Gewoon veel met slagroom in de weer, komt goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoef niet zo met spierige pezige botomhulsel in m'n armen hoor
zou haar wel op bj diet zetten tbh
dan gaat maar naar leproquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
nee maar zij wil dat de armen waar ze in ligt spierig zijn.
Geen idee. Ken hem alleen maar als dikkertjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Is bij hem toch vooral na zijn 16e? Bedoel echt als kind.
ja die liggen bij mijn moeke denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
Mozy heb je al die pannen gekregen? Ik moet nog 15 zegels maar weet nog steeds niet welke pan ik wil
gaat ze*quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik kan van deze zin niks begrijpbaars maken.
bj-dieet >>> b&j-dieetquote:
Sowieso knap om een fatsoenlijke pan kapot te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Mozy het volgende:
gewoon voor die gietijzeren unit gaan, dat soort shit koop je voor het leven.
Ik heb vrouwen in mijn studentenhuis wonen die weten absoluut niet wat ze met een pan moeten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sowieso knap om een fatsoenlijke pan kapot te maken.
ja is wel mooi, maar ik gebruik het denk ik nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Mozy het volgende:
gewoon voor die gietijzeren unit gaan, dat soort shit koop je voor het leven.
quote:
quote:
Je kan alles met een gietijzeren pan. Zelfs pizza makenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is wel mooi, maar ik gebruik het denk ik nooit
Antiaanbaklagen zijn tegenwoordig helemaal milieuvriendelijk, kan je gerust eten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen in mijn studentenhuis wonen die weten absoluut niet wat ze met een pan moeten.gewoon met bestek en messen in een pan porren omdat hun voer aanbakt en vervolgens hun aangekoekte shit een halve week in de pan laten zitten.
Jouw huisgenoten zijn echt geen goede vertegenwoordigers van vrouwen in een studenthuis pffffquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen in mijn studentenhuis wonen die weten absoluut niet wat ze met een pan moeten.gewoon met bestek en messen in een pan porren omdat hun voer aanbakt en vervolgens hun aangekoekte shit een halve week in de pan laten zitten.
Ja maar ik vind het ook een prima idee als die shit in de pan blijft. Kan ie lekker zijn werk doen,quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Antiaanbaklagen zijn tegenwoordig helemaal milieuvriendelijk, kan je gerust eten.
ik ga denk ik voor de koekenpan, dan kan ik pannenkoeken makenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je kan alles met een gietijzeren pan. Zelfs pizza maken
Mwa, zo zijn de meeste vrouwen in Utrecht volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Jouw huisgenoten zijn echt geen goede vertegenwoordigers van vrouwen in een studenthuis pffff
Ja, das wel vrij goor ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook een prima idee als die shit in de pan blijft. Kan ie lekker zijn werk doen,
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, zo zijn de meeste vrouwen in Utrecht volgens mij.
Moet nu ineens aan die tv shit denken van die vrouw die bij de action pannen met een antiaanbaklaag kocht. Toen ze die thuis op het gas zetten gingen alle vogels die ze had doodquote:
Oh lol, waar was dat ook alweer vanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet nu ineens aan die tv shit denken van die vrouw die bij de action pannen met een antiaanbaklaag kocht. Toen ze die thuis op het gas zetten gingen alle vogels die ze had dood
De studentenhuizen waar ik ben geweest zijn veel erger dan mijn studentenhuis. Maar de vrouwen in mijn huis zijn wel exceptioneel dom ja.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, zo zijn de meeste vrouwen in Utrecht volgens mij.
Bij mij zijn vooral de mannelijke huisgenoten beestenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
De studentenhuizen waar ik ben geweest zijn veel erger dan mijn studentenhuis. Maar de vrouwen in mijn huis zijn wel exceptioneel dom ja.
Van die meisjes die vooral heel goed kunnen leren en daar houdt het dan wel bij op.
neem je wel wat te eten mee?quote:
Maar ze is wel leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |