Dat klopt. En daardoor krijg je ook van die kopieerproducten zoals drug. Nl'se versie van wiggers.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:17 schreef HPLC het volgende:
En zie hier waarom we Geert moeten stemmen. We kunnen niet samenleven met buitenlanders.
We missen je hier oude manquote:
Had je op wat anders gehoopt dan???quote:
Ik ben er anders nog gewoon hoor, soms post ik ook weleens als jullie allemaal nog liggen te slapen. Kan ik ook niets aan doen. De boem boem bliepje bliepje facebook-generatie en hun onverschrokken slaapzucht.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We missen je hier oude man
Die kale relnicht is ook alweer gebanned en etto is er ook zelden nog... alle leuke oudjes zijn weg
stem jessequote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:22 schreef supersof het volgende:
Frank ik heb geen kater![]()
En Drug, ik heb geen problemen met de doelgroep die hij het land uit wil werken en zou nooit op iemand stemmen die zo tegen een groep mensen is
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Had je op wat anders gehoopt dan???
wocroquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat klopt. En daardoor krijg je ook van die kopieerproducten zoals drug. Nl'se versie van wiggers.
Deze soort
Hm, ik slaap de laatste tijd wel vroeg en ben vaker vroeg op (6.30 of zo) maar ik mis je meestal netquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er anders nog gewoon hoor, soms post ik ook weleens als jullie allemaal nog liggen te slapen. Kan ik ook niets aan doen. De boem boem bliepje bliepje facebook-generatie en hun onverschrokken slaapzucht.
dit moet een vergissing zijnquote:
Je weet wat ze zeggen over bans en bespreken he, jongedame.quote:
Dan maken we er als een echte crimineel gewoon een letter van.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:29 schreef Toto69 het volgende:
Jongens hij waardeert het niet als een bepaalde naam hier gepost wordt, edit ff
Crimineel is ie wel ja. Kale recidivist. Laat zich steeds weer opnaaien door die andere kale met rollerskatesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan maken we er als een echte crimineel gewoon een letter van.
Voor hetzelfde geld vult iemand de L. automatisch in en voor je het weet mag hij niet meer bij basisscholen in de buurt komen. Dat wordt toch lastig als de kinderen weggebracht moeten worden. Dus omwille van praktische redenen houd ik het bij een M.quote:
Ik slaap nooit veel. Als ik 5 uur slaap is het veel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Korte nacht gehad zie ik Frank
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld vult iemand de L. automatisch in en voor je het weet mag hij niet meer bij basisscholen in de buurt komen. Dat wordt toch lastig als de kinderen weggebracht moeten worden. Dus omwille van praktische redenen houd ik het bij een M.
hehe nou vooruitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld vult iemand de L. automatisch in en voor je het weet mag hij niet meer bij basisscholen in de buurt komen. Dat wordt toch lastig als de kinderen weggebracht moeten worden. Dus omwille van praktische redenen houd ik het bij een M.
Zwembaden tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
weet nietquote:
Sorry F.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over bans en bespreken he, jongedame.
Bijzonder, na 2x 5 uur zou ik best brak erbij zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik slaap nooit veel. Als ik 5 uur slaap is het veel.
pussyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder, na 2x 5 uur zou ik best brak erbij zitten
Lammert Grofsmitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hendrika Rosemarie Connie
Dat geldt voor heel MEN hansquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
MEN / +7 telspel #3
Wat is hier nou de lol aan
Dat heb ik weleens vaker gehoord ja. Maar ik word wakker en dan ga ik eruit. Nooit moe verder, dus ik ga er van uit dat ik genoeg slaap.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder, na 2x 5 uur zou ik best brak erbij zitten
Nico.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
MEN / +7 telspel #3
Jepsquote:
Uuuuuuuuuuuuu.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:23 schreef Myrr het volgende:
Manmanman. De moleculen dat mijn lijf opbouwen zijn vandaag erg gevoelig voor zwaartekracht.
Tot tien uur geslapen, gegeten, gedoucht en lig nu alweer op bed.
Wil er niet uit. Moet naar Uut. Bleeh.
weet ik nog niet, jij?quote:
Ja ach, die komen er snel genoeg achter. Evenals met Depay en VJ9. De PL is gewoon veel sterker dan de ED. Zelfs een Swansea zou moeiteloos top 3 halen bij ons.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JepsLach me trouwens suf om dat Swansea-fans Narsingh als een goeie versterking zien
Man man man, wat een bagger
geen ideequote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
MEN / +7 telspel #3
Hij naait al bijna een dag de hele wereld dus denk het wel op zichquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die man is 70. Denk je echt dat ie de hele dag geneukt wil worden door jou?
heb het even voor je gevraagdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
MEN / +7 telspel #3
vast welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die man is 70. Denk je echt dat ie de hele dag geneukt wil worden door jou?
sOWquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hij naait al bijna een dag de hele wereld dus denk het wel op zich
Depay is wel jammer, hoop dat hij het goed gaat doen bij Lyon. VJ9 is bagger natuurlijk, zo pijnlijk om hem te zien spelen. Virgil doet het wel goed. Wijnaldum ook wel. 15.30 Bremen - Dortmund meepakken denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach, die komen er snel genoeg achter. Evenals met Depay en VJ9. De PL is gewoon veel sterker dan de ED. Zelfs een Swansea zou moeiteloos top 3 halen bij ons.
Lief van jequote:
Biden of Michelle hadden een gooi moeten doen.quote:
Jeettje, ik ken nog zo'n userquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:23 schreef Myrr het volgende:
Manmanman. De moleculen dat mijn lijf opbouwen zijn vandaag erg gevoelig voor zwaartekracht.
Tot tien uur geslapen, gegeten, gedoucht en lig nu alweer op bed.
Wil er niet uit. Moet naar Uut. Bleeh.
Michelle heeft een grafhekel aan politiek, denk dat ze dolblij is dat ze ervan af isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Biden of Michelle hadden een gooi moeten doen.
Gehehequote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JepsLach me trouwens suf om dat Swansea-fans Narsingh als een goeie versterking zien
Man man man, wat een bagger
herman?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeettje, ik ken nog zo'n user
Op zich wel jammer. Ik vind haar de keren dat ik ze een heel verhaal heb zien vertellen wel verstandig overkomen. Als ik in de VS zou wonen had ik er op gestemd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Michelle heeft een grafhekel aan politiek, denk dat ze dolblij is dat ze ervan af is
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ligt eraan. als sylvana kans maakt op een zetel stem ik op haar en anders niet
Wijnaldum en Virgil komen wel mee ja. Dat is al knap zat.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Depay is wel jammer, hoop dat hij het goed gaat doen bij Lyon. VJ9 is bagger natuurlijk, zo pijnlijk om hem te zien spelen. Virgil doet het wel goed. Wijnaldum ook wel. 15.30 Bremen - Dortmund meepakken denk ik
Vleugelspelers zijn sowieso schaars, Ajax kan er ook geen vinden voor goed prijsje. Al die Brazilianen moeten 20 miljoen kosten
[..]
Lief van je
Las dat Mourinho zei dat Depay helemaal geen sterallures heeft op veld, werkt gewoon keihard, klaagt nooit, luistert goedquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wijnaldum en Virgil komen wel mee ja. Dat is al knap zat.
Depay zie ik niet goed komen tenzij hij die sterallures dropt. Met z'n domme hoedje etc.
VJ9 moet een seizoen bij een club als Hoffenheim oid gaan spelen
mwah denk dat het geen kwaad kan als dat maatschappelijk sentiment met een zeteltje de oppositie in kanquote:
Dat zal best maar er buiten welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Las dat Mourinho zei dat Depay helemaal geen sterallures heeft op veld, werkt gewoon keihard, klaagt nooit, luistert goed
Is alleen kapot domquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Las dat Mourinho zei dat Depay helemaal geen sterallures heeft op veld, werkt gewoon keihard, klaagt nooit, luistert goed
Sylvana vindt alles racistisch, als het aan haar ligt wordt gele vla en blanke vla ook afgeschaft. Probleem bij haar is dat ze niet met oplossingen komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:51 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah denk dat het geen kwaad kan als dat maatschappelijk sentiment met een zeteltje de oppositie in kan
Ik haat Pogba. Overhypede neger.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, Pogba is ook vet arrogant maar hij kan aardig ballen dan mag het wel
Jammer alleen dat ze niet antwoordenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Depay is wel jammer, hoop dat hij het goed gaat doen bij Lyon. VJ9 is bagger natuurlijk, zo pijnlijk om hem te zien spelen. Virgil doet het wel goed. Wijnaldum ook wel. 15.30 Bremen - Dortmund meepakken denk ik
Vleugelspelers zijn sowieso schaars, Ajax kan er ook geen vinden voor goed prijsje. Al die Brazilianen moeten 20 miljoen kosten
[..]
Lief van je
Ja, kneus dat het is.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij was VIESMAD vorige week, brak bijna nek van Henderson geloof ik
ja ben ook niet aan haar zijde ofzo. maar vind wel, zeker met de toenemende 'verrechtsing', dat de onvrede die zij verwoordt plaats heeft in de oppositiequote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sylvana vindt alles racistisch, als het aan haar ligt wordt gele vla en blanke vla ook afgeschaft. Probleem bij haar is dat ze niet met oplossingen komt.
Vind heel dat ManU 3x niks. Nonvoetballers als Fellaini ook echtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja die mist begeleiding nu, veel potentie, maar Mourinho doet er weinig mee
Dan weet je met Mourinho, anti-voetbal gegarandeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind heel dat ManU 3x niks. Nonvoetballers als Fellaini ook echt.
Zlatan is natuurlijk wel ok, Martial, Rashford en De Gea.
Klopt. Helemaal niks mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan weet je met Mourinho, anti-voetbal gegarandeerd.
Ben sowieso voor verschillende geluiden, dat is altijd goed. Maar dan moeten ze ook wel met realistische oplossingen komen. Roemer bijvoorbeeld roeptoetert ook heel wat maar als ze hem vragen of hij iets op papier heeft heeft hij dat nooit. Zo genant altijdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:58 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ben ook niet aan haar zijde ofzo. maar vind wel, zeker met de toenemende 'verrechtsing', dat de onvrede die zij verwoordt plaats heeft in de oppositie
Vroeger veel gedaan. Op zich niet slecht.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Toto, zie op Reddit dat veel mensen daar op BTTS wedden. Ben daar zelf beetje allergisch voor, wat vind je ervan?
ah liefquote:
Wel vooral Engelse lagere competities daar, daar weet ik niet zoveel vanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroeger veel gedaan. Op zich niet slecht.
Fellaini verlengd ghehe, maar inderdaad, van Gaal speelde overigens nog slechter voetbal.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind heel dat ManU 3x niks. Nonvoetballers als Fellaini ook echt.
Zlatan is natuurlijk wel ok, Martial, Rashford en De Gea.
Is precies wat ik ook deed hoor. League one and League two.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel vooral Engelse lagere competities daar, daar weet ik niet zoveel van
Omdat je dan zou bezwijken onder mijn gewichtquote:
Triest ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fellaini verlengd ghehe, maar inderdaad, van Gaal speelde overigens nog slechter voetbal.
Kan wel keertje proberen natuurlijk hmmquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is precies wat ik ook deed hoor. League one and League two.
Drop ff overzicht welke wredstrijden daar vandaag zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan wel keertje proberen natuurlijk hmm
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Drop ff overzicht welke wredstrijden daar vandaag zijn?
Ben jij zo zwaar?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je dan zou bezwijken onder mijn gewicht
Inderdaad, mis 'm wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Triest ja.
mja. Met van gaal kon je iig nog lachen ;@
ben moddervetquote:
Ja, dan is het niet verstandig om op kleine Aziaten te gaan zitten nee.quote:
quote:
quote:
Waar baseer je dit op dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:06 schreef Toto69 het volgende:
Leyton Orient - morecambe BTS
Shrewsbury - Oldham bts
Swindon - Peterborough bts
dit is toch totaal niet interessantquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:06 schreef Toto69 het volgende:
Leyton Orient - morecambe BTS
Shrewsbury - Oldham bts
Swindon - Peterborough bts
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat leuk!!!1!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!111!!!111!!!!!
halloquote:
Morecambe is zo'n ploeg die altijd veel goals maakt en tegenkrijgt (iig voorgaande seizoenen)quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op dan?
je bent zelf totaal niet interessantquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is toch totaal niet interessant
ik ben wel interessantquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je bent zelf totaal niet interessant
De bedoeling is de bal over het netje te slaan en het is al helemaal mooi als de tegenpartij de bal niet terug kan brengen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we over volleybal praten dan Sof?
De bal moet wel in juiste vak komenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De bedoeling is de bal over het netje te slaan en het is al helemaal mooi als de tegenpartij de bal niet terug kan brengen.
Ik denk niet dat er veel te bespreken is danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we over volleybal praten dan Sof?
Dat ook nog ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De bal moet wel in juiste vak komen
Nee klopt, ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
63 kilo is niet moddervet ;/
of anders?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig, wil niet dat je zo over jezelf praat
Die bal richting geven is nog moeilijker dan het lijkt. Ooit weleens vol in mijn bek gehad, toen had ik er eigenlijk ook meteen wel weer genoeg van.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:12 schreef supersof het volgende:
Geen grappen maken over volleybal aub
Nee geen zorgen, ik ben zeer tevreden over mijn verschijningquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig, wil niet dat je zo over jezelf praat
Je herstelt wel heel rustig toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van al dat springen bij volleybal gaan je knieen kapot
It's complicatedquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je herstelt wel heel rustig toch?
Hehe ja dat is kut. Gebeurt me gelukkig niet zo vaak.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die bal richting geven is nog moeilijker dan het lijkt. Ooit weleens vol in mijn bek gehad, toen had ik er eigenlijk ook meteen wel weer genoeg van.
Ligt er aan of je 10k per maand wil bijverdienen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:08 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is toch totaal niet interessant
Komt vast door je sportieve karakterquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee geen zorgen, ik ben zeer tevreden over mijn verschijning
Met gym vroeger op school was het een sport die vaak terug kwam. Eigenlijk sinds de OS eens gekeken, het is best spannend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Hehe ja dat is kut. Gebeurt me gelukkig niet zo vaak.
Zijn hier beelden van? :dquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die bal richting geven is nog moeilijker dan het lijkt. Ooit weleens vol in mijn bek gehad, toen had ik er eigenlijk ook meteen wel weer genoeg van.
Dat was nog voor de tijd dat je alles met je mobiel kon filmen.quote:
Nog niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hedde gij de post nog verbrand
En goede genenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt vast door je sportieve karakter
Alsof jij zwaar bentquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je dan zou bezwijken onder mijn gewicht
Ah ja, wat een kutijd is dit toch ookquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was nog voor de tijd dat je alles met je mobiel kon filmen.
Ik zou willen dat er elk jaar OS was. Echt genieten was dat.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met gym vroeger op school was het een sport die vaak terug kwam. Eigenlijk sinds de OS eens gekeken, het is best spannend.
Dat twee tegen twee vind ik ook wel wat hebben.
Wij hadden bij buitengym bijna altijd hockey. Slagbal ook jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er elk jaar OS was. Echt genieten was dat.
Wij deden met gym eigenlijk vaak hetzelfde, of voetbal of badminton. Of buiten slagbal/honkbal. Dat was wel echt heel leuk
Nee ik heb van m'n 17e tot 20ste niet gesport en mijn lichaam is niet veranderd, alleen conditie was niet echt topquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sporten is geen must om in shape te blijven voor je?
Jellyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik heb van m'n 17e tot 20ste niet gesport en mijn lichaam is niet veranderd, alleen conditie was niet echt top
bij ons gingen alle jongens voetballen en meisjes badmintonnen en beetje kletsen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wij hadden bij buitengym bijna altijd hockey. Slagbal ook ja. Voetbal wilden we altijd, maar gebeurde nooit
.
Vond het altijd leuk. Had toen ook extra gym gekozen in de bovenbouw.Zelfs nog eventjes getwijfeld om gymleraar te worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons gingen alle jongens voetballen en meisjes badmintonnen en beetje kletsen.
Ik ben echt blij dat ik geen gym meer heb trouwens
Ik heb een keer mijn vinger gebroken tijdens een volleybal toernooi met gym en toen mocht ik niet naar huis, want het was verplichtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vond het altijd leuk. Had toen ook extra gym gekozen in de bovenbouw.Zelfs nog eventjes getwijfeld om gymleraar te worden.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn vinger gebroken tijdens een volleybal toernooi met gym en toen mocht ik niet naar huis, want het was verplichtMaar toen wist ik nog niet dat ie gebroken was.
En toen hoefde ik een paar weken niet te gymmen
En gelukkig vaak genoeg briefjes van mijn moeder gekregen dat ik niet mee hoefde te doen
Is wel beter natuurlijk om wel gewoon te sporte. Wel beetje spijt dat ik ben gestoptquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn vinger gebroken tijdens een volleybal toernooi met gym en toen mocht ik niet naar huis, want het was verplichtMaar toen wist ik nog niet dat ie gebroken was.
En toen hoefde ik een paar weken niet te gymmen
En gelukkig vaak genoeg briefjes van mijn moeder gekregen dat ik niet mee hoefde te doen
ik bedoelde gym op de middelbarequote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ooit raakte een meisje mijn piemel aan in de gym
Stomste vak ooit bedachtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GymWas er altijd, nooit afgemeld
Hoop echt voor je dat het geen tatta wasquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik gym op het hoger onderwijs
Ik deed wel gewoon mee op zich, maar ik had er soms gewoon geen zin in. En dan gebruikte ik een briefje :squote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Jij behoort tot die categorie. Voor dat extra gym moesten we volleybal en basketbalschooltoernooien organiseren. Moesten ze teams maken in de klas en wij moesten dan alles in goede banen leiden. De volgende dag kreeg je een stroom briefjes van ouders en dat resulteerde dat je banken maar neerzette voor leerlingen die nog net hun buitenschoenen hadden uitgetrokken, maar dat was ook. Van de banken kreeg je ze niet af.
Gymleraren waren echt de enige leraren die mij nooit mochten. Mja, gym is ook niet echt belangrijk vak.quote:
Geen vette straf gekregen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan de gymzaal is toch wel mijn leerjaarcoördinator. Ik was altijd aan het klooien dus die man mocht mij niet bijzonder. Die gaf toen zo'n workshop karate of weet ik het. Dus hij koos mij natuurlijk uit als proefpersoon, om mij voor iedereen over de mat te gooien. Ik wist ook wel dat ik het niet ging winnen, maar voordat je dat tegen elkaar doet buig je even naar elkaar. Dus op dat moment schopte ik ik hem uit alle macht tussen zijn benen. Hij lag wel mooi op de grond.
Gewoon zeggen dat je ongesteld bent en dat niet kan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed wel gewoon mee op zich, maar ik had er soms gewoon geen zin in. En dan gebruikte ik een briefje :s
Ik vond die turn dingen ook vreselijk. Dan liet ik iedereen voor gaan als de leraar niet keek enzo.
Nee, hij vatte het best sportief op.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen vette straf gekregen?
Huh? Dat was toch jou overkomen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan de gymzaal is toch wel mijn leerjaarcoördinator. Ik was altijd aan het klooien dus die man mocht mij niet bijzonder. Die gaf toen zo'n workshop karate of weet ik het. Dus hij koos mij natuurlijk uit als proefpersoon, om mij voor iedereen over de mat te gooien. Ik wist ook wel dat ik het niet ging winnen, maar voordat je dat tegen elkaar doet buig je even naar elkaar. Dus op dat moment schopte ik ik hem uit alle macht tussen zijn benen. Hij lag wel mooi op de grond.
Ik vind ongesteld zijn echt geen reden om niet te sporten eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ongesteld bent en dat niet kan doen.
was gewoon ontspanning en tijd om de belhamel uit te hangenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gymleraren waren echt de enige leraren die mij nooit mochten. Mja, gym is ook niet echt belangrijk vak.
Heb stilzittend evenveel pijn idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind ongesteld zijn echt geen reden om niet te sporten eigenlijk
Nee, dat was ik die dat deed. Ik heb er een heldhaftig verhaal van gemaakt, omdat het best gemeen en smerig is eigenlijk.quote:
Ik heb tijdens sporten vaak geen pijn. Ik heb meer pijn als ik gewoon achter mijn bureau zit of in bed ligquote:
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een dikke chinees?
Dat is meer afbrokkeling van het onderwijs.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:52 schreef supersof het volgende:
Ik had een keer een grammatica toets van Nederlands in de tweede en toen kon ik dat nog echt niet heMaar ik had de toets gemist en ik moest hem herkansen. Vraagt die leraar of ik het wilde herkansen, dus ik zei nee. Zegt ze, oké is goed dan schrijf ik een 6 (of 7, weet niet meer) neer.
Dat is toch super raar 😂😂
Ik weet 100% zeker dat je gezegd hebt dat het jou was overkomen hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat was ik die dat deed. Ik heb er een heldhaftig verhaal van gemaakt, omdat het best gemeen en smerig is eigenlijk.
Oh ik wel, maar niet meer dan in een gewone zittende les. Na het sporten is het soms wel minder.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb tijdens sporten vaak geen pijn. Ik heb meer pijn als ik gewoon achter mijn bureau zit of in bed lig
Oh zoveel pijn ja? Dat heb ik nooit zo heftig als jij dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar niet meer dan in een gewone zittende les. Na het sporten is het soms wel minder.
Maar als het heel erg is dan lig ik in foeutushouding te huilen, dus dan ga ik ook niet sporten.
Dat klopt ja. Maar ik heb van mijzelf het heldhaftige slachtoffer gemaakt, je gaat natuurlijk niet zeggen dat je zelf dat klereventje was. Als ik had geweten dat jij en je geheugen weer zouden inloggen, dan had ik natuurlijk een rondje overgeslagen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat je gezegd hebt dat het jou was overkomen hoor.
O, dan was jij zeker ook degene die een leraar geslagen had ipv dat je klap hebt ontvangen?
Leugens
Ik vond het wel chillquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is meer afbrokkeling van het onderwijs.
Hey Zosk. Ook leuk jou te zien.quote:
hoezoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hoop echt voor je dat het geen tatta was
Zo'n reactie krijg ik nooit. Ze vraagt aan mij altijd of nog niet ben overleden.quote:
#yoloquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Zosk het volgende:
Ik zit bij de mc, onderweg naar de gala locatie :s nog een halfuur rijden en we moeten er om 1 uur zijn
je houdt toch niet van Nederlandsequote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo
blonde blue eyed model 1.80m [ afbeelding ]
Meestal als je een contradictie maakt laat ik het gaan hoor. Het zijn er nogal veel. Twijfel maar niet aan mijn geheugen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar ik heb van mijzelf het heldhaftige slachtoffer gemaakt, je gaat natuurlijk niet zeggen dat je zelf dat klereventje was. Als ik had geweten dat jij en je geheugen weer zouden inloggen, dan had ik natuurlijk een rondje overgeslagen.
Sport op de HvA/HES is geen doel op zich, maar middel tot communitybuilding en het ontwikkelen van personal ...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je doet toch geen ALO of CIOS Dima? gym op hoger onderwijs heb ik verder nooit van gehoord
Wel een pluspuntje voor het wetenschappelijk verantwoorde woord voor tegenstelling.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meestal als je een contradictie maakt laat ik het gaan hoor. Het zijn er nogal veel. Twijfel maar niet aan mijn geheugen.
nederlandse meisjes beste meisjesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
je houdt toch niet van Nederlandse
Je hebt er zin inquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Zosk het volgende:
Ik zit bij de mc, onderweg naar de gala locatie :s nog een halfuur rijden en we moeten er om 1 uur zijn
Dat vraag ik nooit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'n reactie krijg ik nooit. Ze vraagt aan mij altijd of nog niet ben overleden.
22quote:
oh ik ook bijnaquote:
Nee. Jij verandert altijd dingen die ik zeg en die je zelf zegt een klein beetje.quote:
Dan ga ik eens even mijn zoekskills laten zien.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee. Jij verandert altijd dingen die ik zeg en die je zelf zegt een klein beetje.
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zosk and Willoow sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G
Daar ben jij wel van afhankelijk met je geheugenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ga ik eens even mijn zoekskills laten zien.
Je moet me niet afleiden van mijn zoektocht natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daar ben jij wel van afhankelijk met je geheugen
Ik mag jou welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
#yolo
Ik lig nog in bed en moet om half twee ergens zijn. Ik red het net denk ik
Eufemistisch voor, waarom ben je nog steeds niet dood?quote:
Beter hou je het gewoon all white.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat klopt. En daardoor krijg je ook van die kopieerproducten zoals drug. Nl'se versie van wiggers.
Deze soort
Je leidt jezelf af, geef mij niet de schuld van je onkunde.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet me niet afleiden van mijn zoektocht natuurlijk.
Zeg toch nergens overleden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kijk, zosk. Jij krijgt 'he, ook leuk jou te zien'. Ik krijg dit.
[..]
Eufemistisch voor, waarom ben je nog steeds niet dood?
Ik noem dat ruimte overlaten voor creatieve geesten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg toch nergens overleden.
Dit bedoel ik met dat je alles wat ik zeg verander.
Veel plezier willow. Met je mooie natuur daar.quote:
Een meisje dat een telefoon oplaadt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:15 schreef Dimachaerus het volgende:
http://reallifecam.com/nl/view/12_1
wat is deze dan
Chrolo, Stimo, Crip, Ama, uhh...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:14 schreef supersof het volgende:
Ben ik het enige meisje hier dat geen paardenmeisje is?
Het scheelt dat die beesten van nature al schijnen te lopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Meerdere paarden tegelijk? Damn.
Meisjes frass. Geen ouwe vrouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chrolo, Stimo, Crip, Ama, uhh...
Ja, dat was mijn probleem altijd, dat die beesten zomaar met je aan de haal gaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het scheelt dat die beesten van nature al schijnen te lopen.
Ik lag rond half 8 op bed en was rond een uur of 10 klaarwakker en uitgeslapen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn probleem altijd, dat die beesten zomaar met je aan de haal gaan.
Moet jij trouwens niet slapen nadat je de hele nacht de game- nerd hebt uitgehangen? :p
Komt omdat er geen paard sterk genoeg is om ze omhoog te houden jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ooit een filmpje gezien van een vreselijk dikke vrouw op een shetlanderquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat er geen paard sterk genoeg is om ze omhoog te houden ja
Ghehe, ik wilde het nog net niet typenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Uitgeslapen en klaarwakker? Je dacht dat de oorlog was uitgebroken ofwatquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik lag rond half 8 op bed en was rond een uur of 10 klaarwakker en uitgeslapen.
aah ;'( kan m zo voor de geest halen. Een van de moeilijkste filmpjes die ik gezien hebquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ooit een filmpje gezien van een vreselijk dikke vrouw op een shetlander
Dat heb ik altijd. Doordeweeks ook, tussen half 1 en half 2 ga ik naar bed en om half zes word ik wakker. En het komt vaak voor, zoals vandaag, dat ik minder slaap. Voel me nooit moe of zo en heb dat al heel lang. Dus het iets dat bij me hoort me denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uitgeslapen en klaarwakker? Je dacht dat de oorlog was uitgebroken ofwat
ik dacht dat ama wel van paarden hieldquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Superhuman, ideaal lijkt me dat. Merk je het dan helemaal aan niets? Vreemd wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd. Doordeweeks ook, tussen half 1 en half 2 ga ik naar bed en om half zes word ik wakker. En het komt vaak voor, zoals vandaag, dat ik minder slaap. Voel me nooit moe of zo en heb dat al heel lang. Dus het iets dat bij me hoort me denk ik.
ik hou ook niet van paarden. Kom haten danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neuh helemaal niks. Ben serieus nooit moe. En het geduld om in bed te blijven al ben je wakker heb ik nooit. Dan moet ik eruit, want dan ga ik me vervelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Superhuman, ideaal lijkt me dat. Merk je het dan helemaal aan niets? Vreemd wel.
Dat kan ik ook niet nee, is zwaar irritant en ga me dan alleen maar kut/moe voelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh helemaal niks. Ben serieus nooit moe. En het geduld om in bed te blijven al ben je wakker heb ik nooit. Dan moet ik eruit, want dan ga ik me vervelen.
Probeer het soms nog weleens, maar ik vind het helemaal niks. Mijn vrouw heeft lang haar en dat krijg ik dan ook weleens in mijn gezicht. En als we dan net lekker liggen springt de kat boven op me en blijven net zo lang over me heen rennen of met haar pootjes op mijn gezicht drukken tot ik eruit ga ('s ochtends krijgt ze altijd een klein beetje natvoer). En dat geklooi begint doorgaans rond kwart over vijf. Dus ik slaap nooit uit en op een gegeven moment zit je in een bepaald ritme, dan raak je er aan gewend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet nee, is zwaar irritant en ga me dan alleen maar kut/moe voelen.
Hoax jouw vrouw is ouder dan 50 en Nederlandse vrouwen doen dan aan kort en pittig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer het soms nog weleens, maar ik vind het helemaal niks. Mijn vrouw heeft lang haar en dat krijg ik dan ook weleens in mijn gezicht. En als we dan net lekker liggen springt de kat boven op me en blijven net zo lang over me heen rennen of met haar pootjes op mijn gezicht drukken tot ik eruit ga ('s ochtends krijgt ze altijd een klein beetje natvoer). En dat geklooi begint doorgaans rond kwart over vijf. Dus ik slaap nooit uit en op een gegeven moment zit je in een bepaald ritme, dan raak je er aan gewend.
Mijn vrouw komt dan ook uit Canada.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoax jouw vrouw is ouder dan 50 en Nederlandse vrouwen doen dan aan kort en pittig.
Mazzelaar!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn vrouw komt dan ook uit Canada.
Als het ding koelt dan doet ie het , zo niet, dan werkt dat ding niet naar behoren.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:12 schreef HRC2020 het volgende:
Volgens mij doet mijn koelkast het niet maar ik weet het niet zeker
Echt hequote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het ding koelt dan doet ie het , zo niet, dan werkt dat ding niet naar behoren.
Oh gohquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het ding koelt dan doet ie het , zo niet, dan werkt dat ding niet naar behoren.
Ik voel het niet zo goed omdat het in de keuken sowieso koud isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje flauw.
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik voel het niet zo goed omdat het in de keuken sowieso koud is
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft concentratie pilletjes voor me heb in 2,5 uur 200 woordjes getikt
vind dat ik goed me best heb gedaan en heb zojuist spelletje opgestart
Weet niet heb niet gekliktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.html
ben jij deze
Concentratiepoeder ook goed?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft concentratie pilletjes voor me heb in 2,5 uur 200 woordjes getikt
vind dat ik goed me best heb gedaan en heb zojuist spelletje opgestart
jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Concentratiepoeder ook goed?
jezus manquote:Enfin, het bewijs dat Max ‘iets heeft’ met Maxime is overduidelijk. Max volt Maxime namelijk op Instagram! Maar ze zou ook Oud & Nieuw gevierd hebben met onze racende landgenoot en daarvoor heeft Max haar zelfs laten oppikken met een helikopter. Get to da chopper!
Kan ze niet lachenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:39 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.autoblog.nl/ni(...)max-verstappen-95251
godver man die verstappen telkes nieuwe vriendinnetje, met zn grafkop
[..]
jezus man
https://www.instagram.com/maximepourquie/
kanjerlekker ook argh
Ik ga niet meer op jouw links klikken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.html
ben jij deze
hoezo ?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga niet meer op jouw links klikken.
De laatste keer zat ik op zo'n sekscamsite.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo ?
is SFW en gaat over de nederlandse vrouw die niet kan koken
Drommels, Firmino.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De laatste keer zat ik op zo'n sekscamsite.
Kweenie niet meer, zag je zo'n meisje een telefoon opladen.quote:
Bij klopp moet ik altijd van Von Smallhausen van Allo Allo denken. Die zei dat altijd op heil hitler.quote:
Ik dacht dat we deze formaliteiten al hadden afgerond. Maar Noel wens ik altijd een goede middag, dat hoef ik toch niet meer te zeggen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook goedemiddag beste mod van klb
quote:
Als je aandacht wil hebben dan ga je maar naar huge toe.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hou ook niet van paarden. Kom haten dan
Wil graag bevestigingquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat we deze formaliteiten al hadden afgerond. Maar Noel wens ik altijd een goede middag, dat hoef ik toch niet meer te zeggen??
Ware aard van het Nederlandse vrouwtje.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart inderdaad. Maar dat is overbodig noel, al is het maar omdat we beiden ons leven in de stad leven en daar geen gemakkelijke weg uit van is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |