Dat klopt. En daardoor krijg je ook van die kopieerproducten zoals drug. Nl'se versie van wiggers.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:17 schreef HPLC het volgende:
En zie hier waarom we Geert moeten stemmen. We kunnen niet samenleven met buitenlanders.
We missen je hier oude manquote:
Had je op wat anders gehoopt dan???quote:
Ik ben er anders nog gewoon hoor, soms post ik ook weleens als jullie allemaal nog liggen te slapen. Kan ik ook niets aan doen. De boem boem bliepje bliepje facebook-generatie en hun onverschrokken slaapzucht.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We missen je hier oude man
Die kale relnicht is ook alweer gebanned en etto is er ook zelden nog... alle leuke oudjes zijn weg
stem jessequote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:22 schreef supersof het volgende:
Frank ik heb geen kater![]()
En Drug, ik heb geen problemen met de doelgroep die hij het land uit wil werken en zou nooit op iemand stemmen die zo tegen een groep mensen is
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Had je op wat anders gehoopt dan???
wocroquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat klopt. En daardoor krijg je ook van die kopieerproducten zoals drug. Nl'se versie van wiggers.
Deze soort
Hm, ik slaap de laatste tijd wel vroeg en ben vaker vroeg op (6.30 of zo) maar ik mis je meestal netquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben er anders nog gewoon hoor, soms post ik ook weleens als jullie allemaal nog liggen te slapen. Kan ik ook niets aan doen. De boem boem bliepje bliepje facebook-generatie en hun onverschrokken slaapzucht.
dit moet een vergissing zijnquote:
Je weet wat ze zeggen over bans en bespreken he, jongedame.quote:
Dan maken we er als een echte crimineel gewoon een letter van.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:29 schreef Toto69 het volgende:
Jongens hij waardeert het niet als een bepaalde naam hier gepost wordt, edit ff
Crimineel is ie wel ja. Kale recidivist. Laat zich steeds weer opnaaien door die andere kale met rollerskatesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan maken we er als een echte crimineel gewoon een letter van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |