Blijf bbyquote:
In plaats van 2x 4 sneeën brood krijgt hij tussendoor weer honger waardoor hij zich volvreet met snacksquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nog nooit zo lekker wakker geworden. Slaapt van 2 tot 10
Ga zo naar een meisje toe omdat ik in vorm wil blijven voor jouquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijf bby
Of ga je spannende dingen doen
Rrrrawr neem haar maar goed te pakken danquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga zo naar een meisje toe omdat ik in vorm wil blijven voor jou
Lijkt erop met al die landweggetjesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Hrc, waar rijdt ie door m'n dorp dan?
haas tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga zo naar een meisje toe omdat ik in vorm wil blijven voor jou
Nee ik heb hoofdpijnquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rrrrawr neem haar maar goed te pakken dan
Oh ja die hebben we alleen hier jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Lijkt erop met al die landweggetjes
hoe oud is zequote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet meer normaal?
8 boterhammen etenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:42 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
In plaats van 2x 4 sneeën brood krijgt hij tussendoor weer honger waardoor hij zich volvreet met snacks
8 boterhammen + avond eten zou braddie wel van afvallenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
8 boterhammen eten8 boterhammen vreten en verwachten af te vallen
Hij zegt trouwens boterhammen maar ik zie alleen maar witte bolletjes en tosti'squote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
8 boterhammen eten8 boterhammen vreten en verwachten af te vallen
gadverquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
vind het niet zo mooi dat je die botten onder haar tieten zo duidelijk zietquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
mortaxx plsquote:
Doe jij eens een foto op die manier wil ff vergelijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het niet zo mooi dat je die botten onder haar tieten zo duidelijk ziet
sof kun je gwn lekker beet nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe jij eens een foto op die manier wil ff vergelijken.
Misschien was ze vroeger dik, daar krijg je een puntiger ribbenkast van, door het dragen van het vet.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nou misschien als ik lig en dan mijn buik een beetje inhoud dat ik er dan een beetje op lijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe jij eens een foto op die manier wil ff vergelijken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:59 schreef Drug het volgende:
[..]
echt he
is juist perfecte leeftijd, komende 20 dagen tenminste
Kwestie van feedenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Serieus? Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien was ze vroeger dik, daar krijg je een puntiger ribbenkast van, door het dragen van het vet.
Hmh rare foto, zie er helemaal niks op.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nou misschien als ik lig en dan mijn buik een beetje inhoud dat ik er dan een beetje op lijk
Nah, is heel normaal. Zo veel mensen met asymmetrische ribben ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien was ze vroeger dik, daar krijg je een puntiger ribbenkast van, door het dragen van het vet.
ik hoef niet zo met spierige pezige botomhulsel in m'n armen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, te weinig vet maakt inderdaad gelijk gadver.
haha ben je blind ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hmh rare foto, zie er helemaal niks op.
nee maar zij wil dat de armen waar ze in ligt spierig zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoef niet zo met spierige pezige botomhulsel in m'n armen hoor
zou haar wel op bj diet zetten tbh
Gewoon veel met slagroom in de weer, komt goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik hoef niet zo met spierige pezige botomhulsel in m'n armen hoor
zou haar wel op bj diet zetten tbh
dan gaat maar naar leproquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
nee maar zij wil dat de armen waar ze in ligt spierig zijn.
Geen idee. Ken hem alleen maar als dikkertjequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Is bij hem toch vooral na zijn 16e? Bedoel echt als kind.
ja die liggen bij mijn moeke denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
Mozy heb je al die pannen gekregen? Ik moet nog 15 zegels maar weet nog steeds niet welke pan ik wil
gaat ze*quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik kan van deze zin niks begrijpbaars maken.
bj-dieet >>> b&j-dieetquote:
Sowieso knap om een fatsoenlijke pan kapot te maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Mozy het volgende:
gewoon voor die gietijzeren unit gaan, dat soort shit koop je voor het leven.
Ik heb vrouwen in mijn studentenhuis wonen die weten absoluut niet wat ze met een pan moeten.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sowieso knap om een fatsoenlijke pan kapot te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |