bolletjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga gewoon op Dubai op vakantie volgende week Frank, de rest denkt meteen aan loverboys en hoerige praktijken.
Terwijl ik gewoon op vakantie ga.
Das de deal Frank niet meer niet minder.
Alsof wij er wat aan kunnen doen dat dat het eerste is waar we aan denken bij jou.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga gewoon op Dubai op vakantie volgende week Frank, de rest denkt meteen aan loverboys en hoerige praktijken.
Terwijl ik gewoon op vakantie gaan.
Oke, top man.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een grapje maken over dat het strakke ook wel verdwenen is bij Chai en het moderne er nooit geweest is maar ik kan mij dat niet veroorloven op dit moment.
Jij bent gesaneerde varkensboer, omdat Brabant.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik een boer ben. Chai is een boer, ik niet.
ohja je vertelt je ouders niks. Vergeet dat niet te melden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef Neverknown het volgende:
Doel je nu op drugs of wat is de grap nu weerquote:
Trquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wilde eerst een grapje maken over dat het strakke ook wel verdwenen is bij Chai en het moderne er nooit geweest is maar ik kan mij dat niet veroorloven op dit moment.
Chai ik ben nu de minnaar van je vriendquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent gesaneerde varkensboer, omdat Brabant.
Aha. Nou ja, als je maar een beetje voorzichtig bent he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef Neverknown het volgende:
Ik ben in de stad opgegroeid kut. Ga koeien vervelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent gesaneerde varkensboer, omdat Brabant.
hoe kan je dat anders betalen ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doel je nu op drugs of wat is de grap nu weer
Ha! Gayyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai ik ben nu de minnaar van je vriend
haha stadshomoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben in de stad opgegroeid kut. Ga koeien vervelen.
Ik zou het niet weten, ik word nooit versierd via de DM.quote:
Jaaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
was alleen mijn rechter voet vriend. Wil je been?
ik erger me op mensen die zich dom gedragen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:10 schreef dopfles1 het volgende:
ff een jointje open voordat de coffeeshop dicht is
Alcohol is ook een drugquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik erger me op mensen die zich dom gedragen.
Weet je dat drugs slecht voor je is?
nee, wiet is geen drug! het is een herb!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
ik erger me op mensen die zich dom gedragen.
Weet je dat drugs slecht voor je is?
Ja komt goedquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Nou ja, als je maar een beetje voorzichtig bent he.
ik sla je kapotquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:11 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
nee, wiet is geen drug! het is een herb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |