mijn lichaam hoort bij mij dus jammer voor jequote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:18 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
jou boeit mij ook niet.
je lichaam echter (mits ie ook ehct lekker is)
je hoeft me niet te dm'en zo hoor want dan stuur ik hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:18 schreef dopfles1 het volgende:
ok brb nu, verwacht je picca in mn DM -inbox wanneer ik terug ben!
van watquote:
Maar jouw ouders weten dus van niets?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik drink nooit alcohol. Echt iig. zelden.
Dus waarom zou ik uitgerekend in een land als Dubai volop aan de drank gaan.
Tuurlijk denk wel dat ik 1 dagje wel wat wil drinken. Maar alsnog gaat et geen gekke boel worden met de alcohol. Schijnt ook 10 euro per glas te zijn daar.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:19 schreef supersof het volgende:
dopfles heeft even ingelogd op kurovski hoor
Jawel vandaag verteld. Eerst ff boos. Daarna hadden ze zoiets dat je er maar het beste van maakt en uitkijkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar jouw ouders weten dus van niets?
In de hotelbar kun je gewoon drinken, maar beter daarna naar je kamer gaan ipv naar buiten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:21 schreef Neverknown het volgende:
Ik drink nooit alcohol. Echt iig. zelden.
Dus waarom zou ik uitgerekend in een land als Dubai volop aan de drank gaan.
Tuurlijk denk wel dat ik 1 dagje wel wat wil drinken. Maar alsnog gaat et geen gekke boel worden met de alcohol. Schijnt ook 10 euro per glas te zijn daar.
Goed zo, anders hadden ze waarschijnlijk doodsangsten uitgestaan als hun dochter ineens verdwenen is. Wel zo veilig ook als mensen ongeveer weten waar je bent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jawel vandaag verteld. Eerst ff boos. Daarna hadden ze zoiets dat je er maar het beste van maakt en uitkijkt.
je wil toch snackquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
he? wat is er lekker aan langskomen?
Ik heb vandaag dit op de markt gekocht. Kaneel broodje achtigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |