Ja, ik ga ook zo weer. Even koffie drinken.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas op, nog steeds aids hier..
Er woont momenteel maar een man en het enige wat hij heeft gedaan is een nieuwe lamp erin gedraaid ;s En verder komt er wekelijks een schoonmaakster dus gemeenschappelijke ruimtes zijn meestal wel schoonquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij mij thuis houden de mannen het huis draaiende. Wij fixxen alles en de vrouwen zeuren alleen.
nee grapje ik heb krullen en ik steil het nooitquote:
wowquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:15 schreef Drug het volgende:
[..]
neem liever jou mee om van te smikkelen
Nee, vieze zwijnen die hun was achterlaten in de badkamer en nooit de afwas doenquote:
ja maar ze zei dat ze uit arnhem komt dus ik maakte een grapje okequote:
Whut schoonmaakster in studentenhuis?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Er woont momenteel maar een man en het enige wat hij heeft gedaan is een nieuwe lamp erin gedraaid ;s En verder komt er wekelijks een schoonmaakster dus gemeenschappelijke ruimtes zijn meestal wel schoon
dit is niet okquote:
Ja, moet je wel 25 euro betalen per maand en zo goed doet ze het niet, maar het is iets hequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Whut schoonmaakster in studentenhuis?
Wat een luxe
Begeleid wonen he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Whut schoonmaakster in studentenhuis?
Wat een luxe
Need more lemon pledgequote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, moet je wel 25 euro betalen per maand en zo goed doet ze het niet, maar het is iets he
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ben zo lillek als de nacht.
Maar ben tenminste niet kaal.
Maar met het haar dat je hebt ...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ben zo lillek als de nacht.
Maar ben tenminste niet kaal.
Dit was een nielsquote hansquote:Op zaterdag 21 januari 2017 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar met het haar dat je hebt ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |