ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb vandaag dit op de markt gekocht. Kaneel broodje achtig
[ afbeelding ]
http://www.stoepje.nl/ind(...)1&specid=PS-EP-00306
Zo lekker
Verder heb ik chips en mandarijnen. Was niet echt in de snack stemming
wanneer vertrek je nou?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:26 schreef Neverknown het volgende:
Ja klopt. komt goedjes.
Ik ga gwn pizza bestellen. schijt.
Nee nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Krijgen jullie nooit last van jullie maag van al die vreeterijen op dit uur?
Dat heeft mijn moeder ook, heeft met de leeftijd te maken denk ik. ik heb daar helemaal geen last van nog.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
ze hebben ook met chocolade mmmquote:
DO.quote:
blijf fokken dan weten we dat je nog leeftquote:
Ga je alleen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:07 schreef Neverknown het volgende:
Ik ga gewoon op Dubai op vakantie volgende week Frank, de rest denkt meteen aan loverboys en hoerige praktijken.
Terwijl ik gewoon op vakantie ga.
Das de deal Frank niet meer niet minder.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
blijf fokken dan weten we dat je nog leeft
ok?
Wat dan als ze niet meer post, meteen overheid inlichten en aandringen op een oorlogsverklaring?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
blijf fokken dan weten we dat je nog leeft
ok?
Heb je geen browser op je telefoon meer?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee.heb ook geen fok op me tel meer. Alleen op laptop. Ik ga daar ook niet te veel op tel zitten. Zonde.
verf je haar en teken een snorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:31 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee.heb ook geen fok op me tel meer. Alleen op laptop. Ik ga daar ook niet te veel op tel zitten. Zonde.
Ze hebben daar ook van die mini appeltaartjes en lekkere koeken.quote:
Nee alleen als ik groenten zou etenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
wat is het, bakkerquote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook van die mini appeltaartjes en lekkere koeken.en worstenbroodjes en van die kaasstengels
En bedankt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:29 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook, heeft met de leeftijd te maken denk ik. ik heb daar helemaal geen last van nog.
Kaasstengels gefrituurd?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook van die mini appeltaartjes en lekkere koeken.en worstenbroodjes en van die kaasstengels
yesssquote:
is dat een ding ja?quote:
Nou nou.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 22:36 schreef Kurovski het volgende:
Check FB. Benieuwd of het blijft staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |