Ik vond het wel chillquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is meer afbrokkeling van het onderwijs.
Hey Zosk. Ook leuk jou te zien.quote:
hoezoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hoop echt voor je dat het geen tatta was
Zo'n reactie krijg ik nooit. Ze vraagt aan mij altijd of nog niet ben overleden.quote:
#yoloquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Zosk het volgende:
Ik zit bij de mc, onderweg naar de gala locatie :s nog een halfuur rijden en we moeten er om 1 uur zijn
je houdt toch niet van Nederlandsequote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo
blonde blue eyed model 1.80m [ afbeelding ]
Meestal als je een contradictie maakt laat ik het gaan hoor. Het zijn er nogal veel. Twijfel maar niet aan mijn geheugen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar ik heb van mijzelf het heldhaftige slachtoffer gemaakt, je gaat natuurlijk niet zeggen dat je zelf dat klereventje was. Als ik had geweten dat jij en je geheugen weer zouden inloggen, dan had ik natuurlijk een rondje overgeslagen.
Sport op de HvA/HES is geen doel op zich, maar middel tot communitybuilding en het ontwikkelen van personal ...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je doet toch geen ALO of CIOS Dima? gym op hoger onderwijs heb ik verder nooit van gehoord
Wel een pluspuntje voor het wetenschappelijk verantwoorde woord voor tegenstelling.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Meestal als je een contradictie maakt laat ik het gaan hoor. Het zijn er nogal veel. Twijfel maar niet aan mijn geheugen.
nederlandse meisjes beste meisjesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
je houdt toch niet van Nederlandse
Je hebt er zin inquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Zosk het volgende:
Ik zit bij de mc, onderweg naar de gala locatie :s nog een halfuur rijden en we moeten er om 1 uur zijn
Dat vraag ik nooit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'n reactie krijg ik nooit. Ze vraagt aan mij altijd of nog niet ben overleden.
22quote:
oh ik ook bijnaquote:
Nee. Jij verandert altijd dingen die ik zeg en die je zelf zegt een klein beetje.quote:
Dan ga ik eens even mijn zoekskills laten zien.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee. Jij verandert altijd dingen die ik zeg en die je zelf zegt een klein beetje.
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 21 januari 2017 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zosk and Willoow sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G
Daar ben jij wel van afhankelijk met je geheugenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ga ik eens even mijn zoekskills laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |