Pharkie is een poepiequote:Op zondag 22 januari 2017 00:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar is jouw boodschap voor Pharkie dan? Misschien kun jij hem terughalen.
Welnee.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pharkie is een poepie
Tot nu toe heb ik hem alleen nog maar weggejaagd met alles wat ik zeg.
quote:Op zondag 22 januari 2017 00:37 schreef Elan het volgende:
Zelfs jullie moderator kots jullie nu uit.
Engeland.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:37 schreef Amarantha het volgende:
Waar is je vrouw dit weekend heen dan Frank?
Symposium van haar werk. Krijgen ze presentaties, rondleidingen en dat soort flauwekul.quote:
Pharkie reageert niet goed op mijn liefde.quote:
Oh niet voor de fun dus.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Symposium van haar werk. Krijgen ze presentaties, rondleidingen en dat soort flauwekul.
Kon mee als ik wilde.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh niet voor de fun dus.Ah klinkt wel boeiend en het is op een leuke plek.
En dat doe je niet eensquote:
Jawel, geloof me maar. Wel een boodschap achterlaten voor pharkie, waardeert ie wel van je.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Pharkie reageert niet goed op mijn liefde.
Ik wil eventjes lekker rustig een weekend alleen zijn. De afgelopen weken genoeg vriendelijk gedaan, het is nu even op. Frank wil rust.quote:
Komt ze morgen terug of maandag?quote:Op zondag 22 januari 2017 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil eventjes lekker rustig een weekend alleen zijn. De afgelopen weken genoeg vriendelijk gedaan, het is nu even op. Frank wil rust.
Dat is gek. Ik wel.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
vreemd genoeg heb ik nog nooit gehoord van een meisje die een ander meisje op tinder heeft gevonden
Chicks.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom zou jij eigenlijk tinderen?
Alles buiten mijn bed js buitenland.quote:Op zondag 22 januari 2017 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Moeten jullie vaak naar het buitenland voor werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |