Ja ach, die komen er snel genoeg achter. Evenals met Depay en VJ9. De PL is gewoon veel sterker dan de ED. Zelfs een Swansea zou moeiteloos top 3 halen bij ons.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JepsLach me trouwens suf om dat Swansea-fans Narsingh als een goeie versterking zien
Man man man, wat een bagger
geen ideequote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
MEN / +7 telspel #3
Wat is hier nou de lol aan
Hij naait al bijna een dag de hele wereld dus denk het wel op zichquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die man is 70. Denk je echt dat ie de hele dag geneukt wil worden door jou?
heb het even voor je gevraagdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
MEN / +7 telspel #3
Wat is hier nou de lol aan
vast welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die man is 70. Denk je echt dat ie de hele dag geneukt wil worden door jou?
sOWquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hij naait al bijna een dag de hele wereld dus denk het wel op zich
Depay is wel jammer, hoop dat hij het goed gaat doen bij Lyon. VJ9 is bagger natuurlijk, zo pijnlijk om hem te zien spelen. Virgil doet het wel goed. Wijnaldum ook wel. 15.30 Bremen - Dortmund meepakken denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ach, die komen er snel genoeg achter. Evenals met Depay en VJ9. De PL is gewoon veel sterker dan de ED. Zelfs een Swansea zou moeiteloos top 3 halen bij ons.
Lief van jequote:
Biden of Michelle hadden een gooi moeten doen.quote:
Jeettje, ik ken nog zo'n userquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:23 schreef Myrr het volgende:
Manmanman. De moleculen dat mijn lijf opbouwen zijn vandaag erg gevoelig voor zwaartekracht.
Tot tien uur geslapen, gegeten, gedoucht en lig nu alweer op bed.
Wil er niet uit. Moet naar Uut. Bleeh.
Michelle heeft een grafhekel aan politiek, denk dat ze dolblij is dat ze ervan af isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Biden of Michelle hadden een gooi moeten doen.
Gehehequote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
JepsLach me trouwens suf om dat Swansea-fans Narsingh als een goeie versterking zien
Man man man, wat een bagger
herman?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeettje, ik ken nog zo'n user
Op zich wel jammer. Ik vind haar de keren dat ik ze een heel verhaal heb zien vertellen wel verstandig overkomen. Als ik in de VS zou wonen had ik er op gestemd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Michelle heeft een grafhekel aan politiek, denk dat ze dolblij is dat ze ervan af is
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ligt eraan. als sylvana kans maakt op een zetel stem ik op haar en anders niet
Wijnaldum en Virgil komen wel mee ja. Dat is al knap zat.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Depay is wel jammer, hoop dat hij het goed gaat doen bij Lyon. VJ9 is bagger natuurlijk, zo pijnlijk om hem te zien spelen. Virgil doet het wel goed. Wijnaldum ook wel. 15.30 Bremen - Dortmund meepakken denk ik
Vleugelspelers zijn sowieso schaars, Ajax kan er ook geen vinden voor goed prijsje. Al die Brazilianen moeten 20 miljoen kosten
[..]
Lief van je
Las dat Mourinho zei dat Depay helemaal geen sterallures heeft op veld, werkt gewoon keihard, klaagt nooit, luistert goedquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wijnaldum en Virgil komen wel mee ja. Dat is al knap zat.
Depay zie ik niet goed komen tenzij hij die sterallures dropt. Met z'n domme hoedje etc.
VJ9 moet een seizoen bij een club als Hoffenheim oid gaan spelen
mwah denk dat het geen kwaad kan als dat maatschappelijk sentiment met een zeteltje de oppositie in kanquote:
Dat zal best maar er buiten welquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Las dat Mourinho zei dat Depay helemaal geen sterallures heeft op veld, werkt gewoon keihard, klaagt nooit, luistert goed
Is alleen kapot domquote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Las dat Mourinho zei dat Depay helemaal geen sterallures heeft op veld, werkt gewoon keihard, klaagt nooit, luistert goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |