En goede genenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt vast door je sportieve karakter
Alsof jij zwaar bentquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat je dan zou bezwijken onder mijn gewicht
Ah ja, wat een kutijd is dit toch ookquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was nog voor de tijd dat je alles met je mobiel kon filmen.
Ik zou willen dat er elk jaar OS was. Echt genieten was dat.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met gym vroeger op school was het een sport die vaak terug kwam. Eigenlijk sinds de OS eens gekeken, het is best spannend.
Dat twee tegen twee vind ik ook wel wat hebben.
Wij hadden bij buitengym bijna altijd hockey. Slagbal ook jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er elk jaar OS was. Echt genieten was dat.
Wij deden met gym eigenlijk vaak hetzelfde, of voetbal of badminton. Of buiten slagbal/honkbal. Dat was wel echt heel leuk
Nee ik heb van m'n 17e tot 20ste niet gesport en mijn lichaam is niet veranderd, alleen conditie was niet echt topquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sporten is geen must om in shape te blijven voor je?
Jellyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik heb van m'n 17e tot 20ste niet gesport en mijn lichaam is niet veranderd, alleen conditie was niet echt top
bij ons gingen alle jongens voetballen en meisjes badmintonnen en beetje kletsen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wij hadden bij buitengym bijna altijd hockey. Slagbal ook ja. Voetbal wilden we altijd, maar gebeurde nooit
.
Vond het altijd leuk. Had toen ook extra gym gekozen in de bovenbouw.Zelfs nog eventjes getwijfeld om gymleraar te worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:33 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons gingen alle jongens voetballen en meisjes badmintonnen en beetje kletsen.
Ik ben echt blij dat ik geen gym meer heb trouwens
Ik heb een keer mijn vinger gebroken tijdens een volleybal toernooi met gym en toen mocht ik niet naar huis, want het was verplichtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vond het altijd leuk. Had toen ook extra gym gekozen in de bovenbouw.Zelfs nog eventjes getwijfeld om gymleraar te worden.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn vinger gebroken tijdens een volleybal toernooi met gym en toen mocht ik niet naar huis, want het was verplichtMaar toen wist ik nog niet dat ie gebroken was.
En toen hoefde ik een paar weken niet te gymmen
En gelukkig vaak genoeg briefjes van mijn moeder gekregen dat ik niet mee hoefde te doen
Is wel beter natuurlijk om wel gewoon te sporte. Wel beetje spijt dat ik ben gestoptquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een keer mijn vinger gebroken tijdens een volleybal toernooi met gym en toen mocht ik niet naar huis, want het was verplichtMaar toen wist ik nog niet dat ie gebroken was.
En toen hoefde ik een paar weken niet te gymmen
En gelukkig vaak genoeg briefjes van mijn moeder gekregen dat ik niet mee hoefde te doen
ik bedoelde gym op de middelbarequote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ooit raakte een meisje mijn piemel aan in de gym
Stomste vak ooit bedachtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GymWas er altijd, nooit afgemeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |