Ik denk 3 dagen banquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Check FB. Benieuwd of het blijft staan.
Nou ja. Doorgaans als je het hebt over domme dozen dan is er wel iemand, vaak het lijdend voorwerp, die beledigd wordt.quote:
We zullen zien. Ik kon het gewoon niet laten om te zeggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk 3 dagen banof een week
heb je geklikt?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik kon het gewoon niet laten om te zeggen.
Hmm, waar. Jammer dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja. Doorgaans als je het hebt over domme dozen dan is er wel iemand, vaak het lijdend voorwerp, die beledigd wordt.
Helpt niet echt als je haar 2x een doos noemtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik kon het gewoon niet laten om te zeggen.
Ik heb hem bewaard.quote:
Oh ja dat weten wij toch niet, dit is FB niet, misschien mocht het hier wel. Wij zijn geen mods verder.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:42 schreef hugecooll het volgende:
Haal ik toch godverdomme niet voor niks weg
okokquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja dat weten wij toch niet, dit is FB niet, misschien mocht het hier wel. Wij zijn geen mods verder.
quote:21.253.023 weergaven
Je mag mij wel mod maken dan los ik het voortaan op voor je en zal ik Mortaxx extra aandacht geven.quote:
Wat betaalt Chai daar nou voor of mag je gewoon een keertje voor niks?quote:
Waarom heeft broertje een opplaksnor?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:44 schreef supersof het volgende:
kom broertje, we maken even een videoclip voor mijn single
[..]
je zou royalties moeten vragen op jouw citatenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat betaalt Chai daar nou voor of mag je gewoon een keertje voor niks?
Lijkt me niet handig als je nu zo doorgaatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat betaalt Chai daar nou voor of mag je gewoon een keertje voor niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |