Blijf bbyquote:
In plaats van 2x 4 sneeën brood krijgt hij tussendoor weer honger waardoor hij zich volvreet met snacksquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog nooit zo lekker wakker geworden. Slaapt van 2 tot 10
Ga zo naar een meisje toe omdat ik in vorm wil blijven voor jouquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijf bby
Of ga je spannende dingen doen
Rrrrawr neem haar maar goed te pakken danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga zo naar een meisje toe omdat ik in vorm wil blijven voor jou
Lijkt erop met al die landweggetjesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hrc, waar rijdt ie door m'n dorp dan?
haas tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga zo naar een meisje toe omdat ik in vorm wil blijven voor jou
Nee ik heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rrrrawr neem haar maar goed te pakken dan
Oh ja die hebben we alleen hier jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Lijkt erop met al die landweggetjes
hoe oud is zequote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet meer normaal?
8 boterhammen etenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
In plaats van 2x 4 sneeën brood krijgt hij tussendoor weer honger waardoor hij zich volvreet met snacks
8 boterhammen + avond eten zou braddie wel van afvallenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
8 boterhammen eten8 boterhammen vreten en verwachten af te vallen
Hij zegt trouwens boterhammen maar ik zie alleen maar witte bolletjes en tosti'squote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
8 boterhammen eten8 boterhammen vreten en verwachten af te vallen
gadverquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
vind het niet zo mooi dat je die botten onder haar tieten zo duidelijk zietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
mortaxx plsquote:
Doe jij eens een foto op die manier wil ff vergelijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het niet zo mooi dat je die botten onder haar tieten zo duidelijk ziet
sof kun je gwn lekker beet nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe jij eens een foto op die manier wil ff vergelijken.
Misschien was ze vroeger dik, daar krijg je een puntiger ribbenkast van, door het dragen van het vet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nou misschien als ik lig en dan mijn buik een beetje inhoud dat ik er dan een beetje op lijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe jij eens een foto op die manier wil ff vergelijken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:59 schreef Drug het volgende:
[..]
echt he
is juist perfecte leeftijd, komende 20 dagen tenminste
Kwestie van feedenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien was ze vroeger dik, daar krijg je een puntiger ribbenkast van, door het dragen van het vet.
Hmh rare foto, zie er helemaal niks op.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nou misschien als ik lig en dan mijn buik een beetje inhoud dat ik er dan een beetje op lijk
Nah, is heel normaal. Zo veel mensen met asymmetrische ribben ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien was ze vroeger dik, daar krijg je een puntiger ribbenkast van, door het dragen van het vet.
ik hoef niet zo met spierige pezige botomhulsel in m'n armen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, te weinig vet maakt inderdaad gelijk gadver.
haha ben je blind ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hmh rare foto, zie er helemaal niks op.
nee maar zij wil dat de armen waar ze in ligt spierig zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoef niet zo met spierige pezige botomhulsel in m'n armen hoor
zou haar wel op bj diet zetten tbh
Gewoon veel met slagroom in de weer, komt goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoef niet zo met spierige pezige botomhulsel in m'n armen hoor
zou haar wel op bj diet zetten tbh
dan gaat maar naar leproquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
nee maar zij wil dat de armen waar ze in ligt spierig zijn.
Geen idee. Ken hem alleen maar als dikkertjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Is bij hem toch vooral na zijn 16e? Bedoel echt als kind.
ja die liggen bij mijn moeke denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
Mozy heb je al die pannen gekregen? Ik moet nog 15 zegels maar weet nog steeds niet welke pan ik wil
gaat ze*quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik kan van deze zin niks begrijpbaars maken.
bj-dieet >>> b&j-dieetquote:
Sowieso knap om een fatsoenlijke pan kapot te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Mozy het volgende:
gewoon voor die gietijzeren unit gaan, dat soort shit koop je voor het leven.
Ik heb vrouwen in mijn studentenhuis wonen die weten absoluut niet wat ze met een pan moeten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sowieso knap om een fatsoenlijke pan kapot te maken.
ja is wel mooi, maar ik gebruik het denk ik nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Mozy het volgende:
gewoon voor die gietijzeren unit gaan, dat soort shit koop je voor het leven.
quote:
quote:
Je kan alles met een gietijzeren pan. Zelfs pizza makenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is wel mooi, maar ik gebruik het denk ik nooit
Antiaanbaklagen zijn tegenwoordig helemaal milieuvriendelijk, kan je gerust eten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen in mijn studentenhuis wonen die weten absoluut niet wat ze met een pan moeten.gewoon met bestek en messen in een pan porren omdat hun voer aanbakt en vervolgens hun aangekoekte shit een halve week in de pan laten zitten.
Jouw huisgenoten zijn echt geen goede vertegenwoordigers van vrouwen in een studenthuis pffffquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen in mijn studentenhuis wonen die weten absoluut niet wat ze met een pan moeten.gewoon met bestek en messen in een pan porren omdat hun voer aanbakt en vervolgens hun aangekoekte shit een halve week in de pan laten zitten.
Ja maar ik vind het ook een prima idee als die shit in de pan blijft. Kan ie lekker zijn werk doen,quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Antiaanbaklagen zijn tegenwoordig helemaal milieuvriendelijk, kan je gerust eten.
ik ga denk ik voor de koekenpan, dan kan ik pannenkoeken makenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je kan alles met een gietijzeren pan. Zelfs pizza maken
Mwa, zo zijn de meeste vrouwen in Utrecht volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Jouw huisgenoten zijn echt geen goede vertegenwoordigers van vrouwen in een studenthuis pffff
Ja, das wel vrij goor ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook een prima idee als die shit in de pan blijft. Kan ie lekker zijn werk doen,
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, zo zijn de meeste vrouwen in Utrecht volgens mij.
Moet nu ineens aan die tv shit denken van die vrouw die bij de action pannen met een antiaanbaklaag kocht. Toen ze die thuis op het gas zetten gingen alle vogels die ze had doodquote:
Oh lol, waar was dat ook alweer vanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet nu ineens aan die tv shit denken van die vrouw die bij de action pannen met een antiaanbaklaag kocht. Toen ze die thuis op het gas zetten gingen alle vogels die ze had dood
De studentenhuizen waar ik ben geweest zijn veel erger dan mijn studentenhuis. Maar de vrouwen in mijn huis zijn wel exceptioneel dom ja.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, zo zijn de meeste vrouwen in Utrecht volgens mij.
Bij mij zijn vooral de mannelijke huisgenoten beestenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
De studentenhuizen waar ik ben geweest zijn veel erger dan mijn studentenhuis. Maar de vrouwen in mijn huis zijn wel exceptioneel dom ja.
Van die meisjes die vooral heel goed kunnen leren en daar houdt het dan wel bij op.
neem je wel wat te eten mee?quote:
Maar ze is wel leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.html
goeie skank dat meisje, zie je er vanaf. Iemand die op een tinderdate gaat omdat gratis voer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
[..]
hey dat ben ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
[..]
anders mag ik straks niet over eten pratenquote:
Bij mij thuis houden de mannen het huis draaiende. Wij fixxen alles en de vrouwen zeuren alleen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij zijn vooral de mannelijke huisgenoten beestenNu wel goede huisgenoten op zich qua schoonmaken.
haha sooowquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
goeie skank dat meisje, zie je er vanaf. Iemand die op een tinderdate gaat omdat gratis voer.
Beesten als in gymboys? :3quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij zijn vooral de mannelijke huisgenoten beestenNu wel goede huisgenoten op zich qua schoonmaken.
Nee, dat vind ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
goeie skank dat meisje, zie je er vanaf. Iemand die op een tinderdate gaat omdat gratis voer.
met hoeveel wonen jullie ongeveer?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij thuis houden de mannen het huis draaiende. Wij fixxen alles en de vrouwen zeuren alleen.
ÉËN FUCKING KEER!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Leef jij in een anime ofzo? met je :3
Ik ben altijd 110% ja. Moet ook wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ÉËN FUCKING KEER!
Als een strontvlieg op poep. Heb je dat geleerd van Chai?
Ja, ik ga ook zo weer. Even koffie drinken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas op, nog steeds aids hier..
Er woont momenteel maar een man en het enige wat hij heeft gedaan is een nieuwe lamp erin gedraaid ;s En verder komt er wekelijks een schoonmaakster dus gemeenschappelijke ruimtes zijn meestal wel schoonquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij thuis houden de mannen het huis draaiende. Wij fixxen alles en de vrouwen zeuren alleen.
nee grapje ik heb krullen en ik steil het nooitquote:
wowquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:15 schreef Drug het volgende:
[..]
neem liever jou mee om van te smikkelen
Nee, vieze zwijnen die hun was achterlaten in de badkamer en nooit de afwas doenquote:
ja maar ze zei dat ze uit arnhem komt dus ik maakte een grapje okequote:
Whut schoonmaakster in studentenhuis?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Er woont momenteel maar een man en het enige wat hij heeft gedaan is een nieuwe lamp erin gedraaid ;s En verder komt er wekelijks een schoonmaakster dus gemeenschappelijke ruimtes zijn meestal wel schoon
dit is niet okquote:
Ja, moet je wel 25 euro betalen per maand en zo goed doet ze het niet, maar het is iets hequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Whut schoonmaakster in studentenhuis?
Wat een luxe
Begeleid wonen he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Whut schoonmaakster in studentenhuis?
Wat een luxe
Need more lemon pledgequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, moet je wel 25 euro betalen per maand en zo goed doet ze het niet, maar het is iets he
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ben zo lillek als de nacht.
Maar ben tenminste niet kaal.
Maar met het haar dat je hebt ...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ben zo lillek als de nacht.
Maar ben tenminste niet kaal.
Dit was een nielsquote hansquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar met het haar dat je hebt ...
Schoonmaaksterquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Er woont momenteel maar een man en het enige wat hij heeft gedaan is een nieuwe lamp erin gedraaid ;s En verder komt er wekelijks een schoonmaakster dus gemeenschappelijke ruimtes zijn meestal wel schoon
[..]
nee grapje ik heb krullen en ik steil het nooit
[..]
wow
[..]
Nee, vieze zwijnen die hun was achterlaten in de badkamer en nooit de afwas doen
[..]
ja maar ze zei dat ze uit arnhem komt dus ik maakte een grapje oke
???quote:
Backfire in je holquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nou en, kan je nog wel backfire verwachten
Is verplicht door de verhuursterquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Schoonmaaksterzijn jullie miljonairs ofzo?
quote:
quote:1. An all-purpose furniture polish that will give your furnishings the scent of new lemon.
2. The major demand made by the maids' union before they will agree to return to work.
Waar is die plebejer eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echte NG opmerking. Zeer is het met mij eens.
in coma door de sushiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar is die plebejer eigenlijk
Zeer eet geen sushiquote:
dacht dat je ng bedoeldequote:
Wanna see my jello jigglequote:
Kweenie. Ik mis 'm.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Hij was er van de week nogquote:
sushi van cachie's lichaam aan het etenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:33 schreef Drug het volgende:
[..]
sushi van cachie's lichaam aan het eten
quote:
meant to bequote:
Ja, zie mijn OTquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ja, op FOK! telt iedere dag. Heb je zelf ook gezegd, volgens mij
Stop er maar gewoon mee johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
morgenavond concept scriptie inleveren en heb vandaag de heledag maar 200 woordjes getikt omg man
wat ga je maken?quote:
Nog maar twee maandenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik snak naar de lente. Naar warmte. Naar de zon. Naar de vogeltjes die fluiten.
rtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
lekkerquote:
Next week voor mijquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Heavy shit schatje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
morgenavond concept scriptie inleveren en heb vandaag de heledag maar 200 woordjes getikt omg man
rly?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker
moet je eens met banaan eten
ja echt lekkerquote:
Dankjequote:
Ja he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
Lijkt me echt saai om normaal te zijn
Ach meidquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echte NG opmerking. Zeer is het met mij eens.
maak hem nu niet chaggerijnigquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zou hij stoppen. Ze accepteert hem maar gewoon zoals hij is
Nou ja dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke film iemand? behalve prof, die kan de tering krijgen
rook je?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom zou hij stoppen. Ze accepteert hem maar gewoon zoals hij is
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuke film iemand? behalve prof, die kan de tering krijgen
Oeps, te laat.quote:
Vind normaal zijn anders aardig prima hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:55 schreef supersof het volgende:
Lijkt me echt saai om normaal te zijn
Smoking/No Smoking (1993)quote:
Nocturnal Animalsquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Smoking/No Smoking (1993)
Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998)
Thank You for Smoking (2005)
Smoking Guns (2016)
Hoe komt het?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wees gerust. Ik ben niet chagrijnig te krijgen vanavond
Bedankt voor het verklappen van het slechte einde.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
10 Cloverfield Lane (2016) - IMDb
dit was wel geinig, maar beetje slecht einde
jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:06 schreef Mozy het volgende:
Kan je een ban krijgen als je iemand aanmoedigt om te roken?
Je weet nu nog steeds niks over het einde, alleen mijn mening erover en meningen verschillen dus ik heb niks verklaptquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bedankt voor het verklappen van het slechte einde.
Jij hebt mij nu wel gedemotiveerd om te gaan kijken, want ik verwacht niet dat jij er helemaal naast zit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Je weet nu nog steeds niks over het einde, alleen mijn mening erover en meningen verschillen dus ik heb niks verklapt
Ehquote:
NG durft zelf gewoon niet te kijken, laat hem maarquote:
Nee dat heb ik nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Neverknown het volgende:
Kennen jullie de feeling als je 4 uur lang met iemand gebeld hebt in de nacht of weet ik veel wat gewhatsapp, Skype whatever.
en dat je next day ineens geen behoefte hebt in contact? alsof iemand te dichtbij kwam of je ineens je leegt voelt of zo? gwn zon awkward momentje met je zelf.
Waarschijnlijk heb je gewoon alles al besproken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Neverknown het volgende:
Kennen jullie de feeling als je 4 uur lang met iemand gebeld hebt in de nacht of weet ik veel wat gewhatsapp, Skype whatever.
en dat je next day ineens geen behoefte hebt in contact? alsof iemand te dichtbij kwam of je ineens je leegt voelt of zo? gwn zon awkward momentje met je zelf.
Lekker lekker. :$ lul je ook zoveel wartaal als je stoned bent?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben stoned en zit zo vol van de sushi dat het nog net niet m'n oren uitkruipt
dat heb ik altijd na het fappenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Neverknown het volgende:
Ja, wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op jou.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Lekker lekker. :$ lul je ook zoveel wartaal als je stoned bent?
Maar als ik het niet had gezegd, dan hadden jullie mij erop aangerekend dat het einde kut is en dat ik jullie die film heb laten kijken met een stom einde ;squote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt mij nu wel gedemotiveerd om te gaan kijken, want ik verwacht niet dat jij er helemaal naast zit.
gelukkig:$quote:
Nee dat niet per se maar gewoon et is dan wel gezellig maar ook alweer niet of zo raar om uit te leggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gewoon alles al besproken.
Niet alleen als ik stoned ben hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Lekker lekker. :$ lul je ook zoveel wartaal als je stoned bent?
Nee nooit, als je niks zegt kan ik je ook niet beschuldigen/aanwijzen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar als ik het niet had gezegd, dan hadden jullie mij erop aangerekend dat het einde kut is en dat ik jullie die film heb laten kijken met een stom einde ;s
als je extreem lang fapt wel grote lading altijdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
4 uur lang fappen.kwaliteit boven kwantiteit.
Mooi manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op jou.
bij mij komt dat gevoel meestal pas na de seksquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:08 schreef Neverknown het volgende:
Volgensmij heb ik dat van een man. Dat gedrag.quote:
Ja die waar ik gister mee belde 4 uur was ook stoned als een garnaal. Ik had echter niets gebruikt. En alsnog hield ik het uit om 4 uur lang met hem op het zelfde niveau te praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op jou.
als je edged wel. is niet erg man.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je extreem lang fapt wel grote lading altijd
sorry volgens mij ben ik nu weer te open
Is dat degene met wie je naar Dubai gaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik dat van een man. Dat gedrag.
[..]
Ja die waar ik gister mee belde 4 uur was ook stoned als een garnaal. Ik had echter niets gebruikt. En alsnog hield ik het uit om 4 uur lang met hem op het zelfde niveau te praten.
Blijkbaar mijn natuurlijke aard.
Nee hjb nou maarquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, sprak me gewoon niet aan sorry chrolo
Is stom toch als je een film aanraad, maar niet helemaal eerlijk bent over het einde en dat je ze heel de film laat kijken, zonder ze over het einde in te lichten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee nooit, als je niks zegt kan ik je ook niet beschuldigen/aanwijzen.
Weet niet krijg die leegte ook als je ff close bent geweest of zo. Zon skeer gevoel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:12 schreef Drug het volgende:
[..]
bij mij komt dat gevoel meestal pas na de seks
Ja, oke, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Is stom toch als je een film aanraad, maar niet helemaal eerlijk bent over het einde en dat je ze heel de film laat kijken, zonder ze over het einde in te lichten.
Neehhh. Mr hij is wel schattig deze, alleen hij zat gister hoe die stoned was ook te vaak over dikke konten en vrouwen die hij wauw vond te praten. d8 ff dimmen ventje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat degene met wie je naar Dubai gaat?
ik kan van veel mensen al snel overdosis krijgen eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:13 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Weet niet krijg die leegte ook als je ff close bent geweest of zo. Zon skeer gevoel.
Zon uitgemolken kut gevoel. Maar miss dat iemand dan niet helemaal je type is.
Omdat de rest wel leuk is.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar waarom zou je een film aanraden in de eerste plaats, als de film in feite gewoon kut is door het einde? Vragen.
Ja gewoon zon belabberd gevoel. Als je het wat kouder houd heb ik daar niet zon last van. bij iets te intensief contact wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef Drug het volgende:
[..]
ik kan van veel mensen al snel overdosis krijgen eigenlijk
ja kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja gewoon zon belabberd gevoel. Als je het wat kouder houd heb ik daar niet zon last van. bij iets te intensief contact wel.
Sukkelquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt verder ook geen positieve kanten, en zij minimaal twee grote pluspunten.
Paar uur geleden aan de eet tafel gezegd. '''Ga op vakantie'''quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan je ouders je niet als vermist opgeven als je niks zegt?
Je had toch een andere bestemming kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Paar uur geleden aan de eet tafel gezegd. '''Ga op vakantie'''
uhhh wattt? waarheen??
DUBAAIAII!>?!?!!?! CanceL MaAr!!!!
Leuk, mooi land. Met wie ga je of ga je alleen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
uhhh wattt? waarheen??
haha hoezo alsof je niet herkent die pijn als iemand dichtbij komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:16 schreef NoelGallagher het volgende:
Die Neverknown is ook een mafkees man man man
verschrikkelukquote:
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
uhhh wattt? waarheen??
Ach ze kunnen et toch niet tegenhouden. Daarom heel de package meteen verteld.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Je had toch een andere bestemming kunnen verzinnen.
Nee niet alleen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Leuk, mooi land. Met wie ga je of ga je alleen?
24 jaarzquote:
Dan maakt het toch niet veel uit wat ze vinden. Ze kunnen je toch niet tegen houden?quote:
Nee klopt doen ze ook niet. Maar snap wel dat ze het onder de omstandigheden een beetje vervelend vinden en niet het juiste moment.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet veel uit wat ze vinden. Ze kunnen je toch niet tegen houden?
als je in hun huis woontquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan maakt het toch niet veel uit wat ze vinden. Ze kunnen je toch niet tegen houden?
welke omstandigheden dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee klopt doen ze ook niet. Maar snap wel dat ze het onder de omstandigheden een beetje vervelend vinden en niet het juiste moment.
Dan nog steeds niet toch.quote:
En je vertelt het nogal laat.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee klopt doen ze ook niet. Maar snap wel dat ze het onder de omstandigheden een beetje vervelend vinden en niet het juiste moment.
Dat ik thuis woon. Verder nog niet veel doe of gedaan heb.quote:
Ja wilde nog later zeggen eigenlijk. Maar ze accepteerde het al vrij snel.quote:
o zo..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat ik thuis woon. Verder nog niet veel doe of gedaan heb.
Ken geen empathie al sloeg het me in m'n facequote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:18 schreef Neverknown het volgende:
[..]
haha hoezo alsof je niet herkent die pijn als iemand dichtbij komt.
[..]
verschrikkeluk
een loverboyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
geen baan, geen opleiding. Leven op hun kosten en dan wel op vakantie met ???
Oh ja, heb toch geen idee dat ze geen ene flikker doet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan is het voor haar ouders week eenvoudiger om haar in de kelder op te sluiten. Anders moet je haar eerst ophalen/naar haar ouderlijk huis lokken.quote:
hoe laat begint hetquote:
Jaaa ik hoop wel dat het leuk word.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:24 schreef Drug het volgende:
[..]
o zo..
ik gun je wel die good time in ieder geval bby
Mooie gelegenheid om de sloten te vervangen. Kan ze bij thuiskomst gelijk op zoek naar een eigen plekje.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg je nuquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, heb toch geen idee dat ze geen ene flikker doet.
Zou mn kind dan niet in huis houden als ze niks doet
Jij voelt next day die extra connectie.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ken geen empathie al sloeg het me in m'n face
nee, netquote:
ik ken dat gevoel.. ;squote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jaaa ik hoop wel dat het leuk word.
Soms voelt alles zo leeg aan mang. vreselijk.
Maar ja, goed weer, strand water. Vitamine d. Wat wil er misgaan.
Watquote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:26 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij voelt next day die extra connectie.![]()
oke ik ga proberen te kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |