ik heb je rugquote:
juist nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:13 schreef dopfles1 het volgende:
alle FOK!chicks moeten mij wel weer hebben he
Dan zul je je wel een groot deel van de dag ergeren ahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik erger me op mensen die zich dom gedragen.
Weet je dat drugs slecht voor je is?
Liever nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:13 schreef dopfles1 het volgende:
slaap lekkerquote:
Lijkt mij ook niet verstandig nee. Zo wel dan zie ik je wel op Liveleak of zo. Dumb blonde gets beaten up by Dubai police after public drinking of zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja komt goedGewoon rustig aan. Ga daar ook gen alcohol zuipen aan de lopende band. Gewoon gecontroleerd gedrag.
Je houdt de gemoederen in ieder geval bezig. Saai is het niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:13 schreef dopfles1 het volgende:
ben 21-jarige meid met lekker lichaam hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:14 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
ik hoef jou ook niet, vatsige 30+ers trekken mij niet aan
ik heb je rug manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:13 schreef dopfles1 het volgende:
komquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ben 21-jarige meid met lekker lichaam hoor
oh had je metnaal met stimorol gewisseld. jullie lijken ook zo op elkaar zeg..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
laat dat lekkere lichaam maar eens zien danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat ik jou niks boeidequote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
laat dat lekkere lichaam maar eens zien dan
mijn lichaam hoort bij mij dus jammer voor jequote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:18 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
jou boeit mij ook niet.
je lichaam echter (mits ie ook ehct lekker is)
je hoeft me niet te dm'en zo hoor want dan stuur ik hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:18 schreef dopfles1 het volgende:
ok brb nu, verwacht je picca in mn DM -inbox wanneer ik terug ben!
van watquote:
Maar jouw ouders weten dus van niets?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik drink nooit alcohol. Echt iig. zelden.
Dus waarom zou ik uitgerekend in een land als Dubai volop aan de drank gaan.
Tuurlijk denk wel dat ik 1 dagje wel wat wil drinken. Maar alsnog gaat et geen gekke boel worden met de alcohol. Schijnt ook 10 euro per glas te zijn daar.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:19 schreef supersof het volgende:
dopfles heeft even ingelogd op kurovski hoor
Jawel vandaag verteld. Eerst ff boos. Daarna hadden ze zoiets dat je er maar het beste van maakt en uitkijkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar jouw ouders weten dus van niets?
In de hotelbar kun je gewoon drinken, maar beter daarna naar je kamer gaan ipv naar buiten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik drink nooit alcohol. Echt iig. zelden.
Dus waarom zou ik uitgerekend in een land als Dubai volop aan de drank gaan.
Tuurlijk denk wel dat ik 1 dagje wel wat wil drinken. Maar alsnog gaat et geen gekke boel worden met de alcohol. Schijnt ook 10 euro per glas te zijn daar.
Goed zo, anders hadden ze waarschijnlijk doodsangsten uitgestaan als hun dochter ineens verdwenen is. Wel zo veilig ook als mensen ongeveer weten waar je bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel vandaag verteld. Eerst ff boos. Daarna hadden ze zoiets dat je er maar het beste van maakt en uitkijkt.
je wil toch snackquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
he? wat is er lekker aan langskomen?
Ik heb vandaag dit op de markt gekocht. Kaneel broodje achtigquote:
ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb vandaag dit op de markt gekocht. Kaneel broodje achtig
[ afbeelding ]
http://www.stoepje.nl/ind(...)1&specid=PS-EP-00306
Zo lekker
Verder heb ik chips en mandarijnen. Was niet echt in de snack stemming
wanneer vertrek je nou?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:26 schreef Neverknown het volgende:
Ja klopt. komt goedjes.
Ik ga gwn pizza bestellen. schijt.
Nee nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Krijgen jullie nooit last van jullie maag van al die vreeterijen op dit uur?
Dat heeft mijn moeder ook, heeft met de leeftijd te maken denk ik. ik heb daar helemaal geen last van nog.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
ze hebben ook met chocolade mmmquote:
DO.quote:
blijf fokken dan weten we dat je nog leeftquote:
Ga je alleen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga gewoon op Dubai op vakantie volgende week Frank, de rest denkt meteen aan loverboys en hoerige praktijken.
Terwijl ik gewoon op vakantie ga.
Das de deal Frank niet meer niet minder.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
blijf fokken dan weten we dat je nog leeft
ok?
Wat dan als ze niet meer post, meteen overheid inlichten en aandringen op een oorlogsverklaring?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
blijf fokken dan weten we dat je nog leeft
ok?
Heb je geen browser op je telefoon meer?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee.heb ook geen fok op me tel meer. Alleen op laptop. Ik ga daar ook niet te veel op tel zitten. Zonde.
verf je haar en teken een snorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee.heb ook geen fok op me tel meer. Alleen op laptop. Ik ga daar ook niet te veel op tel zitten. Zonde.
Ze hebben daar ook van die mini appeltaartjes en lekkere koeken.quote:
Nee alleen als ik groenten zou etenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
wat is het, bakkerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook van die mini appeltaartjes en lekkere koeken.en worstenbroodjes en van die kaasstengels
En bedankt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook, heeft met de leeftijd te maken denk ik. ik heb daar helemaal geen last van nog.
Kaasstengels gefrituurd?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook van die mini appeltaartjes en lekkere koeken.en worstenbroodjes en van die kaasstengels
yesssquote:
is dat een ding ja?quote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Check FB. Benieuwd of het blijft staan.
Ik denk 3 dagen banquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Check FB. Benieuwd of het blijft staan.
Nou ja. Doorgaans als je het hebt over domme dozen dan is er wel iemand, vaak het lijdend voorwerp, die beledigd wordt.quote:
We zullen zien. Ik kon het gewoon niet laten om te zeggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk 3 dagen banof een week
heb je geklikt?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik kon het gewoon niet laten om te zeggen.
Hmm, waar. Jammer dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja. Doorgaans als je het hebt over domme dozen dan is er wel iemand, vaak het lijdend voorwerp, die beledigd wordt.
Helpt niet echt als je haar 2x een doos noemtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:39 schreef Kurovski het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik kon het gewoon niet laten om te zeggen.
Ik heb hem bewaard.quote:
Oh ja dat weten wij toch niet, dit is FB niet, misschien mocht het hier wel. Wij zijn geen mods verder.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:42 schreef hugecooll het volgende:
Haal ik toch godverdomme niet voor niks weg
okokquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja dat weten wij toch niet, dit is FB niet, misschien mocht het hier wel. Wij zijn geen mods verder.
quote:21.253.023 weergaven
Je mag mij wel mod maken dan los ik het voortaan op voor je en zal ik Mortaxx extra aandacht geven.quote:
Wat betaalt Chai daar nou voor of mag je gewoon een keertje voor niks?quote:
Waarom heeft broertje een opplaksnor?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:44 schreef supersof het volgende:
kom broertje, we maken even een videoclip voor mijn single
[..]
je zou royalties moeten vragen op jouw citatenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat betaalt Chai daar nou voor of mag je gewoon een keertje voor niks?
Lijkt me niet handig als je nu zo doorgaatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wat betaalt Chai daar nou voor of mag je gewoon een keertje voor niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |