Voor hetzelfde geld vult iemand de L. automatisch in en voor je het weet mag hij niet meer bij basisscholen in de buurt komen. Dat wordt toch lastig als de kinderen weggebracht moeten worden. Dus omwille van praktische redenen houd ik het bij een M.quote:
Ik slaap nooit veel. Als ik 5 uur slaap is het veel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Korte nacht gehad zie ik Frank
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld vult iemand de L. automatisch in en voor je het weet mag hij niet meer bij basisscholen in de buurt komen. Dat wordt toch lastig als de kinderen weggebracht moeten worden. Dus omwille van praktische redenen houd ik het bij een M.
hehe nou vooruitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld vult iemand de L. automatisch in en voor je het weet mag hij niet meer bij basisscholen in de buurt komen. Dat wordt toch lastig als de kinderen weggebracht moeten worden. Dus omwille van praktische redenen houd ik het bij een M.
Zwembaden tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
weet nietquote:
Sorry F.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over bans en bespreken he, jongedame.
Bijzonder, na 2x 5 uur zou ik best brak erbij zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik slaap nooit veel. Als ik 5 uur slaap is het veel.
pussyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder, na 2x 5 uur zou ik best brak erbij zitten
Lammert Grofsmitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hendrika Rosemarie Connie
Dat geldt voor heel MEN hansquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
MEN / +7 telspel #3
Wat is hier nou de lol aan
Dat heb ik weleens vaker gehoord ja. Maar ik word wakker en dan ga ik eruit. Nooit moe verder, dus ik ga er van uit dat ik genoeg slaap.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder, na 2x 5 uur zou ik best brak erbij zitten
Nico.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
MEN / +7 telspel #3
Wat is hier nou de lol aan
Jepsquote:
Uuuuuuuuuuuuu.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:23 schreef Myrr het volgende:
Manmanman. De moleculen dat mijn lijf opbouwen zijn vandaag erg gevoelig voor zwaartekracht.
Tot tien uur geslapen, gegeten, gedoucht en lig nu alweer op bed.
Wil er niet uit. Moet naar Uut. Bleeh.
weet ik nog niet, jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |