten we inmiddels wel goed.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha en dat vindt jouw vriend verder niet erg? Gaat me eigenlijk niets aan hoor, maar dat vraag ik me dan af en ben zo brutaal het gewoon te vragen.
Roze. Ben jij ook zo'n puritein die haar outfit vervolgens op haar nagellak afstemt?quote:
Oh nee niet echt, meeste van mijn nagellak past wel bij mijn kleding.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Roze. Ben jij ook zo'n puritein die haar outfit vervolgens op haar nagellak afstemt?
Mooi.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
In het begin van onze relatie (mind dat ik zijn eerste serieuze relatie ben. Voor mij was een high school sweetheart) was hij er wel onzeker over, bang dat ik ineens verliefd zou raken op een vrouw. Maar volgens ons zitten we inmiddels wel goed.
Laatste x dat ik met een vrouw kuste was ik zelf ineens in de war en had hij zoiets van jaaaaa boeiend, leuk toch.
Ben positief in gedachten. Mja, hij is er vast niet voor niks klaar mee.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel. Dat vindt ie wel leuk. Sowieso is dat wel leuk, want hij heeft de laatste tijd ook wel wat vervelende ventjes over zich heen gekregen. Beetje positief geluid is dan wel leuk. Zeker van willowtje.
Wel vervelend als je dadelijk zonder erge jeuk krijgt onder je neus en krabt. Heb je voor je het weet zo'n roze hitlersnorretje.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee niet echt, meeste van mijn nagellak past wel bij mijn kleding.
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel vervelend als je dadelijk zonder erge jeuk krijgt onder je neus en krabt. Heb je voor je het weet zo'n roze hitlersnorretje.
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel vervelend als je dadelijk zonder erge jeuk krijgt onder je neus en krabt. Heb je voor je het weet zo'n roze hitlersnorretje.
Neuh, dat klopt ook. Maar ik dacht, dat vindt hij wel leuk. Serieus een groot gemis hoor. Echt een toffe kerel.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben positief in gedachten. Mja, hij is er vast niet voor niks klaar mee.
Nou ja,goed, het is symboliek natuurlijk. In wezen is het flauwekul, als je weg bent van elkaar ben je weg van elkaar, daar heb je geen huwelijk voor nodig.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:42 schreef Myrr het volgende:
Vind het hele trouwconcept wel eng hoor Frank. Het zit er toch aan te komen, ook wel over gehad ook. Hij wil wel trouwen, maar ik vind het echt eng. "Tot de dood ons scheidt".
Ik weet van mijzelf, open boek, heel erg trouw, dat het wel goed komt. Ben alleen bang om te vertrouwen, en dan is zo'n gesproken belofte toch best veel.
Maar goed, het is best leuk hoor. Slechts een ding dat ik absoluut niet kan en nooit zal kunnen. Dat is namelijk het dragen van een ring. Ik kan absoluut niet tegen iets om mijn vingen, polsen of nek, niet eens een horloge. Ken je dat als je een kitten voor het eerst een bandje om doet en het er zo in cirkels achteraan blijft rennen? Beetje dat idee.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:42 schreef Myrr het volgende:
Vind het hele trouwconcept wel eng hoor Frank. Het zit er toch aan te komen, ook wel over gehad ook. Hij wil wel trouwen, maar ik vind het echt eng. "Tot de dood ons scheidt".
Ik weet van mijzelf, open boek, heel erg trouw, dat het wel goed komt. Ben alleen bang om te vertrouwen, en dan is zo'n gesproken belofte toch best veel.
Heb nooit sieraden om, mijn trouwring ligt ergens als nieuw in doosjequote:Op zondag 22 januari 2017 01:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar goed, het is best leuk hoor. Slechts een ding dat ik absoluut niet kan en nooit zal kunnen. Dat is namelijk het dragen van een ring. Ik kan absoluut niet tegen iets om mijn vingen, polsen of nek, niet eens een horloge. Ken je dat als je een kitten voor het eerst een bandje om doet en het er zo in cirkels achteraan blijft rennen? Beetje dat idee.
Ah, ben niet de enige.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:51 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb nooit sieraden om, mijn trouwring ligt ergens als nieuw in doosje
In de VS nu toch? Heb de eerste aflevering toevallig gezien, moesten in ze in dat bos naar briefjes voor een helicoptertocht zoeken.quote:
Dat is het ook, en die symboliek, vind ik ook prachtig. Als ik een normaal leven achter de rug had, was het ook geen probleem geweest hoor... Echter die woorden, tja, het is nogal wat. Ik probeer altijd zo straight mogelijk te zijn, realistisch ook (zonder het depressieve aspect van Keep Walking in R&P). Zo realistisch (mijn moeder is pathologisch, mijn zus is ook zo gebleken), ben in mijn jeugd zo geluld daardoor, dat op een moment dat ik me bewust was van dat ik oom bullshit lulde (al was het wit en tegen een leerkracht) ik et een afkeer tegen heb gekregen en daardoor niet durf te trouwen. Althans, dergelijke woorden niet uit durf te spreken (eerder; aan durf te horen) omdat ik er nooit 100% zeker van kan zijn.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja,goed, het is symboliek natuurlijk. In wezen is het flauwekul, als je weg bent van elkaar ben je weg van elkaar, daar heb je geen huwelijk voor nodig.
Maar ja, iemand kan die symboliek heel mooi en leuk vinden. Maar je moet zoiets alleen doen als je er zin in hebt. In zekere zin is het iets ouderwets.
Ja klopt.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In de VS nu toch? Heb de eerste aflevering toevallig gezien, moesten in ze in dat bos naar briefjes voor een helicoptertocht zoeken.
Ik zou me niets aantrekken van het verleden en anderen. Het is symboliek dat eigenlijk puur voor jullie twee is, verder is het van niets afhankelijk enkel en alleen het gevoel dat jullie voor elkaar hebben.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is het ook, en die symboliek, vind ik ook prachtig. Als ik een normaal leven achter de rug had, was het ook geen probleem geweest hoor... Echter die woorden, tja, het is nogal wat. Ik probeer altijd zo straight mogelijk te zijn, realistisch ook (zonder het depressieve aspect van Keep Walking in R&P). Zo realistisch (mijn moeder is pathologisch, mijn zus is ook zo gebleken), ben in mijn jeugd zo geluld daardoor, dat op een moment dat ik me bewust was van dat ik oom bullshit lulde (al was het wit en tegen een leerkracht) ik et een afkeer tegen heb gekregen en daardoor niet durf te trouwen. Althans, dergelijke woorden niet uit durf te spreken (eerder; aan durf te horen) omdat ik er nooit 100% zeker van kan zijn.
Struggles, want ik zou het wel willen.
Het is overigens zo erg dat hij hier 100% van op de hoogte is en daarom niet van plan is moves te maken ondanks hij het wel wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |