Hoop echt voor je dat het geen tatta wasquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik gym op het hoger onderwijs
Ik deed wel gewoon mee op zich, maar ik had er soms gewoon geen zin in. En dan gebruikte ik een briefje :squote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Jij behoort tot die categorie. Voor dat extra gym moesten we volleybal en basketbalschooltoernooien organiseren. Moesten ze teams maken in de klas en wij moesten dan alles in goede banen leiden. De volgende dag kreeg je een stroom briefjes van ouders en dat resulteerde dat je banken maar neerzette voor leerlingen die nog net hun buitenschoenen hadden uitgetrokken, maar dat was ook. Van de banken kreeg je ze niet af.
Gymleraren waren echt de enige leraren die mij nooit mochten. Mja, gym is ook niet echt belangrijk vak.quote:
Geen vette straf gekregen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan de gymzaal is toch wel mijn leerjaarcoördinator. Ik was altijd aan het klooien dus die man mocht mij niet bijzonder. Die gaf toen zo'n workshop karate of weet ik het. Dus hij koos mij natuurlijk uit als proefpersoon, om mij voor iedereen over de mat te gooien. Ik wist ook wel dat ik het niet ging winnen, maar voordat je dat tegen elkaar doet buig je even naar elkaar. Dus op dat moment schopte ik ik hem uit alle macht tussen zijn benen. Hij lag wel mooi op de grond.
Gewoon zeggen dat je ongesteld bent en dat niet kan doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik deed wel gewoon mee op zich, maar ik had er soms gewoon geen zin in. En dan gebruikte ik een briefje :s
Ik vond die turn dingen ook vreselijk. Dan liet ik iedereen voor gaan als de leraar niet keek enzo.
Nee, hij vatte het best sportief op.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen vette straf gekregen?
Huh? Dat was toch jou overkomen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mijn mooiste herinnering aan de gymzaal is toch wel mijn leerjaarcoördinator. Ik was altijd aan het klooien dus die man mocht mij niet bijzonder. Die gaf toen zo'n workshop karate of weet ik het. Dus hij koos mij natuurlijk uit als proefpersoon, om mij voor iedereen over de mat te gooien. Ik wist ook wel dat ik het niet ging winnen, maar voordat je dat tegen elkaar doet buig je even naar elkaar. Dus op dat moment schopte ik ik hem uit alle macht tussen zijn benen. Hij lag wel mooi op de grond.
Ik vind ongesteld zijn echt geen reden om niet te sporten eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ongesteld bent en dat niet kan doen.
was gewoon ontspanning en tijd om de belhamel uit te hangenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gymleraren waren echt de enige leraren die mij nooit mochten. Mja, gym is ook niet echt belangrijk vak.
Heb stilzittend evenveel pijn idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind ongesteld zijn echt geen reden om niet te sporten eigenlijk
Nee, dat was ik die dat deed. Ik heb er een heldhaftig verhaal van gemaakt, omdat het best gemeen en smerig is eigenlijk.quote:
Ik heb tijdens sporten vaak geen pijn. Ik heb meer pijn als ik gewoon achter mijn bureau zit of in bed ligquote:
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een dikke chinees?
Dat is meer afbrokkeling van het onderwijs.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:52 schreef supersof het volgende:
Ik had een keer een grammatica toets van Nederlands in de tweede en toen kon ik dat nog echt niet heMaar ik had de toets gemist en ik moest hem herkansen. Vraagt die leraar of ik het wilde herkansen, dus ik zei nee. Zegt ze, oké is goed dan schrijf ik een 6 (of 7, weet niet meer) neer.
Dat is toch super raar 😂😂
Ik weet 100% zeker dat je gezegd hebt dat het jou was overkomen hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat was ik die dat deed. Ik heb er een heldhaftig verhaal van gemaakt, omdat het best gemeen en smerig is eigenlijk.
Oh ik wel, maar niet meer dan in een gewone zittende les. Na het sporten is het soms wel minder.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb tijdens sporten vaak geen pijn. Ik heb meer pijn als ik gewoon achter mijn bureau zit of in bed lig
Oh zoveel pijn ja? Dat heb ik nooit zo heftig als jij dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar niet meer dan in een gewone zittende les. Na het sporten is het soms wel minder.
Maar als het heel erg is dan lig ik in foeutushouding te huilen, dus dan ga ik ook niet sporten.
Dat klopt ja. Maar ik heb van mijzelf het heldhaftige slachtoffer gemaakt, je gaat natuurlijk niet zeggen dat je zelf dat klereventje was. Als ik had geweten dat jij en je geheugen weer zouden inloggen, dan had ik natuurlijk een rondje overgeslagen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik weet 100% zeker dat je gezegd hebt dat het jou was overkomen hoor.
O, dan was jij zeker ook degene die een leraar geslagen had ipv dat je klap hebt ontvangen?
Leugens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |