ik dacht dat ama wel van paarden hieldquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Chrolo, Stimo, Crip, Ama, uhh...
Superhuman, ideaal lijkt me dat. Merk je het dan helemaal aan niets? Vreemd wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd. Doordeweeks ook, tussen half 1 en half 2 ga ik naar bed en om half zes word ik wakker. En het komt vaak voor, zoals vandaag, dat ik minder slaap. Voel me nooit moe of zo en heb dat al heel lang. Dus het iets dat bij me hoort me denk ik.
ik hou ook niet van paarden. Kom haten danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt omdat er geen paard sterk genoeg is om ze omhoog te houden ja
Neuh helemaal niks. Ben serieus nooit moe. En het geduld om in bed te blijven al ben je wakker heb ik nooit. Dan moet ik eruit, want dan ga ik me vervelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Superhuman, ideaal lijkt me dat. Merk je het dan helemaal aan niets? Vreemd wel.
Dat kan ik ook niet nee, is zwaar irritant en ga me dan alleen maar kut/moe voelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh helemaal niks. Ben serieus nooit moe. En het geduld om in bed te blijven al ben je wakker heb ik nooit. Dan moet ik eruit, want dan ga ik me vervelen.
Probeer het soms nog weleens, maar ik vind het helemaal niks. Mijn vrouw heeft lang haar en dat krijg ik dan ook weleens in mijn gezicht. En als we dan net lekker liggen springt de kat boven op me en blijven net zo lang over me heen rennen of met haar pootjes op mijn gezicht drukken tot ik eruit ga ('s ochtends krijgt ze altijd een klein beetje natvoer). En dat geklooi begint doorgaans rond kwart over vijf. Dus ik slaap nooit uit en op een gegeven moment zit je in een bepaald ritme, dan raak je er aan gewend.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet nee, is zwaar irritant en ga me dan alleen maar kut/moe voelen.
Hoax jouw vrouw is ouder dan 50 en Nederlandse vrouwen doen dan aan kort en pittig.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Probeer het soms nog weleens, maar ik vind het helemaal niks. Mijn vrouw heeft lang haar en dat krijg ik dan ook weleens in mijn gezicht. En als we dan net lekker liggen springt de kat boven op me en blijven net zo lang over me heen rennen of met haar pootjes op mijn gezicht drukken tot ik eruit ga ('s ochtends krijgt ze altijd een klein beetje natvoer). En dat geklooi begint doorgaans rond kwart over vijf. Dus ik slaap nooit uit en op een gegeven moment zit je in een bepaald ritme, dan raak je er aan gewend.
Mijn vrouw komt dan ook uit Canada.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoax jouw vrouw is ouder dan 50 en Nederlandse vrouwen doen dan aan kort en pittig.
Mazzelaar!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn vrouw komt dan ook uit Canada.
Als het ding koelt dan doet ie het , zo niet, dan werkt dat ding niet naar behoren.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:12 schreef HRC2020 het volgende:
Volgens mij doet mijn koelkast het niet maar ik weet het niet zeker
Echt hequote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het ding koelt dan doet ie het , zo niet, dan werkt dat ding niet naar behoren.
Oh gohquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het ding koelt dan doet ie het , zo niet, dan werkt dat ding niet naar behoren.
Ik voel het niet zo goed omdat het in de keuken sowieso koud isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sorry, ben een beetje flauw.
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik voel het niet zo goed omdat het in de keuken sowieso koud is
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
wie heeft concentratie pilletjes voor me heb in 2,5 uur 200 woordjes getikt
vind dat ik goed me best heb gedaan en heb zojuist spelletje opgestart
Weet niet heb niet gekliktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.html
ben jij deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |