ja is wel mooi, maar ik gebruik het denk ik nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Mozy het volgende:
gewoon voor die gietijzeren unit gaan, dat soort shit koop je voor het leven.
quote:
quote:
Je kan alles met een gietijzeren pan. Zelfs pizza makenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is wel mooi, maar ik gebruik het denk ik nooit
Antiaanbaklagen zijn tegenwoordig helemaal milieuvriendelijk, kan je gerust eten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen in mijn studentenhuis wonen die weten absoluut niet wat ze met een pan moeten.gewoon met bestek en messen in een pan porren omdat hun voer aanbakt en vervolgens hun aangekoekte shit een halve week in de pan laten zitten.
Jouw huisgenoten zijn echt geen goede vertegenwoordigers van vrouwen in een studenthuis pffffquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb vrouwen in mijn studentenhuis wonen die weten absoluut niet wat ze met een pan moeten.gewoon met bestek en messen in een pan porren omdat hun voer aanbakt en vervolgens hun aangekoekte shit een halve week in de pan laten zitten.
Ja maar ik vind het ook een prima idee als die shit in de pan blijft. Kan ie lekker zijn werk doen,quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Antiaanbaklagen zijn tegenwoordig helemaal milieuvriendelijk, kan je gerust eten.
ik ga denk ik voor de koekenpan, dan kan ik pannenkoeken makenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je kan alles met een gietijzeren pan. Zelfs pizza maken
Mwa, zo zijn de meeste vrouwen in Utrecht volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Jouw huisgenoten zijn echt geen goede vertegenwoordigers van vrouwen in een studenthuis pffff
Ja, das wel vrij goor ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het ook een prima idee als die shit in de pan blijft. Kan ie lekker zijn werk doen,
Lijkt me nietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, zo zijn de meeste vrouwen in Utrecht volgens mij.
Moet nu ineens aan die tv shit denken van die vrouw die bij de action pannen met een antiaanbaklaag kocht. Toen ze die thuis op het gas zetten gingen alle vogels die ze had doodquote:
Oh lol, waar was dat ook alweer vanquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Moet nu ineens aan die tv shit denken van die vrouw die bij de action pannen met een antiaanbaklaag kocht. Toen ze die thuis op het gas zetten gingen alle vogels die ze had dood
De studentenhuizen waar ik ben geweest zijn veel erger dan mijn studentenhuis. Maar de vrouwen in mijn huis zijn wel exceptioneel dom ja.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mwa, zo zijn de meeste vrouwen in Utrecht volgens mij.
Bij mij zijn vooral de mannelijke huisgenoten beestenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
De studentenhuizen waar ik ben geweest zijn veel erger dan mijn studentenhuis. Maar de vrouwen in mijn huis zijn wel exceptioneel dom ja.
Van die meisjes die vooral heel goed kunnen leren en daar houdt het dan wel bij op.
neem je wel wat te eten mee?quote:
Maar ze is wel leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_kan_ze_ook_ko.html
goeie skank dat meisje, zie je er vanaf. Iemand die op een tinderdate gaat omdat gratis voer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
[..]
hey dat ben ikquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef Drug het volgende:
[..]
anders mag ik straks niet over eten pratenquote:
Bij mij thuis houden de mannen het huis draaiende. Wij fixxen alles en de vrouwen zeuren alleen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij zijn vooral de mannelijke huisgenoten beestenNu wel goede huisgenoten op zich qua schoonmaken.
haha sooowquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
goeie skank dat meisje, zie je er vanaf. Iemand die op een tinderdate gaat omdat gratis voer.
Beesten als in gymboys? :3quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Bij mij zijn vooral de mannelijke huisgenoten beestenNu wel goede huisgenoten op zich qua schoonmaken.
Nee, dat vind ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
goeie skank dat meisje, zie je er vanaf. Iemand die op een tinderdate gaat omdat gratis voer.
met hoeveel wonen jullie ongeveer?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij thuis houden de mannen het huis draaiende. Wij fixxen alles en de vrouwen zeuren alleen.
ÉËN FUCKING KEER!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Leef jij in een anime ofzo? met je :3
Ik ben altijd 110% ja. Moet ook wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ÉËN FUCKING KEER!
Als een strontvlieg op poep. Heb je dat geleerd van Chai?
Ja, ik ga ook zo weer. Even koffie drinken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas op, nog steeds aids hier..
Er woont momenteel maar een man en het enige wat hij heeft gedaan is een nieuwe lamp erin gedraaid ;s En verder komt er wekelijks een schoonmaakster dus gemeenschappelijke ruimtes zijn meestal wel schoonquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij thuis houden de mannen het huis draaiende. Wij fixxen alles en de vrouwen zeuren alleen.
nee grapje ik heb krullen en ik steil het nooitquote:
wowquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:15 schreef Drug het volgende:
[..]
neem liever jou mee om van te smikkelen
Nee, vieze zwijnen die hun was achterlaten in de badkamer en nooit de afwas doenquote:
ja maar ze zei dat ze uit arnhem komt dus ik maakte een grapje okequote:
Whut schoonmaakster in studentenhuis?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Er woont momenteel maar een man en het enige wat hij heeft gedaan is een nieuwe lamp erin gedraaid ;s En verder komt er wekelijks een schoonmaakster dus gemeenschappelijke ruimtes zijn meestal wel schoon
dit is niet okquote:
Ja, moet je wel 25 euro betalen per maand en zo goed doet ze het niet, maar het is iets hequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Whut schoonmaakster in studentenhuis?
Wat een luxe
Begeleid wonen he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Whut schoonmaakster in studentenhuis?
Wat een luxe
Need more lemon pledgequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, moet je wel 25 euro betalen per maand en zo goed doet ze het niet, maar het is iets he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |