haha pussytijd oud wijf sukkel loserquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
maakt niet uit, ga zo slapen, dus moet beetje kalm worden toch
erg nobel van je om die rol op je te nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:03 schreef dopfles1 het volgende:
maar serieus, als je FOK! chicks dm'd dan krijg je de volle laag want eindelijk hebben ze de kans om iemand af te wijzen
Veel foksters zijn knap hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:03 schreef dopfles1 het volgende:
maar serieus, als je FOK! chicks dm'd dan krijg je de volle laag want eindelijk hebben ze de kans om iemand af te wijzen
vannacht half vier dus moet weer even inhalenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha pussytijd oud wijf sukkel loser
Dankquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:04 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
erg nobel van je om die rol op je te nemen
dit idd, supersof is daar een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:04 schreef Catkiller het volgende:
Als je geen reactie meer geeft op de afwijzing komen ze er vanzelf op terug ook trouwens omdat ze de aandacht toch wel fijn vonden.
soms moet het ff snel toch.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Makkelijke sletjes is geen lol aan
Dat denk ik ja. Ik verbaas me er altijd over dat mensen dat niet ongezellig vinden. Zo klinisch en robotachtig allemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
oh ik vind dat echt lijp. leeftijdsverschil denk ik.
Als ze niet makkelijk zijn zijn het dan nog wel sletjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Makkelijke sletjes is geen lol aan
Waarom denkt iedereen dat ik een boer ben. Chai is een boer, ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat moeten jullie boeren nou met modern.
geen boer zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik een boer ben. Chai is een boer, ik niet.
Was je op de versiertoer?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:03 schreef dopfles1 het volgende:
gvdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:04 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dank
dus mede FOK!autisten, probeer Badoo, daar zitten veel mbo chicks (erg makkelijk)
Ik wilde eerst een grapje maken over dat het strakke ook wel verdwenen is bij Chai en het moderne er nooit geweest is maar ik kan mij dat niet veroorloven op dit moment.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik een boer ben. Chai is een boer, ik niet.
Geeft rust. Heb ik nodig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat denk ik ja. Ik verbaas me er altijd over dat mensen dat niet ongezellig vinden. Zo klinisch en robotachtig allemaal.
Ik merk het ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja, 2 weken terug, niet veel positiefs uitgekomen behalve deze analyse.
Wrm? doe eens gezellig joh. niet zo autistisch anders ben je zelf te autistisch voor dit forum!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net zoals jij hier snel weg moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |