Geregeld ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Moeten jullie vaak naar het buitenland voor werk?
Aha en dat vindt jouw vriend verder niet erg? Gaat me eigenlijk niets aan hoor, maar dat vraag ik me dan af en ben zo brutaal het gewoon te vragen.quote:
Viva la France. Lyon.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NiceWaar moest jij laatst heen dan?
Moet ook weleens naar de VS en nog niet zo lang geleden Singapore.quote:
Oh damn wat relaxt, ziet er goed uit. Dat is wel weer een voordeel als je werkt hebt.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Moet ook weleens naar de VS en nog niet zo lang geleden Singapore.
Al zijn het geen vakanties en blijf je er veel te kort. Maar je ziet wel wat van de wereld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja goed, die foto's zijn zo'n beetje het enige wat ik van het strand heb gezien.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh damn wat relaxt, ziet er goed uit. Dat is wel weer een voordeel als je werkt hebt.![]()
Oh.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja goed, die foto's zijn zo'n beetje het enige wat ik van het strand heb gezien.
Ik had wel een erg groot zwembad bij mijn kamer.quote:
Lijkt me wel chill om in te zitten.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik had wel een erg groot zwembad bij mijn kamer.
[ afbeelding ]
's Avonds met een wijntje.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me wel chill om in te zitten.
Heb je nou al een boodschap achtergelaten?quote:
Nee, baas.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je nou al een boodschap achtergelaten?
Sorry, dat komt doordat ik al mijn hoop in zet op jou. Dat kan net even dat zijn om weer spoedig terug te keren.quote:
Ik ga die man niet verder lastig vallen.quote:Op zondag 22 januari 2017 01:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, dat komt doordat ik al mijn hoop in zet op jou. Dat kan net even dat zijn om weer spoedig terug te keren.
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga die man niet verder lastig vallen.
Zit ie ook niet op te wachten.quote:
Jawel. Dat vindt ie wel leuk. Sowieso is dat wel leuk, want hij heeft de laatste tijd ook wel wat vervelende ventjes over zich heen gekregen. Beetje positief geluid is dan wel leuk. Zeker van willowtje.quote:
Welke kleur? Ik persoonlijk vind zwart of donkerrood altijd heel mooi staan.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welke kleur? Ik persoonlijk vind zwart of donkerrood altijd heel mooi staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |